Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ehdottomasti toteuttamisen arvoinen idea, mutta eri asia on ottaako EA tuota ehdotusta kuuleviin korviinsa. Vahvasti veikkaan ettei niitä paljoa kiinnosta. Pääasia että tulee vaan iso tukku rahaa joka vuosi kun massat ostaa pelin aina paremman toivossa.
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jep.Meinasin että "pelin 50 minuuttia"...voisi olla ihan ehdotuksen arvoinen vaikka EA Forumille asti kenties...

Monasti ehdotettu, lukuisten ihmisten toimesta. Foorumeille ei muuten kannata laittaa juurikaan noita parannusehdotuksia, EA game changers-osastolle sen sijaan kannattaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

HUT pleijarit käynnissä. Ensimmäinen peli olikin minun hallintaa ja johdin peliä 1-0. Sen jälkeen vastustaja teloo kahden vaihdon aikana 2 joukkueeni parasta pelaajaa! Ja ottelun kruunaa vastustajan tasoitus viimeisellä minuutilla löysällä viivakudilla! Jatkoajalla joukkueeni pelaajat eivät sitten osaa tehdä mitään vaan luistelevat kiekosta ohi ja antavat vastustajan voittaa. Pelin jälkeen tulikin käyttöä loukkaantumis ja sopimuskorteille. Sen jälkeen yritän etsiä puolituntia vastustajaa, mutta peli valittaa aina että joukkueen siirto epäonnistui. Kun vihdoin pääsin peliin niin konsoli päättää kaatua, jonka seurauksena tipuin ulos pudotuspeleistä! Nyt pelattavana on vain panoksettomat onlinematsit.:mad:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ehdottomasti toteuttamisen arvoinen idea, mutta eri asia on ottaako EA tuota ehdotusta kuuleviin korviinsa. Vahvasti veikkaan ettei niitä paljoa kiinnosta. Pääasia että tulee vaan iso tukku rahaa joka vuosi kun massat ostaa pelin aina paremman toivossa.

Tämä on se EA:n ongelma pähkinän kuoressa.Ne lukevat kyllä aktiivisesti mitä ihmiset kirjottaa sinne foorumille mutta vain paljon kommenttia saanut teksti menee mietintään,muut roskakoriin...
En vielä ainakaan löytänyt että moisesta olisi ollut puhetta siellä ja se varmaan vatisi juurikin monta nimeä alle ennen kuin se huomataan...itse olisin kyllä mukana vaikka ei varsinaisesti mun peli-alueeseen kuulukkaan mutta kuitenkin...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Oon pitänyt hieman taukoa NHL:n pelaamisesta, kun aloitin pelaamisen, niin aina offline otteluissa ja Moments Livessä maalin jälkeen peli tilttaa. Vastustaja saa mättää niin monta maalia kuin huvittaa, mutta kun itse onnistuu, niin kuva jää maalintekijän pärstään. Onlinessa tätä ongelmaa ei ole.

Laittaa ärsyttämään, kun en voi pelata Be a Prota tai Moments Liveä eteenpäin.
Nyt sitten tilttaa myös Onlinessakin.

Onko muilla PS3 pelaajilla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Viikon alussa tuli jälleen kerran 1.5 tuntia pelattua, slidereita säätämällä sain tekoälystä aggressiivisemman, mikä kelpaa mulle.
Ainakin yhes asiassa peli on realistinen, nimittäin Maple Leafsillä ei edes pääse playoffeihin:D. Totean lopksi, että olen perinteinen offline-pelaaja.

Nautittavia pelihetkiä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Saatuani tiedon NHL:n työsulun päättymisestä palasin välittömästi vanhaan totuttuun käytäntööni. Tarkoitan tietenkin Be a GM:ää, jota en ajatellut pelaavani enää ollenkaan, mutta änärikauden kohta käynnistyessä en voinut välttyä houkutukselta. Hassua, kun itseänikin offline jaksaa edelleen kiinnostaa näin netissä pelaamisen aikakaudella. Toisaalta sehän on vain merkki siitä, että ihan kovin helpolla en ole valmis kausimuotoisesta hokista luopumaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Saatuani tiedon NHL:n työsulun päättymisestä palasin välittömästi vanhaan totuttuun käytäntööni. Tarkoitan tietenkin Be a GM:ää, jota en ajatellut pelaavani enää ollenkaan, mutta änärikauden kohta käynnistyessä en voinut välttyä houkutukselta. Hassua, kun itseänikin offline jaksaa edelleen kiinnostaa näin netissä pelaamisen aikakaudella. Toisaalta sehän on vain merkki siitä, että ihan kovin helpolla en ole valmis kausimuotoisesta hokista luopumaan.

Itseäniäkin alkoi jälleen taalaliigan virtuaalikiekko kiinnostamaan, nyt kun NHL saadaan käyntiin. Jokaiselle offline pelaajalle kuitenkin tiedoksi, että suosittelen lataamaan noita NHL -rostereita jonkun käyttäjän tai yhteisön tekemältä ennemmin kuin käyttää EA:n omia tynkäpäivityksiä. Esimerkiksi Operation Sports palstalta löytyy pari loistavaa kokoonpanopakettia, PS3:lle ultimate rosters ja boksille Ratings revamped kokoonpanopäivitys. Näitä paketteja on ollut tekemässä liuta taalasarjaa ahkerasti ja päivittäin seuraavia, voisi jopa puhua asiantuntijoista. Lisäksi kaikki nämä ovat myös Be A GM - valmiita ja vapaista agenteista löytyy iso kasa oikeasta elämästä tuttuja prospekteja, jotka ovat varauskelpoisia vasta ensi kesänä. Suosittelen siis tutustumaan!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Pelaajia tarvitaan GM Connected-liigaan PS3:n puolelle! Ensimmäinen kausi menossa, noin 35 peliä tosin jo pelattuna. Simulointi tapahtuu 2-3 päivän, joskus päivänkin välein, joten liiga on tarkoitettu aktiivisille pelaajille. Suurin osa pelaajista on amerikkalaisia, joten pelit pelataan illalla sekä simuloidaan myös. Liigan nimi on "LeGreen95", tässä Facebook-sivu: https://www.facebook.com/groups/legreen95/. Kuvauksesta voit katsoa vapaat joukkueet, Chicagolla mm. Crosby!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Saatuani tiedon NHL:n työsulun päättymisestä palasin välittömästi vanhaan totuttuun käytäntööni. Tarkoitan tietenkin Be a GM:ää, jota en ajatellut pelaavani enää ollenkaan, mutta änärikauden kohta käynnistyessä en voinut välttyä houkutukselta. Hassua, kun itseänikin offline jaksaa edelleen kiinnostaa näin netissä pelaamisen aikakaudella. Toisaalta sehän on vain merkki siitä, että ihan kovin helpolla en ole valmis kausimuotoisesta hokista luopumaan.

:D
Aivan samat sanat!
Juurikin aloin rostereita kattelemaan kuntoon,voi pojat se alkaa taas!! pelikin on nyt "voimassa" ja kohta pelataan oikeaa lätkää rapakon takana...on vähän tuntunut tyhmältä pelata liigaa jota ei oikeasti pelata kun kerran siitä peli on tehty :D Be A Pro menee mutta GM:n/normi kauden kimppuun käyn myös itse heti kun kausi alkaa.
Ja nyt toteutan sen ideani pelata oikeilla minuuttimäärillä 20 minsaa irl. Canadiensin pelit aina kun ne pelaa,ennen peliä tai sen jälkeen,matsi katotaan kuitenkin kokonaan.Mietin että eikös tämä kannata aloittaa sitten normi kaudella,tuskin pelaan enempää kuin sen yhen NHL13 ja sitten samaa jatketaan NHL14.
Vielä jos joku vastaa,saako normaaliin kauteen valittua pelien määrän runkosarjaan?? jos sa,niin tulee täydellistä,muutoinhan pitää varmaan simuloida alun pelit tjn.
48 tai 50 peliä on tämän kauden runkosarjassa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Aattelin ladatan tämän puckpointistä ps3 sml rostersin mutta siellä hjeissa mulle jäi yks kohta auki. PuckPoint - Updates for everyone! täällä sanotaan että "Purettuasi kokoonpanotiedoston haluamaasi kohteeseen...." Tämä vissii tarkoittaa muistitikun sisällä olevaa "PS3" kansiota. Ja tallenataako myös tuo " BLUS" alkava systeemi myös "PS3" kansioon ja se myös kopiodaan "SAVEDATA" kansioon. Korjattaa jos ymmärsin väärin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Pelasin versusta ja joku puujalkalage69 tuli vastaan (oli kaks samalla konsolilla), päättivät sitten ottaa NHL-legendat, ei siinä mitään. Laitoin viestiä että ottais ihan änäri jengin. Takaisinlaitto et "vedä kÄTEE", ite vastasin et "aha, kuis vanha oot? peli on k-12 ei taija olla ikää pelata" takaisin tuli et "ota happee homo". Pelattiin sit Boston Bruins @ NHL Legendat, voitin lopulta numeroin 13-3.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Aattelin ladatan tämän puckpointistä ps3 sml rostersin mutta siellä hjeissa mulle jäi yks kohta auki. PuckPoint - Updates for everyone! täällä sanotaan että "Purattuasi kokoonpanotiedoston haluamaasi kohteeseen...." Tämä vissii tarkoittaa muistitikun sisällä olevaa "PS3" kansiota. Ja tallenataako myös tuo " BLUS" alkava systeemi myös "PS3" kansioon ja se myös kopiodaan "SAVEDATA" kansioon. Korjattaa jos ymmärsin väärin

Just kanssa mietin että miten hitossa noita siirretään kun joka välissä "tieto on vioittunutta" tms. ja ohjeita ei löydy googlella kuin NHL12 jotka luonnollisesti ei toimi...

E:Kappas,siinähän ne oli linkissä,kiitos :D

huomasit varmasti, että se sisälsi kansion, joka alkoi kirjaimilla "BLUS"
häh? Mulla oli kyllä ihan "BLES"??

EE:Tuo Bles oli siis alkuperäisessä kansiossa jonka otin ps3:lta,tyhjennän sen suoraan ja laitan tuon "BLUS" sinne tilalle,katotaan toimiiko.Ei tarvitse luoda mitään ps3 tai savedata kansioita näin.

EEE:ja "tieto on vioittunutta" :/
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

EE:Tuo Bles oli siis alkuperäisessä kansiossa jonka otin ps3:lta,tyhjennän sen suoraan ja laitan tuon "BLUS" sinne tilalle,katotaan toimiiko.Ei tarvitse luoda mitään ps3 tai savedata kansioita näin.

EEE:ja "tieto on vioittunutta" :/
Tuo BLES/BLUS-XXXXX on pelin tuotekoodi. BLUS viittaa jenkkiversioon, kun taas BLES-alkuiset ovat EU-julkaisuja. Tallennuksen tuotekoodin on täsmättävä pelin kanssa, ei se muuten toimi. Lisätietoa tuotekoodeista löytyy esim. Store-FAQista.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Itseäniäkin alkoi jälleen taalaliigan virtuaalikiekko kiinnostamaan, nyt kun NHL saadaan käyntiin. Jokaiselle offline pelaajalle kuitenkin tiedoksi, että suosittelen lataamaan noita NHL -rostereita jonkun käyttäjän tai yhteisön tekemältä ennemmin kuin käyttää EA:n omia tynkäpäivityksiä. Esimerkiksi Operation Sports palstalta löytyy pari loistavaa kokoonpanopakettia, PS3:lle ultimate rosters ja boksille Ratings revamped kokoonpanopäivitys. Näitä paketteja on ollut tekemässä liuta taalasarjaa ahkerasti ja päivittäin seuraavia, voisi jopa puhua asiantuntijoista. Lisäksi kaikki nämä ovat myös Be A GM - valmiita ja vapaista agenteista löytyy iso kasa oikeasta elämästä tuttuja prospekteja, jotka ovat varauskelpoisia vasta ensi kesänä. Suosittelen siis tutustumaan!

Viimeksi kun kokeilin niin tuo Ultimate Rosters oli NTCS/BLUS-muodossa joten EU-versioon lataaminen ei onnistu.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuo BLES/BLUS-XXXXX on pelin tuotekoodi. BLUS viittaa jenkkiversioon, kun taas BLES-alkuiset ovat EU-julkaisuja. Tallennuksen tuotekoodin on täsmättävä pelin kanssa, ei se muuten toimi. Lisätietoa tuotekoodeista löytyy esim. Store-FAQista.

Joo,niimpä muuten onkin.
Rupesin tossa miettimään että jos vaihtaisin sen kirjaimen siihen itse manuaalisesti,miten mahtaa käydä...?
Tuskin muuten toimii kun kokeilin sillä omalla BLESxxxxx:llä ja laittaa sinne vaan ne tiedstot sisältä...

E:Toisaalta mietin kyllä että jos sieltä tulee rosteripäivitys kun tuo oikea kausi alkaa,niin lataan sen normaalisti jos ei löydy parempaa...
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Rupesin tossa miettimään että jos vaihtaisin sen kirjaimen siihen itse manuaalisesti,miten mahtaa käydä...?
Nöyp, ei toimi. Kyllä se tuotekoodi löytyy ihan niistä tiedostoistakin, ja niistä sen muuttaminen lienee aika lailla mahdotonta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jos joku viisaampi voisi vastata tähän että mitähän mahdollisesti tapahtuu kun latasin aikaisemmin puckpointin sivulta tämän SML rosteripäivityksen PS3:lle ja olen sitä itse päivitellyt kauden mittaan, ja nyt sitten kun saatiin vihdoin NHL myös käyntiin ja haluaisin saada myös päivitetyt kokoonpanot sillekkin puolelle, niin katoaakohan nämä smliigan kokoonpanon muutokset jos lataan EA:n oman päivityksen tai vastaavasti sitten tuon Operation Sportsin roster packin?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jos joku viisaampi voisi vastata tähän että mitähän mahdollisesti tapahtuu kun latasin aikaisemmin puckpointin sivulta tämän SML rosteripäivityksen PS3:lle ja olen sitä itse päivitellyt kauden mittaan, ja nyt sitten kun saatiin vihdoin NHL myös käyntiin ja haluaisin saada myös päivitetyt kokoonpanot sillekkin puolelle, niin katoaakohan nämä smliigan kokoonpanon muutokset jos lataan EA:n oman päivityksen tai vastaavasti sitten tuon Operation Sportsin roster packin?

Tallennat sen nykyisen omaan kansioon,tai tallennat ne ea:n rosterit sitten uuteen kansioon.Sitten vielä kannattaa ottaa muistitikulle se nykyinen jos varmasti haluat että pysyvät tallessa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olisin muokkaamassa mikael granlundin kokonaisuutta NHL 13. Mikä kokonaisuus mikelle kannattais laittaa ? kun siirrän hänet minnesotaan.
 
Ylös Bottom