Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täs ois pari heikompaa pelaajaa kaupan, jos joku vaikka kiinnostuis;
S. Hannan(x2) VP 80 Calgary
A. Sulzer VP 80 Buffalo
B. Stuart VP 82 Sharks
M. Methot VP 80 Columbus
R. Malone VL 84 Tampa Bay
D. Langkow KH 81 Phoenix

Voitte heitellä tarjouksii tai käydä ostaa suoraa huutokaupast jos kinostaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs kautta sepät on laittanut EA:lle viestiä, siten että saisi jotain vastauksiakin? Linkkiä?

Lähinnä olisi kiva koittaa noista menetyistä puckseista, että mitä ne vastaa takaisin..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

"yhteys muihin pelaajiin on katkennut"

Tollasta herjaa kokoajan siinä vaiheessa kun peli on latautunut. Onko muillakin tollasta ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs kautta sepät on laittanut EA:lle viestiä, siten että saisi jotain vastauksiakin? Linkkiä?

Lähinnä olisi kiva koittaa noista menetyistä puckseista, että mitä ne vastaa takaisin..

EAn livechat on nopein keino (nyt en jaksa puhelimella linkkiä kaivaa), mutta turhaa sekin. Ei ne anna menetettyjä pukkeja takas, ne vaan pahoittelee, syyttää sinua ja se siitä.

Itse pidän huvittavana sitä että kun saat ilmaispakkauksesta saman kortin jonka omistat jo, niin et voi vaihtaa sitä kokoelman kortin kanssa vaan joudut poistamaan kyseisen kortin. Ärsyttäis jos nostais Datsyukin tollasesta, mut nyt sitä pelkoo ei oo ku edellinen pakkaus sisälti 2 arvokasta kuntoutuskorttia.

Itse pidän uudesta HUTista, nyt nää samat bugit vuosi vuoden jälkeen alkaa jo pannuttamaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse pidän huvittavana sitä että kun saat ilmaispakkauksesta saman kortin jonka omistat jo, niin et voi vaihtaa sitä kokoelman kortin kanssa vaan joudut poistamaan kyseisen kortin. Ärsyttäis jos nostais Datsyukin tollasesta, mut nyt sitä pelkoo ei oo ku edellinen pakkaus sisälti 2 arvokasta kuntoutuskorttia.

Eikö nuita arvokkaimpia kortteja kannata siirtää vaihtopakkaan ennenkuin avaa ilmaispakkauksen? Vai onnistuuko tällainen "kierto"?
 
Tuossa Eurooppa kutsuturnauksessa kun lukee, että vähintään 5 Sm-liigasta ja 5 Elitserienistä. Hommasin nyt siis molemmista sarjoista 5 pelaajaa ja koitin päästä pelaamaan ei onnistunut. Hommasin tämän jälkeen kaikki loputkin pelaajat Euroopan muista liigoista, koska ajattelin että kaikki varmaan pitää sitten olla Euroopan pelaajia (DEL,Sveitsi,Tsekki..) ja otin yhden pelaajan Sm-liigastakin lisäksi.
Eli nyt on 6 pelaajaa Sm-liigasta 3 hyökkääjää, 3 pakkia. Elitserienistä 3 hyökkääjää, 2 pakkia, 1 maalivahti. Loput on DEL,Sveitsi,Tsekki liigoista eli euroopan muista joukkueista.

Elikkäs mikä nyt sitten avuksi kun en vieläkään pääse pelaamaan tuota turnausta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon pahoillani et oon laiska, en jaksanu lukee tätä koko ketjua läpi :D Onks tietoo viel onko nhl13 perus sunnuntai maanantai mega dealit ? ps: 12:sta tuli bonari puckeja n~14 000 :o ei paha
 
tai

Kokoonpano näyttää tällä hetkellä tältä:

Burrows-Gagner-Grabner (Vancouverin joukkueenvaihtokortilla)
Bowmeester-Alzner (Flamesin joukkuevaihtokortilla)

Raymond-Grabovski-Higgins
Liles-Komisarek

Foligno-Malhotra-Clutterbuck
Gardiner-Y.Weber

Armstrong-Horcoff-Zubrus

Neuvirth
Dubnyuk


Kokoelmassa mm. Talbot, Boedker, Mcginn, Abdelkader, Belanger, Grangnani, Larsen.
Myyntiä odottaa Alfredson, Tlustly, ja Briere. Runko siis kasassa, ja nyt enää suosikkipelaajat puuttuvat joukkueesta.


Olisiko järkevää perustaa oma ketju Treideille hutissa? Puuttuvat palaset löytyisivät varmasti helposti jos kaikki laittaisivat yhteen ketjuun ylijäämää ja Tarpeita.

Edit: Vahingossa tuli tuollainen otsikko, toivottavasti ei haittaa kun en osaa poistaakaan :o
 
Onkos kukaan vielä keksinyt mitä nuo ehdot OIKEASTI on tuohon pudotuspelit 2012 turnaukseen?

5 kingsii löytyy kenttäpelaajina
6 paholaista samaten

27950 palkat mut ei niin ei.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt lakkasi tulemasta kiekkoja peleistä, mutta eipä myöskään sopparit kulu. Kellään muulla vastaavaa vikaa?

Lisätään vielä, että ea nähtävästi osaa laittaa minimaalisesti muokatun tuotteen joka vuosi bugisena ulos. Voisi luulla, että isolla firmalla olisi tietotaitoa karsia edellisvuosien virheet uudesta tuotteesta pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Iha tämmönen ku oon melko uus PS3 käyttäjä niin niin.. mites noita Gold packkejä tai Premium Gold packkejä voi ostaa PS3 storesta? :o ku ei ainakaa sieltä storesta löydy suoraa noita packkejä :( Auttakaa avutonta :D

Niijuu vai pitääkö ostaa kaupasta se joku 20€ arvonen PS3 store setelli tai joku vastaava millä saa "rahaa" sinne tilille ja sitten tuolla NHL HuTissa tulee vaihtoehdoksi maksaa sillä rahalla?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten alkaa tuntua siltä, että noissa kaikissa turnauksissa nuo ehdot kusee ja pahasti. Ensinnäkin minulla on nyt kaikki pelaajat Elitserienistä ja Sm-liigasta tuohon Eurooppa kutsuturnaukseen missä lukee osallistumisehdoissa vähintään 5 pelaajaa kummastakin liigasta. Olen myös kokeillut päästä muihin missä lukee nuo osallistumisehdot mutta en pääse mihinkään näistä. Ainoastaan noihin pääsee missä ei ole mitään osallistumisehtoja. Onko minulta nyt mennyt jotain ohi vai onko EA:n päässä virheelliset osallistumisehdot? Koska vaikka täytän joka turnaukseen osallistumisehdot en pääse niihin?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt lakkasi tulemasta kiekkoja peleistä, mutta eipä myöskään sopparit kulu. Kellään muulla vastaavaa vikaa?

Lisätään vielä, että ea nähtävästi osaa laittaa minimaalisesti muokatun tuotteen joka vuosi bugisena ulos. Voisi luulla, että isolla firmalla olisi tietotaitoa karsia edellisvuosien virheet uudesta tuotteesta pois.

Mulla sama ongelma boxilla. Ja lisäks peleistä tulee aina tappio tilille vaikka ottelun voittais.. Nyt 4ottelun pucksit jo menny hukkaan ja kaikista tullut tappio tilille vaikka kolme niistä voitin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerran ovat poistaneet urat ja pysävän kehityksen, niin ehdottomasti pitäis lisätä vaikka semmonen et joka 20 pelin jälkeen kyseisellä pelaajalla voi lisätä pysyvän harjoituskortin.

Esim. jos Granlundiin menee 9 harjoituskorttia, pelaat 20 peliä ja saat laittaa ensimmäisen. Viimeisen kortin saat laittaa siis 180 pelin kohalla. Joku tän tyylinen sopis mun mielestä hyvin. Samalla pelatuista peleistäkin olisi hyötyä. Toki se voisi olla vaikka yli 20 peliä joka avaisi harjoituskortin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ymmärrä miten mun Lehtonen voi 88 overallista huolimatta olla noin huono, imee jokasen sitäpäin tulevan vedon. Onneksi ei oo nyt 11 peliin päästelly helppoja kriittisillä hetkillä (vp: 11).

Tsekatkaa ajankuluks mun tradepile EA Forums !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

tiedättekö mitä toi pakettibonus tossa pudotselitrnauksessa tarkoittaa?? tuleeko siitä joku pakka vai mikä?
 
Ylös Bottom