Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Parise myytiin 20 000pucksilla. Itse maksoin siintä 12 000, enkä viittinyt alkaa ryöväämään kun ei ole enään tarvetta puckseille. Kokoelman turhat pelurit voisin kyllä myydä, ilmotelkaa jos tarviitte jotain 80-82 kokonaisuuden jannareita. Voin myydä 500/kpl.

Toista Malkinia ei ole, ja Crosbyn sain heti aluksi mutta myin pois, koska en pidä kyseisestä pelaajasta :D

Eihän tälläsellä 5 tähden tiimillä oikein voi edes hävitä? Tänään pelannut 10 peliä, ja voittanut kaikki. On noi Malkinit yms koneita, ranteella yläkulmaan vaan.

Löytyykö Bruinsista ketään? Jonkun maalivahdin olisin myös valmis ostamaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykö Bruinsista ketään? Jonkun maalivahdin olisin myös valmis ostamaan.

Maalivahdit myin just suurimman osan (mm. Vokoun, Rask, Kiprusoff + monia 85 kokonaisuuksia), mut viel on Ruzicka(85), Nabokov(85, tällä hetkellä väsynyt 84) ja Dubnyk(väsynyt 82, onko se nyt normaalisti 84 en muista). Väsymys ei lähde pois kun mulla vaan kokoelmissa noi molet. Pistät ne kerran vilttii tai kakkosmoleks pelii niin väsymys lähtee pois. Ja sit on jotain 75-81 jonkun verran.

Bostonista löytyy (500pucksia/kpl):
- OL J.Caron 82
- VL B.Pouliot 82
- OL B.Rolston 81
- OP J.Boychuk 81
- VP D.Seidenberg 82
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Maalivahdit myin just suurimman osan (mm. Vokoun, Rask, Kiprusoff + monia 85 kokonaisuuksia), mut viel on Ruzicka(85), Nabokov(85, tällä hetkellä väsynyt 84) ja Dubnyk(väsynyt 82, onko se nyt normaalisti 84 en muista). Väsymys ei lähde pois kun mulla vaan kokoelmissa noi molet. Pistät ne kerran vilttii tai kakkosmoleks pelii niin väsymys lähtee pois. Ja sit on jotain 75-81 jonkun verran.

Bostonista löytyy (500pucksia/kpl):
- OL J.Caron 82
- VL B.Pouliot 82
- OL B.Rolston 81
- OP J.Boychuk 81
- VP D.Seidenberg 82

OL J.Caron 82 maistuis tänne?!?!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Maalivahdit myin just suurimman osan (mm. Vokoun, Rask, Kiprusoff + monia 85 kokonaisuuksia), mut viel on Ruzicka(85), Nabokov(85, tällä hetkellä väsynyt 84) ja Dubnyk(väsynyt 82, onko se nyt normaalisti 84 en muista). Väsymys ei lähde pois kun mulla vaan kokoelmissa noi molet. Pistät ne kerran vilttii tai kakkosmoleks pelii niin väsymys lähtee pois. Ja sit on jotain 75-81 jonkun verran.

Bostonista löytyy (500pucksia/kpl):
- OL J.Caron 82
- VL B.Pouliot 82
- OL B.Rolston 81
- OP J.Boychuk 81
- VP D.Seidenberg 82
Oisko intoa postaa kaikki vapaat pelaajat mitä sulta löytyy?:P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Merkataanko muille voitoista tappiot?? 2 viimisintä peliä pelannut, selvät voitot mulle mut sit kun poistun loppuvalikosta näistä merkattu mulle tappiot???? Siistiä
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykö kellään teistä alexander seminiä? Jos olisi kiinnostusta vaihtamaan semin tyler seguiniin niin pistäkää viestiä!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ah, nyt on Pavel Datsyuk myös hommattu. Meni mukavat 90k kiekkoja siihenkin, nyt 17k puckseja ja Letang myynnissä (josta pitäisi tulla se 30k). Huh huh kun tiimi vaan paranee päivä päivältä.

Mitäköhän sitä 2. ketjuun keksis?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Merkataanko muille voitoista tappiot?? 2 viimisintä peliä pelannut, selvät voitot mulle mut sit kun poistun loppuvalikosta näistä merkattu mulle tappiot???? Siistiä


Saat ilmeisiesti pucksit mutta oikealla ylhäällä merkitty tappioksi? Sama mulla mutta leaderboarddilla mulla ainakin mennyt voitot ja tappiot oikein...

Toista Malkinia ei ole, ja Crosbyn sain heti aluksi mutta myin pois, koska en pidä kyseisestä pelaajasta

Paljos sait Crosbysta?
 
Parise myytiin 20 000pucksilla. Itse maksoin siintä 12 000, enkä viittinyt alkaa ryöväämään kun ei ole enään tarvetta puckseille.

Tunnen tuon parisen ostajan aika henkilökohtaisesti :)

Parise (c) - Vermette - Rick's Ass (A) <3

Parisella kolumbuksen kortti.

Mahtava ykkösketju.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aivan mahtavaa.. ei tuu peleistä puckseja??? koko joukkue vaihdettu mut ei toimi silti??? eikä myöskää päivity tavatut pelaajat lista?? hyvii vinkkejä??
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäköhän tässä nyt on kun en pysty osallistumaan tuohon Divisioonapalkinto- verkkoturnaukseen, ehtoina väh. 5 kenttäpelaajaa Tyynenmeren divisioonasta ja ne löytyy (3 SJ, 2 DAL) ,suurin palkkakattokin merkattu 28 000 ja itsellä se on vain 26 960. Taitaa olla joku bugi vaan EA:n päässä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voip olla joku käännös kukkanenkin
Nhl12 hutissakin oli ainakin muutama ihan väärä osallistumis ehto noissa turneissa..
Muistaakseni joku turnaus edellytti min puolustustasoksi 78 ja sillä ei todellakaan päässyt sitä peliä pelaa piti olla alle 78 puolustus taso...

Onkos joku muu kokenut että tässä mallissa ainakin turnauksia hakiessa aika usein käy ettei löydä vastustajaa, kun pelaa rajatumpaa turnausta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

NYT MUA ***** KEITTÄÄ TÄÄ PELI. 4tappioo tullu tänään putkeen, kaikki mun totaalista pyöritystä. Vastustajalla jokaisessa pelissä vetoja about 8... Mutta aina ne voittavat jotain 4-3!? Mulla vetoja aina yli 30? MIKÄ ON KUN EI ***** MENE SISÄÄN MILLÄÄN, ja vastustajan 78 kokonaisuuden pelaajat latoo jokatoisella sisään?

Ja miten ***** noita alotuksia voitetaan. Ei pärjää enään kun voittaa yhden alotuksen/peli. Vituttaa koko nhl. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

VOI ***** NOI GLITCH MAALIT.. ei ***** pitää vissiin tältä päivältä lopettaa pelaaminen kun ei tosta tuu **********.. Leaderboardseilla tippuu kivasti kun häviää 6 ottelua putkeen.

Osaisko joku neuvoa miten erilaisia glitch maaleja tehään? pikkusen syö miestä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

VOI ***** NOI GLITCH MAALIT.. ei ***** pitää vissiin tältä päivältä lopettaa pelaaminen kun ei tosta tuu **********.. Leaderboardseilla tippuu kivasti kun häviää 6 ottelua putkeen.

Osaisko joku neuvoa miten erilaisia glitch maaleja tehään? pikkusen syö miestä.

Pidä hyvä mies taukoa, tehoaa paremmin kuin sata kikkaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pistäkääs selittäen millä nimellä tuo ennakkotilaajan paketti kulkee kaupassa ja mikä viikonpäivä se tulee aina saataville joka viikko. Sitten semmosta kun oon saanu molemmat ne koodit ja kirjotin ne tonne niin sain sen reebok jonkun boost pakkauksen mutta toisen koodin kohalle ilmottaa että väärä koodi ja moneen kertaa koittanu kirjottaa ja kattoo ni on kaikki kirjaimet niinku kuuluu, että onko se jo toiminnassa vai onko väärä koodi tms.
 
Ylös Bottom