Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä
Noniin, Nyt tuli aika monta kautta pelattua viikonlopun aikana. Mennään jo lokakuuta 2017 Leafsien kanssa. Ensimmäistä kertaa ollaan melkein palkkakatossa kiinni, kun kesällä jouduttiin isoja sopimuksia tekemään.
Brendan Gaunce (88) 6,2 milj, 6v
Morgan Reilly (87) 5,7 milj, 2v
Nail Yakupov (88) 6,5 milj. 8v
Griffin Reinhart (87) 5,03 milj. 1v
Alex Dubeau (87) 7milj. 8v
Kokoonpano tällä hetkellä:
N.Yakupov (88)-B.Gaunce (88)-P.Kessel (88)
J.VR (88)-S.Reinhart (86)-R.Panik (83)
G.Landenskog (81)-M.Reinhart (81)-N.Palmieri (83)
Z.Stortini (70)-S.Matthias (80)-A.Mäkelä (75)
D.Phaneuf (90)-M.Rielly (87)
G.Reinhart(87)-J.Gardiner(85)
F.Langfeld (84)-K.Verdino (79)
A.Dubeau (87)
J.Bernier (85)
Langfeldin varasin 82 overallina edellisestä draftista. Dubeau oli 2. mv kun varasin hänet, 76 ovr. Ainoat pelaajat jotka ovat pelanneet heti ensimmäisellä kaudella NHL:ssä. Viime Kausi päättyi katkeraan tappioon Kilpailijajoukkue Ottawaa vastaan, Game Sevenin 2.OT:llä. Loppulukemat (2-1) Ratkaisi M.Puempel vanhan Leafin J.Colobornen syötöstä. Toronto Ei vieläkään ole päässyt ikinä Kesäkuussa lätkää pelaamaan. Viidessä vuodessa kuitenkin kaksi kertaa Toronto on Runkosarjan pystynyt voittamaan. Paras kausi oli Edelliskausi, jolloin Plakkariin tuli 58 voittoa sekä 119 pistettä. Kuitenkin Neljä kertaa Toronto on pudonnut ensimmäisellä kieroksella, Kerran Konfrenssifinaaleissa. Tällä hetkellä Olen Supertähti GM. Paras pelaaja jonka olen hankkinut Free Agencylla on ollut kokonaisuudeltaan 83. Treidejä olen kuitenkin tehnyt jo 24 kappaletta.
Saa nähdä, kuinka monta vuotta vielä kestää ennen kun Phaneuf pääsee Cuppia nostelemaan. Tällä kaudella Pitää jotain Tapahtua. Ihmettelen, miksi omistaja on ollut jokaiseen kauteen tyytyväinen. Joka tapauksessa, Nyt pitäisi Päättää tällä joukkueella pelailu Stanley Cupiin. Tätä sopimusta on vielä kaksi vuotta jäljellä, sitten on aika siirtyä muualle.
EDIT: Niin noita Reinharteista, Edelliskaudella tuli aika Hyvä Treidiehdotus NYI:lta, Tarjosivat Griffin Reinhartia vaihdossa Kahteen 3,5 tähden prospektiin. Sitten sainkin Kaikki Reinhartit kasaan
Sam on noista kyllä kovin, loistava Pelaaja! Samin tieltä treidasin Spezzankin pois 1st overall pickiin.