Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voiko täsä pelissä luistella nopeempaa jotain nappia painamalla? n00bi kyssäri mut ei voi mitii.
Olen tyytyväinen siihen että nyt tuli ranarikavereille loppu
Ehh..? Mitähän peliä sä oot oikeen pelannu, ku nythän tää on juurikin päinvastoin, 90% onlinessa vastaan tulevista hakee tota pelkkää rannaria kun se uppoo niin hyvällä prosentilla.
No sehän passaa. Ei muuta kuin muistelot esiin.Ehdotankin siis, että lähetät minulle yksityisviestinä listaa näistä kappaleista, jotka NHL 12:n - versiosta puuttuivat, ja jotka ovat soineet Iskulla niin pitkään kuin siellä ole kiekkoa käynyt seuraamassa.
Oon tässä nyt pari päivää sairaslomalla väännelly SM-liiga rostereita pleikkarille. Joukkueista tehty Blues, HIFK, HPK, Kärpät ja Ässät. Ilves just tuloillaan. Maalivahdit taitaa olla kaikilla.
Mitään en pelaajista tiedä, enkä ketjuista. Suunnilleen olen kattellu tuolta SM-liigan sivuilta ketkä on pelannu et tulis oikeat tyypit luotua. (Pärkele Södertälje ku ei oo enää pelissä sieltä ois monta tyyppiä saanu.)
Onko Ketään kiinnostuneita auttamaan ja tekis vaikka suosikkijoukkueensa? Lopussa vois sitten joku, joka jotain tietää laitella nuo pelaajien arvot kohdilleen? YV:llä yhteyttä jos kiinnostaa.
sama vika, ainaku sain lauottua peli alko alusta. n. 1h taaksepäin olin 7-0 johdossa HUT pelissä ja katkes koko paska.Mikähän nyt. 6 hut peliä putkeen looppibugia ja peli katkeaminen ekaan tai tokaan erään. Muilla samaa?
Juu ei tarvi, useimmiten se onki helppo voitto tollasia apinoita vastaan.Hakee kyllä, ei niitä tarvi sinne päästää mistä niitä rannemaaleja syntyy
Elikkä nytten tarvitsisi jeesiä.
Ostin tänään 13 ja toin profiilin 12:sta mutta mitää ei tapahtunut, haluaisin jatkaa tuota nhl 12 be a pro modea tuossa 13:sta kun kuitenkin 11 kautta pelanut ja enkä tahtoisi aloittaa koko paskaa alusta.
Jotenkin veikkasinkin noin minun kohdalleni, minä taas muistelin että änäri 11 tyypin pystyi ottaa 12:sta ja jatkaa be a pro modea.Ikävä kertoa huonoja uutisia, mutta uraa ei voi jatkaa profiilin tuomisen jälkeenkään. Siirtää vain tietoja pelistä toiseen, nimet ja tuollaiset. Statistiikat kai näkyy edellisestä pelistä pelaajan profiilissa, mutta siinäpä se.
On erittäin toivottavaa, että asialle tehtäisiin jotain mahdollisimman nopeasti. Tänään en päässyt pelaamaan änäriä kunnolla kuin vajaat kaksi erää, silloin iski aloitusbugi. Onneksi vastapuolen kaveri keskeytti pelin, että tuli sentään voitto tilastoihin. Muuta hyvää tässä ei juurikaan ole.Sama ongelma täällä. nyt 4 online peliä keskeytynyt looppi bugiin...