Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mahdollisesti tyhmä kysymys, mutta Koivistot v2 tarvitsee uusia puolustajia ja kun tässä olen ukkoja tutkinut niin sen on selvää että HP = hyökkäävä puolustaja ja PP = puolustava puolustaja mutta mitä tarkoittaa KP??

KP = kiekollinen puolustaja
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko itsekkin pistää Raeh87 käyttäjästä viestiä, jää jumittamaan aloitusvalikkoon eikä suostu pelaamaan. Pistää sen jälkeen vielä inboxiin viestiä, ja sanoo mua fucking retardiks? :D

Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan päässy edes pelaa tota sällii vastaan? Olis mukava tietää miten rikasta äijän elämä on, jos harrastuksena on pelkästään notkua päivästä toiseen peli valikossa ja v**tuilla vastustajille :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt ***** EA.. Kummallisin bugi koskaan - tähän mennessä.

Kolmatta erää on semmoinen vitonen jäljellä ja teen 2-1 johtomaalin. Vastustaja painaa starttia. No ei muutakuin peli uudestaan käyntiin [varmaan aikalisä tms.] mutta sitten huomaankin, että en ohjaa omia kenttäpelaajiani, vaan kaikki mitä näen on vastustajan maalivahti.. ***** vaikea selittää, mutta tuon minun johtomaalin ja startin jälkeen siis vaihtui kuvakulma sellaiseksi, että olin vastustajan maalin sisällä ja vastustaja myllytti peliä koneita vastaan siellä sen vitosen. No vikalla minuutilla pomppu sisään ja peli 2-2. Sitten maalin jälkeen kaikki palautui taas normaaliksi ja ohjasin kenttäpelaajia.. Siis mitä ****** EA ihan oikeasti?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä noista turnauksista pelaatte kun ei oo omasta mielestä ketään teistä tullut ikinä vastaan? Ite hakkaan aina tuota Eliitticuppia, voittobonus 1200 ja pääsyehtona alle 27 000 palkkakatto. Vai mätkittekö niillä miljoonajengeillänne vaan aina jolloin joudutte pelaileen palkkakatottomia?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin tulipa itellekkin jännä peluri äsken vastaan. Nipusta löytyi mm. Datsyuk, Chara, Phaneuf, Kesler, St.Louis, Lundqvist, Gaborik...jne. Itse heikomalla tiimillä Mason maalissa otin nassuun puhtaasti 5-0, mutta se mikä tässä oli erikoista oli se, että kaveri ei ilmeisesti osannut kuin yhden tavan tehdä maaleja. Luisteli nopeilla hyökkääjillä hyökkäysalueelle, sen jälkeen kaartelua ja aina puolittainen poikittaissyöttö pakille, josta pakki latas onetimerin vastakkaiseen yläpesään. Teki kolme tuollaista maalia peräkkäin ja lisäksi noin 4 kertaa kilautti tolppaan samasta paikasta. Kaksi muuta maalia sai näiden jatkotilanteesta, kun hyökkääjät lauko riparit sisään.

En tiedä onko tuo jonkunlainen glitch vai johtuiko vaan huonosta molarista, mutta aika tylsää peliä kyllä oli. En sitten tosiaan tiedä toimiiko sama pelitapa kun tolppien välissä on esim. Ward tai Lundqvist. Käyttäjänimi tais olla RuffK ja tiimi Ruffers.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko itsekkin pistää Raeh87 käyttäjästä viestiä, jää jumittamaan aloitusvalikkoon eikä suostu pelaamaan. Pistää sen jälkeen vielä inboxiin viestiä, ja sanoo mua fucking retardiks? :D

Myönnän että itsekin jään jumittamaan aloitusvalikkoon, mutta syitä voi olla vain kaksi: Raeh ja Sheron :D Kuppi kahvia tai olut käteen ja muualle. Toki pari muutakin on block listilla ja niitä vastaan en pelaa vaikka voittaakin voisin. 2012:ssa moni muukin teki tätä alotusvalikkojumia jos oma joukkue oli kovempi, joten tässä uudessa ei niin paljoa tuota ongelmaa ole. Tuossa pitäis olla joku minuutin tai vastaava aikakatkaisu, tai jos kaveri on "valmis" päällä minuutin niin toinen lähtee automaattisesti pois jossei hyväksy. Tai jotain vastaava. Ihan sama vaikka raehit ja kumppanit sais "pelikieltoa" ea:lta, kai ne osaa uuden tilin perustaa.
 
Joo sama homma, tässä yrittelen lähtee peliin niin kaveri jumittaa tähän ekaan valikkoon. Sanoin että "PLAY" niin takas tulee "NO". Hirvee egoilija tuol EA foorumil ja eikä uskalla pelaa..

Joo ei vtn EA kun en pääse edes peliä aloittamaan, bugaa joka kerta alotukseen, alotusvoitto ja peli alkaa aina alusta kunnes tulee "Yhteysvirhe...", tässä nyt 3 krt eri vastustajan kanssa peliin mennyt ja joka kerta on ns. "Faceoff loopannut".

Se on se synkronointi
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo elikkäs.. Tänään oon pelannu 5 hut peliä ja pelin jälkeen näkyy saadut pucksit, mutta sitten kun menee valikkoon niin eipä näy, että olisi tullut puckseja. Kaiken lisäksi olen voittanut nuo kaikki pelit ja ne on merkitty tappioiksi :mad:. Viime yönä toimi hyvin, mutta tänään päivällä tosiaan yhdestäkään pelistä ei ole puckseja tullut. Muilla ollu samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo elikkäs.. Tänään oon pelannu 5 hut peliä ja pelin jälkeen näkyy saadut pucksit, mutta sitten kun menee valikkoon niin eipä näy, että olisi tullut puckseja. Kaiken lisäksi olen voittanut nuo kaikki pelit ja ne on merkitty tappioiksi :mad:. Viime yönä toimi hyvin, mutta tänään päivällä tosiaan yhdestäkään pelistä ei ole puckseja tullut. Muilla ollu samaa ongelmaa?

Monettakohan kertaa tämä täällä foorumilla on sanottu... Se on bugi.

Alat kyllä jossain vaiheessa taas saamaan niitä puckseja, ja voitot näkyvät kyllä oikein leaderboardeilla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ainakin englanniksi siellä on TGH = tough guy.. kovanaama.

Kyllä se kp on juurikin tuo kiekollinen puolustaja. Suomeksi se tgh lyhenne on kov, eikä niitä pakkeja ole montaa. Tuukka Mäntylä toki on kova :).

Ja sille pakkionetimerista valittavalle. Ehkä se oli vain sinua vastaan se helpoin tapa tehdä maali. Eli vetäytyvä passiivinen puolustus - viivasta vetoja sisään. Miksi yrittää kuljettaa sumppuun jos muitakin paikkojanon koko ajan auki.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä noista turnauksista pelaatte kun ei oo omasta mielestä ketään teistä tullut ikinä vastaan? Ite hakkaan aina tuota Eliitticuppia, voittobonus 1200 ja pääsyehtona alle 27 000 palkkakatto. Vai mätkittekö niillä miljoonajengeillänne vaan aina jolloin joudutte pelaileen palkkakatottomia?

Juurikin Eliitticuppia, harvan jengi vaan mahtuu siihen, tuntuu että Eliitticupia pelatessa ei saa millään hyvää vihua vastaan = peliä joutuu hakemaan ~10 kertaa ennen kuin löytyy joku, yleensä vielä aivan susi pelaamaan. Wekinho on ollut muutaman kerran vastassa, kuin myös Sule, toisaalta kiva pelata Eliitticupia kun tietää, ettei sieltä tuu mitään aivan hullua jengiä missä on kaikki NHL-staroja.. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sitä tässä kysyn että jos vaihtaa joukkuetta esim. Jos vaihan Mikko Koivun minnesotasta vaikka San Joseen niin sillä kortilla niin pysyykö se san josen pelaajana koko ajan ja voin vaihtaa sen vielä vaikka siitä anaheimiin? että jos vaihtaa pelaajalle joukkuetta niin tartteeko sille mitään kestokortteja laittaa?
 
Ylös Bottom