Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ***** mitä lehmänpaskaa vaihteeks, oli kyllä viimenen kerta kun pelaan tyyppiä vastaan kenellä alle 5 taklausta per peli, miksi vitussa pelata tätä peliä jos ei edes yritä taklata?
Tämä mitään ***** naiskiekkoa ole ihan oikeesti..
Mistä näitä pellejä oikeen sikiää?


Eli pelasit varmaan sit mua vs koska sain samanlaisen viesitn pleikkaril. Alotin 2 päivää sitte pelaaman tota. mul ei oo mitään spezzoja,charoja,webereitä,kovaltsukkeja ja nasheja mun jengis koska yksinkertasesti en oo kerenny pelaamaa niin paljoa. Pitäskö mun sit rahal ostaa noit pelaajia et pystyn pelaamaa sun mainostamaa 'Jääkiekkoa' perustan alkuu ennenku saan kunnon pelaajia pelini vastahyökkäyksiin nopeilla pelaajilla. ja se miks mulla on nopeita pelaajia on siks ku niitä saa halvalla. Pitäskö mun sit kuitenki ostaa Brian Boyleja,Bufyglenejä ja tämmösiä et porukka varmasti pääsee yksinläpi tossa? Mun mielest oon pelannu iha hienosti 2 päivän suoritukseks 34-11-0 tms.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ***** mitä lehmänpaskaa vaihteeks, oli kyllä viimenen kerta kun pelaan tyyppiä vastaan kenellä alle 5 taklausta per peli, miksi vitussa pelata tätä peliä jos ei edes yritä taklata?
Tämä mitään ***** naiskiekkoa ole ihan oikeesti..
Mistä näitä pellejä oikeen sikiää?

Ei herranjumala eihän tän pelin tarkotus oo taklata vastustajia jään pintaan (vaikka se toki hauskaa onkin), vaan voittaa niitä matseja eli tehdä enemmän maaleja kuin vastustaja.

Ja miten se sun pelaamiseen vaikuttaa jos vastustaja ei taklaa? Etkö pysty silloin itsekkään taklaamaan? :D huhhuh mitä tekstiä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

nyt ku saa 2x pucksit per peli niin tuntuu et toi ei toimi ollenkaan... oon pelannu 3 peliä enkä oo saanu mitää puckseja. WTF
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään kaksi peliä alla, ensimmäisestä tuli melkein 350pucksin taitobonus. Ja itse peli päättyi 3-0 voittoon. Toinen peli päättyi 2-0 voittoon. Ja VIHDOINKIN alkaa sedinin kudit uppoamaan verkkoon, pieni harhautus kahdella nollaa vastaan ja suora veto. Längeistä imasi Varlamov.

Peace out!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

pelasin 3 peliä lisää tota maddnes online cuppii. voitin kaikki ja sain jälleen kerran 0 pucks rewardiks jokasesta voitetusta pelistä. Hienosti toimii taas EA!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin, 5k pakasta nousi Brent Burns TOTW. Taas hyvä osoitus että nuo erikoispakat on ihan täyttä kuraa. Josko tuolla sitten saisi itselleen hankittua Datsuykin. Marketissa näyttivät olevan jotain 270k tai enemmän ja Burns on myynnissä noin 300k (mikä on mielestäni hienoinen ylihinta) mutta koska molemmilla on OVR 90 niin en näkisi huonona vaihtona päittäin Datsuyk<->TOTW Burns. Eli jos on intressiä niin viestiä täällä tai PSN puolella.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hitusen rupee taas hajottaa tää ea:n tasotus systeemi. vastustaja voittaa joka alotuksen vaikka ei edes yritä alottaa, sen Brewer luistelee nopeempaa kun mun Gaborik, ja itsellänihän on ollu Brewer käytössä 150 pelin ajan ja tiedän että se on saatanan hidas. Peli päätty sille 5-0. Laukaukset sillä 6 ja mulla 30. noh ei voi mitää tarvii varmaan kerätä sm-liiga porukasta joukkue ja nauttia tasotuksesta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hitusen rupee taas hajottaa tää ea:n tasotus systeemi. vastustaja voittaa joka alotuksen vaikka ei edes yritä alottaa, sen Brewer luistelee nopeempaa kun mun Gaborik, ja itsellänihän on ollu Brewer käytössä 150 pelin ajan ja tiedän että se on saatanan hidas. Peli päätty sille 5-0. Laukaukset sillä 6 ja mulla 30. noh ei voi mitää tarvii varmaan kerätä sm-liiga porukasta joukkue ja nauttia tasotuksesta.

Mistä tiedät ettei tämä kyseinen heppu ole tuunannut Breweriän ?
Mun mielestä voitas jättää nää tasotusruikutukset ihan sinne oman pään sisälle !
Ps. Tai oot itse vaan ämpärihuono.

Tammista siteeraten :"kitisijät ja elämän kovuuden parkujat - PLEASE STAY OUT OF MY ARENA!!!"
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä tiedät ettei tämä kyseinen heppu ole tuunannut Breweriän ?
Mun mielestä voitas jättää nää tasotusruikutukset ihan sinne oman pään sisälle !
Ps. Tai oot itse vaan ämpärihuono.

Tammista siteeraten :"kitisijät ja elämän kovuuden parkujat - PLEASE STAY OUT OF MY ARENA!!!"

Koska kun äkkiseltään miettien niin 83 luistelusta ei saa hirveen helposti 95 nopeempaa yhdellä training slotilla. mutta hei otan suhun sit yhteyttä jos haluan lukea lisää Tammisen siteerauksia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos peli päättyy 5-0 uskon, että vika on ollut myös jossain muussa kuin ''tasoitussysteemissä''...

Kyl mulki joskus tuntuu et tommonen olis olemassa, mut uskon mielummin siihen et esim. veskalla on hyvät ja huonot pelit ja hyökkääjällä menee joskus kaikki sisään ja joskus ei mitkään (niinkuin oikeasti urheilussa). :eek:
Siinä vaiheessa kun vihollinen heittää pari ripulirannaria siniseltä moken pujuista voi tosiaan miettiä että missä se vika onkaan. :rolleyes:
Kyllä ton tasotus systeemin huomaa, tai sitten tarkotus on ollut just että ois noita "huonoja" pelejä jne. mutta se ei oikeen sovi tollaseen kilpailulliseen moninpeliin.
Itte kerran voitin pelin 11-1 ja heitin 3 maalia siniseltä moken pujuista. Kävi sääliks sitä jätkää, kun vielä pelas loppuun asti, eikä ollut edes mitenkään huono.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muuten onko teillä mitään vinkkejä miten tehdä varma maali rankkarissa, kun kaveri parkkeeraa veskansa maalin sisälle? Kun en oikeen tiiä mitä siinä tekis ku suorat vedot menee tosi harvoin ja kikkailukaan ei kauheasti auta. :rolleyes:
Jos se oikeesti pysyy paikallaan ni mahollisimman lähelle vaan ja pienestä kulmasta vetoa. Kyl suoran ranunki pitäs tommoselle upota ihan hyvin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomasin tuossa äskettäin pelatessa, että sopimuskortit ei kulu ja puckseja ei tule peleistä (justiinsa happy hourin aikaan):mad:. Eikö se ollut niin, että piti poistaa joku Game Data jotta puckseja alkaa taas tulemaan? Mistäs se Game Data poistetaan?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko kellään Sotw Selännettä kaupan. Vaihdossa olisi St. Louis ja Jack Johnson ainakin. Puckseja voin maksaa max 36k. Myös Sotw Bobby Ryan kiinnostaa max 115k. Mielellään vl puolella. Yhteensä voin näistä maksaa sen 150k tai kauppatavaraa plus puckseja.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomasin tuossa äskettäin pelatessa, että sopimuskortit ei kulu ja puckseja ei tule peleistä (justiinsa happy hourin aikaan):mad:. Eikö se ollut niin, että piti poistaa joku Game Data jotta puckseja alkaa taas tulemaan? Mistäs se Game Data poistetaan?

Kun pistät konsolin päälle ja kelaat Game-saraketta alaspäin niin siellä on Game Data
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin, 5k pakasta nousi Brent Burns TOTW. Taas hyvä osoitus että nuo erikoispakat on ihan täyttä kuraa. Josko tuolla sitten saisi itselleen hankittua Datsuykin. Marketissa näyttivät olevan jotain 270k tai enemmän ja Burns on myynnissä noin 300k (mikä on mielestäni hienoinen ylihinta) mutta koska molemmilla on OVR 90 niin en näkisi huonona vaihtona päittäin Datsuyk<->TOTW Burns. Eli jos on intressiä niin viestiä täällä tai PSN puolella.

Jooh, onnea vaan teikäläiselle. Itehän tuhlasin 50k pucksii tohon rare player packiin ja paras oli Bergeron (VP 84), joka multa viltistä jo löytyykin. Ensimmäinen ja viimenen kerta, kun kalliita pakkoja ostan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä o paras kortti mitä o noussut ni Thortoni tuli kulta jumbosta. Paljon on puckseja mennyt ja kaikki samaa kuraa ollut. Huoh.
Ja noi erikois pakat kyl ra*skaa korttien hintaa huolella. :D Joskus ostin Lehtosen halvin silloin ni 13k nyt ei ees lähe 7k hintaa :eek::eek:

Thortonin rinnalle nous Vanek ja B Rayani :) Ihan hyvin tiimi takoo pisteitä nyt :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs sitte ku pucksit loppuu ja sopimuksia ei oo kaikilla.. ei pääse pelaan ollenkaa. Miten tuo pucksien osto storesta toimii? Mistä tuo summa laskutetaan?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs sitte ku pucksit loppuu ja sopimuksia ei oo kaikilla.. ei pääse pelaan ollenkaa. Miten tuo pucksien osto storesta toimii? Mistä tuo summa laskutetaan?

Puckseja ei pysty storesta ostaa. Pakkoja voit ostaa, jonka jälkeen myyt saadut kortit ja saat puckseja.

Summa veloitetaan luotto-/ automaattikortilta, jonka tiedot näpyttelet pleikkarille tai voit käydä kaupasta ostamassa 20€ tai 50€ arvoisen kortin.

Edit. Sonyn nettisivuilla pystyy myös siirtämään rahaa ps3 tilille esim. Paypalin kautta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs sitte ku pucksit loppuu ja sopimuksia ei oo kaikilla.. ei pääse pelaan ollenkaa. Miten tuo pucksien osto storesta toimii? Mistä tuo summa laskutetaan?

Tai sitten odottelet että saat tuon HUT päivittäisen boonuksen, tai myyt sitten pelaajia?
 
Ylös Bottom