Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä
Terve kaikille tasapuolisesti! Ensimmäinen viesti tänne foorumille
Ostin vihdoin NHL13, olen pelannut kaikkia NHL ensimmäisestä pelistä tähän uusimpaan ja kehitystä on tapahtunut, mutta asiaan.
Tässä on muutamia huomioita pelistä. Pelaan toisiksi vaikeimmalla tasolla, enkä ole säätimiin koskenut, pelannut Be A GM ja muutaman pikapelin, noin parisenkymmentä yhteensä:
- Pistepörssit näyttää paremmilta kun ei ole Crosby, Malkin, Ovechkin... vaan löytyy tuntemattomampiakin nimiä.
- Ei ole enää Getzlafin ja Koivun kentät ratkaisijoina (Ducks FTW), vaan ratkaisijat voi löytyä myös nelosesta.
- Ykkös- ja kakkosketju ei ole välttämättä 1. ja 2., vaan kolmonen voi pelata enemmän kuin ykkönen jos pelaajien kokonaisuus on suurempi.
- Vaihtoja tapahtuu usemmin kesken pelin, ja koko joukkue saa peliaikaa. (NHL12 nelonen sai 12 sekunttia per peli, ja seki johtu suurimmaksi osaksi alivoimalla tulleesta peliajasta)
- Hienoa että puolustaminen ja taklaaminen on haastavampaa kuin aiemmissa. Alussa tuli pelattua alimmalla pelaajalla äkkiä itsensä ulos tilanteesta.
- Pelaajien liikkuminen on lähes aidon olosta, mutta oudon "tönkköstä". Itse pelannut kiekkoa koko pienen ikäni, joten tiedän mistä puhun, mutta en osaa selittää tarkemmin (vielä
)..
- En ymmärrä suorien laukausten "vaikeutta", mitä täältä olen lukenut. Joka pelissä 1/5 menee sisään. Koko pelissä ollut
vain 1 superseivi.
- Musiikit on vihdoin oikeesti hyvät, esim. Shinedownia ja My Darkest Daytä tulee kuunneltua lähes päivittäin.
- Be a Gm:ssä piti olla älykkäämmät tekoäly gm:t kuin koskaan. Ensimmäinen tapahtuma kun sain avattua pelimuodon, Devils lähetti M. Brodeurin, J. Hedbergin ja jonku AHL vahvituksen Buffaloon, New Jersey:n matkasi Joel Armia ja 3. kierroksen varausoikeus! WTF??!
Anteeksi, jos teksti on sekavaa ja kirjoitusvirheitä löytyy. Nyt pelaamaan!
EDIT:
- Maalivahdin ei saa edelleenkään rännikiekkoja kiinni.
Hauskin bugi on "J. Armian" kuva. Kuvassa on joku Lukon pelaaja XD