Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt alkaa pikkuhiljaa hajoamaan kasetti tähän odotteluun.. Koska tulee seuraava tarjouspakka! Ei nuo EA:n nyhveröt saa edes vaihdettua viikon joukkuetta. :mad:

Pystyykö tässä laittaa jonkun eston päälle tiettyä pelaajaa vastaan, että ei tule enää ikinä vahingossa pelaamaan samaa vastustajaa vastaan? Kyseinen sankari on randomboss21, joka alkaa 1.erässä pyörimään omassa päässä. Kaikki pelin heikkoudet tuntui olevan tällä sankarilla tiedossa, ja niitä sitten hyödynnettiin jatkuvasti. Mua ei haittaa vaikka häviän, mutta ei jumalauta jaksaisi pelata näitä vastaan. Jos olisi ollut perusturnaus, niin varmasti olisin ensimmäistä kertaa lähtenyt kesken pelin.

Itsellä ei kyllä ole noiden pakkojen kanssa yhtään tuuria. Ostin noita 15 000 pucksin pakkoja 6kpl, sain Markovin. Sitten ostin tuon 7500 pucksin pakan, ja sain Landeskogin sekä jotain ihan hyviä kulutuskortteja. Tästä lähtien aina kun ostan pakkoja, niin ostan tuon 7500 pucksin pakan.

Kysytäänpäs teiltä rahamiehiltä tämmöinen kysymys.

Sillointällöin tarjolla on megapack tai vastaava n. 30k hintaan.

Kannattaako semmoinen ostaa vai suosiolla noita pienempiä pakkoja?

Olen kovalla työllä saanut nyt säästettyä moisen summan, pieni vinkki omaisuuden tuhlaamiseen ei olisi pahitteeksi.

Joku kuitenkin kohta ehdottaa että osta "ryöstöjä"/hyviä pelaajia sillä hinnalla. En osta!
Ostan pakkoja ja luotan että kerran vuodessa sieltä edes jotain tulee. Siinä on edes pientä jännitystä pelirientojen ratoksi.

Sillointällöin tarjolla on megapack tai vastaava n. 30k hintaan.

Kannattaako semmoinen ostaa vai suosiolla noita pienempiä pakkoja?
No, sehän riippuu ihan siitä mitä itse haluat. Yhden megalomaanisen 30k hintaisen pettymyksen, vaiko kenties ison pettymyksen jaettuna 5k tai 7.5k hintaisiin pieniin pettymyksiin..

Pakat ovat aivan hanurista.

No, sehän riippuu ihan siitä mitä itse haluat. Yhden megalomaanisen 30k hintaisen pettymyksen, vaiko kenties ison pettymyksen jaettuna 5k tai 7.5k hintaisiin pieniin pettymyksiin..

Pakat ovat aivan hanurista.

Pakko niitä pakkoja on silti yrittää, koska kaikilla ei ole aikaa kytätä ryöstöjä pitkin iltaa. Ja itse kyllä mielummin pelaan sen ajan, kuin kattelen kortteja.

Pertsalle: Itse olen parhaat kortit saanut 5k sekä 30k paketeista. Sieltä 15k paketista ei ole ikinä muita tullut, kuin noita AHL jyriä.

Pakko niitä pakkoja on silti yrittää, koska kaikilla ei ole aikaa kytätä ryöstöjä pitkin iltaa. Ja itse kyllä mielummin pelaan sen ajan, kuin kattelen kortteja.

Nimenomaan. Itse pelaisin mieluummin pelejä ja ostaisin sitten isolla duunilla hankituilla puckseilla mieleiseni pelaajan, kuin sijoittaisin ne johonkin pakkaan josta ei todennäköisesti tule mitään. Pitkäjänteisyys on hyve.

Toki jos pakkojen avaaminen lisää jännitystä, niin go for it.

Saako noista pronssipakoista pelaajakortteja ollenkaan? Tähän mennessä olen kolme pronssipakkaa ostanut ja jokaisesta tullut pelkkiä sopimuskortteja ja harjoituskortteja.

Edit. Mistä näkee tulevat HUT turnaukset?

Kyl tää on välil niin hauskaa taas, 5 matsin tappioputkessa, rankingeissa tultu komeesti alaspäin... :D Pelistä toiseen samaa paskaa, omat ei saa varmoista paikoista sisään, joka kerta vihun mokelta käsittämätön torjunta tai vaihtoehtosesti yli/ohi, ja vastaavasti oma molari ei saa edes rantapalloa kiinni. Tää on ihan käsittämätöntä miten aina välillä tulee tälläsiä hetkiä kun on vaan mahdoton voittaa vaikka kuinka hyvin pelaisit tai vaikka kuinka paska vastustaja olisi... Kerran aiemminkin sattunu 7 matsin tappioputki samaisesta syystä. Nyt kun olis jotku nauhotus vehkeet millä näitä matseja sais ylös, siitä sit vois näyttää kaikille jotka väittää ettei mitään tasotuksia oo olemassa. :D Ei huhhuh, nyt kyl pidettävä ainakin tää päivä taukoa et pysyy ohjaimet ehjinä, jospa huomenna sit palais toivottavasti voittojen tielle... :rolleyes:

Kyl tää on välil niin hauskaa taas, 5 matsin tappioputkessa, rankingeissa tultu komeesti alaspäin... :D Pelistä toiseen samaa paskaa, omat ei saa varmoista paikoista sisään, joka kerta vihun mokelta käsittämätön torjunta tai vaihtoehtosesti yli/ohi, ja vastaavasti oma molari ei saa edes rantapalloa kiinni. Tää on ihan käsittämätöntä miten aina välillä tulee tälläsiä hetkiä kun on vaan mahdoton voittaa vaikka kuinka hyvin pelaisit tai vaikka kuinka paska vastustaja olisi... Kerran aiemminkin sattunu 7 matsin tappioputki samaisesta syystä. Nyt kun olis jotku nauhotus vehkeet millä näitä matseja sais ylös, siitä sit vois näyttää kaikille jotka väittää ettei mitään tasotuksia oo olemassa. :D Ei huhhuh, nyt kyl pidettävä ainakin tää päivä taukoa et pysyy ohjaimet ehjinä, jospa huomenna sit palais toivottavasti voittojen tielle... :rolleyes:

Saman ongelman kanssa painitaan. :D Alkaa syömään hiukan miestä kun häviät selkeesti huonommalle vaan siks että Gaborik, Datsyuk, Parise ja kumpanit ei osu maaliin edes metristä vaan kiekko plekseihin jne. Jos sattuu menemään maalia kohden niin veto näyttää ihan tuhnulta tai vastaavasti mokke venyttää kun on jo puoliks tyhjä maali edessä. Sitten kun esim. sun kanssa pelattiin niin ei mitään tietoakaan kyseisistä ongelmista vaan kaikki toimi hyvin.

Edit: Tuli myös testattua että pistin osan huippu pelaajista pois kokoonpanosta palkka 28500k eikä vaikuttanut itsellä ainakaan mitenkään toimivuuteen.

Pelin paras maalivahti: Malcolm Subban. Hakkaa Rinteet, Smithit, Masonit ja Luongot mennen tullen.

En siis itse omista maalivahtia mutta kun näköjään kaverille ei uppoa yksikään kikka, veto eikä onnenkantamoinen. Taidan tehdä kyseisestä maalivahdista ykkösvahtini ilman mitään tehostuksia.

V*TTU.

Saako noista pronssipakoista pelaajakortteja ollenkaan? Tähän mennessä olen kolme pronssipakkaa ostanut ja jokaisesta tullut pelkkiä sopimuskortteja ja harjoituskortteja.

Edit. Mistä näkee tulevat HUT turnaukset?

Haluaisko joku vastata tähän?

Jumala on olemassa!!

Joku ei halunnut maksaa Landeskogista 6k vaan halus antaa Nashin vaihdossa...

KoiviSTot kiittää :D

Mitä ea on oikeesti tehny tälle pelille, ei tätä voi enää pelata. Tai voi jos tulee parempi rankki vastaan ku mitä itellä on. Äsken pelasin 3 peliä joista ekalla oli parempi rankki ku mulla. Poket osu ja vedot meni maaliin, voitin. Seuraavat vastustajat oli huonompia rankiltaan eikä ne poket enää osunu, vedot meni yli, kiekko karkaa ku vastustaja luistelee vieree, pelaajat on sairaan hitaita (Ilya sai kiekon punasella ja koitin hustlata karkuu, ni Helm polkee hyökkäysalueelta sen kiinni ennen siniviivaa. Tätä on nyt kestäny sen pariviikkoo ja pikkuhiljaa alkaa riittämään.

Doddii. Heatley-Thornton-Havlat ei oikee toiminu..
Thornttoni tuosta saa lähtä, joten jos jollai on vaihossa mulle uus 1sentteri tai puckseja
riittävästi ni yv;tä tulemaa. Myynnissä/vaihetaa myös E.Cole, M.lucic
N.Backstrom (wsh), B.Burns ni yv;tä jällee.

Juu ei ea. Ei.Näin
Ei todellakaan.

MITÄ järkeä tässä on tavoitella huippu/suosikki pelaajia, jos te aaatanan tunarit
laitatte G.Parrosit, M.Rupit ja kaikenmaailman ossiväänäset luistelee AINA mun starat kiinni?

Ja sit jotain positiivista. Ketkäs täältä kotiutu intistä nyt 4.1 :) itse ainakin.

No nyt on 3. ja 4. ketjut ja 3. pakkipari overall 65-67 ja peli kulkee. Harmittaa vaan kun näkee että nyt vastustajan pelaajat kangistuu ja omat 2 ekaa ketjua painaa laidasta läpi ja vedot yläpesään. hieno peli.

Teille ammattirosvoille tämä on varmaan jokapäiväistä kauraa, mutta pakko tulla hehkuttamaan HUT-urani ensimmäistä ryöstöä! Paljos tästä ei kostunut, mutta hienoa huomata että näilläkin vanhoilla sormilla saa vielä jotain aikaiseksi. Capitalsin Green tarttui matkaan naurettavalla 6k:n hinnalla. Jej!

Kylläpäs peli kulkee uudella joukkueella. Myin Girouxin ja ostin tilalle S.Gagne, E.Karlsson, B.Burns. Kaikilla sujuu peli kuin rasvattu, n. 1p per peli tulee joka jannulta. Varsinkin E.Karlsson on todella loistava ja tekee aika karua jälkeä, jos sillä pääsee yksinläpi. Tämän kauden tilastot tällä hetkellä 5-0-0.

Nyt sais tulla tarjouspakkoi ku saanu osan kalliimmista pelaajista myytyä kute tänää meni Gaborik 135k omasta mielestä ylihintaan. Itel Gabby 7 pelii ja 2 maalii jote ei jaksanu enää jos 2 kentän Staal-St.Louis akseli nakuttaa molemmat maalei joka pelis ja kuitenkin ykköskentän Thorton ja marlöö hoitavat yleensä osansa, mutta ei Gabby.
MUUTTA NYT TARJOUSPAKKAA

Ylös Bottom