Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaaha, olipas mullakin sitten peli, jossa oli todellakin päätetty etukäteen kumpi voittaa. Kaveri tekee viidestä ekasta hyökkäyksestään neljä maalia :D 1. Maskiton lämäri, kuitenkin ihan normaali maali, kun aika läheltä pääs vetämään. 2. Läpiajo, botti kampittaa sen jälkeen kun kiekko karannut jo hyökiltä tämän lauottua-> rankkari joka menee sisään. 3. Poikittaissyöttö maalin edestä, miinuskulmasta veto, joka menee kahden pakin jalkojen kautta sisään. 4. Kaveri pääsee kolmen (3) pakin välistä läpi mun hakatessa tattia viimestä päivää taklatakseni, mutta kukaan pakeista ei voi liikahtaakkaan. Läpiajosta aika kaukaa maalista tehty rysty-kämmen ja laukaus menee etukulmasta sisään. 4-0 siis kun pelattu noin seitsemän minuuttia.Tämän jälkeen saan viiden minuutin ylivoiman, tyhjistäkin onnistutaan kuitenkin laukomaan ohi. Vielä kaveri tekee yhden miinuskulmasta Pavelecin selän kautta maaliin ja yksi vielä imaisulla etunurkasta. Toki mun Antropov sai tehtyä lohtumaalin mulle ja oikeasti ihan tasaisesta ottelusta lopputulos vastustajalle 6-1.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikka NIIN tutulta kuullostaa monestikkin lopputulos EI todellakaan kerro mitään pelistä.itsekkin hävisin 3-2 tasasen väännön viimehetken

biljardi ponpolla. no toi oli matseja jonka olisi voinut voittaa kunpi vaan mutta olisi ansainnut "reilun" ratkaisun.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaiskohan EA tehdä seuraavan änärin silleen, että ei oo HUT:ssa mitään tasoitus-systeemeitä. Epäilen vahvasti että eivät osaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt rupes sen verran ärsyttämään tuo ettei pelaajia saa kaupasta sopivalla hinnalla kuin viikonloppuna niin ostin suutuksissani 3 Gold Packia ja ainoa yli 80-ovr pelaaja oli Semin, josta toivottavasti saa kahden packin rahat takaisin... perkele
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikka NIIN tutulta kuullostaa monestikkin lopputulos EI todellakaan kerro mitään pelistä.itsekkin hävisin 3-2 tasasen väännön viimehetken

biljardi ponpolla. no toi oli matseja jonka olisi voinut voittaa kunpi vaan mutta olisi ansainnut "reilun" ratkaisun.

No tuo nyt on oikeastaan ihan normaali maali. Näitä tulee oikeassa jääkiekossa myös. Kuten juuri nähty Salmisen Sakarin luistin vahinko pomppu, Tosin ei hyväksytty vaikka selvä maali olikin. Tuo on vain huonoa tuuria. Et voi väittää että et itse olis voittanu koskaan pienellä onnenkantamoisella peliä. Näitä sattuu. Mutta sitten kun kaveri vetää 5 ripulista 4 sisään ja häviät pelin vaikka hallitset täysin, siinä näkyy se tämän pelin tasoitus. Momentum on pelin alussa oletettavasti alemmalla tasolla olevalla pelaajalla. Sen toki pystyy kääntämään kovilla taklauksilla, tappelun voitolla, maaleilla, kiekonriistoilla.

Mä oon yrittäny hutissa tehdä sellasta kovaa taklaaja jengiä hyvillä puollustusarvoilla. Noi gretzkit sun muut tähdet on ihan turhia jätkiä. Samanlailla ne 75 overalli ukot takoo maalei ku joku tähti:) Vedät sen 10-15 taklii pelissä, niin huomaa kun vastustajan syötöt ja vedot alkaa lipsumaan ohi pikkuhiljaa:) Alkaa maila tutisemaan käsissä:)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas taas sellanen peli hetki sitten. Älytön lagi pelissä ja olin ihan kusessa. vedot vihulle 32-7 ja hyökki aika sillä päälle 14 minsaa, mulla oli 3 minsan paikkeilla. Silti onnistuin voittamaan 3-0 pelin. Se tuntuu mukavalta ku tietää,että itellä ei ollu mitään tekemistä ton voiton eteen:)
Tyyppi laitto mulle viestii pelin jälkee,että sen ryan stromella on nopeus 97 ku se pääsi läpi muutamaan otteeseen ja mun 74 pakki otti sen kiinni:) Hirveit poraamis viestei tuli:) Toisaalta ymmärän kyllä;) Pieni oikeusmurha peli taas välillä. Näitä tahtoo tulla vain turhan usein nykyään, mutta suunnilleen ne tasan menevät. Itte voittaa muutamia EA:n avulla ja sitte taas toisaalta hävii muutaman. Eli sinänsä suunnilleen tasan nuo etugeneraattori arpa pelit menee. Mutta on tuo kyllä surkein keksintö mitä peleihin voi vain tehdä.

En oikein ymmärrä tuota miten voittaminen pelkästään ea:n avulla tuntuu hyvältä. Itsestä ainankin voitto tuntuu hyvälle kun sen on omalla pelillä ansainnu eikä ea:n päätöksellä kumpi pelin voittaa. Ittellä ei ainankaa tunnu nuo menevän kyllä yhtään tasan. Viime aikoina varsinkaan, tullut aivan älyttömästi pelejä mitä itse hallitsee selvästi (vaikkakin omat pelaajat tuntuu pirun kömpelöiltä eivätkä osaa syöttää eikä taklata jne.) niin silti vastustaja tuntuu vievän pelit. Tässä kuussa 48 peliä ja niistä 30 tappiota ja noista yli 20 tappiota on tullut vastustajalle ea:n avustuksella. Omista peleistä ea:n avustuksella voittanu ehkä muutaman. Ja ennen tätä kuukautta kumminkin ite voittanu huomattavasti enemmän pelejä kuin häviny.

Tänään tuli huomattua että pitäisi varmaan käyttää aikalisää hieman useammin, olin 55 minsaa aivan hälisemässä vastustajan kanssa varsinkin kun omat hyökkäykset päätty alkuunsa jo siihen kun omat tyypit ei millään saa kiekkoa kiinni vaikka se tulis suoraan lapaan. No heitin sit aikalisän 5 minsaa ennen loppua niin viimeinen vitonen mentiinkin sitten vastustajan päädyssä ja tuntui kuin omat pelaajat olisivat tulleet sata kertaa paremmiksi. Alkupelissä kun Charalla kun ei saanu minkäänlaista mikki hiirtä nurin mutta aikalisän jälkeen alkoi vastustajan tyypit lentelemää kivasti kun Chara tai Weber taklas :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakollinen avautuminen Gold-Packeista, kun ensimmäisellä kerralla sieltä tärähti Semin niin tänään olen avannut ehkä 10 Gold Packia eli tuhlannut 50k tuohon paskaan, josta paras pelaaja on ollut Kyle Clifford, 81ovr. Taidankin ostaa tuon 20 euron nettikortin ja tuhlata kaiken pakkoihin.. on se nyt jumalauta jos ei silloin ala parempaa pelaajaa tulemaan. Mitäköhän noista pakoista kannattaisi ostaa, koska Gold Packeihin en koske enää ikinä.

Ja voi kun on ihmiset halukkaita ostamaan pelaajia taas vaihteeksi. Pistin M.Koivun (0 peliä pelattu) myyntiin 1k lähtöhinnalla ja kas, loppuhinnaksi tulee huikeat 3,8k, kun kyseessä on noin 7-8k:n arvoinen 86-ovr sentteri.

Alkaa olemaan HUT-ura pikkuhiljaa lopuillaan. Aloitetaan syksyllä vaikka uudestaan kun 14 tulee.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku kaipaa pelejä vielä lisää ja hut ei nappaa, niin gm connected -fantasydreamleague pyörii yhä aktiivisesti. Siellä muutaman jengiä vapaana, että jos kiinnostaa tulla mukaan niin laittakaa viestiä mulle.
Eli 4-8peliä 6pv sykli, joukkueet sekotetut eli fantasy draft.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakollinen avautuminen Gold-Packeista, kun ensimmäisellä kerralla sieltä tärähti Semin niin tänään olen avannut ehkä 10 Gold Packia eli tuhlannut 50k tuohon paskaan, josta paras pelaaja on ollut Kyle Clifford, 81ovr. Taidankin ostaa tuon 20 euron nettikortin ja tuhlata kaiken pakkoihin.. on se nyt jumalauta jos ei silloin ala parempaa pelaajaa tulemaan. Mitäköhän noista pakoista kannattaisi ostaa, koska Gold Packeihin en koske enää ikinä.

Ja voi kun on ihmiset halukkaita ostamaan pelaajia taas vaihteeksi. Pistin M.Koivun (0 peliä pelattu) myyntiin 1k lähtöhinnalla ja kas, loppuhinnaksi tulee huikeat 3,8k, kun kyseessä on noin 7-8k:n arvoinen 86-ovr sentteri.

Alkaa olemaan HUT-ura pikkuhiljaa lopuillaan. Aloitetaan syksyllä vaikka uudestaan kun 14 tulee.

Ja näinhän siinä kävi että sinne meni 20 euroa pakkoihin, paras pelaaja Ales Hemsky. Kiitos EA.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

500 häviö virallisella peliajalla bileet pystyyn =) onhan ton lisäksi 133 jatkoaikatappiota+ne vanhan tunnuksen saldot. aika "tyypillinen tappio"

ainoastaan lukemat oli rumat 5-0 TAAS kerran tulos EI kuvasta peliä 34min pelattiin 0-0 paikkoja oli molemmilla,sitten poikittaissyöttö

"0kulmasta 5 pelaajan läpi" löysi tiensä helppohan kaverin oli "tyhjään" laittaa peli 0-1 2erän jälkeen. säädän hiukan hyökkäävämmän

taktiikan aloitus vastustaja irti ja ja ja,,rysty kämmen siellä on ja peli on siinä toki vielä sinnittelen viime minuutille sit 20sec sisään 3 maalia

suunnileen samalla moodilla poikittaissyöttä ja maali,,,oikeestaan ei vatuta saipahan tonkin apinan selästä pois kohti uusia tappioita.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh monta voittaa sulla sitten on? Ei kai nyt kaikki maalit voi olla tollasia, joko sun pakeissa vika tai sit vaan pelitaidossa. Itse kun pelasin sua vastaa ni voitin joku 5-1 ja sun ainoo maali tais tulla läpiajost. Mulla pari nättiä maalia (omasta mielestä) laukaukset jotain 30-15 ja hyökkäysalueaika 10m-3m... Ja kaiken kukkuraks olit pelannu mun kaverii vastaa ja siltäki turpaa jotain 4-0 ja olit laittanu peli jälkee 2 säkämaalii ja 2 glitchimaalii ja itelläs 3min hyökkäysalueaikaa ja 0 maalii ni jos ne jotain säkämaalei oli niin aivan ansaittuja. Ei mulla muuta kiitos!

Voittoja on 433 en tarkastanut voi heittää parilla,pakeissa voi olla toki vikaa burns,webber,loput halpoja. USEIN vastustaja saa enemmän hyökkäys

alueaikaa joskus jopa vaikka voitan 5-0 ja muutekin hallitsen "täysin", johtuu pelitaktiikastani voi olla 1 syy häviöihin että "päästän pyörittämään"

muistan hämärästi ton 4-0 koska laitoin viestin en noitä NIIN usein harrasta jos aihetta ei ole,eli vastustaja saattoi olla karvan parenpi mutta

myös hyvin onnekas ja juu saatan mainita jos käyttää samaa glitchiä. kertoiko 4-0 voittanut kaverisi että TODENNÄKÖISESTI voitin laukaukset

joku 40-20 kuten 80% peleistäni,sinun peli ollut niitä harvoja poikkeuksia jos yli 10 vedolla häviän.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu kyllä se sanoi, sulla tais olla pelityyli sellane et lauot mahdollisimma paljo, kun taas minä haen sitä hyvää paikkaa.

Muisti palailee niin lisään käytinkin tuota 5-1 matsia esimerkkinä siitä ETTEI tasotusta ole pelasin tosi surkeella porukalla,aiemmassa kerroinkin

että sinun roosteri taas oli "kovinta mahdollista" ilman stow pelaajia. siksi ei olekkaan ihme tuo hallinta yms juu totta ammun paljon

40 kertaa niin ehkä niistä on 10 potentiaalista maalipaikkaa,siis tarkoittaa että on joskus mennytkin. sanon jo ennalta myönnän ei pelkät

pelaajat ratkaise mutta auttaahan se jos on kentällä 5 parhaasta maalintekijästä 3 =)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

pekkakoopee80 (jostain jäänyt nimi muistiin, luultavasti foorumilta.) Kiitos että et quitannut eilen yöllä ;)

Tuli taas vaihdettua S. Mason maaliin, ja ainoastaan yksi jatkoaikahäviö. Lähtee Lehtonen lentoon kohta, alan käyttään noita ovr. 85 veskareita vallan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle ei oo oikeen auennu tuo season ticket. Osaako joku kertoa mistä tässä on kyse? Mitä se maksaa? Mitä etuja siitä on? Jos ostan sen niin onko siitä jotain hyötyä/etua Nhl14 alkaessa?

Jos joku osaa jotain kertoa tästä, niin vois mulle avata tätä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle ei oo oikeen auennu tuo season ticket. Osaako joku kertoa mistä tässä on kyse? Mitä se maksaa? Mitä etuja siitä on? Jos ostan sen niin onko siitä jotain hyötyä/etua Nhl14 alkaessa?

Jos joku osaa jotain kertoa tästä, niin vois mulle avata tätä...

Joo, eli toi maksaa 25 €(Xboxin puolella 2000 ms-pistettä). Saat vuoden ajan joka viikko yhden pakan ilmaiseksi, joka vastaa gold premium pakkaa. Saat myös 20 % alennuksen, jos ostat oikealla rahalla noita pakkoja. Huono puoli noissa ilmaispakoissa on se, että niistä saatuja kortteja ei pysty myymään eteenpäin.

Itelle tullut tähän mennessä 5-10 ilmaispakkaa ja parhaat pelaajat niistä ovat 84 ovr. F.Tjuytin ja Sotw K.Timonen ja muut jotain CHL/AHL pelaajia.

Viimeiseen kysymykseesi en tiedä/osaa vastata.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas uusi foorumilainen ilmoittautuu, peleille päästy mukaan ja hutti alkaa oleen ymmärryksessä! Ei muutakun peleillä nähdään, ja reiluja pelejä pojjaat!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro,
Käytin juuri 250k pakkoihin ja paras oli Tim Thomas. Nyt asiaan sillä myynnissä olisi 500k puckeja 35euroon. Otan huomioon EA:n 5% vähennyksen joten annan noin 530k. 360:sen puolelta myyn joten privalla viestiä!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

miks en oo koskaan koti joukkue...? en muista koska olisin viimeks ollu kotijoukkue..
 
Ylös Bottom