Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan kiva yllätys tuli tuosta ennakkotilaajan ilmaispakkauksesta, mainittavia 80pelin soppari + Ja buffalon maalivahti R.Miller kok 91! Tulikin uusi ykkösmaalivahti :D Pitää nyt vain miettiä että kumman pistää myyntiin, Fleuryn vai Pricen.

Fleury myyntiin
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei mullekkaan, monelle se näytti olevan. Kannustan itse ihmisiä monipuolisuuteen mutta kun voitosta on kyse niin ainahan se kaatuu ainaseen jonkun tietyn kaavan toistamiseen/spämmäämiseen.

-----------------------

Die hard Red Wings fanina en voi käyttää muuta kuin, Red Wingsin logo, normi kotipaita ja Winter Classic paita (hienoin paita koko pelissä ;)).

Joukkueen nimi kyllä viittaisi Tampa Bayn paitaan/logoon: Salamat, pakko oli laittaa kun itse niissä pelaan, pitäis varmaan Wickenheiser hommaa. :D
Totta hienoin paita pelis Detroitin Winter classic paita ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Säbärannareita vaan kehiin niin saat maaleja. Lisäksi kannattaa panostaa kovaa taklaaviin pelaajiin koska tuota kurotuskikkaa käyttäessä pokecheckit viuhuu miltei aina ohi ja taklausarvon ollessa kohdillaan ei myöskään taklaamalla saa kiekkoa helposti lavasta. Siinä ranteessa pitää nähtävästi vetää muuten aina takakulmaan ellei veskari selkeästi liikahda maalilla, jolloin etukulma jää auki. Ja panosta muutenkin kovaa taklaaviin pelaajiin, koska sillä tavalla saa helposti momentumin ja täten vastustajan kiekonriistomäärät todella alas. Omassa porukassa Chris Neil ja Ryan Malone lentää 80 luistelulla vastustajan pakkien ohi parin niitin jälkeen, järkeä tai ei, mutta tulee helppoja voittoja kovistakin porukoista, kun joka pokechecki joko riistää kiekon lavasta tai katkaisee lättysyötön ja ajoituksell ei ole mitään väliä.
Kemiat ja syöttävän pelaajan kädet varmaankin vaikuttaa noihin syöttöjen vastaanottoihin - siis surkean momentumin lisäksi.

Jep. Hävisin jolleki jampalle joka hakkas tota säbärannaria pienestä kulmasta ja 3 maalia onnistui etukulmaan laittamaan. En tajua miten voi olla niin vaikeaa tehdä toimiva peli :D Se tajua myöskään miten esim 2-1 hyökkäyksessä syötöt lähtee tosi usein harakoille: kaveri katkasee vaikkei oo ees välissä tai suoraan syötöstä kaveri säheltää kiekon kanssa. Kai tätäkin on sitten opeteltava pelaamaan niin että tässä pärjää... eli rannaria patjoihin + riparit sisään... ja sit tota säbärannaria yläkulmiin. Voi kun mukavaa ja vaihtelevaa pelaamista :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jännä toi hutin online-tilasto: siellä onlinessa lukee 6 tappioa vaikka omalla "etusivulla" lukee 5 tappiota :D

Nyt siten tein maalin: heti perään peli kelaantu 2 minsaa taaksepäin ja maalia ei enää ollut. Hidastuksissa sitä kyllä näyteltiin. Kiva peli. Juu, hävisin. Ilman tuota oltais menty jatkoajalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jännä toi hutin online-tilasto: siellä onlinessa lukee 6 tappioa vaikka omalla "etusivulla" lukee 5 tappiota :D

Nyt siten tein maalin: heti perään peli kelaantu 2 minsaa taaksepäin ja maalia ei enää ollut. Hidastuksissa sitä kyllä näyteltiin. Kiva peli. Juu, hävisin. Ilman tuota oltais menty jatkoajalle.

Etusivulla on sekä onlinen että oflinen tilastot
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Etusivulla on sekä onlinen että oflinen tilastot

Niin on, kyllä sen tiedän. Luitko tarkkaan mitä kirjoitin? Mutta ei onlinessa voi olla enemmän tappioita kuin onlinessa ja offlinessa yhteensä!! Eli yks matsi meni onlineen tappioks kun vastustaja karkas pelistä, mutta se näkyy omalla sivulla voittona.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli taas käytyä HUTissa vähään aikaan... Korttikaupassa huomasin pakoissa olevan taas uudet tekstit, pakkoja muokattu paljon järkevämpään suuntaan; 5k pakassa 3 harvinaista, väh. 1 80ovr pelaaja, 7,5k pakassa 4harvinaista, väh. 2 80ovr pelaajaa ja 15k pakassa 24 korttia, 7 harvinaista ja 4/5 väh. 80ovr pelaajaa. Eli nyt on vähän vaikeampi puntaroida mitä kannattaa ostaa. Itse tulin siihen tulokseen, että jos hyviä pelaajia vaan halajaa niin 15k paketti, jos taas sama mitä harvinaisia on niin sitten samaan hintaan 2 noita 7,5k paketteja.

Laitoin parhaat pelurini (E.Kane, Marleau, Parise) myyntiin (ja marketin halvimmilla hinnoilla), koska ei ole oikein intrestiä enään 13:ssa HUTia kohtaan, eikä oikeen jaksa pelata muutenkaan jostain syystä koko peliä, vaikka hyvä peli onkin, ei vain ole jotenkin jaksanut tahkoa. Jos nää menee kaupaksi niin ostelen koko rahalla pakkoja ja koitan tätä kautta löytää uutta intoa HUTiin. Kannattaako siis mahdolliset myynneistä saatavat pucksit sijoittaa noihin 7,5k/15k pakkoihin, vai onko kaupassa pyörinyt jotain hyviä kampanjapakkoja mitä kannattaisi odottaa ja sijoittaa sitten niihin? Ja jos ei ole järkeviä ale/kampanjapakkoja niin kumpaanko sitten noista 7,5k vaiko 15k paketteihin kannattaisi sijoittaa? Hexton&muut hiukan enemmän tietävät saavat mieluusti neuvoa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tsau
Mikäs errori mulla on kupelaajien sopparit on voimissaa mut peli väittää et ' pelipaikkaa 2. MV ( ketju 1) pelaavan pelaajan sopimus on impeutunut? En ymmärrä kyllä veskarin ja viltin veskareitte sopparit on kunnossa? Aikasemmi hävitti kaksi 8 pelin arvosta sopimuskorttia kun laitoin sentterille. Kortit hävis mut ukolle ei tullu sopimuksee mitää lisää??? Piti ottaa kokoonpanosta pos.
Mikä siis neuvoksi?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin parhaat pelurini (E.Kane, Marleau, Parise) myyntiin (ja marketin halvimmilla hinnoilla), koska ei ole oikein intrestiä enään 13:ssa HUTia kohtaan, eikä oikeen jaksa pelata muutenkaan jostain syystä koko peliä, vaikka hyvä peli onkin, ei vain ole jotenkin jaksanut tahkoa. Jos nää menee kaupaksi niin ostelen koko rahalla pakkoja ja koitan tätä kautta löytää uutta intoa HUTiin. Kannattaako siis mahdolliset myynneistä saatavat pucksit sijoittaa noihin 7,5k/15k pakkoihin, vai onko kaupassa pyörinyt jotain hyviä kampanjapakkoja mitä kannattaisi odottaa ja sijoittaa sitten niihin? Ja jos ei ole järkeviä ale/kampanjapakkoja niin kumpaanko sitten noista 7,5k vaiko 15k paketteihin kannattaisi sijoittaa? Hexton&muut hiukan enemmän tietävät saavat mieluusti neuvoa.

Pakat ovat tässä pelissä niin hirveää uhkapeliä, mutta eiköhän noilla korteilla irro likimain 100k puckseja, joten sillä varmaan saisi nostettuakin jotain. Itse ostelen vain 5k:n pakkausta, mutta olen harkinnut jo muuttaa sen tohon 7,5k pakkaukseen juuri tuon "2. väh. 80ovrl pelaajaa" jutun valossa. Luulisi että mitä enemmän pakkoja ostaa niin tuurin pitäisi kääntyä jossain vaiheessa eli en itse suosittele 15k:n pakettia.

Mitä muihin diilipakkauksiin tulee, en niihinkään koskisi. Hirveää maksaa 35k paskasta pakasta (Mega pack), kun samalla summalla voit ostaa 4x 7,5k pakettia. Voihan olla että joku sai mega packista Crosbyn, mutta se ei tarkota sitä että sielt tulis aina jtn. hyvää. 5k tai 7,5k pakkoja ostelisin, tai voihan sitä koitella jokaista, mutta lähinnä näitä halvempia gold packeja suosittelen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Perkele, piti kokeilla pelata 4 tähden joukkueella pelaamista.. Eihän siitä mitään tullut kun kaikki pakit alle 80 ja 3/4 ketjujen hyökkääjät alle 70... Oli aika kömpelöjä. 1/2 ketjut oli kylläkin toewsia ja malkinia ja sedinejä yms.. mutta eipä auttanu kun ei pakit saanu kiekkoa omalta alueelta millään pois:D Hattua nostan ihmisille jotka jaksaa pelata huttia neljän tähden jengeillä, oli oikeesti tuskalliset 3 peliä.. Kaikki hävisin ja kieltämättä tuli vähän kiekkoakin vippailtua katsomoon kun vitutti se touhu.. rankingeissä tiputtiin kohisten :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakat ovat tässä pelissä niin hirveää uhkapeliä, mutta eiköhän noilla korteilla irro likimain 100k puckseja, joten sillä varmaan saisi nostettuakin jotain. Itse ostelen vain 5k:n pakkausta, mutta olen harkinnut jo muuttaa sen tohon 7,5k pakkaukseen juuri tuon "2. väh. 80ovrl pelaajaa" jutun valossa. Luulisi että mitä enemmän pakkoja ostaa niin tuurin pitäisi kääntyä jossain vaiheessa eli en itse suosittele 15k:n pakettia.

Mitä muihin diilipakkauksiin tulee, en niihinkään koskisi. Hirveää maksaa 35k paskasta pakasta (Mega pack), kun samalla summalla voit ostaa 4x 7,5k pakettia. Voihan olla että joku sai mega packista Crosbyn, mutta se ei tarkota sitä että sielt tulis aina jtn. hyvää. 5k tai 7,5k pakkoja ostelisin, tai voihan sitä koitella jokaista, mutta lähinnä näitä halvempia gold packeja suosittelen.

Itse en kyllä noihin pakkoihin puckseja enää laita. Alussa tuli muutama pakka osteattua, mutta sellaista schaibaa niistä tuli ettei mitään rajaa. Mieluummin ostan marketista 15 tuhannella 2 hyvää(ovr. 85-86) pelaajaa kuin otan pakoista 1:300 todennäköisyydellä jonkun Crosbyn.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tsau
Mikäs errori mulla on kupelaajien sopparit on voimissaa mut peli väittää et ' pelipaikkaa 2. MV ( ketju 1) pelaavan pelaajan sopimus on impeutunut? En ymmärrä kyllä veskarin ja viltin veskareitte sopparit on kunnossa? Aikasemmi hävitti kaksi 8 pelin arvosta sopimuskorttia kun laitoin sentterille. Kortit hävis mut ukolle ei tullu sopimuksee mitää lisää??? Piti ottaa kokoonpanosta pos.
Mikä siis neuvoksi?

Kakkosmoken soppari umpeutunut Paina kolmio moken kohalla niin näet kakkosmoken.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en kyllä noihin pakkoihin puckseja enää laita. Alussa tuli muutama pakka osteattua, mutta sellaista schaibaa niistä tuli ettei mitään rajaa. Mieluummin ostan marketista 15 tuhannella 2 hyvää(ovr. 85-86) pelaajaa kuin otan pakoista 1:300 todennäköisyydellä jonkun Crosbyn.

Jep, mulla nous alussa ihan hyviäkin kortteja (mm. Nash, Eriksson, Doughty, Letang, Couture) nämä siis joskus ekan viikon aikana tai vähän sen jälkeen. Nyt ei nouse millään mitään hyvää, paras nosto on on ollu joku Neuvirth ja Legwand samasta pakasta, muuten on tullut pelkkää kuraa ja tappiota joka pakasta, en itsekkään jaksa enää pakkoihin laittaa, ehkä maksimissaan yhden päivässä, riippuu jos saa hyvä ryöstön jolla korjaa tappiot. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Marleau noista kolmesta meni kaupaksi ensimmäisellä yrittämällä, hintaan 24,5k. Parise ja Kanen laitoin yöksi uudestaan myyntiin. Nyt on se 30k kiekkoja ainakin hetken, sillä nyt alkaa tuo pakkojen ostelu ja pelataan sitä upporikasta ja rutiköyhää. 12:ssa näissä pakoissa oli itellä aina ihan järkyttävän huono tuuri, saas nähä miten tässä versiossa...

Neljä 7,5k pakkaa siis saan tuolla 30k, katotaas miten käy:

1.Pakka

Prospal (82ovr)
Legace (80ovr, AHL mokke)
NJ paita
NYR paita, siinä ekan pakan neljä "harvinaista". Ei hyvä.

2.Pakka

Fayne (80ovr)
Regehr (81ovr)
PHX joukkueenvaihto
Ei löytyny neljättä harvinaista? jollei se sitten mukamas ole Kaikki vammat +1 kortti?

3.Pakka

Deschamps (80ovr,AHL)
Polak (80ovr)
30 soppari
Florida paita

4.Pakka

Gleason (83ovr)
Winchester (81ovr)
+7 KÄD
+7 Rebound

voi huhhuh mitä kuraa... Taas :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on muuten myynnissä joku uusia pakka Value pack vol2, maksaa 10k ja sitä ei saa edes ostettua kun EA potkii servuilta. :D

Ehkä mua yritetään vaan varottaa että "älä vain osta", ehkä paras etten edes yritä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt puuttuu online pokaaleista enää tulokkaiden pokaali. Mut taitaa jäädä saamatta ,kun ei tätä pelii pelaa kukaan. Normi online pelien kautta en ees lähe kokeilee, kun joukkueiden tasoero on sitä kautta kuitenkin todella suuri.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on muuten myynnissä joku uusia pakka Value pack vol2, maksaa 10k ja sitä ei saa edes ostettua kun EA potkii servuilta. :D

Ehkä mua yritetään vaan varottaa että "älä vain osta", ehkä paras etten edes yritä.
aijaa itellä ei näy ees semmosta kaupas??
 
Ylös Bottom