Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Koskakohan nämä korttien hinnat alkaa nousta? Tällä hetkellä joutuu myymään alihintaan kortteja jos haluaa että menee kaupaksi. Äsken pominville kaupassajolla sopimusta 30 pelii, meni kaupaksi 2k. Mikä **** vaivaa
Dominanssi ostaja löytynyt! psn id osoite malpex93 maksu onnistuu näppärästi tilisiirrolla! rehti trade, eashl pelailut itse old fartsissa mm. ankkalasvegasin yms. kanssa nyt kiinnostunu vetää kunnon hutti rosterin kasaan elikkäs toivottavasti tavoitan sinut jo tänään, viimeistään ensi perjantaina kun palailen parolasta kassulta laitahan toi psn id mukaan niin lisäilen kavereihin!
Terveisin malpex93
Kai hinnat on alhaalla, kun pakkoihin tuli 99 overall Crosby, jolloin jengi osti paljon kultapakkoja, sitten tuli Value Pack 5 ja kultapakoista x2 mahdollisuus Crosbyyn ja muihin viikon tähti -pelaajiin. Value Packin mentyä umpeen EA päätti rahastaa vielä vähän lisää ja lyödä tiskiin Mega Packin, joten pitäisihän tuosta tyhmemmänkin jo tajuta, että totta helvetissä pelaajien hinnat ovat nyt älyttömän alhaalla. Toisinsanoen osta nyt halvalla, myy viikon päästä kalliilla - tee puolet voittoa.
Kumpi maaliin Quick vaikko Price ???
Kumpi maaliin Quick vaikko Price ???
quick on nopeampi
ainakin nimen perusteella ;D mut kyl mää statsit oon lukenu ny tarvittas kokemuksia siit kumpi o parempi
Myynnissä olis R.Miller 94Kok 45 450 lähtöhinnalla vielä pari tuntia. Tarjouksia saa heitellä.
Kauanko kyseisen herran viritys kestää ? voisin olla kiinnostunutkin?
Kauanko kyseisen herran viritys kestää ? voisin olla kiinnostunutkin?
itse pelasin kaverilla pari peliä jo niin kesto enää yhden pelin =s