Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Pystyykö SM-liiga joukkueilla pelaamaan kautta ihan sillä pienellä kaukalolla jollain keinoin? Syö niin paljon miestä pelata tällä lentokentällä, ei tuu pelistä sitten mitään. Kiitos jos joku osaa autella.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jep, kovatasonen jossa puolet pelaajista hakee rannaria etukulmaan. Jepjep

Mulla palo kans parissa viime online pelissä tähän kiinni, vastustaja paino kingsillä 6-0 johtoon ja sen jälkeen pistin sellasen kilpparipuolustuksen et kaveri ei enää päässy siihen etukulmaan vetää, kavensin 6-4 mut aika loppu sit kesken. Ite pelaan aina Coyotesilla joka on ollut lempparijoukkue siitä lähtien kun liigaan tuli, huomaa välillä kyl oikeesti noiden joukkueiden tasoeron kun pelailee just kingsiä, pittsburghia ym tähisikermiä vastaan (millä suurin osa pelaajista tuntuu pelaavan), ite joutuu tekee hirveen määrän töitä aina maalin eteen ja toinen vaan vetää crosbylla, malkinilla tai kopitarilla sinne päin ja aina soi :D. En toki kiellä etteikö omassa pelissä ois mitään vikaa mut kuitenkin :D, ärsyttää noi rannarit etukulmaan!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Todellakin ärsyttää ja on ärsyttänyt alusta asti. Jotkut ei edes yksinläpi päästessään yritä muuta kuin rannata etuyläkulmaan. Ei jumalauta, hiukan mielikuvitusta siihen pelaamiseen, muutenkin niitä maaleja saa tehtyä. Joillekin se voittaminen on niin helvetin pakonomaista että unohtaa pelaamisen ilon kokonaan ja tuijotetaan vaan jotain saatanan online vs. tilastoja. Hohhoijaa...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Pystyykö SM-liiga joukkueilla pelaamaan kautta ihan sillä pienellä kaukalolla jollain keinoin? Syö niin paljon miestä pelata tällä lentokentällä, ei tuu pelistä sitten mitään. Kiitos jos joku osaa autella.

Valitettavasti ei ole mahdollista, mutta suosittelen kokeilemaan SM-liigan pelaamista "True Broadcast" - kuvakulmalla. Tämä saattaa viedä hetken aikaa totutteluun, mutta on vaivan arvoista. Säädät ohjainasetuksista arvoiksi "Aina ylös", jotta komennot säilyvät samana kuin normaalilla kuvakulmallakin, jotta totutteleminen helpottuu. Voin kertoa, että tuolla kuvakulmalla suurempi kuvakulma ei ole enää ongelma.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

eilen ku pelasin huttia yksinpelinä ni huomasin yhes pelis tollasia strategia-apuja kesken pelin mistä menin aivan jengoille:D eli jäähän piirtyi merkkejä siitä miten pitäisi pelata jotain kuviota. sinisiä ympyröitä minkä sisäl ku seiso äijän kans ni alko tulee kaikenlaist kuvioo/vaihtoehtoo miten edetä. mistä nää tuli ja miten näitä saa kateltuu/opeteltuu rauhas uudestaa?

hjälp!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

eilen ku pelasin huttia yksinpelinä ni huomasin yhes pelis tollasia strategia-apuja kesken pelin mistä menin aivan jengoille:D eli jäähän piirtyi merkkejä siitä miten pitäisi pelata jotain kuviota. sinisiä ympyröitä minkä sisäl ku seiso äijän kans ni alko tulee kaikenlaist kuvioo/vaihtoehtoo miten edetä. mistä nää tuli ja miten näitä saa kateltuu/opeteltuu rauhas uudestaa?

hjälp!

Kyseessä ilmeisesti "luodut pelikuviot", jotka pitää kyllä itse väsätä, eli en kyllä ymmärrä mistä ne sitten tuli jos et ole itse sellaisia tehnyt? :D Näitähän voi siis luoda jostain sieltä päävalikosta -> "Oma NHL 13" ja sieltä sitten muistaakseni "Säädä tekoälyä" tai jotain vastaavaa, muistelisin. :p
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kyseessä ilmeisesti "luodut pelikuviot", jotka pitää kyllä itse väsätä, eli en kyllä ymmärrä mistä ne sitten tuli jos et ole itse sellaisia tehnyt? :D Näitähän voi siis luoda jostain sieltä päävalikosta -> "Oma NHL 13" ja sieltä sitten muistaakseni "Säädä tekoälyä" tai jotain vastaavaa, muistelisin. :p

Joo en kyl itekkää ymmärrä koska hutis en löydä mistää sellasta kohtaa missä voisi näitä "omia pelikuvioita" edes säätää taikka tuoda kehiin:confused:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Joo en kyl itekkää ymmärrä koska hutis en löydä mistää sellasta kohtaa missä voisi näitä "omia pelikuvioita" edes säätää taikka tuoda kehiin:confused:

Omat pelikuviot luodaan siellä päävalikon puolella,taitavat olla automaattisesti käytössä hutissa joten sitä ei kait voi muuttaa...Ja ne toimivat siten kun menet tiettyyn kohtaan kentällä (vaikka oma siniviiva laidan vieressä) niin se tietty kuvio aktivoituu ja pelaajat tekevät sen opitun kuvion...


Tuo etukulma juttu josta kaikki puhuu,itse sain sen pois säätämällä oman pelikuvion omille pakeille,nyt ne jäävät siihen p-pisteen kaarelle ja huitovat varmasti kiekon pois jos siihen menet :D Tämän takiahan EA ei ota kantaa tuohon ns. etukulmabugiranteeseen koska sen saa säädettyä pois jos vaan näkee ensin vaivaa sellasen 50 tunnin ajan jotta saa pakit siihen kaarelle jäämään :D.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Omat pelikuviot luodaan siellä päävalikon puolella,taitavat olla automaattisesti käytössä hutissa joten sitä ei kait voi muuttaa...Ja ne toimivat siten kun menet tiettyyn kohtaan kentällä (vaikka oma siniviiva laidan vieressä) niin se tietty kuvio aktivoituu ja pelaajat tekevät sen opitun kuvion...


Tuo etukulma juttu josta kaikki puhuu,itse sain sen pois säätämällä oman pelikuvion omille pakeille,nyt ne jäävät siihen p-pisteen kaarelle ja huitovat varmasti kiekon pois jos siihen menet :D Tämän takiahan EA ei ota kantaa tuohon ns. etukulmabugiranteeseen koska sen saa säädettyä pois jos vaan näkee ensin vaivaa sellasen 50 tunnin ajan jotta saa pakit siihen kaarelle jäämään :D.

Kävin katsomassa pelikuviot mitä olen väsännyt mutta eivät ne edes ole samat mitä tuossa HUT:ssa kun peli alkaa:confused: ja pelasin taas yhden matsin missä kyöhnäsin apaut joka sentin laidast ja katoin mitä strategiaa eri kentät pelaa muttei mitään aktivoitunu:mad:
Katsoin myöskin pelin alussa valikosta, että on se asetus päällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jep, kovatasonen jossa puolet pelaajista hakee rannaria etukulmaan. Jepjep

Kovaa puhetta pelaajalta joka pelas sarjaa kaksi peliä ja hävisi molemmat.
_____________

Nyt ois pari paikkaa auki kovatasosessa GM Connected 1vs1 liigassa, liigalta löytyy myös oma foorumisivusto ja IRC-kanava. Vapaita joukkueita mm. Pittsburgh, San Jose, Devils. Tarvitaan aktiivisia ja kovatasoisia pelimiehiä. Tulkaahan juttelemaan IRCin puolelle, kanava #Skandiliiga ja verkkona IRCnet (XS4ALL | Webchat).
Tai sitten ottakaa yhteyttä Xboxin puolella. :)

Liigan nimi: Skandiliiga
Komissaarin gt: jumalpeku
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs on, kun latailin netistä noita maalibiisejä änäri jengeille ja rippasin ne niin pitääkö ne tuossa NHL 13 Oma musiikki kohdassa, niin laittaa siellä siihen maalibiisi vai maalitorvi/summeri kohtaan? :D Lataamani maalibiisit sisältävät siis sen alun summerin ja sitten sen virallisen maalibiisin. Vai onko tuolla edes väliä kumpaan kohtaan laittaa? Kertokaa miten itse olette tehneet, niin kiitän! :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs on, kun latailin netistä noita maalibiisejä änäri jengeille ja rippasin ne niin pitääkö ne tuossa NHL 13 Oma musiikki kohdassa, niin laittaa siellä siihen maalibiisi vai maalitorvi/summeri kohtaan? :D Lataamani maalibiisit sisältävät siis sen alun summerin ja sitten sen virallisen maalibiisin. Vai onko tuolla edes väliä kumpaan kohtaan laittaa? Kertokaa miten itse olette tehneet, niin kiitän! :)

Kun ladataan musiikkipaketteja, joissa on maalitorvi liitettynä itse maalibiisiin, suositellaan se laitettavaksi kohtaan Maalitorvi (eng. Home Goal Horn) ja puolestaan jätetään tyhjäksi kohta "Maalibiisi (eng. Home Goal Song)." Eihän noilla paljoa eroa ole, maalitorvi alkaa kuitenkin heti maalin tehtyä, kun taas maalibiisi alkaa vasta 2-3 sekuntia sen jälkeen, kun maali on tehty.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kovaa puhetta pelaajalta joka pelas sarjaa kaksi peliä ja hävisi molemmat.
_____________

Nyt ois pari paikkaa auki kovatasosessa GM Connected 1vs1 liigassa, liigalta löytyy myös oma foorumisivusto ja IRC-kanava. Vapaita joukkueita mm. Pittsburgh, San Jose, Devils. Tarvitaan aktiivisia ja kovatasoisia pelimiehiä. Tulkaahan juttelemaan IRCin puolelle, kanava #Skandiliiga ja verkkona IRCnet (XS4ALL | Webchat).
Tai sitten ottakaa yhteyttä Xboxin puolella. :)

Liigan nimi: Skandiliiga
Komissaarin gt: jumalpeku

Jep, kovaa puhetta.. Toista johdin 2-0 ennen kolmatta erää, sitten alko se vittumainen paska. Koko vikan erän joku yritti rannaria etukulmaan, ja jep. hävisin 2-3.. Toisessa matsissa sit koko ajan sitä rannaria etukulmaan. Pistihän se vituttaan ja siks lähdinkin meneen sun "kovatasosesta" paskastas.. Ja muistaakseni sä harrastit aikamoista pilkkimistä.. Ja kotijoukkueena.. Ja puhut itestäs herrasmies pelaajana :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nonii nyt on sitten PS3 Sm-liiga rosterit valmiit. Olen tällä viikolla käyttäny noihin noin 15 tuntia, pelkkään viimeistelyyn. Eli puuttuvat pelaajat luotu, pelaajien numerot säädetty, maalivahtien varusteet säädetty ja ketjut on laitettu edellisen pelin mukaan oikeiksi. Ketjuthan voi jokainen sitten säätää mielensä mukaan.

Jos joku ystävällinen haluaa näitä koittaa jo tänään niin saa testata jos lupaa säätää vielä kokonaisuudet paremmiksi. Ei oo iso homma enään. Itellä tulee jo rosterit korvista ja yöuniin kun on noihin aikaa uhrannut. :D On nuo nyt kuitenkin paremmat kun EAn.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jos joku ystävällinen haluaa näitä koittaa jo tänään niin saa testata jos lupaa säätää vielä kokonaisuudet paremmiksi. Ei oo iso homma enään. Itellä tulee jo rosterit korvista ja yöuniin kun on noihin aikaa uhrannut. :D On nuo nyt kuitenkin paremmat kun EAn.

Haluisin koittaa, mutta en oo varma miten saisin ne mun koneeseen (ps3:seen)? onko siihen joku järkevä tapa?

Tsekatkaapa nämä:

Younger Granlund fails | EA SPORTS

IFK young defender scores | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Sivusto on vihdoin saatu toimivaan kuntoon muutamaa pientä viilausta ja joukkuekohtaisia musiikkipaketteja lukuun ottamatta.. Päätin lisätä sivuille myös muutaman screenshotin tulevasta kokoonpanopaketista. Mikäli sivuston kanssa ilmenee ongelmia, ottakaa yhteyttä sähköpostilla. Puck Point - It's in The Updates.

Suosittelen seuraamaan meitä Twitterissä, sillä en välttämättä tule tänne enää päivittämään yhtä aktiivisesti sivuston uusimmista julkaisuista.
Kiitos vielä kerran kaikille projektiin osallistuneille.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kävin katsomassa pelikuviot mitä olen väsännyt mutta eivät ne edes ole samat mitä tuossa HUT:ssa kun peli alkaa:confused: ja pelasin taas yhden matsin missä kyöhnäsin apaut joka sentin laidast ja katoin mitä strategiaa eri kentät pelaa muttei mitään aktivoitunu:mad:
Katsoin myöskin pelin alussa valikosta, että on se asetus päällä.

Jaaha..ei tuo HUT sitten ilmeisesti huoli niitä omia kuvioita...ja oman tekoälyn muokkaamisella tuskin on vaikutusta myöskään...Minä kun niin ajattelin että nuo on voimassa jokasessa pelimuodossa,ilmeisesti ei sitten online-moodeissa :/
E:Mielestäni tuotahan mainostettiin GM Connectedissa käytettäväksi noita omia taktiikoita ja kuvioita...vai oliko pelkästään kyse omasta tekoälystä...

Hioin tuota itse eilen ja sain aikaseksi sellasen kuvion jossa mennään laidasta viivan yli,syötetään alaspäin takaa tulevalle ukolle ja leikataan keskelle,vedetään ranne ja siellä on takatolpalla kaveri ottamassa reboundia (yleensä se kyllä sidotaan pois)...en nyt muista minkä joukkueen taktiikka tuo oli,olisko ollut Capseilla?




lisätietoja tästä pilkkimisestä? koitettiin kaverin kanssa et mitä hyötyä tosta on ni ei kyllä huomattu mitään.
Kai sillä saa kalaa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jaaha..ei tuo HUT sitten ilmeisesti huoli niitä omia kuvioita...ja oman tekoälyn muokkaamisella tuskin on vaikutusta myöskään...Minä kun niin ajattelin että nuo on voimassa jokasessa pelimuodossa,ilmeisesti ei sitten online-moodeissa :/
Kyllä nuo itellä toimii missä tahansa pelimuodossa, pitää vaan muistaa tarkistaa että on se oikea strategia-tyyppi ketjuilla käytössä (aluepainostus, maalinedusta, maalin takaa etc.)
 
Ylös Bottom