Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve vaan!

Oon pelaillut änärejä jo jonkin aikaa, mutta en ole ennen pelaillut tätä HUT:ia. Kaverit ovat tätä kehuneet, niin teinpä sitten jengin ja pelaillut muutaman päivän. Kysymys kuuluukin, että mistä vois lukea enemmän tästä HUT:sta? Eli mikä tää HUT on, mitä tässä pitää tehdä, miten tässä pitäis pelailla? Mitä noi eri kortit on? Eli tarttis tietää aivan kaikki :eek:

Kerron sen, miten oon pelannut tähän asti eli noin kymmenen peliä. Perustin jengin ja sain vissiin ihan mukavia pelaajia. Ykköskentän hyökkääjät ovat 82-83 ratingin NHL-pelaajia ja kakkoskentän hyökit about 80-77 -tason pelaajia. Kahden muun kentän hyökkääjät vissiin jotain 70-75 overallin omaavia. Kahden ekan kentän pakit about 80 overallin. Veskat 76-77 overallin. Alotin heti pelaamaan online-pelejä ja ehkä viiden pelin jälkeen ostin muutaman pronssitason pakan, joista tuli sitten joitain sopimuskortteja ja käytin nämä kortit sitten olemassa oleviin pelaajiin. Puckseja on jäljellä about tuhat. Onks tää nyt ihan kiva juttu ja oikein tehty vai mitä olisi kannattanut tehdä toisin?

Ja mitäs sitten jatkossa? :confused:

Suosittelen pelaamaan turnauksia, jos et vielä niitä pelaa. Saat paljon enemmän puckseja. Niissä on myös se hyvä puoli, että niissä on eri palkkakattoja. Saat sillä tavalla saman tasoisia joukkueita vastaan. Huomattavasti mukavampi pelata, kun vastustajalla ei ole jotain supertähtiä 4.kentässä ja sinulla noita perus NHL- jyriä 1.kentässä.

Pakkoja jos meinaat ostella, niin niissä pitää oikeasti olla hyvä tuuri, että saat sieltä jotakin arvokasta. Itse ostelen aina silloin tällöin noita 7.5k pakkauksia, ihan vain sen takia, että tykkään ostella niitä. Pronssipakoista ei voi saada muuta kuin kulutuskortteja, ja niitä kannattaa aina ostaa kun sopimukset ovat loppu.

Jos kärsivällisyys riittää, niin voit alkaa ostamaan pelaajia halvalla ja myymään kalliilla. Tällä tavalla voit tienata paljon puckseja. Ennen kuin alat ostelemaan, niin kannattaa aluksi tarkkailla, että millä hintaa tietyt pelaajat menevät, että olet varma pelaajien markkina-arvoista.

Itse olen joukkueeni kasannut sellaisista pelaajista, joista pidän. Mielestäni paljon mukavampi pelata näillä pelaajilla, kuin sellaisilla pelaajilla, jotka ovat joukkueessa vain sen takia, että ovat sairaan nopeita.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nähdäkseni ensimmäinen SOTW Myers myynnissä! Lähtohinta 281k ja boostattu kok.99. Eiköhän hinta tuosta ala laskemaan sinne pariin sataan tonniin parin tarjouspakan myötä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sellanen kaveri ku wellius kannattaa väistää, johtoasemaan päästyään pelaa pelkkää aikaa. Juuri kyseiselle kaverille hävisin maalilla, vikassa erässä piti kiekkoa vaan omassa päädyssä, lähti välillä nousemaan mutta käänty keskialueella takasin, koita siinä sitten saada jotain aikaan ku botteja ei tuo karvaaminen kiinnosta. Kyllä nakertaa tommoset tappiot... :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noni! Kerranki tuli pakasta hyvä kortti nimittäin sain SOTW M.Richardsin! Sori jos tuli kirojutus virhe:D

Paljo olisi joku valmis maksamaan tuososta en ole vielä pistäny myyntii koska haluisin tietää myös paljo tuosta kannattais laitta?
jos joku olis kiinnostunut tuosta nii ota täällä tai psn puolella MJ-ippe yhteyttä nii keskustella hinnoista
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaipaisin vähän vaihtoehtoista näkökulmaa kentällisiin. Nyt tulee muokkailtua aika paljon kun ei meinaa nyt lähteä rullaamaan. Kiinnostaisko jotain asetella tästä materiaalista 3 hyökkäyskenttää? Ylijåävät pelaajat lähtee myyntiin ja hankin jonkinlaisen rouhijakentän. Kemia tällä hetkellä 98 kun kaikki samassa joukkueessa.

VL: C.Perry, M.Hossa, D.Perron, S.Gagne
OL: B.Ryan, J.Iginla, P.Kane, J.Williams
KH: R.Getzlaf, W.Gretzky, M.Koivu, J.Stoll

+ Jos on teillä toimiviksi todettuja 4.ketjuja niin saa ehdottaa! Jossain vaiheessa oli sikaosasto käytössä ja se auttoi kyllä. Ei tässä oo tarvetta neljälle maaleja tekevälle ketjulle...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaipaisin vähän vaihtoehtoista näkökulmaa kentällisiin. Nyt tulee muokkailtua aika paljon kun ei meinaa nyt lähteä rullaamaan. Kiinnostaisko jotain asetella tästä materiaalista 3 hyökkäyskenttää? Ylijåävät pelaajat lähtee myyntiin ja hankin jonkinlaisen rouhijakentän. Kemia tällä hetkellä 98 kun kaikki samassa joukkueessa.

VL: C.Perry, M.Hossa, D.Perron, S.Gagne
OL: B.Ryan, J.Iginla, P.Kane, J.Williams
KH: R.Getzlaf, W.Gretzky, M.Koivu, J.Stoll

+ Jos on teillä toimiviksi todettuja 4.ketjuja niin saa ehdottaa! Jossain vaiheessa oli sikaosasto käytössä ja se auttoi kyllä. Ei tässä oo tarvetta neljälle maaleja tekevälle ketjulle...

Anaheimin staroja ja suurinta osaa muitakaan näistä ei omassa joukkueessa vielä ole, mutta Stoll-Cagne johonkin kenttään ja niille alivoima- ja puolustusvastuu ja tietysti tärkeät oman pään alotukset. Ehkäpä Inginla sopis siihen kolmanneks.

Miten ihmeessä viimeaikoina on vastaan tullu hirveesti näitä ketä vastaan lagaa tai tahmaa pirusti? Varsinkin moni venäläinen, slovakki ja tsekki on tällasia. Onks siellä niin huonot yhteydet? Tosin tuota yhtäkin traktorimiestä vastaan lagi alko vasta tokassa erässä kun hallitsin sitä ennen... ylläri. Toisaalta ihmettelen miten oon 90% vierasjoukkue vaikka oma yhteys testin mukaan jatkuvasti yli 70M, ping alle 10ms yleensä ja ei packet lossia yms. Eli onko mulla EA:n mielestä heikompi yhteys kun pelaan usein vieraissa? Oon tyhjentäny kaiken pleikan muistin mutta eipä sekään auta. Mitähän vielä vois kokeilla? Vai pitääkö vain vältellä näitä idän ihmeitä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaipaisin vähän vaihtoehtoista näkökulmaa kentällisiin. Nyt tulee muokkailtua aika paljon kun ei meinaa nyt lähteä rullaamaan. Kiinnostaisko jotain asetella tästä materiaalista 3 hyökkäyskenttää? Ylijåävät pelaajat lähtee myyntiin ja hankin jonkinlaisen rouhijakentän. Kemia tällä hetkellä 98 kun kaikki samassa joukkueessa.

VL: C.Perry, M.Hossa, D.Perron, S.Gagne
OL: B.Ryan, J.Iginla, P.Kane, J.Williams
KH: R.Getzlaf, W.Gretzky, M.Koivu, J.Stoll

+ Jos on teillä toimiviksi todettuja 4.ketjuja niin saa ehdottaa! Jossain vaiheessa oli sikaosasto käytössä ja se auttoi kyllä. Ei tässä oo tarvetta neljälle maaleja tekevälle ketjulle...

Hossa - Gretzky - Kane
Perry - Getzlaf - Williams
Gagne - Koivu - Ryan
Perron - Stoll - Iginla

Tossa olis varmaan mite ite tekisin jos joskun noinkin kovatasoisen tiimin sais :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään kokemusta tosta KH M.Richardsista ? Mites sillä peli kulkee, ottaisitteko omaan jengii ?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään kokemusta tosta KH M.Richardsista ? Mites sillä peli kulkee, ottaisitteko omaan jengii ?

mulla tällähetkellä se on ykkös sentterinä. Laitoin sille vielä kapteenikortin nii on 89 tasoinen. Peli kulkenu ihan hyvin. jakelee paljon syöttöjä ja osaa se kyllä maalejaki tehä. Muutenki mun ykkös ketju on tehny hyvin pisteitä. P.Kane ja Semin siis laidoilla. ei oo hirveen kallis toi richards (eikä toi koko ketjukaan maksa ku n.70k).

Oisko jollaki tarvetta J.Carterille? voosin vaihtaa sen johonki vl tai ol ku tarvin kakkosketjuun vasen laidan. voin maksaa vähän väliäkin. Ehdotuksia? hinta n.20-30k?

kiitän!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt eka peli alla uudistetulla jengillä, ja nyt lähtee sit toivottavasti ylöspäin ! Ensimmäisen erän puolessa välissä Helmin ranari uppos aika helposti vastustajan veskalle. Ekaan erään ei enempää maaleja. Heti toisen erän alkuun kaveri tulee tasoihin läpäristä,, pari minuuttia myöhemmin pussy maalilla 2-1 johtoon ja vielä toisen erän puoleen väliin 3-1 johtoon reboundista. Ajattelin et tää peli oli tässä, kolmas erä lähesty loppuaan ja olin vielä 3-1 tappiolla. 6 minuuttia jäljellä ja Gretzky karkaa läpäriin Richardin upeen syötön ansiosta. Tästä minuutti eteempäin ja Williams polkee oikeasta laidasta ja pistää kiekon rystyllä vastustajan veskan taakse. Peli 3-3 ja jatkoajalle, minuutti jäljellä ja kaveri ottaa jäähyn kampituksesta kun Vermette oli pääsemässä yksin läpi, yv-myllyt päälle ja Gretzky iskee peli toisensa 5 sekunttia ennen jatkoajan päättymistä. Huhhu, ja finaalia seuraavaks. :D

Tuossa kun noita pelaajia tuli hankittua ja ketjuja samalla uusittua, niin tällasta kokoonpanoa löytyy nyt

1. SOTW Radulov - Gagner - Voracek - Ekman-Larsson - Subban, Philadelphian korteilla
2. Gretzky - Richards - Williams - Cambell - E.Johnson, hyökkäys LA, pakit Panthersin korteilla
3. Korpikoski - Vermette - Hemsky - Leddy - Voynov, Phoenixin korteilla
4. Miller - Helm - Eaves, Detroit
Mv. Howard
Miltäs kuulostaa, tekisittekö itse jotain vaihtoja ketjuihin ?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutenkin niin upeasti sujuneen joulukuun kruunas tänä iltana ottelu Selareita vastaan, tuli muuten sellainen selkäsauna et narrin korvat punoittaa raumalle asti vähintään vuodenvaihteeseen... Todennäköisesti nään vielä kaupanpäällisenä painajaisia tuulettavista lukko-paidoista...

Ainut lohtu on et tää on vaan virtuaalikiekkoo, tänä vuonna oikeissa kaukaloissa narri tulee nauraa sydämellä vielä pitkälle kevääseen ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutenkin niin upeasti sujuneen joulukuun kruunas tänä iltana ottelu Selareita vastaan, tuli muuten sellainen selkäsauna et narrin korvat punoittaa raumalle asti vähintään vuodenvaihteeseen... Todennäköisesti nään vielä kaupanpäällisenä painajaisia tuulettavista lukko-paidoista...

Ainut lohtu on et tää on vaan virtuaalikiekkoo, tänä vuonna oikeissa kaukaloissa narri tulee nauraa sydämellä vielä pitkälle kevääseen ;)

Joo, oli heti matsin alkuun tarkotus tulla hullun lailla ja pistää sellanen mylly pystyyn, että kotiin ei pelaajat löytäisi. 7-1 oli vissiin lopputulos, oli paikkoja vaikka latoa 10, ei vaan sattunut veivit osumaan kohdalle..

Ja ihan irl-lätkässä ei taida Lugu ihan niin hyvin pärjätä, aina saa toki toivoa samankaltaista ryöpytystä ensi tiistaiksi kun tänään oli pleikkarilla ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Anaheimin staroja ja suurinta osaa muitakaan näistä ei omassa joukkueessa vielä ole, mutta Stoll-Cagne johonkin kenttään ja niille alivoima- ja puolustusvastuu ja tietysti tärkeät oman pään alotukset. Ehkäpä Inginla sopis siihen kolmanneks.

Hossa - Gretzky - Kane
Perry - Getzlaf - Williams
Gagne - Koivu - Ryan
Perron - Stoll - Iginla

Tossa olis varmaan mite ite tekisin jos joskun noinkin kovatasoisen tiimin sais :D

Kiitoksia näistä nvidia ja Hhelinakeiju. Anaheim kun on suosikkijoukkue niin en oo millään pystynyt hajoittamaan vielä tuota Perry-Getzlaf-Ryan -kolmikkoa mutta nyt täytyy viimeistään kokeilla. Myöskin Iginlan pudottamista 4.ketjuun olen vältellyt mutta todellisuus taitaa olla, että rosterista löytyy yksinkertaisesti verkkaisempia laitureita :D

Tuukka Rask oli muuten maalissa todellinen floppi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten ihmeessä viimeaikoina on vastaan tullu hirveesti näitä ketä vastaan lagaa tai tahmaa pirusti? Varsinkin moni venäläinen, slovakki ja tsekki on tällasia. Onks siellä niin huonot yhteydet? Tosin tuota yhtäkin traktorimiestä vastaan lagi alko vasta tokassa erässä kun hallitsin sitä ennen... ylläri. Toisaalta ihmettelen miten oon 90% vierasjoukkue vaikka oma yhteys testin mukaan jatkuvasti yli 70M, ping alle 10ms yleensä ja ei packet lossia yms. Eli onko mulla EA:n mielestä heikompi yhteys kun pelaan usein vieraissa? Oon tyhjentäny kaiken pleikan muistin mutta eipä sekään auta. Mitähän vielä vois kokeilla? Vai pitääkö vain vältellä näitä idän ihmeitä?

Itellä tulee yleensä vastaan pelaajat suomi - ruotsi akselilta, mutta tälläinen herra kun stasyunya_gav (venäjä) vastaan järkyttävä lagi heti pelin alusta asti 2. erän loppu puoliskolla "odota hetki" tauluun ja merkattiin mulle 3-0. Näitä idän ihmeitä ei pahemmin ole vastaan tullut, eli varmaa vastausta ei pysty antaan, voi tietysti olla että tämä vain yksittäinen tapaus.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juko tehnyt vaihtotarjouksen SOTW Nashista 245000+joku paita. Kannattaako tarttua vai odottaa, jos tulisi joku vielä suurempi pommi? Tuo Rangersin Nash on vaan aika harvinaisuus ja pelaaja kuuluu omiin suosikkeihini, mutta noilla rahoilla pääsisi kokeilemaan kaikennäköisiä vähän kalliimpiakin pelaajia.
Olisiko tuosta mahdollista saada vielä lisää nyhdättyä?
Pidä tuota tarjousta ihan viime hetkille, ja sitten hyväksy jos ei parempaa tule vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, oli heti matsin alkuun tarkotus tulla hullun lailla ja pistää sellanen mylly pystyyn, että kotiin ei pelaajat löytäisi. 7-1 oli vissiin lopputulos, oli paikkoja vaikka latoa 10, ei vaan sattunut veivit osumaan kohdalle..

Ja ihan irl-lätkässä ei taida Lugu ihan niin hyvin pärjätä, aina saa toki toivoa samankaltaista ryöpytystä ensi tiistaiksi kun tänään oli pleikkarilla ;)

Täytyy kyl myöntää ettei ollu ihan tasasimmasta päästä toi matsi... äijä kynää aika tappavan varmasti kaikki sisään... :D itse taas tykkään tuhlailla noi paikkani, turha se mitään maaleja on tehdä ku suomalaisella menttaliteelilla on tärkeintä et kaikki saa pelaa ;)

En ehkä nyt suoranaisesti revanssia toivo, mut luonne ei anna koskaan lähtee haneen... Aina pelataan ku EA arpoo vastakkain... :) sen arpaonnen sattuessa täytyy koittaa petrata aika paljon edelliseen peliin verrattuna...

Ja tiistaista sen verran et Raumalla voi olla lukot jäässä näin kaamosaikaan, mut me otetaan Stadista lukkosulat mukaan ja teidän kirveellä veistetty tanssiryhmä kerää pelin jälkeen about 20 avattua lukkoo jäältä hallin sulkeuduttua... ;) tulosveikkaus 1-5...

Asiasta kolmanteen, suosittelen lämpimästi pelaamaan Xehkeä vastaan, kyseessä on ilmeisimmin ruotsalainen pikkutyttö, joka on muuten sitten harvinaisen kova suustaan, sen verran paukkuu inboxiin viestiä (ei julkaisukelpoista materiaalia) :D nyt eilen illalla tuli toinen voitto kyseisestä sankarista numeroin 6-5 ja siitähän se riemu lopullisesti ratkes länsinaapurissa...
 
Ylös Bottom