Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

moro kaikille änäri pelaajille!
Haluaisin neuvoa miten voin liittyä Beginner cuppii? Tein joukkueeni 15.12 enkä täytä ehtoja Ea:n mielestä? Poistin siis edellisen ja tein uuden, mitä neuvoksi? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä Easeen mutta ei mitään. Helpatkaa ny joku kai joku meinaa tietää, en usko että oon ainoo :D kiitos.
Todennäköisesti syy on se, että joukkueesi perustamispäiväksi katsotaan ensimmäisen HUT-joukkueesi perustamispäivä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

N.350 peliä mukaan lukien playoffsit. 1 M-Cup:in mestaruus ja neljä kautta yhteensä OHL:ssä ja nyt pääsin vihdoin NHL:ään Be A Pro:ssa.Wohoo! :)

Ekat 4 peliä 1. ketjussa,sitten 2 ketjuun...tämä on jokin vakiosiirto,koska tilastoni oli 5+5 ja jokaisessa neljässä pelissä A+/A+/A+.No eipä se haitannee,2-ketjussa mennään nyt 20 peliä takana ja 18+12=30 pisteet.
Avalanche on seura ja se juoksee aivan suossa...Ollaan siellä sijalla 25 ja 7-12-1 statsit.
Joukkueessa kusee puolustus ja 3 ja 4 kentät lähes täysin.Jos tästä jotain stanley cupia rupeaa haaveilemaan,saa ihme tapahtua.
Oma ukkoni on jo 89 arvoiltaan,mutta kappas - NHL:ssä on aivan eri meininki kuin OHL:ssä,ukkoni ei pysy pystyssä kuin joka kolmannessa väännössä,eikä todellakaan pääse mitenkään dominoimaan jokasta joukkuetta vastaan...Jopa se p-pisteen kaari josta tykkään laukoa on työn takana että pääsen siihen...3 pelissä jäänyt 0 oman joukkueen maalitkin.
Vaikuttaa hyvin realistiselta ainakin toistaiseksi.

Joukkueessa on 3 pakkia yli 80.Ei yhtään olh joka olisi yli 79.Varlamov maalissa 84 ovr.
Joukkueessa on joku latvialainen Jekimovs joka tälläsi viime kaudella 33 maalia ja on paras oikea laituri 79 ovr ja vedot 99 kaikki,nopeus 73 :D
Mitä tossa kerkesin pelaamaan 1 ketjussa,sentään valmentaja ei peluuttanut minua alivoimassa lainkaan,nyt 2. ketjussa siellä pelataan mikä on syvältä...
Niin ja se piru peluuttaa Landenskogia ykkösessä oikealla ja peluuttaa edelleen vaikka kaveri on vlh.Voisko se vaikuttaa ettei ketju oikein tee pisteitä,jokin kemiajuttu?
Tällästä täällä,nyt jahdataan sitä tavoitetta 82 pistettä ekalla kaudella...Vaikka tuolla näkyy olevan tuo boostipaikka joka aukeaa kun voitat sc ekalla kaudella,niin silti ei näillä eväillä,eikä tällä joukkueella :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Taitaa tuo "joku Jekimovs" olla SaiPan laituri Roberts Jekimovs.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Aloitin Be a pro pelimuotoa pakillani Sarnia Stingissä ja kun ensimmäinen ottelu on puolessavälissä on plusmiinukseni järkyttävä -5! Yksinkertaisesti vastustajan jokainen veto menee maaliin vaikka kuinka yrittää peittää vedot.

EDIT: Loppu menikin ilman maaleja ja tappio 5-1. Memorial cup siis kyseessä ja tuskin tälläinen esitys vakuuttaa kykyjenetsijöitä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Juuri se laukausten peittäminen on se ongelma! Jos kiekko ei osu sinuun se on varmaan 80% varmuudella häkissä kun veskari ei näe sitä kiekkoa. Joten älä blokkaa vaan pokkaa (poke).
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kolmannen kierroksen varaus sieltä tuli Montrealiin... Kuinkas monta peliä pitää pelata ennen kuin voi pyytää treidiä?

EDIT: Ei voi olla totta. Olen joutunut simuloimaan off-seasonin jo kaksi kertaa koska peli on jatkanut simulointia kauden alussa ensimmäiset pelit jonka takia olen lentänyt farmiin :mad:. Ei auta vaikka rämpyttäisi kolmiota koko syyskuun.

EDIT: Nyt Montreal siirsi pelaajani farmiin enkä voi enään simuloida 25.9 pidemmälle sillä konsoli tilttaa joka kerta. Kiitos EA, kiitos! En Montrealissa haluaisi koskaan enkä ikinä pelatakkaan... Mahtavaa aloittaa ura alusta :mad::mad:. Asetukset ja muut mukavuudet uudestaan, kunhan konsoli on ensin saanut tiedostot palautettua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ostan nhl 13 tässä parin päivän päästä, ja oon kuullu huhua että yksinpelissä tietokonetta vastaan vaikein vaikeustasokin on helppo. Ja maalintekeminen olis todella helppoa, onko asia näin? Ite oon pelannu monta vuotta jo änäreitä niin oon aika kokenu peluri, mutta tykkään pelailla yksinpelinä ihan perus managerin kautta.

Sitten vielä onko jotain vinkkejä minkälaisia säätöjä ja asetuksia kannattaa muokata itse sinne, esim jotain pelinopeutta tai laukasutarkkuutta jne.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Imaisu

Mike Green pisti aika jäätävän maalin Be a Prossa. Crawford veti Toskalat.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Eli Be a GM ja Ovie maalaa 61 kertaa ja päälle 100 pojoo. Simuloin siis kaikki pelit. Bäckströmillä oli päälle 70syöttöö. Kumpikaan ei siis omassa jengissä pelaile. Aika kumma kun noin paljon maaleja.

[Edit]: Tuota ennen 65 maalia ja 114 pojoo.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mistäs löytyis sm-liiga joukkueiden taukomusat? Maalimusat mulla jo onkin.

Samoin jonkinnäköiset kokoonpanopäivitykset jne kiinnostais.

Puckpointin löysin, mutta eipä siellä toimi yksikään linkki...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olisi erittäin mukavaa jos EASHL-homma muuttuisi vähäsen... Ensinnäkin tänään pelasin kaverin kanssa 4-5 peliä, hävittiin kaikki paitsi yksi. Eka peli 6-0 toka 4-0 seuraava 2-4 jne. Olisi kiva nähdä ennen peliä, siinä missä vastustaja tulee ja heidän pelaajansa, vaikka heidän tilastonsa... viimeiset 10 peliä esim. 7-2-1 jne. ja heidän divisioonansa. Ei ole kivaa pelata joka peliä Eliittiläisiä vastaan ja hävitä miljoona-nolla, Peli vain pyörii omassa päässä. Toinen kiva juttu olisi se että jos pelaat amatööri-divisioonassa olisi joukkueen tietokone-botit hyviä, ammattilaisessa vaikka keskinkertaisia ja eliitissä huonoja. Jotenkin joka pelissä tulee v*ttumainen olo kun omat botit ei osaa mitää ja vastustajilla tekee ekalla viidellä minuutilla sama botti kaks maalia... Ei jaksa hirveen pitkää semmosta!!! Ite ku pelataa amatöörin kärjessä koska viime aikoina ei ole tullut kuin eliitti joukkueita vastaan ja ekan erän jälkee ollaa se vähintää 3-0 häviöllä. Totta hel*etissä siinä ragequitataan, MINKÄ takia ei tule semmoisia normaaleja omantasoisia vastustajia yhtään, Nyt nää eliittipellet tulee valittaa että ollaa huonoja... Ei oltas jos tulis vähä surkeempaa sakkia vastaa... meillä kausitilastot 33-30-x. >_< Yhden huomion tässä tein että enää ei tule vastaan pelaajia joiden kokonaisuus olisi 46-69 KAIKKI jotain 78, vaikka ite sain tossa Legendan hirveellä työllä aikaseks nii kokonaisuus silti 75 ja kaverilla n.68. Kumminki ku oon lätkähenkinen ja edellisenä päivänä päätän etten ny kuukautee koske toho nhl:ää, nii seuraavana päivänä silti taas pelaan. Mutta korjatakaa tota peliä, älkää EA tehkö aina vaa hienompaa ja monimutkasempaa, vaan ensin tuo kuntoon, kuten ikuiset bugimaalit kun ei monella tapaa mene maaliin. En oo varmaa 30 enempää lämärimaalia EASHL nähny... :mad:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Konsolilätkä käy urheilusta!

Huippu-urheilijat toivat viimeistään Lontoon olympialaisissa kineesioteipit kaikkien ihmisten tietoisuuteen urheiluvammojen hoitokeinona. Tässä ehkä maailman ensimmäinen kineesioteipattu konsolilätkäpelaaja.
Olkoon tämä varoitus kaikille nuorille virtuaalikiekkoilijoille näinä pitkinä pyhinä, että muistakaa välillä nousta sohvalta. Laittakaa oikeat hokkarit jalkaan ja käykää nauttimassa raikkaasta pakkassäästä. Tämän jälkeen venyttelyt ja voitte taas hyvin mielin pelata virtuaalilätkää välttäen tämänkaltaiset vammat sitten veteraanipelaajaiässä.

Näytä liitetiedosto 10414

Hyvää joulua KonsoliFiniläisille toivoo Konsolifinin 40-v veteraanikiekkoilija
#72 Hollmuth (SaiPa)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ostan nhl 13 tässä parin päivän päästä, ja oon kuullu huhua että yksinpelissä tietokonetta vastaan vaikein vaikeustasokin on helppo. Ja maalintekeminen olis todella helppoa, onko asia näin? Ite oon pelannu monta vuotta jo änäreitä niin oon aika kokenu peluri, mutta tykkään pelailla yksinpelinä ihan perus managerin kautta.

Sitten vielä onko jotain vinkkejä minkälaisia säätöjä ja asetuksia kannattaa muokata itse sinne, esim jotain pelinopeutta tai laukasutarkkuutta jne.

Sanoisin että osta peli,pistä nettijohto kiinni,lataa uusimmat päivitykset ja sliderit,huomaat sitten mikä on pelin taso suhteesa omaan taitotasoon tai pelikuvioihin.Peli itesään alkuperäisillä asetuksilla on tosiaan juuri tuota mitä sanoit,aivan liian helppo.


Juuri se laukausten peittäminen on se ongelma! Jos kiekko ei osu sinuun se on varmaan 80% varmuudella häkissä kun veskari ei näe sitä kiekkoa. Joten älä blokkaa vaan pokkaa (poke).

Pitää niin paikkansa...silti pitäisi alivoimalla niitä kuteja blokata...olen pari kertaa onnistunut ja kyllä siitä tulee hymy huulille mut ne loput 90% kun se menee maaliin EI! :D


Kolmannen kierroksen varaus sieltä tuli Montrealiin... Kuinkas monta peliä pitää pelata ennen kuin voi pyytää treidiä?

EDIT: Ei voi olla totta. Olen joutunut simuloimaan off-seasonin jo kaksi kertaa koska peli on jatkanut simulointia kauden alussa ensimmäiset pelit jonka takia olen lentänyt farmiin :mad:. Ei auta vaikka rämpyttäisi kolmiota koko syyskuun.

EDIT: Nyt Montreal siirsi pelaajani farmiin enkä voi enään simuloida 25.9 pidemmälle sillä konsoli tilttaa joka kerta. Kiitos EA, kiitos! En Montrealissa haluaisi koskaan enkä ikinä pelatakkaan... Mahtavaa aloittaa ura alusta :mad::mad:. Asetukset ja muut mukavuudet uudestaan, kunhan konsoli on ensin saanut tiedostot palautettua.

Itellehän tuo olisi suuri kunnia pelata Habseissa.
Kokeileppa seuraavaksi kun pelit on pelattu ja se simuloi kohti harkkapelejä,sammutat koneen (tai lopetat pelin vaan) just ennen kun se pääsee sinne harjoituspeleihin asti,sitten lataat sen saven uudelleen ja simuloit päivän kerrallaan.
Huomasin itekin tuon aivan saman ongelman ja nyt kesäkaudella tallentelen vähän väliä manuaalisesti uraa...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tarviiko btw xboxliven ladatakseni uusimmat sliderit, kokoonpanot jne, vai riittäkö vaan tuo nettijohdon kiinnittäminen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olisi erittäin mukavaa jos EASHL-homma muuttuisi vähäsen... :mad:

Aikalailla sama ongelma se tuntuu omalla kerholla olevan. Onhan toi kiekko ny ihan mukavaa ajan kulua kavereiden kanssa. Mutta tosissaan syö hiukan peli iloa tuo pelin haku systeemi. Tuossa huvikseni pitänyt tukkimiehen kirjanpitoa jonku viikon.
35 pelattua ottelua joista. 23 kertaa vastassa ollut huippu/eliitti porukka. 5 kertaa ammattilainen/pro. Ja 7 kertaa amatööri. Ja itse pelaan siis amatööri joukkueessa. Meillä kuitenkin kaikki ovat aikuisia työssä käyviä ihmisiä. Meillä ei ole aikaa pelata joka ilta. Tai joka kuukausi sitä n:100 peliä.
Vaikka nyt muka parempiaan vastaan pelaamalla kehittyy niin jotain rajaa. Se että nämä suomalaisetkin huippu tiimit meitä pyörittää 10-0. Ei se niin haittaa. Kiltisti poistumatta pelaamme loppuun. Mutta se mikä eniten riepoo on se että. Pelin jälkeen sieltä äidin pikku pulla posket ja muut es jonnet pomittaa v***u te ootte pa***ja viestiä, viesti laatikot täyteen. Niin. Ehkä olemme. Esimerkkinä eilinen ottelu. Vastus jätettäköön mainitsematta. Takkiin tuli 7-0. Peli ihan ok. Ei bugi maaleja jne. Mutta melko kaunis sanaisia viestejä pelin jälkeen. Siellä viljeltiin taas v sanaa. Kehotettiin työntämään levyä ja ohjainta ties minne. Minulla noin 200 pelattua peliä. Koko joukkueella yhteen laskettuna vajaa 1000. Ja vastustajan yhdellä pelaajalla yksin jo 1500 peliä. Siis 1500 peliä noin 4kk aikana. Eihän siinä ole muuta tehty kun pelattu julkaisusta asti. Ja tälläiset kaverit haukkuvat minua huonoksi. No onneksi minulla edes on elämässä muutakin sisältöä. Tavallaan käy kyllä tuota kaveria sääliksi.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Aikalailla sama ongelma se tuntuu omalla kerholla olevan. Onhan toi kiekko ny ihan mukavaa ajan kulua kavereiden kanssa. Mutta tosissaan syö hiukan peli iloa tuo pelin haku systeemi. Tuossa huvikseni pitänyt tukkimiehen kirjanpitoa jonku viikon.
35 pelattua ottelua joista. 23 kertaa vastassa ollut huippu/eliitti porukka. 5 kertaa ammattilainen/pro. Ja 7 kertaa amatööri. Ja itse pelaan siis amatööri joukkueessa. Meillä kuitenkin kaikki ovat aikuisia työssä käyviä ihmisiä. Meillä ei ole aikaa pelata joka ilta. Tai joka kuukausi sitä n:100 peliä.
Vaikka nyt muka parempiaan vastaan pelaamalla kehittyy niin jotain rajaa. Se että nämä suomalaisetkin huippu tiimit meitä pyörittää 10-0. Ei se niin haittaa. Kiltisti poistumatta pelaamme loppuun. Mutta se mikä eniten riepoo on se että. Pelin jälkeen sieltä äidin pikku pulla posket ja muut es jonnet pomittaa v***u te ootte pa***ja viestiä, viesti laatikot täyteen. Niin. Ehkä olemme. Esimerkkinä eilinen ottelu. Vastus jätettäköön mainitsematta. Takkiin tuli 7-0. Peli ihan ok. Ei bugi maaleja jne. Mutta melko kaunis sanaisia viestejä pelin jälkeen. Siellä viljeltiin taas v sanaa. Kehotettiin työntämään levyä ja ohjainta ties minne. Minulla noin 200 pelattua peliä. Koko joukkueella yhteen laskettuna vajaa 1000. Ja vastustajan yhdellä pelaajalla yksin jo 1500 peliä. Siis 1500 peliä noin 4kk aikana. Eihän siinä ole muuta tehty kun pelattu julkaisusta asti. Ja tälläiset kaverit haukkuvat minua huonoksi. No onneksi minulla edes on elämässä muutakin sisältöä. Tavallaan käy kyllä tuota kaveria sääliksi.


Sitten vielä jotukut väittää että tämä on sitä oikeaa lätkää :D IMO. Ei todellakaan...Ei mun mielestäni,ei sitten mitenkäänpäin :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Huh huh. On se kumma, miten yksi bugi voi vaikuttaa peliin näin paljon. Ennen kaikkea ihmettelen miksei sen eteen tehdä mitään. Aivan, puhun jälleen Odota hetki-bugista, joka estää ottelun alkamisen versus-pelissä. En yksinkertaisesti voi pelata koko peliä kyseisen bugin takia. Mitäs tässä teet koko levyllä, kun niin harvoin onnistun edes pääsemään kaukaloon pelin avaamisen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Huh huh. On se kumma, miten yksi bugi voi vaikuttaa peliin näin paljon. Ennen kaikkea ihmettelen miksei sen eteen tehdä mitään. Aivan, puhun jälleen Odota hetki-bugista, joka estää ottelun alkamisen versus-pelissä. En yksinkertaisesti voi pelata koko peliä kyseisen bugin takia. Mitäs tässä teet koko levyllä, kun niin harvoin onnistun edes pääsemään kaukaloon pelin avaamisen jälkeen.
Taitaa olla omissa välineissä tuo ongelma, turhaa peliä syytät ''bugista'', kun muut eivät tästä kärsi. Itselle ei esimerkiksi ikinä ole käynyt tuolla tavoin, enkä ole kuullut kenenkään muun valittavan tuosta.
 
Ylös Bottom