Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko porukalla antaa vinkkejä, että minkälaisilla taktiikoilla pelaatte? Varsinkin puolustuspää kiinnostaa.

Tuntuu, että 95% online peleistä vastustajalla on puolustajat aina pelin alla ja pakit peruuttavat kiltisti siniviivalta alaspäin, eikä ohi poljeta kovin nätisti. Hyvä sumppu on aina vastassa. Itse, yrittänyt opetella puolustamaan kurinalaisesti, peruuttelemalla ja pysymällä vastustajan ja maalin välissä, niin sitten tämä toinen AI-pakki tekee mitä lie. Tippuu yleensä kyydistä jo siniviivalla eikä peruuta enään tai aja mieheen kiinni... Millä asetuksilla pitäis pelata, että omat pakit saisi toimimaan samallalailla? Alkaa tuskastuttamaan jo... Kaikkein selvin ero tässä tuntuu olevan, että vaikka vastustaja ei ohjaisi itse pakkejaan, niin ne pelaavat järkevästi. Jos itse yritän pelata näin, niin omat pakit ovat pujottelukeppeinä siniviivalla.

Toinen on, että pelaavatko kaikki hyökkäyspäätä "maalinedusta" vaihtoehdolla? Vai mikä siinä on, että vastustajalla on aina pari miestä maalin edessä vaikka kuinka koittaa olla itse irroittamatta pakkia nurkkaan. Sitten jos et mene kulmaan päälle, niin sieltä tullaan rauhassa b-pisteen kaarelle ja lauotaan ihannepaikasta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten voin ostaa pakkoja playstation storesta? Eli käyttäisin oikeaa rahaa, en puckseja.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauskaahan tämä peli on vaikka ei tee pelkästään bugimaaleja/aloita pilkkimällä:D Ite yrittäny vaihtaa pelitapaa mahdollisimman ystävälliseks ja reiluks, ainakin suomalaisia kohtaan.. Onko mua vastaan nyt enään niin vittumaista pelata? :) Kun mun pelitavasta nyt vähän sitä negatiivista palautetta täällä foorumilla tuli... Tietty on niitäkin kavereita joita vastaan pyrin pelaamaan mahdollisimman vittumaista peliä, kuten Sharon25 & Raeh87.

Suosittelen oikeasti pelkkien bugien hakemisen lopettamista, tää on oikeasti hauskempaa viihdettä molemmille ilman niitä raivostuttavia rystyvippejä patjoihin! Pelit ovat tasaisia, eikä se voittokaan niin mahdotonta ole. (All time rankingissa #24). Itellä ainakin parempi voitto/tappiosuhde tällä "ystävällisellä pelillä" kuin sillä "bugipelillä", todennäköisesti johtuu siitä että jos pelaat reilusti niin sinua vastaan pelataan reilusti eikä haeta vain niitä bugimaaleja.. Mene ja tiedä :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselle ongelmaksi on muodostunut saada tämän hetkiseen ykkösketjuun hankittua Vasen laita. Hossaan olen nyt viikonpäivät kytännyt ja sitä ei yksinkertaisesti järkevällä hinnalla ole ollut myynnissä. Olisiko joillain jotain hyvää ehdotusta tuohon paikkaan (voi olla myös ol koska noita vl - ol vaihtokortteja löytyy) hintalapulta maksimissaan saisi löytyä summa 60k. Suurempaan hankintaan ei tällä hetkellä ole varaa. Ehdotuksia, anyone??
Patrick Marleau San Josesta Hinta jotain 30 000
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve
Itellä tullu vastaan semmonen onglema, että on kausia jolloin voitat melkeen kaikki sit tulee sen perää et ihansama mitä teet ni aina tulee takkiin. Hyvä esimerkki on viikonlopulta kun lauantain hävisin 4 otteluu putkee ja meinas lentää ohjain seinää monta kertaa kun ei mikää tehonnu ja samaan päivään illal alko voittoputki ja voitin turnauksia ja ihan saman kaliperin jantterei vastas ja nyt tänää taas 3 tappioo joista yks jatkoajal. Enkä pidä itsee nyt mitenkää surkeena puolustajana, vaikka pakkien tekoäly nyt onkin aivan jostain + puolustuksesta löytyy parit visnovski-johnsson, hedman-seabrook, carle-timonen. Noilla ei pitäs tulla sen tason maalei mitä tulee. Jokases pakkiparis löytyy kokoa ja nopeutta joten ei mee jakeluun miks ei pärjää. Esim. viimine peli ni vastustajan työmyyrä tms. Mcclement pistää siniselt rannarin maaliin, seuraavaks tulee yksinläpi samal herral kun ei kaadu ja mikään tökkäys ei osu, viimises eräs Mc pistää 3 taklauksen jälkeen namudyötön maalil ja rallallaa taas hävittiin kun yhel ukol joku ihme suoja. Tuntuu myös et vastustajan one-timerit menee suurimmaks osaks sisää ja mul ei oo menny monee päivää. Taktiikkana yleensä keskiviivalta 1-3-1, karvaus 2-1-2.

pistäkää mietteitä tälläsestä kausittaisesta pärjäämisestä/häviöistä.;)

FIXAUSTA LÖYTYY EA
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauskaahan tämä peli on vaikka ei tee pelkästään bugimaaleja/aloita pilkkimällä:D Ite yrittäny vaihtaa pelitapaa mahdollisimman ystävälliseks ja reiluks, ainakin suomalaisia kohtaan.. Onko mua vastaan nyt enään niin vittumaista pelata? :) Kun mun pelitavasta nyt vähän sitä negatiivista palautetta täällä foorumilla tuli... Tietty on niitäkin kavereita joita vastaan pyrin pelaamaan mahdollisimman vittumaista peliä, kuten Sharon25 & Raeh87.

Suosittelen oikeasti pelkkien bugien hakemisen lopettamista, tää on oikeasti hauskempaa viihdettä molemmille ilman niitä raivostuttavia rystyvippejä patjoihin! Pelit ovat tasaisia, eikä se voittokaan niin mahdotonta ole. (All time rankingissa #24). Itellä ainakin parempi voitto/tappiosuhde tällä "ystävällisellä pelillä" kuin sillä "bugipelillä", todennäköisesti johtuu siitä että jos pelaat reilusti niin sinua vastaan pelataan reilusti eikä haeta vain niitä bugimaaleja.. Mene ja tiedä :cool:

Mä kirjotan nyt ihan rehellisesti, enkä vittuile tai mitään.. :D Mä oon pelannut 200 matsia EASHL ja semmoset 130 HUT. Kuukauden listassa joku ~20 ja ovr varmaan joku 40.

Mikä tässä pelissä on bugimaali, tai mitä ylipäätänsä pidetään bugimaalina? Riparia? Sivussa vispattua rannaria? Koukkurannaria? Nopealla pelaajalla läpiajoon laidasta ja joku oma vispaus mikä menee 9/10? Mä en ole ketään haukkunut bugittajaksi, kun en tiedä mikä on bugi. Ihan rehellisesti siis kysyn, en tiedä. Eikä tämä tosiaan ole mikään hyökkäys sua kohtaan, ihan mielenkiinnosta kyselen, sua kun on sanottu ns. bugittajaksi joskus.

Mä varmaan olen bugittaja kun mulla on yks nopea pelaaja minkä kanssa tykkään hyökätä usein, onhan se helpompaa hyökätä 93 nopeudella kun 80 nopeudella, löytyy vielä yleensä oma vispaus minkä saa hyvällä prosentilla menemään sisälle.. Riparia en käytä, lapsellista sanon ma, mua vastaan saa toki käyttää jos tahtoo, ei kyllä oo kun ehkä joku 2/130 käyttänyt.. Sivusta vispaan ranteen pakin jaloista jos ei sitä pokechekiä tule, jos tulee, yleensä kiekko on jossain muualla kun pelaajan lavassa.. Koukkuranteen olen jättänyt repertuaarista, joskus saattaa lähteä, mutta erittäin harvoin, vierestä vispattu lähtee imo huomattavasti paremmin..

Toivottavasti joku viitsii vastata, ihan omasta mielenkiinnosta kyselen, olenko siis bugittaja, vai tavallinen tallaaja pelaajana!

edit. ainiin, koita sule voittaa mut joskus ees ;) oikeesti on ollut hyvät pelit
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä kirjotan nyt ihan rehellisesti, enkä vittuile tai mitään.. :D Mä oon pelannut 200 matsia EASHL ja semmoset 130 HUT. Kuukauden listassa joku ~20 ja ovr varmaan joku 40.

Mikä tässä pelissä on bugimaali, tai mitä ylipäätänsä pidetään bugimaalina? Riparia? Sivussa vispattua rannaria? Koukkurannaria? Nopealla pelaajalla läpiajoon laidasta ja joku oma vispaus mikä menee 9/10? Mä en ole ketään haukkunut bugittajaksi, kun en tiedä mikä on bugi. Ihan rehellisesti siis kysyn, en tiedä. Eikä tämä tosiaan ole mikään hyökkäys sua kohtaan, ihan mielenkiinnosta kyselen, sua kun on sanottu ns. bugittajaksi joskus.

Mä varmaan olen bugittaja kun mulla on yks nopea pelaaja minkä kanssa tykkään hyökätä usein, onhan se helpompaa hyökätä 93 nopeudella kun 80 nopeudella, löytyy vielä yleensä oma vispaus minkä saa hyvällä prosentilla menemään sisälle.. Riparia en käytä, lapsellista sanon ma, mua vastaan saa toki käyttää jos tahtoo, ei kyllä oo kun ehkä joku 2/130 käyttänyt.. Sivusta vispaan ranteen pakin jaloista jos ei sitä pokechekiä tule, jos tulee, yleensä kiekko on jossain muualla kun pelaajan lavassa.. Koukkuranteen olen jättänyt repertuaarista, joskus saattaa lähteä, mutta erittäin harvoin, vierestä vispattu lähtee imo huomattavasti paremmin..

Toivottavasti joku viitsii vastata, ihan omasta mielenkiinnosta kyselen, olenko siis bugittaja, vai tavallinen tallaaja pelaajana!

edit. ainiin, koita sule voittaa mut joskus ees ;) oikeesti on ollut hyvät pelit

Koita sä voittaa mut joskus ees ;) No ei, muistaakseni yks peli pelattu ja ihan tasasen väännön jälkeen se mulle kääntyi. On kyllä aivan pakko mainita tähän väliin että kaksinaaman kanssa oli myös tiukka ja hyvä peli!

Siis minuahan moitittiin lähinnä aloitustavastani kun tuli vähäsen pilkittyä.. "Bugimaaleina" tuntuu pidettävän näitä rannelaukauksia etukulmiin ja ripareita.. Ja noista läpiajoista valitettiin myös. Minua ei oikeastaan kismitä yhtään jos mua vastaan tekee "bugimaalin", mutta nuo riparit kyllä risoo oikeasti.. Toi "bugimaali" on aika tulkinnanvarainen juttu, koska eihän tässä pelissä ole maalia joka menee 100% sisään. Ois pitäny käyttää tota riparimaalia..

Lähinnä viestilläni halusin tietää mitä mieltä pelitavastani nykyisin ollaan, ja sen että ei niitä riparimaaleja tarvitse oikeasti viljellä koko ajan. Pelit on ihan hauskoja ilman niitäkin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko pelissä joku tietty laukaus mikä kimpoaa aina patjoista hyvin? Vai mitä tässä nyt tarkoitetaan bugilla, kun viitataan kokoajan reboundeihin? Itse en tähtää mitenkään erityisesti patjoihin jatkuvasti, mutta jos laukaisupaikka on huono tai meinaan jäädä sumppuun, niin kyllä sillon tulee usein ammuttua ihan tarkoituksella alas, että olisi mahdollista päästä reboundille. Tuskin tällaista bugimaaliksi luokitellaan, ihan oikeaa lätkäähän se on, että ammutaan alas?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko pelissä joku tietty laukaus mikä kimpoaa aina patjoista hyvin? Vai mitä tässä nyt tarkoitetaan bugilla, kun viitataan kokoajan reboundeihin? Itse en tähtää mitenkään erityisesti patjoihin jatkuvasti, mutta jos laukaisupaikka on huono tai meinaan jäädä sumppuun, niin kyllä sillon tulee usein ammuttua ihan tarkoituksella alas, että olisi mahdollista päästä reboundille. Tuskin tällaista bugimaaliksi luokitellaan, ihan oikeaa lätkäähän se on, että ammutaan alas?

Rystyllä siniviivan kulmasta patjoihin --> sisään. Yksi pelin varmimmista maaleista, varmasti myös yksi vituttavimmista.

Älkää, meinaan siis ÄLKÄÄ IKINÄ pelatko Vilperit nimistä jengiä vastaan, psn Klementiini ... Kaveri pelaa lentokentällä, tekee ripareilla ja vääntää alotukset tasan ja liitää laiturillansa lentokentän läpi läpiajoon... Ja kaiken kukkuraksi sai vikassa erässä 3-2 tilanteen ja päätti sitten pelata lopun omassa päädyssä..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä kirjotan nyt ihan rehellisesti, enkä vittuile tai mitään.. :D Mä oon pelannut 200 matsia EASHL ja semmoset 130 HUT. Kuukauden listassa joku ~20 ja ovr varmaan joku 40.

Mikä tässä pelissä on bugimaali, tai mitä ylipäätänsä pidetään bugimaalina? Riparia? Sivussa vispattua rannaria? Koukkurannaria? Nopealla pelaajalla läpiajoon laidasta ja joku oma vispaus mikä menee 9/10? Mä en ole ketään haukkunut bugittajaksi, kun en tiedä mikä on bugi. Ihan rehellisesti siis kysyn, en tiedä. Eikä tämä tosiaan ole mikään hyökkäys sua kohtaan, ihan mielenkiinnosta kyselen, sua kun on sanottu ns. bugittajaksi joskus.

Mä varmaan olen bugittaja kun mulla on yks nopea pelaaja minkä kanssa tykkään hyökätä usein, onhan se helpompaa hyökätä 93 nopeudella kun 80 nopeudella, löytyy vielä yleensä oma vispaus minkä saa hyvällä prosentilla menemään sisälle.. Riparia en käytä, lapsellista sanon ma, mua vastaan saa toki käyttää jos tahtoo, ei kyllä oo kun ehkä joku 2/130 käyttänyt.. Sivusta vispaan ranteen pakin jaloista jos ei sitä pokechekiä tule, jos tulee, yleensä kiekko on jossain muualla kun pelaajan lavassa.. Koukkuranteen olen jättänyt repertuaarista, joskus saattaa lähteä, mutta erittäin harvoin, vierestä vispattu lähtee imo huomattavasti paremmin..

Toivottavasti joku viitsii vastata, ihan omasta mielenkiinnosta kyselen, olenko siis bugittaja, vai tavallinen tallaaja pelaajana!

edit. ainiin, koita sule voittaa mut joskus ees ;) oikeesti on ollut hyvät pelit


Sen verran mite me nyt ollaan pelattu n.4-5 peliä ni en pidä sinua bugimaalien tekijänä. Ainut kerta oli se 7-6 tappio, kun hait koko ajan siitä alotuksesta sen Raymondin ja vedit pakkien ohi, ennen kuin pystyin edes ottamaan kontrollit pakkiin. Tämä minua vitutti ylikaiken, mutta senkin pystyy nyt blokkamaan kun vähän on perehtynyt siihen. Oikeastaan HYVIÄ pelaajia vastaan ei ole bugimaaleja. Näissä peleissä niiin harvoin tulee saatu mitään kunnon paikkoja ja jos esimerkiksi minulla olisi paikka vetäistä etukulmaan, niin aivan varmasti sen teen.

Etukulmavedot, ribarit, varmat yksinläpiharhautukset yms on ihan ok, mikäli paikka tulee. En minä ainakaan sen takia suutu jos joku niitä tekee. Mutta se ei tarkoita sitä, että vedetään kiekko heti sinisen jälkeen alakulmaan ja ribarista sisään. Sitäkin olen nähnyt, että on kierretty maali ja tultu n. metrin päähän lämäämään se kiekko maaliin (joku helvetin sepposuippo).

Ja kyllä mä sut tässä voitan vielä, saatana kun pienestä oli tänään(kin) kiinni :D

Edit; hyviä vastustajina tarkoitan esim sinua. Tänään pelattiin niin 0-0 ja meni pilkuille ja vedot taisi olla 9-10 !! Eli ei paljon paikkoja ollut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Koita sä voittaa mut joskus ees ;) No ei, muistaakseni yks peli pelattu ja ihan tasasen väännön jälkeen se mulle kääntyi. On kyllä aivan pakko mainita tähän väliin että kaksinaaman kanssa oli myös tiukka ja hyvä peli!

Siis minuahan moitittiin lähinnä aloitustavastani kun tuli vähäsen pilkittyä.. "Bugimaaleina" tuntuu pidettävän näitä rannelaukauksia etukulmiin ja ripareita.. Ja noista läpiajoista valitettiin myös. Minua ei oikeastaan kismitä yhtään jos mua vastaan tekee "bugimaalin", mutta nuo riparit kyllä risoo oikeasti.. Toi "bugimaali" on aika tulkinnanvarainen juttu, koska eihän tässä pelissä ole maalia joka menee 100% sisään. Ois pitäny käyttää tota riparimaalia..

Lähinnä viestilläni halusin tietää mitä mieltä pelitavastani nykyisin ollaan, ja sen että ei niitä riparimaaleja tarvitse oikeasti viljellä koko ajan. Pelit on ihan hauskoja ilman niitäkin.

Oli kyl todella tasainen ja hyvä peli! Lisäksi kaikki maalit mitä teit niin oli tosissaan hyvän rakentelun ansiosta auenneita paikkoja... sun kaltaisia vastustajia vastaan on aina mukava pelata... Ainut mikä jäi syjettämään oli jatkoajalla oma valtava moka, kun pääsin Genolla polkee läpiajoon ja mä en jumansviiidu tiedä mikä tuli mut harhautus epäonnistui täydellisesti... :/ Äijä nasautti muutamaa sekunttia myöhemmin samanlaisesta paikasta naulan narrin arkkuun... :D

Täytyy toivoo et pääsee ottaa joku kerta revanssia! :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve
Itellä tullu vastaan semmonen onglema, että on kausia jolloin voitat melkeen kaikki sit tulee sen perää et ihansama mitä teet ni aina tulee takkiin. Hyvä esimerkki on viikonlopulta kun lauantain hävisin 4 otteluu putkee ja meinas lentää ohjain seinää monta kertaa kun ei mikää tehonnu ja samaan päivään illal alko voittoputki ja voitin turnauksia ja ihan saman kaliperin jantterei vastas ja nyt tänää taas 3 tappioo joista yks jatkoajal. Enkä pidä itsee nyt mitenkää surkeena puolustajana, vaikka pakkien tekoäly nyt onkin aivan jostain + puolustuksesta löytyy parit visnovski-johnsson, hedman-seabrook, carle-timonen. Noilla ei pitäs tulla sen tason maalei mitä tulee. Jokases pakkiparis löytyy kokoa ja nopeutta joten ei mee jakeluun miks ei pärjää. Esim. viimine peli ni vastustajan työmyyrä tms. Mcclement pistää siniselt rannarin maaliin, seuraavaks tulee yksinläpi samal herral kun ei kaadu ja mikään tökkäys ei osu, viimises eräs Mc pistää 3 taklauksen jälkeen namudyötön maalil ja rallallaa taas hävittiin kun yhel ukol joku ihme suoja. Tuntuu myös et vastustajan one-timerit menee suurimmaks osaks sisää ja mul ei oo menny monee päivää. Taktiikkana yleensä keskiviivalta 1-3-1, karvaus 2-1-2.

pistäkää mietteitä tälläsestä kausittaisesta pärjäämisestä/häviöistä.;)

FIXAUSTA LÖYTYY EA

Juurikin meinasin kirjoittaa samasta aiheesta tän päivän pelien jälkeen..Viikonloppuna pelasin jonkun 12-15 peliä joista hävisin 3 sellaisille vastustajille joille en oikeasti pärjännyt yhtään..No tänään sitten pelasin 4 peliä ja kaikki hävisin kuin akat tappelussa. Eikä vastassa ollut edes mitään superjoukkueita. Yksi vastustaja oli koonnut koko jokereiden joukkueen, ok kaveri osasi pelatakin mut silti hieman ihmeellistä että esim. Semir B-A luisteli mun änäri janttereiden ohi, yli ja melkein jopa läpikin..Maaleja en saanut tehtyä 4 peliin kuin 2 vaikka lopuksi yritin jo turhautuneena ruveta yrittämään riparimaalejakin..Ensimmäinen vastustaja teki 2 maalia, toinen näistä heitto 0-kulmasta maalia kohti josta maanmainio Rick DiPieru ohjas sen patjalla omiin varmuuden vuoksi, n. 5-7 laukauksella...Eli kuten jo siteeraamani kirjoittajakin totesi EI NÄIN EA...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hieno mies olet Leksa94. Yksi peli pelattu vastakkain ja kun voitin sen 4-2 ni nyt olen bugipelle ketä hakee vaan etukulmaan ja riparia. :D Suosittelisin pelaamaan uusiksi mua vastaan sen sijaan et luikkisit karkuun niin ehkä muistis paranee. Riparia en harrasta kyllä ikinä :) Jotenkin tuntuu siltä että häviön pelossa luikit karkuun.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli mieleen aihe jota on pohdittu,eli saako pelin jotenkin katkeamaan häviämättä,enkä tarkoita tota alle minuutin poistumista,meinaan 3 kertaa

nyt käynyt noin 2 pelissä,olin juuri survonut kiekon maalin niin eikö mitä,kello pakittaa n 5min ja ei maalia !! no 3 pelissä sit vedin yläpesään,

"samalla" sekunnilla peli mystisesti katkeaa ja tulee teksti peli katkennut,ei lasketa leaderbondiin oli pelattu joku 10min.


Maalivahdeista tuli mieleen eipä ole tasolla väliä 88 vokun imaisi,6 vedosta 5 sisään toki kaveri "glitchasi",sit testasin huvikseen 72 veskaa

1 päästetty,sekin oma vika kun syötin suoraan lapaan,ok oli vastustajilla hiukan tasoeroa mutta taitaa olla arpapeliä miten veska ottaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä en tajuu mikä helvetti nyt on ku peli ei enää suju yhtään taisin olla jossai vaihees siin alltime tilastois sadas ja nyt tullu 8 häviöö putkee ja viel huonoillekki vastustajille pitää varmaa lopettaa tää pelaaminen vähäks aikaa ku ei suju sitte millää:confused::eek:
Täl viikol ei yhtään voittoa !
Mitäs ootte mieltä kumpi couture vai koivu
LUI LAU KÄD TKl PUO
Couture 87 87 88 81 85
Koivu 85 85 88 85 86
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hieno mies olet Leksa94. Yksi peli pelattu vastakkain ja kun voitin sen 4-2 ni nyt olen bugipelle ketä hakee vaan etukulmaan ja riparia. :D Suosittelisin pelaamaan uusiksi mua vastaan sen sijaan et luikkisit karkuun niin ehkä muistis paranee. Riparia en harrasta kyllä ikinä :) Jotenkin tuntuu siltä että häviön pelossa luikit karkuun.

Jep. Sama tuomio tuli myös mulle, kun yhden ottelun kyseistä sankaria vastaan pelasin. Aika häviön värittämiä syytöksiä lauko minustakin. : D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli sellainen kyssäri tuli tässä mieleen liittyen noihin kapteeni kortteihi. Eli säilyykö jos nyt vaikka laitan pelaajalle X tuon normi kapteeni kortin niin säilyykö se sillä ikuisuuden vai onko sekin vain se yksi peli ja se on siinä?
 
Ylös Bottom