Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvetta olisi vielä 3 kentän oikealle laidalle ja olen ajatellut sinne bobby ryania,onko hyvä ostos? sitten tarvisin ykköskentän hyökkääjät ja olen ajattelut kolmikko hall-duchene-hossa,mitä mieltä näistä?

Sitten tarvitsisi vielä 4 pakkia 2 ja kolmos pariin ja olen miettinyt myers-edler kronwall-green? kokemuksia tai mielipiteitä?


Jos joku keksiii parempia niin pistäkää vaan tähän vastausta tai yv ja jos löytyy joku näistä 7 jannusta niin ei muutakun yyveetä nii pistetään kaupat tulille :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvetta olisi vielä 3 kentän oikealle laidalle ja olen ajatellut sinne bobby ryania,onko hyvä ostos? sitten tarvisin ykköskentän hyökkääjät ja olen ajattelut kolmikko hall-duchene-hossa,mitä mieltä näistä?

Sitten tarvitsisi vielä 4 pakkia 2 ja kolmos pariin ja olen miettinyt myers-edler kronwall-green? kokemuksia tai mielipiteitä?


Jos joku keksiii parempia niin pistäkää vaan tähän vastausta tai yv ja jos löytyy joku näistä 7 jannusta niin ei muutakun yyveetä nii pistetään kaupat tulille :)

Itse en pitänyt Kronwallista kun oli sen verran pieni kokoinen jannu ettei meinannut saada kenttän ku jotai zuccarellon kokosia jätkiä. Muuten ihan hyvä jätkä. Mut hommaa Bouwmeester kun löytyy nopeutta ja myöskin taklausvoimaa. Tehnyt tosin lämärimaalejakin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

KYLLÄ. Viimeisellä puckseilla 7,5k pakasta SOTW V.Lecavalier, hyvät nousut taas kun pucksit käyny vähiin. Tää oli kolmas viikon tähti mikä tulee pakasta, tätä ennen J.Staal ja J.Thornton laitettu jo kiertoon. Kokeillaan myydä ensihätään 152/160k hintaan, mutta jos ei mene niin joutu harkitsemaan jos ottais käyttöön.

Muutenkin peli kulkenut mallikkaasti siitä lähtien kun Masonin laitoin maaliin. Voittoputki nyt 11 mittanen ja leaderboardilla HC ORW on kammennut sijalle 235. Muutama tyyppi foorumiltakin ollut vastassa ja kovia pelejä mahtuu tohon yhteentoista useampi. Hyvä fiilis kaikinpuolin kun tuntuu, että ketjut on kunnossa ja puolustuspeli toimii! Jos Lecavalierin saa kaupaks niin seuran talous olisi turvattu ja vois harkita jotain uusia hankintoja...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaaha, nyt esiintyy mielenkiintonen ongelma... Joka kerta kun oon alottamassa HUT-matsia ja latausruutu tulee näkyviin niin peli jäätyy siinä kohtaa kun EA:n logo pyörähtää näkyviin. Edes ps-näppäimen painaminen ei toimi, koneen joutuu sammuttamaan ja pleikkari käynnistää järjestelmänpalautuksen. Missä vika? (muut pelit toimii)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaaha, nyt esiintyy mielenkiintonen ongelma... Joka kerta kun oon alottamassa HUT-matsia ja latausruutu tulee näkyviin niin peli jäätyy siinä kohtaa kun EA:n logo pyörähtää näkyviin. Edes ps-näppäimen painaminen ei toimi, koneen joutuu sammuttamaan ja pleikkari käynnistää järjestelmänpalautuksen. Missä vika? (muut pelit toimii)

Pyyhi pelilevy paidan helmaan tai jollain muulla pois sormenjäljistä ja muusta ruuan tähteistä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pyyhi pelilevy paidan helmaan tai jollain muulla pois sormenjäljistä ja muusta ruuan tähteistä?

Heh ihan samaa meinasin ehdottaa. Meillä lapset oli vähän ottanu isin NHL-levyä pois koneesta. ;)

(Vilkastus taitaa tässä tapauksessa itse olla se kersa - höhö)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

olisko kellään tietoa kertoa kuka jäpikkä kantsii ostaa oikeaan laitaan noin 20-40k vai ostanko mieluummin c.wardin ?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Koska: iPhone.

Niin. En ymmärrä, tämä on ihan sama kaikessa... älypuhelinkentästä 75% on androidia mutta kaikki tehdään sille 15%:lle eli iPhonelle. Koska se pitää olla.

Toisaalta, epäilen että koko järjestelmä kaatuisi jos kaikki vois koko ajan joka puolelta ohjata kaikkea. Onhan kyse EA Sportsista.

Eli ei varmaan ihan heti ole tulossa.

Jenkkipeli ja jenkeissä IOS (iPhone) on selvä ykkönen. Suomessa ja muualla maailmassa ihan eri tilanne, mutta myös maailmalla suurin osa kehityshörhöistä vannoo iphonen nimiin ja ei näe isoa kuvaa. Mutta sitten tuosta IOS sovelluksesta: ainakaan mulla se ei toimi kunnolla eli selaaminen ja tarjoaminen onnistuu feedin kautta, mutta tradepileen, tarjouksiin tai siis koko tälle välilehdelle en pääse vaan latailee kokoajan. Ei ois pitänyt päivittää uusinta versiota reilu kk sitten. Jokainen joka vakavasti tarjoaa mobiilipalveluita fiksaisi nämä bugit välittömästi.

Lisätään tähän vielä että ostan Jypin logon. Kuka myis?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Dodii. Tällä hetkellä 7 pelin tappioputkessa. En mä nyt oikeasti näin huono voi olla. :D.

Montako noita ennakkotilauspakkausta on vielä tulossa? Ajattelin nimittäin tehdä uuden joukkueen toiselle accountille. Ja onko mitenkään mahdollista saada noita pakkauksia tolle uudelle accountille tämän vanhan sijasta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Dodii. Tällä hetkellä 7 pelin tappioputkessa. En mä nyt oikeasti näin huono voi olla. :D.

Montako noita ennakkotilauspakkausta on vielä tulossa? Ajattelin nimittäin tehdä uuden joukkueen toiselle accountille. Ja onko mitenkään mahdollista saada noita pakkauksia tolle uudelle accountille tämän vanhan sijasta?

Ethän tullu äskön mua vastaan? Joku hajoili ja pahasti... tais mikki olla päällä kun kuulu taustalla "saat*naaaaaa" kun heitin 5-1 maalin :D Tuurihomottelut tuli tottakai viestillä perään... olihan sillä 6 laukausta koko pelissä :D

Mutta mullekin tulee näitä putkia ja yleensä niissä tulee osa niitä pelejä mitkä ois muutenkin hävinny, mutta osa niitä missä vetää 40 kertaa ja mikään ei uppoa. Samalla omassa päässä kolisee 50% todennäköisyydellä. Pitäis vaan malttaa laittaa pleikka kiinni parin tappion jälkeen. Ehkä sitä virtuaalimailaa alkaa puristaa liikaa tai jotain... Ehkä näitä pelejä varten tarttis enemmän rymistelijöitä joilla saa vastustajan mailan tutisemaan. Toi Burns on muutamassa pelissä taklaillu sen verran että vastustajasta näkee ettei uskalla mennä enää sen edessä hakeen kiekko kun tietää että lasaretti kutsuu taas.:cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ethän tullu äskön mua vastaan? Joku hajoili ja pahasti... tais mikki olla päällä kun kuulu taustalla "saat*naaaaaa" kun heitin 5-1 maalin :D Tuurihomottelut tuli tottakai viestillä perään... olihan sillä 6 laukausta koko pelissä :D

Mutta mullekin tulee näitä putkia ja yleensä niissä tulee osa niitä pelejä mitkä ois muutenkin hävinny, mutta osa niitä missä vetää 40 kertaa ja mikään ei uppoa. Samalla omassa päässä kolisee 50% todennäköisyydellä. Pitäis vaan malttaa laittaa pleikka kiinni parin tappion jälkeen. Ehkä sitä virtuaalimailaa alkaa puristaa liikaa tai jotain... Ehkä näitä pelejä varten tarttis enemmän rymistelijöitä joilla saa vastustajan mailan tutisemaan. Toi Burns on muutamassa pelissä taklaillu sen verran että vastustajasta näkee ettei uskalla mennä enää sen edessä hakeen kiekko kun tietää että lasaretti kutsuu taas.:cool:

En sentään :D. Mun joukkueen nimi on HIFK Hockey(ylläripylläri), joka kylläkin vaihtuu kohtuu puoliin, kun alan pelaamaan toisella accountilla.

Edit: Tein siis uuden joukkueen, mutta en pääse pelaamaan tota Beginners Cupia? Osallistumisvaatimuksis on vaan, että joukkueen pitää olla tehty 1.12.2012-11.1.2013 välisenä aikana. Ajattelin jos pelais tota offlinea hetki, kun ei toi online nyt suju.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Dodii. Tällä hetkellä 7 pelin tappioputkessa. En mä nyt oikeasti näin huono voi olla. :D.

Montako noita ennakkotilauspakkausta on vielä tulossa? Ajattelin nimittäin tehdä uuden joukkueen toiselle accountille. Ja onko mitenkään mahdollista saada noita pakkauksia tolle uudelle accountille tämän vanhan sijasta?

Jullit on julleja, luulen että peli on luonut sut häviämään, sun joukkuees nimen takia. :) Itellä pyyhkii kohtuu hyvin, parin päivän aikana noussut kokonais rankissa sellaset 100 sijaa, nyt sijotus TOP-180 ja joulukuun rankissa TOP-15. Tuli tuossa esim. voitettua joku 45lvl hyyppä, kehuskeli pelin jälkeen, vaikkakin aika tuurilla voitinkin..

Ankkalasvegas, koskas otetaan uusintaa ilman lageja? ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edelleen tiedustelen seuraavaa: Eikö tässä pelissä voi tosiaan heittää dumppia klassisilla ohjainasetuksilla? Jo se, etteivät ketjunvaihdot onnistu korpeaa, mutta tuokin vielä..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edelleen tiedustelen seuraavaa: Eikö tässä pelissä voi tosiaan heittää dumppia klassisilla ohjainasetuksilla? Jo se, etteivät ketjunvaihdot onnistu korpeaa, mutta tuokin vielä..

Vastaan vaikka en tiedä varmasti, mutta muistelen että ei. Ite opettelin kans nää uudet napit... kyllä ne näyttää oppivan muutamassa viikossa ja enää ei tartte miettiä minuuttia mitä painaa seuraavaksi. Elikkä opettele nää nykynapit on mun vihje.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaan vaikka en tiedä varmasti, mutta muistelen että ei. Ite opettelin kans nää uudet napit... kyllä ne näyttää oppivan muutamassa viikossa ja enää ei tartte miettiä minuuttia mitä painaa seuraavaksi. Elikkä opettele nää nykynapit on mun vihje.

Juu, kiitoksia vastauksesta. Täytynee koittaa opetella, jotenkin lihasmuistissa on nuo klassiset ja tuntuu, että minulle ei ihan muutama viikko riittäisi. Luulisi näin edistyneessa pelissä olevan mahdollisuus kustomoida napit. Nytkin esim klassisilla pelatessa R2 on täysin hyödytön nappi..Se valituksesta.

Peleissä on viime aikoina mennyt ihan mukavasti. Neljän ottelun voittoputkessa mennään ja Lehtonen maalin suulla on itse varmuus. Nytpä on sekin jinxattu..;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, sais tulla kyllä androidille. Ei viitsisi hutin takia puhelinta vaihtaa tai iPadia alkaa ostaan :) Varmaa suosiokin kasvais HUTilla ja GM C:lla.

Miten tuon saa toimimaan ipadilla? Löytyy vain kanadan storesta ja ei anna ladata.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jullit on julleja, luulen että peli on luonut sut häviämään, sun joukkuees nimen takia. :) Itellä pyyhkii kohtuu hyvin, parin päivän aikana noussut kokonais rankissa sellaset 100 sijaa, nyt sijotus TOP-180 ja joulukuun rankissa TOP-15. Tuli tuossa esim. voitettua joku 45lvl hyyppä, kehuskeli pelin jälkeen, vaikkakin aika tuurilla voitinkin..

Ankkalasvegas, koskas otetaan uusintaa ilman lageja? ;)

Salamat silti jatkaa voitokkaana, 22 ottelun mittaisella voittoputkella. Ja tyrmään ton sun julli väittees, sillä olen itsekin HIFK:n kannattaja vaikka en SM-liigasta paljoakaan välitä (ja NHL:n työsulku v*tuttaa aivan helvet*sti). Tänään nousin sijalle 16. kokonaistilastoissa, vielä on puurtavaa jos meinaan ton top 10:n rajan rikkoa, yksi voitto enää niin on 100 voittoa kasassa. :)

Kiitos Selarille tämän päiväisestä pelistä, tasaväkinen oli mutta tällä kertaa pelaaja noin 3x kovemmalla joukkueella vei tiukan 3-2 voiton, vaikka vähän oli pakit hukassa noille sun vikkelille hyökkääjille.

Sitten myös kiinnostaviin SOTW uutisiin, tällä viikolla pelin paras pakki on saanut vihdoin oman "viikon tähti korttinsa" eli Tyler Myers, jos joku sen saa niin pikasesti yhteyttä minuun niin neuvotellaan, haluat kumminkin vaihtaa sen suomalaiselle! :eek:
 
Ylös Bottom