Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heti ton voiton jälkeen, joka katkasi 3 ottelun häviöputkeni istuskelin marketissa ja silmään napsahti Cam Ward 2,5k:n osta heti hinnalla. Joku failas ja biddas 2,450, luulin et "sinne meni" kunnes huomasin että sehän ei muuttunutkaan harmaaksi ja siitä sen nappasin 2,5k:lla. :)

Nyt molemmat Williamssitkin myynnissä, minä en noihin surkimuksiin koske, yli 70k rahaa kunhan noi kaikki myy. Sitten mietiskellään mitä paikkaa parannetaan, näyttää siltä että pakisto saa muutoksia piakkoin, jos sitä Tyler Myerssin tai vastaavan ottais. Vähän voimakkaampaa pakistoa kaivataan tai sitten Chicago kenttä kasaukseen: Kane-Toews-Hossa. Hmm..

No minähän se tupiloin Cam Wardin, kaveri oli käymässä ja samalla sen kanssa siinä rupattelin enkä keskittynyt oikein asiaan, painasin vahingossa sitä tarjoa nappia, kun huomasin erehdykseni niin peli oli jo menetetty kun kerkesit ostaa kortin. Otti muuten aika paljon pannuun sillä hetkellä, ja kieltämättä vieläkin :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Thomas Vanek on kaupan mikä olis hyvä hinta pyytää kok on 87 ja kapteeni korddi
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites muuten noi reenaus kortit?

Ku täällä on puhuttu et ne kestää yhen pelin... Mut eihän tää kyl ihan suoraa niin mee..

Meikäl oli aika paljon noita kaikki +3 - +5 lui/lau ym kortteja... Ja mätin niitä sit kaikille miun ykköskentän pelaajille ja maalivahdille...
2 pelatun pelin jälkeen (myös voitetun). Maalivahdilla oli edelleen kehitys kortit 3/3 ja yhdellä hyökkääjällä 3/5...

Ja muilla ne sit oli hävinny... ja sit taisin laittaa myös kakkos kentän laiturille jotain reenaus kortteja, ja jotain niistä oli säilyny, ku silläkin oli ne lieskat siin kortissa...

Et onko kellään tarkkaa tietoo miten nää menee...!?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No minähän se tupiloin Cam Wardin, kaveri oli käymässä ja samalla sen kanssa siinä rupattelin enkä keskittynyt oikein asiaan, painasin vahingossa sitä tarjoa nappia, kun huomasin erehdykseni niin peli oli jo menetetty kun kerkesit ostaa kortin. Otti muuten aika paljon pannuun sillä hetkellä, ja kieltämättä vieläkin :D

No kävipä hassusti. :D

Itse olen ollut 1 sekunnin liian myöhässä monessa diilissä, otetaan esimerkiksi Howard 2k ja Rask 1k, jää kyllä vähän pannuttaa kun n. 2x 7k tuotto oli vain sekuntien päässä! :D Mutta ei anneta sen lannistaa, aina kun lähdet ryöstöjä metsästämään niin kyllä sieltä aina pari korttia tarttuu mukaan, ei ehkä mitään 5k:n tuottojakaan, mutta pienemmätkin 1k:n tuotot käy, niitä kun nappaa 10 niin on saanut jo 10k. :p

Mites muuten noi reenaus kortit?

Ku täällä on puhuttu et ne kestää yhen pelin... Mut eihän tää kyl ihan suoraa niin mee..

Meikäl oli aika paljon noita kaikki +3 - +5 lui/lau ym kortteja... Ja mätin niitä sit kaikille miun ykköskentän pelaajille ja maalivahdille...
2 pelatun pelin jälkeen (myös voitetun). Maalivahdilla oli edelleen kehitys kortit 3/3 ja yhdellä hyökkääjällä 3/5...

Ja muilla ne sit oli hävinny... ja sit taisin laittaa myös kakkos kentän laiturille jotain reenaus kortteja, ja jotain niistä oli säilyny, ku silläkin oli ne lieskat siin kortissa...

Et onko kellään tarkkaa tietoo miten nää menee...!?

Se vain bugaa, HUT:inkin sisällä lukee isolla että "Vinkki: harjoitukset kestää vain yhden ottelun". Ei mikään yllätys EA:lta, mutta ole iloinen että pelaajallasi säilyy ne. :D
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten saan pelaajat kätevästi kokoonpanoon jotka ovat kokoelmissa mutta ei käytössä? Kauhee selailu
Meet omaan kokoonpanoon ja sen paikan kohdalle mihin haluat laittaa pelaajan kokoelmasta painat äksää ja valitset vaihda omaan kokoelmaaan
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep sama homma 3 pelin tappioputki ja just olin voittamassa 4-2 15sekkaa enne loppuu sano et yhteys menny jtn ea plää plää ai ***** että kyrsii tollanen.:mad:

Aaaaargh. Kyllä tekee! Keskeytys% on 16 ja yhtään en ole keskeyttänyt. Nettikään ei katkea mut yhteys EA menee. Just olin voittamassa suvereenillä pelillä ja 34s jäljellä ja POIKKI. Ei kiekkoi ei mitään. Kyl kyrsii.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten vaihdetaan joukkueen taktiikat? Pelin aikana kyllä voi, mutta kun on automaattisesti varoivaisella yms. niin ei aina muista vaihtaa sitä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten vaihdetaan joukkueen taktiikat? Pelin aikana kyllä voi, mutta kun on automaattisesti varoivaisella yms. niin ei aina muista vaihtaa sitä.

Kun joukkueen paidat on valittu pelivalikossa ja näet siinä oman ykkösketjusi (ja voit selata muita ketjujasi), niin paina R3:sta ja saat vaihettua sieltä kaikki strategiat, nämä ei säily joten niitä saa vaihella ennen jokasta peliä. Tämä toimii vain onlinessa, offlinessa saa taas vaihtaa pelin aikana.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihme lagia vastustaja teki maalin heti siihe perää alotus sen päähän ja pistin alotuksen jälkee maalin nii sit se kuvas sitä sen maalia ku olin tehny sen maalin ja taululla luki 5-0 silti mulle mä sain maalin mut se ei :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ongelma saako jotenkin,4 pakkiparin joukkueeseen ? kun itse yritän,aina heittää jonkun 2 kenttään. PS; sori vaan huono kirjoitustyyli.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muuten kukaan peluuttanut herraa nimeltä Aubin maalissa? Itellä pelas 12 peräkkäistä peliä putkeen voittaen niistä kaikki. Vasta 13 pelin jälkeen tuli ekan kerran väsyneeks (fatigue 1) :) Kaverilla kuitenkin ikää 35v ja ovr. 79. Ilmeisesti torjuntatyylillä, joka tässä tapauksessa STD, on yllättävän iso merkitys. Itellä ainakin nää perhos- tai hybridityylillä torjuvat on väsähtäny n.3-5 pelin paikkeilla. Mutta ei Aubin, josta samalla tuli yksi omista suosikeista tässä pelissä. Ei ne vanhanliiton äijät turhista valita.

Itel ollu Roloson aivan loistava. Varmaan 2/3 voitetuista peleistä se pelannut. Nollapelit olen tainnut itse suurimmalta osin söhlätä, mut loistavia torjuntaja ottaa vanha patu. Ja sen huomannut kun vastustajalla ollut Brodeur ja usein jopa Sulander :D niin aina tullut turpaan. Kun taas useasti tullut murskattua niin Fleury kuin Quickikin.

Mahtaako noissa vanhoissa herroissa vaan olla jotain taikaa??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom