Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En osaa yhtäkään glitch maalia. Osaan kyllä snipata. + tietenkin tuurille menneet, etkä kyllä dominoinut..
:edit:
Tietenkin jos maalinnurkalle syöttö on glitch, niin sitten tein semmosen maalin, ja toisen snipasin.

Päivän saldona oli +20 voittoa, kaksi häviötä, yksi jatkoaikavoitto. Ihan jees päiväsaldo. 5 tähden joukkue, joten tasotuksista turha puhua mitään, lähinnä se sun Gretzkyn vippaus maalivahdille, mikä pomppasi RINTAPANSSARISTA sisään, siis wtf? Tässä sun dominointi?


Kellä täällä ei oo viiden tähden joukkuetta ?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

lasten virtuaalipippelit kasvanu kun pääsee anonyymisti kommentoimaan. asiallista keskustelua odotellessa.
Nimenomaan LASTEN v.penikset. jos jaksoit lukea edellisen sivun. Olen omistanut kaikki NHL pelit versiosta NHL95 saakka. Joten olen hieman varttuneempi kuin useimmat täällä. Ja siksi minulla ei ole mitään syytä valehdella mistään videopelistä. Dominoinnista, pelinkulusta, maaleista, quittauksista jne. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita johon tuon energian voi käyttää..

Matsi oli tasainen, mutta voitin sen. En pyörinyt omassa päässä (pelannut raukkamaisesti, kuten väität.) Sen kertoo jo lopputulos 3-1. Muistan myös että teloin jonkun pelaajasi, mutta minkäs tekee kun juoksee laidan ja vahvan pakin väliin? Ja mitä tulee glitch maaleihin, EA SPORTS on käsittääkseni poistanut kaikki, ainakin lähes kaikki glitch maalit pelistä. Siksi varmaan kysyitkin miten tein ne? En ole voinut tehdä sellaista mitä ei ole/en osaa.

Itse pelissä hillitsin hieman hyökkäystäni kun olin johtoasemassa, kun sinulla on aikamoinen tähtisikermä kasassa verrattuna omaan joukkueeseeni. Pelasin viisaasti ja voitin, ikävää että luulit että aika loppui (miten voi luulla?) Siinähän tulee joukkueen kuva ensimmäiseksi kun peli loppuu.

Mitään revanssia en kaipaa, olen pelannut sinua vastaan pari kertaa aikaisemmminkin. Voittanut ja hävinnyt. On mukavaa, kun on vajaa kolme viikkoa mättänyt HUT modia saa tämmöinen amatööri privaviestejä ja syytetään glitch maaleista. Enkä ennen tätä kolmea viikkoa ollut pelannut änäriä kuukausiin, kaveri sai houkuteltua pelaamaan. Mistä olen ikuisesti kiitollinen.

Ikinä en tule paljastamaan pelityyliäni. Joko voitan sillä tai häviän sillä.

Minusta asia on loppuunkäsitelty. Tietysti joku muu voi olla erimieltä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

jonkun aikaa nyt lukenu näitä keskusteluja täällä ja kyllä alkaa sun jutut naurattaa "connection" :D

Mikäs mahtaakaan olla sun yleissija? ja nettipelien tilastot hutissa? Aika korkeella varmaan oot ku voittoja tulee nii pirusti..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En osaa yhtäkään glitch maalia. Osaan kyllä snipata. + tietenkin tuurille menneet, etkä kyllä dominoinut..
:edit:
Tietenkin jos maalinnurkalle syöttö on glitch, niin sitten tein semmosen maalin, ja toisen snipasin.

Päivän saldona oli +20 voittoa, kaksi häviötä, yksi jatkoaikavoitto. Ihan jees päiväsaldo. 5 tähden joukkue, joten tasotuksista turha puhua mitään, lähinnä se sun Gretzkyn vippaus maalivahdille, mikä pomppasi RINTAPANSSARISTA sisään, siis wtf? Tässä sun dominointi?

Niin kerron OMAN mielipiteeni mitä pidän glitchmaaleina niitä on mm, Tallennetulla kuviolla tehdyt kuten sinun 1,snipe ehdottomasti.

paskamaaleja muutenvaan on tökkimällä tehdyt,luistimen/pelaajan tms TAHALLAAN haetut räkäpomput.

Gretzkyn 2 maali muuten juu komia oli !! sit oli varmaankin se +30 laakia joista ainakin 20 "hyvänä päivänä " olisi mennyt sisään.

joukkueilla EI juurikan ollut tasoeroa jos vertaa pelaajistoa,on siellä sullakin ne horttonit yms mitä minulla.

molemmat telomiset tuli muuten avo jäällä ja oli tahallisia EN kyllä suosittele sinuavastaan pelaamista kenellekkään,,, tulee mieleen vaan että

"pelikaanimies" on tehnyt paluun sen verran pitää voitto saada vaikka väkisin,,, itsekkin ihmettelen kun tyyppi ei 20 voitolla näy rankkingissa

olin 7 voitolla parhaimmillaan sadan joukossa,,,

niin niillä telomisilla sait selkeän edun minulta 2 +86 pelaajaa poissa et saanut edes jäähyä kummastakaan,,
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin kerron OMAN mielipiteeni mitä pidän glitchmaaleina niitä on mm, Tallennetulla kuviolla tehdyt kuten sinun 1,snipe ehdottomasti.

paskamaaleja muutenvaan on tökkimällä tehdyt,luistimen/pelaajan tms TAHALLAAN haetut räkäpomput.

Gretzkyn 2 maali muuten juu komia oli !! sit oli varmaankin se +30 laakia joista ainakin 20 "hyvänä päivänä " olisi mennyt sisään.

joukkueilla EI juurikan ollut tasoeroa jos vertaa pelaajistoa,on siellä sullakin ne horttonit yms mitä minulla.

molemmat telomiset tuli muuten avo jäällä ja oli tahallisia EN kyllä suosittele sinuavastaan pelaamista kenellekkään,,, tulee mieleen vaan että

"pelikaanimies" on tehnyt paluun sen verran pitää voitto saada vaikka väkisin,,, itsekkin ihmettelen kun tyyppi ei 20 voitolla näy rankkingissa

olin 7 voitolla parhaimmillaan sadan joukossa,,,

Saan kohta syövän näistä sun kirjotuksista.

Ensinnäkin, millä tapaa sun mielestä tässä pelissä sitten "saa" tehdä maalin, jos jotkut luodulla pelikuviollakin tehdyt on "glitchejä"? :D

Toisekseen, tuskin kukaan TAHALLAAN hakee jotain pers-ohjuria, saa melkonen velho olla tässä pelissä jos tarkoituksella vetelee pelaajien luistinten kautta maaliin... :rolleyes:

Kolmannekseen, kehotat jengiä olla pelaamatta kyseistä kaveria vastaan, kun se loukkaannutti sulta pari pelaajaa TAHALLAAN? :D Ja mitä tohon pelikaanimies-kommenttiin tulee, niin tottakai lähes kaikki pelaa tätä voittaakseen, tuskin kovin moni tahallaan tuolla noita matseja häviää. :rolleyes: Jos taklaukset joista pelaajat loukkaantuvat, ja nämä sun "glitch-maalit" (mitä ikinä ne nyt sun mielestä onkaan), on "voiton väkisin hakemista" ja jollain tapaa väärin, niin ei voi kun nauraa. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saan kohta syövän näistä sun kirjotuksista.

Ensinnäkin, millä tapaa sun mielestä tässä pelissä sitten "saa" tehdä maalin, jos jotkut luodulla pelikuviollakin tehdyt on "glitchejä"? :D

Toisekseen, tuskin kukaan TAHALLAAN hakee jotain pers-ohjuria, saa melkonen velho olla tässä pelissä jos tarkoituksella vetelee pelaajien luistinten kautta maaliin... :rolleyes:

Kolmannekseen, kehotat jengiä olla pelaamatta kyseistä kaveria vastaan, kun se loukkaannutti sulta pari pelaajaa TAHALLAAN? :D Ja mitä tohon pelikaanimies-kommenttiin tulee, niin tottakai lähes kaikki pelaa tätä voittaakseen, tuskin kovin moni tahallaan tuolla noita matseja häviää. :rolleyes: Jos taklaukset joista pelaajat loukkaantuvat, ja nämä sun "glitch-maalit" (mitä ikinä ne nyt sun mielestä onkaan), on "voiton väkisin hakemista" ja jollain tapaa väärin, niin ei voi kun nauraa. :D

Kohta 1 simppeliä maalit petää tehdä ihan itse,tallennettukuviohan on ihan sama kun tietokone pistää maaliin.

Kohta 2 olen sit muutaman velhon tavannut 1 samassa pelissä vastustaja teki 3 luistimen kautta maalia EI voi olla sattumaa,yksittäisinä noita

tulee melko joka toisessa pelissä.

Kohta 3 toki saa ja pitääkin pelata voittaakseen, mutta EN vaan hyväksy jos siihen käytetään naurettavia kikkoja mm lagitus

mieluumin häviän vaikka 1 puolenkentän onnenmyyrä vedolla, kun jonkun 50-10 laukausten 65 min pelatun jälkeen siihen että vastustaja

pistää ne KAIKKI 3 rankkariaan luodulla kuviolla sisään toki se vaihtaa sitä että jos ennakoin sitä 1 niin seuraavassa tulee toinen,,,

kerro minulle OI GURU miten estät nuo maalit kun kaikki on otettavissa ??
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kohta 1 simppeliä maalit petää tehdä ihan itse,tallennettukuviohan on ihan sama kun tietokone pistää maaliin.

Kohta 2 olen sit muutaman velhon tavannut 1 samassa pelissä vastustaja teki 3 luistimen kautta maalia EI voi olla sattumaa,yksittäisinä noita

tulee melko joka toisessa pelissä.

Kohta 3 toki saa ja pitääkin pelata voittaakseen, mutta EN vaan hyväksy jos siihen käytetään naurettavia kikkoja mm lagitus

mieluumin häviän vaikka 1 puolenkentän onnenmyyrä vedolla, kun jonkun 50-10 laukausten 65 min pelatun jälkeen siihen että vastustaja

pistää ne KAIKKI 3 rankkariaan luodulla kuviolla sisään toki se vaihtaa sitä että jos ennakoin sitä 1 niin seuraavassa tulee toinen,,,

kerro minulle OI GURU miten estät nuo maalit kun kaikki on otettavissa ??

1. Ei todellakaan ole.

2. Kyllä voi, ja varmasti olikin, joskus se vaan pomppii, vahvasti epäilen että kukaan noita tahallaan tekee.

3. Toki jos menee siihen pisteeseen että pitää yhteyttä manipuloida jollain tapaa, niin mennään liian pitkälle, eikä se ole enää hyväksyttävää, mutta jos tekstistäsi oikein ymmärsin, niin sekö on väärin tehdä rankkarikisassa kolmella yrityksellä kolme maalia? :D Tässä pelissä ei ole yhtäkään maalintekotapaa joka ei olisi jollain tavalla pois puolustettavissa, sen sijaan että syyttelet vastustajaa "huijaamisesta" jos se osaa tehdä maaleja paremmin, niin suosittelisin opettelemaan puolustamaan kyseiset maalit pois... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ikinä en tule paljastamaan pelityyliäni. Joko voitan sillä tai häviän sillä.


Hankala sua vastaan pelata kun ei näe kun pelaat.Kun pelaat,niin näytät myös pelityylisi? Tää nyt ei ihan aukea. :)




-b3lo-

Ai niin,Hexton,tuuhan takas sinäkin palstalle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaaha Pitssburg hävis oikees änäris eilen.

Sinne meni 5e nordicbetille, noh on onneks viel reilu viiskybää jäljel.

Jaanii, ettei mee ihan offtopiciks. Mulla ei (kai?) ole luotuja pelikuvioita. En IKÄNÄPEUKALOI yhteyttäni joka on 20/1. Itse pelaan tätä peliä huvin vuoksi. Ja mua ei kiinnosta edes tietää leaderboardseissa missä menen. Noh, kävin kuitenkin kurkkaamassa. Siel on edellä semmosia joukkueita joilla on 7-1-0 statsit, itel kuitenkin se +100 peliä plakkarissa. Ei vaan kiinnosta, pelaan tätä(kin) peliä huvin vuoksi. Ja tykkäään pelata HUT modea, koska siellä voi oikeasti "kasvattaa" oman joukkueen itsellensä.

Saa täällä kohta toinenkin syövän.. Mutta en silti jaksa jäädä jauhamaan ja korjaamaan epäseikkoja. Sen verran tasoeroista, jos kaks ovr86 kaveria teloin, mulla ei edes ole kun kaks +86ovr pelaajaa. Sulle jäi kasa +90 kortteja, esim Gretzky. Veikkaan jos omaan joukkueeseeni sen saisin, saattaisin saada sillä jotain aikaankin. Sillä on aika helvetinmoiset statsit.

Toiv. tämä päivä rauhallisempi, pölu laskeutunut. Seuratkaa vaikka Barcelonan testejä ennemmin. Yhtä huvittavia kommentteja kuin näistä maaleista. (Ei perkele, taas sen tein. Lisää vettä myllyyn, anteeksi ei ollut tarkoitus loukata.) Mutta pelit pelinä, mutta jos suosittelet että älkää pelatko mua vastaan. Olenhan 100 pelin protason amatööri, ei helveta.. :)

:edit: Muuten, itselläni quittausprosentti nolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vaikka tappiot ja pelityylit kismittävät, etenkin yön pimeinä tunteina, niin yritetään pitää keskustelu asiallisena, ok?

Kukaan ulkopuolinen ei jaksa lukea juupas/eipäs-viestejä jonkun bugiranteista sivukaupalla.

Kiitoksia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Anteeks ,mutta mitä v**** EA?
Tossa pistin viikontähti Tlustyn myyntii ,sitten jotenki se ei menny myyntii ja siirsin kokoelmaan. No ei oo nyt kokoelmas eikä myynnis... mitä ny pitäisi tehdä ku joku EA:n paska bugi on nyt syöny mun Sowt tluslyn? Palautuuko kortti vielä johonkin?[h=1][/h]
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Anteeks ,mutta mitä v**** EA?
Tossa pistin viikontähti Tlustyn myyntii ,sitten jotenki se ei menny myyntii ja siirsin kokoelmaan. No ei oo nyt kokoelmas eikä myynnis... mitä ny pitäisi tehdä ku joku EA:n paska bugi on nyt syöny mun Sowt tluslyn? Palautuuko kortti vielä johonkin?

Kokeile hakea se sun kokoonpanoon. Sotwit ei taida näkyä kokoelmassa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaiken näköistä porukkaa tulee kyllä vastaan. Juurikin murskasin jonkun teini IFK-fanin 7-2. Ehkä 3 maaleistani tuli suoraan syötöstä siniviivalta ja 4 tuli maalin edestä moken torjunnan jälkeen. Sitten kaveri tulee pelin jälkeen avautumaan että arvostaa juuri meikäläisen kaltaisia paskoja pelaajia, jotka tekevät maalit vahingossa. Thäh??? Onko suoraan syötöstä ammutut kudit viivasta vahinkoja?? Ei kyllä ole. Ja kaveri itse sai kummatkin maalinsa läpiajosta kun menin itse maaliin. Ja miten voin olla paska pelaaja kun vastustaja hädin tuskin pääsi kiekkoon kiinni pelin aikana.

Jos oikeasti suuttuu noin paljon tappiosta niin ei ole mitään järkeä tulla syyttämään toisen tekemiä maaleja vahingoksi. Jestas sentään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

3. Toki jos menee siihen pisteeseen että pitää yhteyttä manipuloida jollain tapaa, niin mennään liian pitkälle, eikä se ole enää hyväksyttävää, mutta jos tekstistäsi oikein ymmärsin, niin sekö on väärin tehdä rankkarikisassa kolmella yrityksellä kolme maalia? :D Tässä pelissä ei ole yhtäkään maalintekotapaa joka ei olisi jollain tavalla pois puolustettavissa, sen sijaan että syyttelet vastustajaa "huijaamisesta" jos se osaa tehdä maaleja paremmin, niin suosittelisin opettelemaan puolustamaan kyseiset maalit pois... :rolleyes:

Last time tästä jutusta mutta haen metrin ratakiskoa ja väännän mallin,,,, jos ja kun ne kaikki 3 rankkarimaalia on tehty niillä luoduilla kuvioilla

mites ne puollustat ??? ja pelitilateissakin muutamat noista tallennetuista kikoista on semmosia että vaikka olis mikä puollustus guru uppoo ne 80%.


eli kerran vielä MOT kuuluutan reilua peliä tehdään vaan tekomaaleja. lopetan tämän jutun tähän.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaaha Pitssburg hävis oikees änäris eilen.

Sinne meni 5e nordicbetille, noh on onneks viel reilu viiskybää jäljel.

Jaanii, ettei mee ihan offtopiciks. Mulla ei (kai?) ole luotuja pelikuvioita. En IKÄNÄPEUKALOI yhteyttäni joka on 20/1. Itse pelaan tätä peliä huvin vuoksi. Ja mua ei kiinnosta edes tietää leaderboardseissa missä menen. Noh, kävin kuitenkin kurkkaamassa. Siel on edellä semmosia joukkueita joilla on 7-1-0 statsit, itel kuitenkin se +100 peliä plakkarissa. Ei vaan kiinnosta, pelaan tätä(kin) peliä huvin vuoksi. Ja tykkäään pelata HUT modea, koska siellä voi oikeasti "kasvattaa" oman joukkueen itsellensä.

Saa täällä kohta toinenkin syövän.. Mutta en silti jaksa jäädä jauhamaan ja korjaamaan epäseikkoja. Sen verran tasoeroista, jos kaks ovr86 kaveria teloin, mulla ei edes ole kun kaks +86ovr pelaajaa. Sulle jäi kasa +90 kortteja, esim Gretzky. Veikkaan jos omaan joukkueeseeni sen saisin, saattaisin saada sillä jotain aikaankin. Sillä on aika helvetinmoiset statsit.

Toiv. tämä päivä rauhallisempi, pölu laskeutunut. Seuratkaa vaikka Barcelonan testejä ennemmin. Yhtä huvittavia kommentteja kuin näistä maaleista. (Ei perkele, taas sen tein. Lisää vettä myllyyn, anteeksi ei ollut tarkoitus loukata.) Mutta pelit pelinä, mutta jos suosittelet että älkää pelatko mua vastaan. Olenhan 100 pelin protason amatööri, ei helveta.. :)

:edit: Muuten, itselläni quittausprosentti nolla.

tähän pieni korjaus joukkueessani on vain 1 90 pelaaja juuri tuo väinö .
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Last time tästä jutusta mutta haen metrin ratakiskoa ja väännän mallin,,,, jos ja kun ne kaikki 3 rankkarimaalia on tehty niillä luoduilla kuvioilla

mites ne puollustat ??? ja pelitilateissakin muutamat noista tallennetuista kikoista on semmosia että vaikka olis mikä puollustus guru uppoo ne 80%.


eli kerran vielä MOT kuuluutan reilua peliä tehdään vaan tekomaaleja. lopetan tämän jutun tähän.


Voi jestas sä oot puupää.. Anteeksi, mä en vaan pysty seuraamaan enää sun vauhkoomista täällä foorumilla ilman mitään järkeä. Mitä kaikkea EA:n vakoojiakin sä oot täällä palstalla nähnyt yms.

Kaiken kyllä kruunasi toi sun julistaminen kun joku teki oikeen kolme maalia luistimella, aika mestari on, hullu EA:n vakoojahan siellä sua on rokottanut, glichbugiluistin maalillaan.

Muuten, Tappara_3, mites onko näkynyt muita tökkijä-armeijoita?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostinpa lopulta NHL13 stanley cup editionin pleikkarille ja aloin syötellä HUTin koodia, että saisi pakkauksia peliin, mutta niitä ei näkynytkään missään kaupassa, eli mitä voin tehdä???
 
Ylös Bottom