Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipas pelattua eka peli jenkkiä vastaan tässä änärissä :/

Herätyskellot ei soinu siinä kohtaa kun kaverin käyttäjänimi sugashane jotain ja peliinhän sitä mentiin ku ei pitänyt olla mahdollista eurot vs jenkit.

Kiekko putoaa jäähän ja hyvin toimii... Hetken, yhtäkkiä alkaa ohjain värisemään ihan huolella kun vasempaan tattiin koskee ja kello näyttää 19:04 että ehdippä siinä painaa starttia ja quit.

Noh, rajun taistelun jälkeen pisteet kuitenkin mun mukaan ja 20-0-0 tahraton recordi säilyy :) (2. Käyttäjä)

Mut onko muut täältä joutunut pelaan jenkkejä vastaan? Epäillyt itse pari kertaa yhteyttä mut vastustaja eio vastannu mistä ovat, tää vahvisti olevansa jenkki.

Miten ihmeessä tähän aikaan vielä mätsää johonki jenkkilään kun normaalisti kolmelta yöllä antaa ainoastaan euroja.

Niin ja tuosta pelistä ei saanu muita pukseja kuin turnausvoiton puksit, ois ollu just varaa ostaa eka 7,5k pakkaus tällä accolla mut ei ni ei :/

Gg ea
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo mut hei cmoon, real life hockey ja änäri 13? jonki verran eri asioista tavallaan kuitenkin puhutaan... :D true that et joo oikees kiekos rauhotetaan omaan päätyyn jne mut se et mitä ny voisin veikata et tosa on tapahtunu et kaveri on syötelly pienel riskillä siel omas päädys vaikka on ehkä vähä ollukki karvausta ja shillä lailla. Oikeessaha kiekos sit taas aika surutta laitetaan kiekko vastustajan päätyyn jos hiukanki joku nousee karvaamaan vastaavas tilantees...

Pointti oli, että ite en nää mitään pahaa ajanpeluuseen AV:lla ja et kaverin oma moka jos päästää 5-3 YV:llä kamun tekee maalin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pointti oli, että ite en nää mitään pahaa ajanpeluuseen AV:lla ja et kaverin oma moka jos päästää 5-3 YV:llä kamun tekee maalin.

Niiin no, ite taas vastaavas tilantees pelaisin omasta mielestä niin vaan et purkaisin kiekon pois, niinku olen aina tehnykki. Ihan vaan sen takii et onha se täsä pelissä ittessään vastenmielistä mun mielestä kikkailla omassa päädys ja se syö vähän ehkä peli iloa... noh mut mielipide kysymys, jokanen tyylillään :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sanotko vielä mimmosia ne glitch-maalit ovat, etten sitten käytä niitä vahingossakaan? Koska tämähän on vain videopeli eikä tosielämää.

Jos ihan rehellisiä ollaan niin en tiedä. Joku sanoo sitä sivulta keskelle ajoa ja ranteella etuyläkulmaan sellaiseksi, mutta jos mennään tosielämän puolelle taas kerran niin en mä ainakaan itse haluaisi päästää parhaaseen maalintekosektoriin kaveria virittelemään rannetta. Usein vielä kun laukojana on joku Havlat jne. joka ehkä on mallinnettu maalintekijäksi niin siinäs olet.

Mutta summa summarum, tää on peliä. Nautitaan siitä.
 
Paljollahan sakki Wayne Greztkyn oikeesti ostaa. Myyn sen kohta 80k...

Kyllähän sen joku kalliillakin ostaa mutta siinä kestää sen muutaman päivän odotella ostajaa jolla tarvetta herralle ja pukseja ostaa se.

Jos sillä hetkellä sulla ei ole markkinoiden halvin gretzky kun kuvauksen täyttävä ostaja ilmaantuu, saa taas odotella seuraavaa :)

Voisin ottaa sen sun käsistäs tuolla 80k pukilla mut yhtään kalliimmalla en jaksa edes vaivautua :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllähän sen joku kalliillakin ostaa mutta siinä kestää sen muutaman päivän odotella ostajaa jolla tarvetta herralle ja pukseja ostaa se.

Jos sillä hetkellä sulla ei ole markkinoiden halvin gretzky kun kuvauksen täyttävä ostaja ilmaantuu, saa taas odotella seuraavaa :)

Voisin ottaa sen sun käsistäs tuolla 80k pukilla mut yhtään kalliimmalla en jaksa edes vaivautua :)

Siellä se on markkinoilla täl hetkel 70 050 :)

E: Hyvin kävi, 123k meni. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä on mukava pelailla kun yhteydet alko toimimaan modeemin vaihdon jälkeen. Nyt enää ottaa ainoastaan päähän ea edut vastustajalle :D Tosin aikalisällä senkin saa aika usein pois? Ainakin tuntuu et alkaa omat äijät liikkuu nopeammin jne... 12pelin voittoputkessa painetaan ja ranking jo 8. Jos jollain tarjolla Hossaa niin tekis mieli hieroa kauppoja. Vaihdossa voisin pistää havlatin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ostan pakkoja oikealka rahalla .ja tuo jääty toho ladataan kohtaan . Mikä neuvoksi ??? S.postis näkyy et olen ostanu ja rahat lähteny mut pakkoja ei näy missää . !!! Iha perseestä ikinä enää osta mitää !!!!!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ÄRSYTTÄÄ!!! Oli tossa joku 5 peliä etten saanut yhtään puckseja ja tuli häviöt otteluista vaikka voitin??? No onneks löyty vastaus googlesta. Eli jos jollain muullakin tämmönen ongelma, niin laittakaa koko pelaava kokoonpano vaihtopakkaan ja sitten takasin kokoonpanoon. Auttoi minua :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

pelaako kukaa tota Collectors cupia, kun ei meinaa löytyy vihui ja mikä se palkintopakka tulee olemaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

tulkaa pelaa movember turnausta... Puol tuntii jo näpsytelty eikä vastustajia löydy
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

pelaako kukaa tota Collectors cupia, kun ei meinaa löytyy vihui ja mikä se palkintopakka tulee olemaa?

Palkintopakka oli nimeltään minihopea ja sisälsi kolme sopparia, pelipaidan, valmentajan ja jonkin muun turhan kortin. Ehkä siitä voi harvinaisenkin saada, mutta ei ainakaan omalle kohdalle ole osunut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli 7.5k pakasta kohtuullista korttia,
Ossaisko joku kertoo hintaa Islandersin M.Moulsonille,
joka on ilmeisesti joku erikoiskortti. Valakosella pohjalla tuo kortti ja
statsit o seuraavat; Kok 87, Lui 86, Lau 91, Käd 91, Tkl 84, Puo 85.
Kellään hajua hinnasta saati jos joku on kiinnostanu ostaa nii tarjotkaa vaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli 7.5k pakasta kohtuullista korttia,
Ossaisko joku kertoo hintaa Islandersin M.Moulsonille,
joka on ilmeisesti joku erikoiskortti. Valakosella pohjalla tuo kortti ja
statsit o seuraavat; Kok 87, Lui 86, Lau 91, Käd 91, Tkl 84, Puo 85.
Kellään hajua hinnasta saati jos joku on kiinnostanu ostaa nii tarjotkaa vaa.

Mua vois kiinnostaa kun jo 3 kenttää islandersia... laitoin YV:tä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt ihan oikeasti EA jollei pian ala tulemaan jonkunnäköistä tarjouspakkaa kauppaan niin tää pelimuoto alkaa kuihtumaan. Siis tuo vaihtokauppahan on aivan tyhjä ja ne harvat mitä siellä on niin ovat aivan törkeisiin hintoihin. Jotain reagointia nyt tarvittaisiin siis ea:n puolelta..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Totta.. Havlat 30k, Perry 60k, Datsyuk 300k, Gaborik 150k.. Jeesh.. Ei kuulu tänne, mutta itsellä on nyt myynnissä Gaborik ja Havlat!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

TUURIPELIÄ !!

kauhean tappioputken kirvottamaa ketutusta ? ehkä silti n 20 viimepeliä turpaan yleensä 1 maalilla,monta vielä rankkareilla.

ELI tieteelinen selvitys miten pelissä pärjää,kolme tärkeintä ominaisuutta TÄRKEYS järjestyksessä.

1. TUURI.

2. joukkueen materiaali.

3. pelitaidot.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

hehheh, jotenkin tuntuu että tuolla Movember & Sons turnauksessa mulla on jotenki epäreilu jengi kun pystyn pelata ykköskokoonpanolla 3,5 tähteä.

Hyökkääjät:

SOTW Moulson - SOTW Anisimov (A) - SOTW Nash (A)

Legwand - Fisher (C) - Erat

Lombardi - Vermette - Briere

Umberger - Marchand - Setoguchi

Puolustajat:

Bouwmeester - Green

Byfuglien - Suter

Wisnievski - Ekman-Larsson

ja maalissa Afrikan lahjamaailmalle Fred Brathwaite! (on muuten paras maalivahti mikä mulla ollu, hakkaa Lehtosen ja Lundqvistin 100-0!)
 
Ylös Bottom