Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

ootteko kokeillut ea sport arenaas pelata rahasta pelejä? miten on toiminut?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

ootteko kokeillut ea sport arenaas pelata rahasta pelejä? miten on toiminut?

Kokeilisin,mutta en uskalla...johtuen noista yhteysongelmista..tosin kiinnostaisi tietää miten tuo homma pelaa ylipäänsä,minimihinnat yms??
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Yritin tehdä mahdollisimman realistiset U-25 joukkueet suomelle ja ruotsille, muutaman kuvan voisin heittää teille: markus granlund | EA SPORTS ja FIN SWE2 | EA SPORTS . Koti pelipaita näyttää tältä : victory | EA SPORTS

Hienot paidat kyllä, sekä Suomella että Ruotsilla, olisiko mahdollista saada jonkinmoiset ohjeet/säädöt, joilla nuo paidat loit? Lisäksi kiinnostaisi tietää mitä logoja käytit molempien peliasussa? Tässähän voisi olla potentiaalia luoda suurempien kiekkomaiden pelipaidat alkuperäänsä vastaaviksi. Sveitsiltähän löytyy jo pelistä harjoitusotteluissa käytettävä pelipaita, joka on NLA:n lisenssin alainen eikä suinkaan IIHF:n.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Näin ratkaistaan tyylillä tiukka HUT-peli, joka pysyi maalittomana 59 minuuttia ja 59,1 sekuntia:

[video]http://www.easports.com/media/play/video/145417713[/video]

Mikä tätä änäriä nykyään vaivaa? Pelaa nyt peleissä jätkää on koko akan selällään. Osut käteen ni jätkä pomppaa ilmaan ja pyörähtää ilmassa parin kerran. Viimesen kahen päivän sisällä on tullut fronttaria ja bäkkäriä nähtyä, tän lisäks vielä parimn metrin pässä laidasta tönäsin kaverin vaihtoaitioon selälteen, sieltähän se sitte liuku laidan läpi kentälle joten ei ollu ihan perus vaihtoaitioon taklaus. Mutta siis tosiaan, pienistäkin tönäsyistä jätkät lentää.
Tuollaisethan nuo fysiikat tässä pelissä ovat. Taklaustilanteista saisi koottua hienon videon ilmassa pyörivistä, jäällä pomppivista, liukuvista ja sätkivistä pelaajista. Riittävän materiaalin saamiseksi ei tarvitsisi kuin pari ottelua pelata. Pelaajat reagoivat jotakuinkin realistisesti taklauksiin arviolta 20% tilanteista. Vaihtoaitioon lentäminenkin näyttää lähes joka kerta siltä, että taklattu pelaaja itse hyppää/kiipeää laidan yli.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Hienot paidat kyllä, sekä Suomella että Ruotsilla, olisiko mahdollista saada jonkinmoiset ohjeet/säädöt, joilla nuo paidat loit? Lisäksi kiinnostaisi tietää mitä logoja käytit molempien peliasussa? Tässähän voisi olla potentiaalia luoda suurempien kiekkomaiden pelipaidat alkuperäänsä vastaaviksi. Sveitsiltähän löytyy jo pelistä harjoitusotteluissa käytettävä pelipaita, joka on NLA:n lisenssin alainen eikä suinkaan IIHF:n.
Noniin, elikkäs suomen vieras pelipaidan väriksi vancouver canuksin sininen, musta raita jota ympäröi kaksi valkoista raitaa tulee siihen alas, samat värit "sukkiin". Kypärä saman värinen kuin tämä paidan pääväri, housut mustat. Kotipaita valkoinen, raidan värin voi itsekkin keksiä mutta käytin vancouver canuksin sinistä eli sama väri kuin vieras pelipaidassa. Mustat housut, sukat valkoiseksi ja sukkiin jotain mustaa ja vancouverin sinistä ja logoksi Leijona logo eli logo 16. Kotipaitaan fontti mustaksi ja vieras peli paitaan valkoiseksi......
Ruotsin paitaan L.A Kingsin vanha kruunu logo, ja kotipaidan väri on boston bruinsin keltainen, se on vain oma mielipiteeni. Housut toronto maple leafsin siniseksi, samalla värillä fontti. Ei raitoja paitaan. Sukkiin boston bruinsin keltainen ja maple leafsin väriset raidat. Vieras peli paita on oikeastaan käänteinen, maple leafs sininen , boston raidat, sukkiin sama, ja housut ja kypärä maple leafs sinisellä. Yrittäkää saada selvää :D Katsokaa tämäkin : Rus Can | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Hienot paidat kyllä, sekä Suomella että Ruotsilla, olisiko mahdollista saada jonkinmoiset ohjeet/säädöt, joilla nuo paidat loit? Lisäksi kiinnostaisi tietää mitä logoja käytit molempien peliasussa? Tässähän voisi olla potentiaalia luoda suurempien kiekkomaiden pelipaidat alkuperäänsä vastaaviksi. Sveitsiltähän löytyy jo pelistä harjoitusotteluissa käytettävä pelipaita, joka on NLA:n lisenssin alainen eikä suinkaan IIHF:n.

Mä voisin liittyä tollaseen jos sellasta koskaan alotetaan.. EHT-Turnaus paitoihin (yms.) ja joukkueisiin..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mä voisin liittyä tollaseen jos sellasta koskaan alotetaan.. EHT-Turnaus paitoihin (yms.) ja joukkueisiin..

Toki, toki.. Apu on aina tarpeen ja tänään aloitin jo kyseistä projektia muutaman joukkueen osalta. Tällä hetkellä siis pelipaitojen osalta ovat valmiina suomi, ruotsi, kanada, venäjä, latvia ja kazakstan. Voisin huomisen puolella laittaa muutaman screenshotin tänne paidoista. Mielestäni parhaiten onnistui kasakkien paidat, jotka muistuttavat esikuvaansa niinkin paljon, että paitojen eroavaisuutta ei erota pelatessa. Ainoastaan uusintojen aikana tietenkin, jolloin pelaaja on lähikuvassa, voi huomata logon olevan erilainen.

Ei voi kun ihmetellä tätä EA:n touhua NHL-sarjan osalta. Edes omia joukkueita ei voi nimetä, vaan on valittava joku valmiiksi generoiduista nimistä. FIFA-sarjassa on ollut jo toista vuotta mukana Creation Centre, joka mahdollistaa siis omien logojen käyttämistä pelissä. Ihmettelen mikäli kyseistä ominaisuutta aleta näkemään seuraavissa painoksissa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ei voi kun ihmetellä tätä EA:n touhua NHL-sarjan osalta. Edes omia joukkueita ei voi nimetä, vaan on valittava joku valmiiksi generoiduista nimistä. FIFA-sarjassa on ollut jo toista vuotta mukana Creation Centre, joka mahdollistaa siis omien logojen käyttämistä pelissä. Ihmettelen mikäli kyseistä ominaisuutta aleta näkemään seuraavissa painoksissa.

Omia nimiä ei saa käyttää koska mukana on esim. Nordiquesin logo,jolloinhan kyseisen joukkueen voisi luoda kokonaisuudessaan...Harmittelen tätä itsekin kun haluaisin tehdä minnesota norh starsin ja pelata sillä gm:ää.
Tuossa on pakko olla jokin lisenssijuttu tai vastaava ettei vanhoja joukkueita saa käyttää tai jotain (todellista syytä en löydä googlellakaan)...syvältä joka tapauksessa!

E:pelistä pitäisi saada muutenkin hiukan enemmän "muuvailuvapaa".Pitäisi saada kokonaan poistaa pelaajia,vaikka Crosbyn kokonaan pelistä.Saahan sen takasin kun lataa alkuperäiset rosterit,sillon saatais tilaa omille tiimeile yms.Sama koskee joukkueita.
Joko muuten GM:ää saa pelata esim. 26 joukkueella? Tuskin saa,sillä se mahdollistaisi varmaankin KHL:n luomisen GM:n modeen...vai joko se onnistuu ilmankin?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Voisin huomisen puolella laittaa muutaman screenshotin tänne paidoista


Odotan mielenkiinnolla ^^

Kyllä te vaan kehitätte mahtavia ideoita pelin kehittämiseksi täällä... Onkos muuten tämä KHL-rosteri paketti missä vaiheessa boxin puolella? Minä pidin menneellä viikolla sellaisen rentoutumisviikon ja en koskenutkaan pleikkariin ja jospa sitä nyt taas virkein mielin alkaisi pelaajia väsäämään... noin kolmisenkymmentä taisi olla luotuna kun viimeksi kahtelin...

Ei ole tainnut PS3:n puolelle ilmoittautua edelleenkään uusia vapaaehtoisia vai olenko väärässä?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Voikos näitä käyttäjien tekemiä paitoja sun muuta ladata xboxille jostakin vai mitä hä :)?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Odotan mielenkiinnolla ^^

Kyllä te vaan kehitätte mahtavia ideoita pelin kehittämiseksi täällä... Onkos muuten tämä KHL-rosteri paketti missä vaiheessa boxin puolella? Minä pidin menneellä viikolla sellaisen rentoutumisviikon ja en koskenutkaan pleikkariin ja jospa sitä nyt taas virkein mielin alkaisi pelaajia väsäämään... noin kolmisenkymmentä taisi olla luotuna kun viimeksi kahtelin...

Ei ole tainnut PS3:n puolelle ilmoittautua edelleenkään uusia vapaaehtoisia vai olenko väärässä?

Kun kerran EA:n työpanos on kansainvälisellä puolella niin suppeata, on meidän käyttäjien pakko yrittää jollakin tapaa paikata tätä, vaikkakin sitten viime tingassa pienen mielikuvituksen voimalla. Laittelen tässä tunnin sisään muutaman screenshotin.

Itse KHL-rosterista sen verran, että tällä hetkellä olen luonut n. 50 pelaajaa, toinen samanlainen olisi vielä tekemättä, mutta eiköhän valmistu vuodenvaihteen jälkeen, viimeistään Helmikuun alussa, jolloin pelataan Ruotsin EHT-turnaus. Tähän mennessä tiedetään jo hieman enemmän työsulusta, sen mahdollisista vaikutuksista kevään MM-kisoja ajatellen ja saadaan perspektiivi KHL:ssä pelaavien pelaajien attribuuteista, vahvuuksista ja heikkouksista.

Palatakseni vielä tuohon joukkueen luomiseen, niin tosiaan harmittavaa on se, ettei omalle joukkueelle voi suunnitella edes tekstilogoa paitaan, johon voi kirjoittaa joukkueensa nimen. Tällainen muokattavuus on ollut kuitenkin melko yleistä urheilupeleissä, ainakin nyt mitä tulee muutaman vuoden takaata mieleen, niin WWE:n vapaapainipeleissä tämä ominaisuus oli pitkään mukana. Kyllä ketuttaa lukea NHL:n Facebook - sivua, jossa muutama liiankin paskantärkeä henkilö valittaa EA:lle, miten Detroit Red Wingsiltä puuttuu jokin pätsi paidan oikeasta alahelmasta (esimerkki), vaikka kyseisen liigojen paidat hipuvat niin lähellä todellisuutta kuin vain voi. No, taidan tänä vuonna lähettää EA Canadalle jälleen, jo kolmatta vuotta peräkkäin, sähköpostia ja rukoilla heiltä IIHF:n lisenssiä.

KUVIA:

Antropov Kazakstanin paidassa

Vitali Kolesnik Kasakkinutussaan

Kovalchuk läpiajossa Edgars Masalskisia vastaan

Patrik Berglund läpiajossa Cam Wardia vastaan.

Video

Video Berglundin läpiajosta ja sen jälkitilanteesta, jossa Modon puolustaja Jonas Ahnelöv ampuu siniviivatla kiekon yli Cam Wardin.

Mielipiteitä, niin positiivisia kuin negatiivisiakin, saa paidoista antaa. Kyllä näillä vain on jotenkin mukavampaa pelata maajoukkuepelejä, vaikka logo ja joukkueen nimet ovatkin mitä ovat.. Onneksi sentään joukkueen lyhenteen saa itse päättää. Enää ei tarvitse kuulla kunkin maan kansallislaulua, vaan nyt jokainen joukkue saa intronsa, ja kun laittaa tämän soimaan introlle, niin tunnelma on ns. paketissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mielipiteitä, niin positiivisia kuin negatiivisiakin, saa paidoista antaa. Kyllä näillä vain on jotenkin mukavampaa pelata maajoukkuepelejä, vaikka logo ja joukkueen nimet ovatkin mitä ovat.. Onneksi sentään joukkueen lyhenteen saa itse päättää. Enää ei tarvitse kuulla kunkin maan kansallislaulua, vaan nyt jokainen joukkue saa intronsa, ja kun laittaa tämän soimaan introlle, niin tunnelma on ns. paketissa.

Eihän tässä meinaa housuissaan pysyä kun näitäkin kuvia katselee! :D Jotenkin juuri esimerkiksi tämä kuva kovalchukin läpiajosta ja maalivahdit yleensäkin... OIJOIJOI... Näistä kun sitten saisi vaikka niitä slidereitä jossain vaiheessa niin saisi itsekkin kunnon tunnelmaa maajoukkuepeleihin!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Muuten loistavia mutta Ruotsin värit voisivat vähän kirkkaampia olla. Oman mielipiteen mukaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Muuten loistavia mutta Ruotsin värit voisivat vähän kirkkaampia olla. Oman mielipiteen mukaan.

Joo,eikös se keltanen hyppää silmille aika hyvin noissa ruotsin paidoissa...
Pakko kyllä myöntää että näyttää helkkarin hyvältä tuo maajoukkuesähellys :rolleyes: (EA ei tuohon pystyisi itse :D )
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Täs tulee yks tyhmä kysymys mut tarviin siihe vastauksen pia.... Voinko pelta xbox 360 konsolilla kavereitani vastaan netissä vaikke heillä on ps3?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

moro kaikille änäri pelaajille!
Haluaisin neuvoa miten voin liittyä Beginner cuppii? Tein joukkueeni 15.12 enkä täytä ehtoja Ea:n mielestä? Poistin siis edellisen ja tein uuden, mitä neuvoksi? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä Easeen mutta ei mitään. Helpatkaa ny joku kai joku meinaa tietää, en usko että oon ainoo :D kiitos.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kertokaakas ystävät hyvät, että mikä asetus mun änärissä on mahtanut mennä pieleen. Eli nettipeleissä tekoäly vaihtaa todella usein itsestään mun hyökkäys- ja puolustustaktiikoita. Tämä ei nyt niin suuri murhe ole, mutta ärsyttäväksi asian tekee se, että mun joukkueen pelaajien selät suoristuu ja vauhti hyytyy aina kun tekoäly intoutuu taktiikoita vaihtamaan oli minulla sitten kiekko hallussa tai ei. Ja tämän asian takia on vastustaja päässyt harmillisen usein hyville tekopaikoille kun omat ohjauksessa olevat pelaajat lopettaa luistelun hetkeksi aikaa aina taktiikoiden itsestään vaihtuessa.

Kaikki asetukset oon käynyt mielestäni läpi ja monta kertaa, enkä mitään asetusta löydä mistä tuon saisi vaihdettua pois päältä. Heittäkää neuvoa jos teille jotain tulee mieleen.

Mulla oli ihan sama ongelma ja huomasin että sitä tapahtui vain toisella ohjaimellani. Tuntui siltä että ohjain itsekseen paineli L1 -napiskaa ainakin (monesti pokettaessa pelaaja hyppäsikin jäähän), vaihteli taktiikoita (ilmeisesti siis sekoili d-padin kanssa) yms. muuta ärsyttävää.

Tutkin asiaa pidemmän aikaa ja lopulta löysin tämän videon:
[video=youtube;7cnXHaHw1qA]http://www.youtube.com/watch?v=7cnXHaHw1qA&feature=share&list=FLYR4Q8w9LG VVviwOX9fVRZg[/video]

Hieman jännitti lähteä ohjainta availemaan, mutta ohjeita kun seuraa niin ei mitään vahinkoa pitäisi aikaiseksi saada. Takuuhan siinä menee, se kannattaa muistaa mutta itselläni auttoi ja ohjain on toiminut pitkästä aikaa aivan moitteettomasti! :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Hei! Mulla kävi just tota samaa eilen! Nyt molemmat ohjaimet sekoilee, kun ennen toi toinen toimi kunnolla.
 
Ylös Bottom