Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

RAR-tiedostot ovat pakattuja tiedostoarkistoja, joiden purkamiseen tarvitaan tietty ohjelma. Suosittelen WinRAR - ohjelman asentamista. XP:hän ei pystynyt noita arkistoja avaamaan, sillä kyseisessä käyttöjärjestelmässä ei ollut vielä Windowsin omaa, sisäänrakennettua purkausjärjestelmää.

Maalaisjärjellä myös Googlen käyttäminen on enemmän kuin suositeltavaa.

Jo sori, omaa tyhmyyttänihän mä en osannut niitä laittaa.. WinRAR- ohjelman asensin ja nyt toimii, ensin oli ongelmana se etten osannut niitä ladatusta TPS kansiosta pois niitä siirtää :D Muta nyt toimii, no problem.. Kiitos mahtavat musat kyllä, odottelen muitakin paketteja, kuin pikkupoika joululahjoja :D
Ja anteeksi jos tämäkin on omaa tymyyttä, mutta: Pelicans pakettia ei vissiinkään voi ladata, vai olenko ihan tumpelo näiden asioiden kanssa :confused:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko ihan normaalia, että siirretään Be a Prossa AHL:ään joskus Tammikuun puolessa välissä, vaikka olen vasta 2 peliä pelannut ykkösketjussa ja maalitilastossa 9. sija, pisteissä 39. ja lähes jokaisesta pelistä tullut A+ arvosanaksi? Ymmärtäisin kyllä jos olisin huonosti pelannut ja kuten aiemmissa versioissa tippunut ketju kerrallaan kunnes sitten vasta nelosketjusta siirrettäisiin farmiin. Nyt mentiin suoraan ykkösvitjasta ilman mitään varoitusta. Koko kauden pysynyt kuitenkin Vancouverissa tähän asti ja suunta on ollut ylöspäin jatkuvasti. Meni kyllä maku tuohon BAPiin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nyt tul pelattuu yks bap kokonaa "läpi" oikeastaa pelkällä simuloinnilla ja pelasin itse sen 5-10 otteluu kautee ja se ura kesti 23 kautta joista kaksi OHl ja 18 AHL ja vaan yksi kokonainen NHL. Se kirkkain kruunu jäi uupumaan nimityäin stanley cup. mutta muut saavuttukset on:
- ohl maali ja pistepörssin voitto
- 2 kertaa ahl maali ja piste pörssin voitto.
- 2 ohl mestaruutta
- memorial cup
- calder cup(kapteenina)

Tilastoja
O M S P Rm +/-
Nhl 271 80 101 181 292 26


Ahl 1279 488 557 1045 1278 103


Ohl 132 67 83 150 150 40




Niin ja muuan alexander ovechkinista tuli kaikkien aikojen määlipörrsin kakkonen 843 maaliillan
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko ihan normaalia, että siirretään Be a Prossa AHL:ään joskus Tammikuun puolessa välissä, vaikka olen vasta 2 peliä pelannut ykkösketjussa ja maalitilastossa 9. sija, pisteissä 39. ja lähes jokaisesta pelistä tullut A+ arvosanaksi? Ymmärtäisin kyllä jos olisin huonosti pelannut ja kuten aiemmissa versioissa tippunut ketju kerrallaan kunnes sitten vasta nelosketjusta siirrettäisiin farmiin. Nyt mentiin suoraan ykkösvitjasta ilman mitään varoitusta. Koko kauden pysynyt kuitenkin Vancouverissa tähän asti ja suunta on ollut ylöspäin jatkuvasti. Meni kyllä maku tuohon BAPiin.

Oletko simuloinut yhtään peliä? Mulla on hyvin vahva tunne että tuo be a pro menee ns. sekasin jos simuloi yhenkin pelin.Noita ongelmia mulla ei ole koskaan ollut koska pelaan joka ikisen pelin itse.Sen sijaan yhellä kaverillani on ollut vastaavia kun se simuloi otteluita.Samaa tapahtuu myös jos simuloit ekat 2 erää ja menet peliin.

Mulla alkaa olemaan toinen kausi junusarjassa loppupäässä,alotin sen siis uudestaan patchin saapumisen jälkeen...tässähän menee jouluun asti ennen kun pääsee edes varatuksi :D Mut tammikuussa aletaankin tahkoomaan sitte oikee urakalla,pitäs taas heittää semmonen 2-3 kautta/kk.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Oletko simuloinut yhtään peliä? Mulla on hyvin vahva tunne että tuo be a pro menee ns. sekasin jos simuloi yhenkin pelin.Noita ongelmia mulla ei ole koskaan ollut koska pelaan joka ikisen pelin itse.Sen sijaan yhellä kaverillani on ollut vastaavia kun se simuloi otteluita.Samaa tapahtuu myös jos simuloit ekat 2 erää ja menet peliin.

Mulla alkaa olemaan toinen kausi junusarjassa loppupäässä,alotin sen siis uudestaan patchin saapumisen jälkeen...tässähän menee jouluun asti ennen kun pääsee edes varatuksi :D Mut tammikuussa aletaankin tahkoomaan sitte oikee urakalla,pitäs taas heittää semmonen 2-3 kautta/kk.

En ole, mutta yhden matsin Torontoa vastaan tuli tavallaan simuloitua. Peli oli 3-3 kolmannen erän lopussa ja olin aivan omissa ajatuksissani ja kuvittelin pelin olleen ohi eli poistuin pelistä sen valikon kautta. Lopputuloksena joukkue oli hävinnyt ottelun 4-3. Mutta tämän jälkeen pelasin vielä kolme peliä kunnes tämä siirto tuli.

Nyt on tosin 2 peliä takana AHL:ssä ja on kyllä uskomattoman helppoa taas, 3 maalia per ottelu. Siinä missä samoilla asetuksilla tuli NHL:ssä maali joka kolmannessa ottelussa suurin piirtein.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Voiko olla mahdollista, että joku pystyy tekemään näin tarkoituksella, vai onko tämä vain EA:n ongelma:

Pelasin online versus peliä, eikä pelissä ollut havaittavissa mitään pätkimistä eikä muuta. Kolmannessa erässä vastustaja johti viimeisen viiden minuutin kohdalla 1-0 ja samassa tein tasoitusmaalin 1-1. Näin kun maalivalo syttyi ja samassa peli hyppäsi 3. erän jonnekin 12 minuutin tienoille ja peli oli jälleen 1-0... Ja niin hävisin pelin 1-0 vaikka tein tasoitusmaalin.

En tiedä mistä tämä johtui, mutta ärsyttävää se oli.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

En ole, mutta yhden matsin Torontoa vastaan tuli tavallaan simuloitua. Peli oli 3-3 kolmannen erän lopussa ja olin aivan omissa ajatuksissani ja kuvittelin pelin olleen ohi eli poistuin pelistä sen valikon kautta. Lopputuloksena joukkue oli hävinnyt ottelun 4-3. Mutta tämän jälkeen pelasin vielä kolme peliä kunnes tämä siirto tuli.

Nyt on tosin 2 peliä takana AHL:ssä ja on kyllä uskomattoman helppoa taas, 3 maalia per ottelu. Siinä missä samoilla asetuksilla tuli NHL:ssä maali joka kolmannessa ottelussa suurin piirtein.

Simuloimalla yhen pelin,on kuin pelaisit C/C/C 5 peliä.Väärin se on ja vissiin jokin bugi,oli myös 12:ssa sama juttu.Valmentajahan seuraa sun peliä ja tekee "päätöksiä" tietyn pelimäärän välein ja jos siihen mahtuu yksikin simulointi,se nollaa kaiken,mikä on kyllä ihan persiistä...

Olet näköjään pelannut AHL:ää ja NHL:ää samoilla asetuksilla.Itseä kiinnostaakin että onko kauheasti eroa noissa sarjoissa,esim. botit tekeekö ne jotain kikkoja tai syöttelee paremmin NHL:ssä kuin alasarjoissa?
Kutkuttaa hiukan päästä jo ylös omalla be a pro urallakin :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Simuloimalla yhen pelin,on kuin pelaisit C/C/C 5 peliä.Väärin se on ja vissiin jokin bugi,oli myös 12:ssa sama juttu.Valmentajahan seuraa sun peliä ja tekee "päätöksiä" tietyn pelimäärän välein ja jos siihen mahtuu yksikin simulointi,se nollaa kaiken,mikä on kyllä ihan persiistä...

Öö, vähän eri mieltä. Aiemmissa hokeissa simuloin joka kolmannen matsin, pelasin kaksi siinä välissä aina. Ikinä ei napsahtanut koutsilta mitään noottia. Tässä hokissa olen vain satunnaisesti pelaillut, ehkä joku 40 matsia ekaa kautta alla, ja ei myöskään ole ketjut vaihtuneet alemmas vaikka samaa 1/3-suunnitelmaa noudatan.

Se on totta, että jos niitä usean pelin simuloi putkeen niin koutsi ärähtää, mutta ei satunnaiset simut haittaa mitään.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Voiko olla mahdollista, että joku pystyy tekemään näin tarkoituksella, vai onko tämä vain EA:n ongelma:

Pelasin online versus peliä, eikä pelissä ollut havaittavissa mitään pätkimistä eikä muuta. Kolmannessa erässä vastustaja johti viimeisen viiden minuutin kohdalla 1-0 ja samassa tein tasoitusmaalin 1-1. Näin kun maalivalo syttyi ja samassa peli hyppäsi 3. erän jonnekin 12 minuutin tienoille ja peli oli jälleen 1-0... Ja niin hävisin pelin 1-0 vaikka tein tasoitusmaalin.

En tiedä mistä tämä johtui, mutta ärsyttävää se oli.

Kyse on bugista, joka on ollut läsnä pelissä jo alusta asti. Onneksi tullut aika harvoin vastaan viime aikoina. Kerran pelasin online vs. pelin jatkoajan viiteen kertaan kun kumpikaan ei saanut maalia ennen ja jatkoajan loppuhetkillä peli hyppäsi aina alkuun. :D

Eilen oli taas koko illan aivan jäätävää nykimistä ja sen kyllä huomasi. Pelaamisesta ei tullut mitään valmista, jatkuvasti pari potkua vastustajaa jäljessä ja maalinteko täyttä tuskaa. Esim. ottelu jota hallitsin mielinmäärin, laukaukset mulle 38 ja vastustajalle 11, sain alkuun 1-0 maalin ja tämän jälkeen paikkoja oli vaikka muille jakaa mutta ei mitään saumaa päästä edes ripareihin kun omat ukot alkoi vasta kääntymään kohti kiekkoa siinä vaiheessa kun vastustaja oli jo syöttänyt kiekon seuraavalle pelaajalle. <3 Peli rankkareille ja tiesin jo etukäteen ettei mitään saumaa koittaa harhautella kun kaikki tapahtuu viiveellä, samoin torjuminen. Turpaan tuli 2-1. Täytyy koittaa josko tänään toimisi paremmin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Simuloimalla yhen pelin,on kuin pelaisit C/C/C 5 peliä.Väärin se on ja vissiin jokin bugi,oli myös 12:ssa sama juttu.Valmentajahan seuraa sun peliä ja tekee "päätöksiä" tietyn pelimäärän välein ja jos siihen mahtuu yksikin simulointi,se nollaa kaiken,mikä on kyllä ihan persiistä...

Olet näköjään pelannut AHL:ää ja NHL:ää samoilla asetuksilla.Itseä kiinnostaakin että onko kauheasti eroa noissa sarjoissa,esim. botit tekeekö ne jotain kikkoja tai syöttelee paremmin NHL:ssä kuin alasarjoissa?
Kutkuttaa hiukan päästä jo ylös omalla be a pro urallakin :rolleyes:

Taisin kyllä yhden pelin simuloida silloin ihan kauden alussa, jossain 5:ssä ottelussa mutta liekö sellaisella mitään merkitystä n. 30 pelin jälkeen.

Syöttelee ainakin paremmin NHL:ssä ja vastustajat puolustavat paremmin. Joukkuetovereissa ei kyllä merkittävää eroa, harvoin syöttelevät ilman syötönpyyntöä (tosin ykkösketjussa Sedinit syöttelivät aika hyvin ilman pyytämistäkin). Mitään kikkoja ei ole kyllä sen enempää osunut silmään.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Öö, vähän eri mieltä. Aiemmissa hokeissa simuloin joka kolmannen matsin, pelasin kaksi siinä välissä aina. Ikinä ei napsahtanut koutsilta mitään noottia. Tässä hokissa olen vain satunnaisesti pelaillut, ehkä joku 40 matsia ekaa kautta alla, ja ei myöskään ole ketjut vaihtuneet alemmas vaikka samaa 1/3-suunnitelmaa noudatan.

Se on totta, että jos niitä usean pelin simuloi putkeen niin koutsi ärähtää, mutta ei satunnaiset simut haittaa mitään.

Joo,ei se ihan tainnut noin raaka olla että yhestä pelistä ottaa...sillon teitty jos pelaat jonkun c keskiarvon matsin ja seuraavan simuloit tms.
Joka tapauksessa se simulointi on sama kuin C/C/C keskiarvo vaikka ukko tekisi 2+2 :D sekin on vähän käsittämätöntä.Näin ainakin 12:ssa jossa itekin simuloin pelejä loppuvaiheessa.13 simusta ei oo niin paljon kokemusta, en ole tainnut peliäkään simuloida vielä ite...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Joku jolla on enempi tietoa jääkiekon rankkarisäännöistä, etenkin SM-liigan, voisi hieman selventää niitä minulle. Vedin äsken TPS:llä JYPpiä vastaan kolme täyttä rankkarikierrosta ilman maalia kunnes lopulta ruman näköinen rannelaukaus upposi oikeaan yläkulmaan. Pelasin siis CPU:ta vastaan, mutta rankkareissa otin toisella ohjaimella JYPin haltuun, ihan vain harjoituksen vuoksi.

Joka toinen yritys vihellettiin poikki ennen kuin ehdin edes yrittää kiekkoa sijoittaa johonkin. Pienen pieni hallinnanmenetyskin vihellettiin pois vaikka kiekko olisi vielä ollut tavallaan hallussa, kerran jopa tein maalin vielä tälläisen tilanteen jälkeen, mutta yritys oli jo vihelletty poikki ennen sitä. Aluksi luulin tämän johtuvan siitä, että muka hidastan liikaa rankkarin aikana, mutta useammassa tilanteessa ei mitään sellaistakaan ollut huomattavissa. Viheltääkö tämä peli ihan sattumanvaraisesti noita yrityksiä poikki? Aikaisemmissa versioissa joita olen pelannut (10 ja 11) ei ole ikinä ollut vastaavia ongelmia. Rankut uponneet lähes aina ja ikinä ei ole kyllä tällä tavalla vihellelty poikki kesken kikkailun.

Toinen asia mikä rasittaa on nuo järkyttävät latausajat. En tiedä miten te kestätte niitä, menee hermot aivan totaalisesti 30min pelaamisen jälkeen. Siitäkin ajasta valehtelematta varmaan puolet menee odotteluun.

Niin ja mahtaako kenelläkään olla tietoa sellaisesta rosteripaketista jossa Komarov löytyisi Torontosta (AHL tai NHL kumpikin käy). Ei jaksaisi ruveta itse väsäämään latausaikojen takia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Toinen asia mikä rasittaa on nuo järkyttävät latausajat. En tiedä miten te kestätte niitä, menee hermot aivan totaalisesti 30min pelaamisen jälkeen. Siitäkin ajasta valehtelematta varmaan puolet menee odotteluun.
Tarkoitatko missä pelimuodossa?

Musapaketeista: TPS:n pakettia en ole aiemmin koettanutkaan ladata, mutta nyt tein näin, ja linkki toimii. Pelicansin listaa olen päivittäin käynyt tsekkaamassa, mutta ei onnaa. Tavallinen tonttu olen ollut, kun Tepsin listan olen jättänyt kokonaan huomioimatta. :D Parempi tämäkin kuin ei mitään tällä hetkellä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tarkoitatko missä pelimuodossa?

Musapaketeista: TPS:n pakettia en ole aiemmin koettanutkaan ladata, mutta nyt tein näin, ja linkki toimii. Pelicansin listaa olen päivittäin käynyt tsekkaamassa, mutta ei onnaa. Tavallinen tonttu olen ollut, kun Tepsin listan olen jättänyt kokonaan huomioimatta. :D Parempi tämäkin kuin ei mitään tällä hetkellä.

Ihan joka pelimuodossa. Peliä edeltävän asetusvalikon hyväksymisen jälkeen kestää varmaan 5 minuuttia ennen kuin voi painaa starttia siinä valikossa, jossa ketjut ja kiinnostavat pelaajat pyörii. Sama juttu pelin jälkeen, sininen tausta ja kaksi harmaata viivaa hyrrää ruudulla joku 3 minuuttia ja se valkoinen pyörivä ikoni siinä vasemmassa reunassa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ihan joka pelimuodossa. Peliä edeltävän asetusvalikon hyväksymisen jälkeen kestää varmaan 5 minuuttia ennen kuin voi painaa starttia siinä valikossa, jossa ketjut ja kiinnostavat pelaajat pyörii. Sama juttu pelin jälkeen, sininen tausta ja kaksi harmaata viivaa hyrrää ruudulla joku 3 minuuttia ja se valkoinen pyörivä ikoni siinä vasemmassa reunassa.
Jo on kumma. Mulla(kin) esimerkiksi 1vs1-pelin lataus kestää toki kauemmin kuin NHL 12:ssa, mutta että minuutteja... valitettavaa kyllä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jo on kumma. Meikäläisellä(kin) esimerkiksi 1vs1-pelin lataus kestää toki kauemmin kuin NHL 12:ssa, mutta että minuutteja... valitettavaa kyllä.

Tuli puoli erää pelattua taas, mutta ei se ehkä ihan niin kauan kestänytkään. Silti menty paljon takapakkia 11 verrattunakin latausajoissa. Toinen ongelma joka on nyt ruvennut vaivaamaan on ruudunpäivityksen tökkiminen. Välillä menee niin hankalaksi, että menee hyökkäys/puolustus pilalle kokonaan. Saako nuo luotujen pelikuvioiden nuolet jotenkin poistettua? Mielestäni niitä ei näkynyt parin ensimmäisen pelaamiskerran jälkeen, nyt ruvennut ilmestymään joka hyökkäyksessä. Veikkaan, että ne aiheuttavat tuota FPS-droppia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuli puoli erää pelattua taas, mutta ei se ehkä ihan niin kauan kestänytkään. Silti menty paljon takapakkia 11 verrattunakin latausajoissa. Toinen ongelma joka on nyt ruvennut vaivaamaan on ruudunpäivityksen tökkiminen. Välillä menee niin hankalaksi, että menee hyökkäys/puolustus pilalle kokonaan. Saako nuo luotujen pelikuvioiden nuolet jotenkin poistettua? Mielestäni niitä ei näkynyt parin ensimmäisen pelaamiskerran jälkeen, nyt ruvennut ilmestymään joka hyökkäyksessä. Veikkaan, että ne aiheuttavat tuota FPS-droppia.

Eikös ne löydy sieltä missä saa säätää näyttöä,kiekon kokoa ja paikkaosoitinta? kannattaa muuten kokeilla ottaa myös kaikki muut avut pois,jopa pelikello. En tiedä vaikuttaako,mut kokeilkaa ihmeesä joku,ei tästä pelistä tiedä koskaan :D




Sitten kaikki be a pro:ta pelaavat...mitä eroa on Tietokoneapu: Normaali ja tosipelaaja,tarkotan "näkyviä" eroja,en mitä niiden erojen pitäisi olla?

Mulla on se vielä Normaalilla,mutta laitan ainakin NHL:n harkkapeleihin tosipelaajan.On sitten viiminen slideri jolla voi peliä vaikeuttaa,sen jälkeen ei voi kun ihmetellä jos tulee 10 maalia 5 peliin heti...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Pari tuntia tuli päivällä taas pelattua, Ensin Kandalla kärsin nolon tappion Puolalle :o, jäähyjä tuli paljon.
Sitten Pittsburghilla taistelen voiton Jokereista rankkareilla ja lopuksi Winter Classic Rangers vs Flyers 4-1

Tässä muutama vinkki CPU:ta vastaan pelatessa:
1. Vaihda asetuksista laukauksen tähtäys automaattiseksi
2. Jos kone prässää oman maalin edustalla, pidä kiekko veskalla ja hanki aloitus tai pistä purkukiekko
3. Pitkiä eteenpäinsyöttöjä kohti hyökkäyspäätä.
 
Ylös Bottom