Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täähän on pelkkää meikäläisen floodausta nyt, mut pakko hehkuttaa!! Oon katellut jos sais pucksit kasaan ja ostais 93 kokonaisuus Gretzkyn. Hinnat on pyöriny 290-330k paikkeilla ja äsken kävin kattoo ni oli tullu 30 sekuntia aiemmin osta-heti hinnalla 110k! Lähtö oli 75k, en ihan viitsinyt alkaa kattelee jos sais halvemmalla. Ja just loppu hintasota 91 kok Gretzkystä päättyi hintaan 137 500.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

morovaa sekä eepi, laittaisitteko PS:n puolella viestillä mikä joukkue haluttaisi ottaa tuohon mahdolliseen GM Connectediin? Ja ilmottakaa samalla viestissä mikä teijän nick on täällä kfin puolella, jotta tunnistan :)

Eilen kyllä pelailut meni aika alakanttiin, yöllä sai vähän paikattua ja nostettua ittensä takasin top-45, tuntuu että Nash ollut vielä toistaiseksi aika unessa :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiinnostaisko HUT:n pelailijoita lähtee pelaamaan keskenäistä GM Connectedia? Pelkkää simulaa..
Yksi ehdotus olisi ennen, kuin liityn mukaan: Simuloidaan vain runkosarja, mutta pudotuspelit pelataan mahdollisuuksien mukaan itse ja kierrokset poikki, vaikka paras 5:stä? Tällä tavalla olisi huomattavasti mielenkiintoisempaa kasailla joukkuettaan ja seurailla sen suorituksia runkosarjassa. Treidejäkin tulisi tehtyä, niin kuin enemmän itseään ja pelattavuutta varten.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yksi ehdotus olisi ennen, kuin liityn mukaan: Simuloidaan vain runkosarja, mutta pudotuspelit pelataan mahdollisuuksien mukaan itse ja kierrokset poikki, vaikka paras 5:stä? Tällä tavalla olisi huomattavasti mielenkiintoisempaa kasailla joukkuettaan ja seurailla sen suorituksia runkosarjassa. Treidejäkin tulisi tehtyä, niin kuin enemmän itseään ja pelattavuutta varten.

Ongelma on sitten vain siinä, että kun pelaajat ovat niin eri tasoisia, toiset HUT:ssa pyörii jossain sijoilla 2000. kun toiset voivat olla TOP-50 ollut jo pidemmän aikaa, kyllähän niitä pelejä voi pelata HUT:ssa ja muuallakin, mutta tossa olisikin ideana vaan joukkueen rakentaminen ja sen ''manageroiminen''.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Loistavat pari pelipäivää takana. 12-1-0 ja tossa oli mukava 7 ottelun voittoputki. Kyllä tuntuu hyvältä pelata uudella joukkueella, varsinkin nyt kun nostin 5000 pucksin pakoista mm. Giroux ja Fleury (kerrankin jotain!!). Giroux oli aivan surkea aloittaja joten piti laittaa vasempaan laitaan ja sieltä nakuttanut n. 1 maali per peli. Miinuksena taitaa olla tuo pieni koko, kaveri lentelee kokoajan pitkin laitoja, mutta kun vedolle pääsee niin 1/3 uppoaa. Fleury on kanssa loistanut maalissa, Dipietro jäi selvästi kakkoseksi ja alkaa näyttää siltä, että Dipietrolla ei enään uusita sopparia.. Vai onko se sitten niin, että ns. "kakkosmaalivahti" on aina imuri, mene ja tiedä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkohan se peli taas kulkemaan. 17-3-1 statsit. Ainoa ihmettelyn aihe on Hossa, kakkoskentän laidalla ja 2 yv:ssä tehot 0+2. Täytyy sanoa että lähtö on lähellä. Jos seuraava tappio putki koittaa Hossa lähtee ja lujaa.

Eilisiä oatoksia, Marleu 19000, Kane (chi) 4100 ja Havlat 7000. Myyntiin meni ja tuotot ihan kivat :) Kane oli lähtö hintalla 4100, huviksee kävin kattoo mitä oli sulkeutumassa ja kukaan muu ei korttia sitten vaivaitunut huutamaan. Sehän mulle sopi :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonii mitäs mahdollisuuksia nyt oli siihen ettei puckseja tule peleistä? Kaikki pelaajat kokoonpanossa on terveitä että ainakaa se loukkaantumisbugi ei oo kyseessä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonii mitäs mahdollisuuksia nyt oli siihen ettei puckseja tule peleistä? Kaikki pelaajat kokoonpanossa on terveitä että ainakaa se loukkaantumisbugi ei oo kyseessä...

Sehän se bugi juuri olikin että joku on loukkaantunut muttei näy loukkaantuneena. Ei voi tehdä mitään muuta kuin tuurilla arvailla kuka vois olla ja siirtää sivuun... tai pelata vaan matseja että alkaa taas kiekkoja tulemaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin... Tänään ollut hyviä pelejä ja uudet hankintani (Karlsson, Hossa) ovat olleet aivan loistavia! Siinä ohella vielä Suter varakapteenikortin kanssa ollut ilmiömäinen molempiin suuntiin. Cam Ward pitäny joukkuetta pystyssä heikompinakin aikoina. Mutta yksi floppi löytyy joukkueestani nimittäin Lubomir Visnovsky. Hyökkäävä pakki jolla on hyvät kädet niin menettää kiekon yleensä heti siniviivan jälkeen... Ehdotuksia tilalle, Erik Johnson vierellä.

Minkälaisessa ketjussa Hossa pelaa? Mulla Nash-Antropov-Hossa wpg vaihtokorteilla ja paikka korteilla.
Tosiaan Hossa ei saanut mitään aikaseksi, Nash ja Antropov kumpikin 6 maalia ja syötöt päälle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkohan se peli taas kulkemaan. 17-3-1 statsit. Ainoa ihmettelyn aihe on Hossa, kakkoskentän laidalla ja 2 yv:ssä tehot 0+2. Täytyy sanoa että lähtö on lähellä. Jos seuraava tappio putki koittaa Hossa lähtee ja lujaa.

Eilisiä oatoksia, Marleu 19000, Kane (chi) 4100 ja Havlat 7000. Myyntiin meni ja tuotot ihan kivat :) Kane oli lähtö hintalla 4100, huviksee kävin kattoo mitä oli sulkeutumassa ja kukaan muu ei korttia sitten vaivaitunut huutamaan. Sehän mulle sopi :)

Jos meinaat sen hossan heivata pellolle nii vaihda mun kesseliin. Hyvin mulla toiminut mutta tuo ei vaan sovi mun kokoonpanoon. Täynnä rightin pelaajia ja hossaa jo harkinnut niin jos joku haluaa kesselin vaihtaa hossaan nii se onnistuu.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sehän se bugi juuri olikin että joku on loukkaantunut muttei näy loukkaantuneena. Ei voi tehdä mitään muuta kuin tuurilla arvailla kuka vois olla ja siirtää sivuun... tai pelata vaan matseja että alkaa taas kiekkoja tulemaan.

Kiitos tästä! Simmondsia olen viiteen otteeseen parannellut joten koitin vetää jälleen hänet sivuun --> Pucksit alko tulemaan. : D Myyn tuon tunarin kyllä siis kokonaan pois.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos meinaat sen hossan heivata pellolle nii vaihda mun kesseliin. Hyvin mulla toiminut mutta tuo ei vaan sovi mun kokoonpanoon. Täynnä rightin pelaajia ja hossaa jo harkinnut niin jos joku haluaa kesselin vaihtaa hossaan nii se onnistuu.

Kesseliä oon katellu. Mutta sun Kessel tuskin on käyttämätön, itse ostan aina käyttämättömiä koska tahdon seurata statseja.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

aattelin täsä laittaa koko joukkueen myyntiin kun tiimillä ei oo sujunu. Tiimistä irtois noin 150-200k niin laittakaa ehotuksia uudeksi tiimiksi tolla hinnalla
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Riittävän suuri vaiva tälläselle harrastajalle. Helppoa kun päivittyy ihan ittestään.
Tähän asiaan piti jo aiemmin tarttua. Minkä helvetin takia EA ei ole voinut luoda sellaista harjoitus-korttia, millä saisi nollattua pelaajan tilastot!? Tämän lisäksi häiritsevin moka on se, että taktiikoita ei pysty tallentamaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Myin kans toistamiseen koko joukkueen ja sain siitä 365K. Noilla puckseilla tuli sitten ostettua Datsyuk, SOTW Grabovski, Weber, Pacioretty, Pavelec ja John Gibson. Kaikki koskemattomia. Vielä uupuis sellanen 650K että saisin joukkueen kasaan. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Selarit voitettu 3-1 ja ansaittu voitto kaikenlisäksi.

Taas mainostetaan, KFinin HUT pelaajille tarkoitettu GM Connected alkaa tämän kuun alkupuolella, joka käytännössä tarkoittaa noin viikon kuluttua.

Tällä hetkellä 9 ilmottautunutta ja varatut joukkueet: Flyers, Oilers, Kings, Islanders, Rangers, Red Wings ja Sharks, muutama ilmottautunut ei ole ilmottanut vielä joukkuettaan. Connectediä edetään niin nopeasti kuin haluatte josta haluaisin, että laitatte ehdotuksia viestillä joko täällä tai PS:llä. Pelejä ei pelata vaan simuloidaan, mitä useampi joukkue sitä mielenkiintoisempaa tulee olemaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän asiaan piti jo aiemmin tarttua. Minkä helvetin takia EA ei ole voinut luoda sellaista harjoitus-korttia, millä saisi nollattua pelaajan tilastot!? Tämän lisäksi häiritsevin moka on se, että taktiikoita ei pysty tallentamaan.

Jaa eikös se toimikkaan että käy käytössä olevalle logolle määrittelemässä taktiikat alkumenujen kautta?

Itse ainakin hankin vaan sopivan logon missä taktiikat lähes oikein valmiiksi, mutten ole käynyt tuota kokeilemassa...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko porukalla kokemuksia Martin Havlatista? Pohdin että pitäisikö hankkia Havlat E.Staalin ja Boothin kanssa kakkosketjuun.. Havlattia pohdin kun on samantyyppinen pelaaja kuin Marian Gaborik joka löytyy ykköskentästä.

Täytyy kyllä ihmetellä tätä pelimuotoa tuntuu olevan pelaaminen aika helppoa.. Meikäläinen on jossain 1500 paikkeilla kaikkien aikojen rankingissa. Vielä ei ole tullut kuin pari pahaa vastustajaa: On perin huvittavaa kaataa meikäläisen rupusakilla näitä joukkueita joissa on NHL:n kaikki top 20 pelaajat. Tänään meni poikki 16 ottelun voittoputki.
 
Ylös Bottom