Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs tolla golden ticket voittaja nro. 5 kortilla kannattais nyt tehdä ku sain semmosen 7,5k pakasta ja saman tien anto 30k puckseja?

Mietin et onko ne aidot änäripaidat jo arvottu ku ton nro. 5 kortin pitäis olla ainoa validi ja mitä ne kuukausittaiset pelaajat on mistä milesisdead kertoili tässä ketjussa, ku on äärimmäisen hämärä homma toi ticketti jopa googlella.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomaa että on viikko alkanut kun pelaajia ei saa enää halvalla... lauantaina päivällä taas ketään ei kiinnostanut ostaa mitään vaikka tarjosin mm. Eberleä 6k. Taisi olla taas tuo Promo-pakka asialla. Mitä helvetin järkeä tuhlata 50k ja sitten ihmetellä kun sieltä tuleekin vain 81 ovr pelaajia? Itse en ole ostanut enkä osta koskaan pakkoja, sen verran järjetöntä touhua se on. Mieluummin ostan ne pelaajat jotka haluan joukkueeseeni.

Nyt on tähtäimessä Keith ja senkin saa viikonloppuna 8 - 9k kun sattuu vain oikeaan aikaan biddaamaan. Sitten onkin ykköspari Keith-Seabrook kasassa 99 kemialla (Koska Crawford maalissa).
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonko tähän hommaan pitäs laittaa euroja kiinni että pääsis pelin makuun? Mistä noista korteista muutenkaan tietää mitä niillä tekee ja minkä arvoisia ne on? Onko tähän hut hommaan jonkunlaista infoa tai jotain, että pääsee kärryille? Noista pakoista kun tulee noita kortteja eikä yhtään tiiä mitä niillä tekee?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On sillä näemmä väliä kuka siellä maalissa häärää. Oon pitäny paria Lundqvist ja Quick, jotka eivät saanu mitään aikaseksi. Varsinkaan Quick. Kun maaliin vaihtoi parivaljakon Markatröm ja Hope, niin alko pääsemään voiton makuun. Hope varsinkin oli aivan uskomaton kaksi erää, jonka jälkeen omista virheistä vastustaja pääsi iskeen(olen peluuttanut enemmänkin kuin kyseisen pelin). Mutta jos tiimi on muuten kova(n. 1 milj. pucks), niin suosittelen testaamaan jotain gmjhl veskaria. Saattaa vaikka toimiakin. Testiin otin veskari subbanin jonka viritin 95 tasolle. Ei toimi varmastikkaan niin kuin 64 tasonen Hope(ainoa TOIVO :D )
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonko tähän hommaan pitäs laittaa euroja kiinni että pääsis pelin makuun? Mistä noista korteista muutenkaan tietää mitä niillä tekee ja minkä arvoisia ne on? Onko tähän hut hommaan jonkunlaista infoa tai jotain, että pääsee kärryille? Noista pakoista kun tulee noita kortteja eikä yhtään tiiä mitä niillä tekee?

En tiiä tarkkaa summaa paljon kannattaa varata taikka sitten kannattaako sitä varata yhtään. Korteista ainakin sen verran, että ne kortit, joissa on vähän sellainen kusen keltainen hehkuma niin voivat olla arvokkaita. Pelaajista sitten ainakin arvokkaita ovat juuri nämä tähdet ja sitten omasta mielestäni nämä tulokkaat, joille voi lykätä ties kuinka monta kulutuskorttia ovat arvokkaita myös. Ekana mulle tulee mieleen justiinsa Silfverberg, Granlund, Eberle ja vaikka Nugent-Hopkins. Niistä voi saada sievoisen summan puckseja. Onhan siinä itse pelissä justiinsa joku pieni infokohdat aina jokaisessa eri peli-ikkunassa mutta itse en jaksanut ainakaan niitä rupee lukemaan. Niitä kortteja, joita pakoista tulee niin varmaan tarkotat näitä kulutuskortteja? Niillä joukkuevaihto-korteilla ainakin voi nostaa joukkueen ja ketjun kemiaa, jota sitten tarvitaan muutamaan turnaukseen jos haluaa osallistua. Muuten sitten ne taitavat olla aika pitkälti niitä vanhoja normaaleja jolla voi pidentää pelaajan sopimusta ja kohottaa taitoja.

Itekkin kysyisin, että mitä ne on ne "Harjoittelu 10 kertaa" kortit. Ei mitään käryä mitä niillä tekisi, mulla on niitä nyt joku 10 kpl..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itekkin kysyisin, että mitä ne on ne "Harjoittelu 10 kertaa" kortit. Ei mitään käryä mitä niillä tekisi, mulla on niitä nyt joku 10 kpl..

Nuo Harjoittelu x kertaa" kortit on niitä millä saat treenikortit pysymään pidempään. Eli jos isket pelaajaan vaikka +5 KAIKKI - kortin niin ilman harjoittelun kestoa ko. kortti on pelaajalla voimassa vain yhden pelin. Eli jos haluaa boostailla omia pelaajia niin ensin harjoituskortit kiinni ja lopuksi liimaa ne paikalleen Harjoittelun kesto-kortilla.

Ei käy onkeen TOTW Burns<->Datsuyk. Voin siihen pistää vielä jotain kylkeenkin jos tuntuu liian epäreilulta vaihdolta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä tää Gold Jumbo Premium pakkojen jako on?

Itse en ole saanut (avasin pleikan minuutti sitten.)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä tää Gold Jumbo Premium pakkojen jako on?

Itse en ole saanut (avasin pleikan minuutti sitten.)

Kuulemms joku ea:n asiakkaitten arvostuspäivä. Luin jostai että 4000 pakkas olis jaosss mutta en oo varma ku se ea:n uutinen ei enää suostu aukee
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä tää Gold Jumbo Premium pakkojen jako on?

Itse en ole saanut (avasin pleikan minuutti sitten.)

Easports vissiin antaa 4000 onnekkaalle HUT pelaajalle tuon Gold jumbo pakan. Eli arpovat nuo saajat. Näin ymmärsin tuon uutisen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jokunen pelaaja mahtuisi mukaan HUT turnaukseen, jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan.

Katselen tilannetta pääsiäisen jälkeisen arkiviikon loppuun, jonka jälkeen turnauksen voisi laittaa tulille.

Tn. turnauksen voisi käynnistää ilman osallistumismaksua, ellei suurin osa osallistujista muuta ala vaatimaan (tuskinpa).

Tarkemmat tiedot:

http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-k...tation-3-hut-turnauksesta-kiinnostuneita.html
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo o mikähän tänää mättää maalivahdeissa mulla. Kummatki o ihan seuloja ollut tänää ja kaikki pelit hävinnyt. Ihan sama kuka tulee vastaa ja minkä tasonen niin turpiin tulee.
Eikä moket ole ees väsyneitä ja neki o vielä buustattu 91 ja 88 , mut ei sitte väkisin tarvii ottaa kiinni niitä ripuli rannareita ym :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tänään (tähänasti) pelattua kolme peliä. Eka kylmiltään kaveria vastaan, ensiksi johtoon ja sitten oman pkin jaloista imaisi Mason kiekon.
Jatkoajalle mentiin, olin syöttäväni luistelevalle pakille joka oli tulossa hakemaan kiekkoa, mutta heti kun kone pääsi pelaamaan ko. pakkia pakki muutti liikerataan sen verran että kaveri sai tykittää tyhjiin..

Loput kaks peliä voittanu 3-1, tänään taitaa olla R. Nashin päivä. On senverta viuulusoinut :D Väh. kaksi maalia perpeli on pelannu paitsi ensimmäisen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo o mikähän tänää mättää maalivahdeissa mulla. Kummatki o ihan seuloja ollut tänää ja kaikki pelit hävinnyt. Ihan sama kuka tulee vastaa ja minkä tasonen niin turpiin tulee.
Eikä moket ole ees väsyneitä ja neki o vielä buustattu 91 ja 88 , mut ei sitte väkisin tarvii ottaa kiinni niitä ripuli rannareita ym :D
Osta rinne !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jooh hienoo toimintaa tält ea sportsilta rupee pikkuhiljaa riittää tän HUT pelaamine. Joka päivä katkee ainaki kerran pelissä yhteys ea servereihi (huom tapahtuu ainoostaa HUT:issa) sen jälkee tipun jokasesta turnauksesta missä oon ollu iha sama oliko loppuottelu vai mikä niin turnauskaaviot alotetaan taas kerran alusta. ja jokainen peli merkataa häviöks minkä pelaan, ENNENKUIN teen tämän et siirrän kaikki pelaajat kokoonpanosta tradepileen ja sieltä takas kokoonpanoo. Aivan törkeen hienoo ku jokaisel kerral lähtee kapteeni ja varakapteeni tittelit pois pelaajilta. Oon ilmottanu täst bugista ea:lle 5 päivää sit ja vastaus luvattii 24h sisäl, ei oo kaikkien yllätykseks mitään kuulunu vaik tää bugi on ollu tiedos varmaan alusta asti. Silti he ei ite ilmota missään miten korjata toi jos kaik voitot merkataa häviöiks ja tiput turneista jne. Jaetaan kyllä ilmaspakkoi mut ei sit niille ketkä niit tarvis. Oon itte kussu nyt 3 turnausfinaalia ton takia ja about 15k puckseja menny toho. Vaivautuisivat ees vastaamaa jotai ni oisin tyytyväine mut ei. Onks kukaa soittanu tonne niide puhelimee et onko siit yhtää mitää hyötyä? Vai lässyttääks siel joku kesätyöläine joka ei tiedä mistää mitään? Pieni avautumine tähä välii mut ottaa sen verra päähä et rupee muistaakki minkä takii lopetin NHL 12 parin kuukauden pelaamisen jälkee.

edit: Lueskelin tos vähä ea:n omia foorumeja niin sielä joku gamemaster ilmotti et antakaa tiedot eteepäin tästä asiasta, gamertagia ja muuta todistetta että tää on tapahtunu. No senhä saa heti selville ku vertaa statseja pelissä versus statseja mitkä näät ean omilta kotisvuilta käyttäjäpaneelista. Vai pitääkö kuvaa oikein videomateriaalii youtubee tästä et he uskoo. En oikeestaa ees odota saavani vastausta tuolt EA helpistä, mut ihmetyttää vaa mitä varten heil on kaiken maailman foorumit sun muut mihin ei sit heidän puolest kukaan käy vastaamas yhtään mitään. otin yhen lainauksen tuolt heidän foorumeiltaan

Gamemaster : The team is still working on fixing the bug, but it is proving elusive. However, we have a means of compensating impacted players.


Random pelaaja : Ive had this problem at least twice now, EA did absolutely nothing to help, they only said they would pass it up a level to people who could help when I called and dealt with EA helpchat......4 weeks ago.

Random pelaaja : They did reply after just over 1 month, and stated that they could not find any evidence of this issue and would not compensate

Jooh eiköhä siin tarpeeks tekstiä ja hajoomista yhelle illalle. ottaa päähän vaan aivan törkeesti ku toi on oikeestaa paras pelimuoto änäris toi HUT.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon itte kussu nyt 3 turnausfinaalia ton takia ja about 15k puckseja menny toho. Vaivautuisivat ees vastaamaa jotai ni oisin tyytyväine mut ei. Onks kukaa soittanu tonne niide puhelimee et onko siit yhtää mitää hyötyä? Vai lässyttääks siel joku kesätyöläine joka ei tiedä mistää mitään?

Joo tuo on iihan perus settiä kuule :) Mulle EA tokas että soita suomen tukeen , noh minäpä soitin ja he käskivät rupee ropaileen moodemin asetuksia,portteja,palomuuria ym juttuja. Hetken taistelun jälkeen nii homma edelleen auki ja "nou can do" fiilis :)

Tosin en vieläkään pysty kaverin kanssa pelaan tulee vain "peliistunto päättynyt" sitä syytä ei selvitetty ikinä enkä jaksakkaan.

LoL ei tullu 4000 paketista jämiä :D ylläri. Tais mennä kaikki himo 24/7 pelaajille jotka niitä "oikeasti" tarvii tai on EA:n hommissa :D heh.:D

Ps. käykää hakemas meikäläisen B rayan pois kaupasta ny :) 75 sopparii jäljellä ja hinta on oikein sopiva verrattuna muihin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom