Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Sanokaa kummalle konsolille olette ladanneet kokoonpanot jos on puutteita. Tietää sitten muokata. Mielestäni pleikkarilla kyllä Jokipakka on? Ja ketjut olen tehnyt joukkueen edellisen pelin mukaan eli loukkaantuneet ei pelaa. Nuohan on helppo toki jokaisen muuttaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuli pelattua äsken amatööri merstaruuden voittanutta joukkuetta vastaan (viiri kattoon ennen pelin alkua) ja ei kyllä kaveri ollut peli taidoilla tuota mestaruutta voittanut, voitin pelin 3-1 enkä hävinnyt ainuttakaan aloitusta. Joukkueesta löytyi sellaisia nimiä kuin Jonathan Quick, Brent Burns, Ryan Kesler, Kris Letang, Ilya Kovalchuk ja monia muita huippu pelaajia, että laittaa pikkuisen mietteliääksi millä konstilla kaveri oli mestaruuden voittanut jos minullekkin häviää :rolleyes:.[h=3][/h]
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Totta, tarkkoja varusteita ei pelaajien osalta kokoonpanoon olla mukaan saatu.. En tiedä kummalle alustalle kokoonpanopaketin latasit, sillä niissäkin on pieniä tekijäkohtaisia eroavaisuuksia, mutta XBOX 360 - versiolle pyrkisin hiomaan pelaajien attribuutteja. Skaalana oli se, että A-juniorit, jotka saavat pelata kaudessa muutaman liigapelin, ovat kokonaisuudeltaan 46-49 (Niklas Friman, Esa Lindell, Jarno Paven). Nuoret tähdet, jotka ovat vakiinnuttaneet paikkansa liigakokoonpanossa, ovat kokonaisuudeltaan 50-55 (Artturi Lehkonen, Alexander Barkov, Markus Granlund, Miikka Salomäki, Rasmus Ristolainen).
SM-liigan perusjannujen eli niiden, jotka kaudesta toiseen liigaa tahkovat keskikastiin kuuluvasti, ovat kokonaisuuksiltaan väliltä 49-58 (Pekka Saarenheimo, Juhani Jasu, Henri Heino, Vili Sopanen). Kirkaimpiin tähtiin lukeutuvat ja kokeneimmat pelaajat ovat kokonaisuuksiltaan 61-68 (Ilari Filppula, Ville Vahalahti, Ville Peltonen)
Hyvä skaala! Mutta jostain syystä minulla Xbox360:lla overallit eivät mene noin. Esim. I. Filppula on 79. Onko tietoa mistä johtunee? Ja onko muilla sama juttu?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Hyvä skaala! Mutta jostain syystä minulla Xbox360:lla overallit eivät mene noin. Esim. I. Filppula on 79. Onko tietoa mistä johtunee? Ja onko muilla sama juttu?

Jo on eriskummallista, sillä omassa kopiossani Ilari Filppula on kokonaisuudeltaan 72, lähinnä siitä syystä, että on esittänyt kauden aikana loistavia otteita Jokereissa ja onkin yksi kantavimmista joukkueen hahmoista yhdessä veljensä kanssa. Tarkistathan vielä kerran kyseisen kokonaisuuden omasta versiostasi, ei kyllä voi mitenkään olla mahdollista, että olisi erit kokonaisuudet..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mulla kyllä takli 90, aggre 87 ja voima 87 eikä jätkät kaadu... Muistaakseni 190cm pituuta ja 90 kiloo painoa. Taklausvoima on slidereista täysillä. Normi pelissä ainaki jollain mikkihiirelläkin lennättää Charan selälleen jos taklausvoima täysillä.
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Wou! Uskomantonta että Ilveksen paitaan saatiin logo, ovat kovan homman saaneet editoijat tehdä että tämä on onnistunut.
Kultakypärä vielä liigaan niin ois namu. Sveitsin liigassa ku kumminki on tuo postfinance best scorer paita ja kypärä pelaajilla niin luulis ettei oo mahdotonta. Mihinkähän tuosta kultakypärästä vois mainita? :)
 
Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

On se perkele kun piti tämänkin online lokalisoitua. Ei pääse ei pelaamaan änäriä kun ea ei löydä hutpelaajia. *****!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nyt ois pari paikkaa auki kovatasosessa GM Connected 1vs1 liigassa, liigalta löytyy myös oma foorumisivusto ja IRC-kanava. Vapaita joukkueita mm. Pittsburgh, San Jose, Devils. Tarvitaan aktiivisia ja kovatasoisia pelimiehiä. Tulkaahan juttelemaan IRCin puolelle, kanava #Skandiliiga ja verkkona IRCnet (XS4ALL | Webchat).
Tai sitten ottakaa yhteyttä Xboxin puolella. :)

Liigan nimi: Skandiliiga
Komissaarin gt: jumalpeku
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Uusi Moment Live!

Ghosts of 1994. Rangers vs Devils Game 6, viime pleijarit jolloin Adam Henrique ratkaisi ottelun jatkoajalla. Tällä kertaa peli pitää voittaa Rangerseilla. Rewardit: 25, 50, 75 ja 100.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Päivityksestä:

Goalies will have a harder time dealing with screens.

Hellurei. Täähän on tarpeeksi vaikeata jo muutenkin. Saa nähdä, mitä tuosta seuraa.

Prevented desperation shots from knocking the puck away from the goalie minimizing the strategy of diving at the goalie to knock the puck loose. Mitäs tämä on?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Päivityksestä:

Goalies will have a harder time dealing with screens.

Hellurei. Täähän on tarpeeksi vaikeata jo muutenkin. Saa nähdä, mitä tuosta seuraa.

Kuinka niin? Räpylä heilahtaa sieltä lihakasan takaa vaikka kiskaisee 90/90-lämärillä tyhjään kulmaan kiekon. Kyllä on syytäkin vahvistaa maskin vaikutusta.

Prevented desperation shots from knocking the puck away from the goalie minimizing the strategy of diving at the goalie to knock the puck loose. Mitäs tämä on?

Daivailijarunkkarit kuriin, kiekon sai taas aivan liian helposti pois molken hallinnasta, ja ilman jäähyä vielä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Saanko kysyä suoraan että millä tavalla te muut foorumilaiset teette maaleja tämän vuoden versiossa? Itse olen pelannut aktiivisesti änriä vuodesta 2004 ja uskon olevani #hyvä pelaaja" eikä recordicaan kovin huono ole mutta pelistä toiseen numerot ovat maksimissaan 2-1 tms.
Enkä kaipaa nyt mitään "glitch-shotteja tms. vaan ihan perus pelitapoja millä maalin saa syntymään. Kaikkea mahdollista olen kokeillut!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Daivailijarunkkarit kuriin, kiekon sai taas aivan liian helposti pois molken hallinnasta, ja ilman jäähyä vielä.
Noni, hyvä kuulla. Näistäkin on tullut osumia kerran jos toisenkin.

MrRekola: Itse yritän harvoin tehdä maaleja esim. etukulmasta (jotka ovat nimenomaan mainitsemiasi bugivetoja) ihan suunnitellusti. Pikemminkin pyrin usein hyvin ajoitettuihin harhautuksiin, läpiajoihin, pyörityksiin hyökkäysalueella ja lämäreihin siniviivalta.

Mielestäni olen siinä mielessä hieman poikkeava huippupelaaja, että pelaan pääpiirteittäin melko realistista lätkää. Esim. Hansulinho koetti meikäläistä vastaan liioittelematta vain ja ainoastaan etukulmakuteja onnistuen siinä tosin viisi kertaa.

Ovatko muuten SM-liigan musapaketit aikataulussa? Jos sitten marraskuun alussa saisi ne jo käyttöön. :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nyt ois pari paikkaa auki kovatasosessa GM Connected 1vs1 liigassa, liigalta löytyy myös oma foorumisivusto ja IRC-kanava. Vapaita joukkueita mm. Pittsburgh, San Jose, Devils. Tarvitaan aktiivisia ja kovatasoisia pelimiehiä. Tulkaahan juttelemaan IRCin puolelle, kanava #Skandiliiga ja verkkona IRCnet (XS4ALL | Webchat).
Tai sitten ottakaa yhteyttä Xboxin puolella. :)

Liigan nimi: Skandiliiga
Komissaarin gt: jumalpeku

Eikö löydy pilkkiliigaan tarpeeks pelaajia :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Saanko kysyä suoraan että millä tavalla te muut foorumilaiset teette maaleja tämän vuoden versiossa? Itse olen pelannut aktiivisesti änriä vuodesta 2004 ja uskon olevani #hyvä pelaaja" eikä recordicaan kovin huono ole mutta pelistä toiseen numerot ovat maksimissaan 2-1 tms.
Enkä kaipaa nyt mitään "glitch-shotteja tms. vaan ihan perus pelitapoja millä maalin saa syntymään. Kaikkea mahdollista olen kokeillut!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: lätyistä kaikki lähtee, sen taidon kun hallitset niin läpiajotilanteita syntyy liukuhihnalta :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Lyhyesti ja ytimekkäästi: lätyistä kaikki lähtee, sen taidon kun hallitset niin läpiajotilanteita syntyy liukuhihnalta :)
Suosittelen opettelemaan lätyt! R1 näppöin siis. Ne kun saa onnistumaan niin maalejakin tulee enemmän ja peli on nautittavampaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Suosittelen opettelemaan lätyt! R1 näppöin siis. Ne kun saa onnistumaan niin maalejakin tulee enemmän ja peli on nautittavampaa.

Kyllä.samaa mieltä.Ja mikä tärkeintä,älä yritä yhtä ja samaa kikkaa,vaan vie kiekko alueelle,käy vaikka maalin takana tai hae sieltä syöttöä maalin eteen jne.Laajenna pelikuviota tarpeeksi,tämä "nykyänäri" kun on oppivaa tyyppiä noissa hyökkäyksissä joten yhtä tiettyä kuviota ei aina voi käyttää...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko joku törmänny sellaseen ongelmaan, että kun pelaa TPS:llä kotijäällä niin peli kaatuu ensimmäiseen pelikatkoon tai jäähyvihellykseen? Tähän asti ainaki muut SM-Liiga-joukkueet peli pyörittää ilman kaatuilemisia. Pelilevykkeenkin olen käynyt jo vaihtamassa eikä ollut apua, joten onkohan konsolista sitten kiinni...
Ensi viikollahan tulee ladattavaksi tuo uusi patch mutta mahtaako noista olla hyötyä tälläisiin ongelmiin? PS3:lla siis väännetään:)
 
Ylös Bottom