Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Koskakohan nämä korttien hinnat alkaa nousta? Tällä hetkellä joutuu myymään alihintaan kortteja jos haluaa että menee kaupaksi. Äsken pominville kaupassajolla sopimusta 30 pelii, meni kaupaksi 2k. Mikä **** vaivaa

Koskakohan nämä korttien hinnat alkaa nousta? Tällä hetkellä joutuu myymään alihintaan kortteja jos haluaa että menee kaupaksi. Äsken pominville kaupassajolla sopimusta 30 pelii, meni kaupaksi 2k. Mikä **** vaivaa

Kai hinnat on alhaalla, kun pakkoihin tuli 99 overall Crosby, jolloin jengi osti paljon kultapakkoja, sitten tuli Value Pack 5 ja kultapakoista x2 mahdollisuus Crosbyyn ja muihin viikon tähti -pelaajiin. Value Packin mentyä umpeen EA päätti rahastaa vielä vähän lisää ja lyödä tiskiin Mega Packin, joten pitäisihän tuosta tyhmemmänkin jo tajuta, että totta helvetissä pelaajien hinnat ovat nyt älyttömän alhaalla. Toisinsanoen osta nyt halvalla, myy viikon päästä kalliilla - tee puolet voittoa.

Aloitin HUT:n pelaamisen 2012. Alkuun varsinkin tuli pelattua tosi vähän, koska oli paljon yhteysongelmia ja aina kun yhteys katkesi niin puckseja ei saanut ja monella pelaajalla sopimus umpeutui. Suhteellisen turhauttavaa touhua. Nyt on yhteydet parantuneet ja on tullut pelattua jo vähän useamminkin, mutta edelleen aika vähän. NHL11 oli ensimmäinen, jota pelasin PS:llä. Sitä ennen pelasin vanhempia versioita PC:n näppiksellä. Ensimmäinen versio, joka tuli silloin aikoinaan hommattua oli NHL95.

Koska olen siis peliohjaimella pelaamisessa aloittelija ja sitä kautta aika huono pelaaja, niin takkiin tulee usein verkkopeleissä. Tosin on sanottava että ei joukkuekaan mikään loistokas ole. Ilmaiseksi sitä olen rakennellut ja taitaa olla peräti 1 kokonainen kentällinen NHL-pelaajia, muut alemmista sarjoista. Ilman oikeaa rahaa kestänee aika kauan näillä pelimäärillä ennenkuin pucksit riittäisivät hyvien pelaajien ostoon.

Mitä tuohon tökkimiseen tulee, niin itse kyllä epätoivoisesti niillä 75 pakeillani koitan tökkiä vastustajan NHL-tähtiä ja hyppiä laukaisun eteen + muuta epätoivoista. Eipä se kyllä usein auta sekään. Taklaaminen on kuitenkin mukavampaa, joten aina kyllä ensisijaisesti koitan pommia tarjota. Kiekon riistäminen varsinkin selvästi paremmalta ukolta on aika haastavaa kaiken kaikkiaan. En ole jaksanut perehtyä mihinkään pelikuvioihin tai kikkailuihin eli ihan perusvääntämisellä mennään. Ikää on kertynyt 33 v.

Dominanssi ostaja löytynyt! psn id osoite malpex93 maksu onnistuu näppärästi tilisiirrolla! rehti trade, eashl pelailut itse old fartsissa mm. ankkalasvegasin yms. kanssa nyt kiinnostunu vetää kunnon hutti rosterin kasaan elikkäs toivottavasti tavoitan sinut jo tänään, viimeistään ensi perjantaina kun palailen parolasta kassulta :) laitahan toi psn id mukaan niin lisäilen kavereihin!

Terveisin malpex93 :)

Otin yhteyttä YV:n kautta!

Kai hinnat on alhaalla, kun pakkoihin tuli 99 overall Crosby, jolloin jengi osti paljon kultapakkoja, sitten tuli Value Pack 5 ja kultapakoista x2 mahdollisuus Crosbyyn ja muihin viikon tähti -pelaajiin. Value Packin mentyä umpeen EA päätti rahastaa vielä vähän lisää ja lyödä tiskiin Mega Packin, joten pitäisihän tuosta tyhmemmänkin jo tajuta, että totta helvetissä pelaajien hinnat ovat nyt älyttömän alhaalla. Toisinsanoen osta nyt halvalla, myy viikon päästä kalliilla - tee puolet voittoa.

Tuosta sun selityksestä tyhmempikin ymmärtää , mutta ku nminä en ole ollut tietoinen noista pakka myynneistä ;)

Välillä tuntuu kyllä pomppivan suuntaan jos toiseenkin, ikävä kyllä.

Yöllä pelasin jotain suomalaista jannuu vastaan kellä oli SOTW kortteja joukkue täynnä. Meni sitten rystylaukaus omiin mun pelaajan läpi (joka piti mailaa maassa), ja molkeni imuroi tietysti längeistä. Että kyllä ne vaan tuo aikamoista tasoitusta peliin, varsinkin kun oma kemia nousi. Laitoin pakit ja molarin saman joukkueen alle. (Ykköspakkien kemia 99.)

Noh, hävisin 2-3, mutta kyllä nauratti ne maalit ja se ,että ei uskalleta tulla hyökkäämään. Yhtäkään maalia ei tehnyt mun virheistä, vaikka oli paikkoja vaikka muille jakaa..

Häviö kun häviö, mitä sitä itkemään. Tänään paremmin!

ainakin nimen perusteella ;D mut kyl mää statsit oon lukenu ny tarvittas kokemuksia siit kumpi o parempi :)

Oma valintani noista olisi Quick. Pricella tuli aika paljon pompottelua, tosin välillä huippumatsejakin. Quickilläkin tosin joskus niitä fiasko matseja, mutta jotenkin varmempi fiilis siitä jäi kuin Pricestä... Onko tässä pelissä yhtään molaria jolle ei koskaan menisi joku helppo maali?

Myynnissä olis R.Miller 94Kok 45 450 lähtöhinnalla vielä pari tuntia. Tarjouksia saa heitellä. :rolleyes:

Joukkueessani tapahtunut pienia muutoksia. Esim T.Ruutu on nyt myynnissä ja muitakin pelaajia on vaihtunut.

Pelit tuntuneet "hankaloituvan", kun ei vielä tunne omaa joukkuettansa läpikotaisin. Äsken päivä eka matsi, ja jatkoajalle mentiin. Onneksi ykköskentän laituri ratkas reoundista (sekin vielä maalivahdin kautta.)

Kun joukkueen kokonaisuus nousee, pitääkö pelityyliä kauheasti muuttaa? Olen hakenut eri taktiikoita jne. Ja nuo luodut pelikuviot. Miten niissä saat kolmen miehen hyökkäyksen luotua?

Millä hinnalla kannattais myydä 85 ovr Plekanec. Sain eilen ko. pelaajan 2,8k. :)

Löysin kolmen pelaajan kuvion luomisen, jos nyt saatas tuo yks laituri tekemään maaleja, (missä sen pitäis olla ihan eliittiluokkaa. Vaikkei ole edes SOTW kortti.)

Maalivahti pähkäilyyn omia kokemuksiani . quick pelasi n 10 peliä kaikki hävisin imi aina vähintään 3 maalia.

PAHIN fiasko oli vanhassa joukkueessa 20 peliä pelannut legenda hasek, olisinko 1 pelin sillä voittanut +10 pelissä imasi 5 maalia.

price taisi pelata vaan 5 peliä kaikki tappioita ja taas imi sen 3 maalia vähintään.

eli MOT aika turha noita huippuveskoja on ostella itsekkin kokeilin vokuunia tänään 5 sisään kaikki haaroista,,,

eli pysytelkää noissa 82-86 veskoissa ainakin MINULLA niillä parhaat statsih harvoin jos koskaan 5 imee,,

Ylös Bottom