Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Eikö oikeasti kellään muulla jäädy tuo GMC:ee ? En sii pääse enään ollenkaan peliin koska joka kerta jäätyy niin tuohon pelin alkuun, että ruutuun jäätyy EA sportsin logo ja ps pitää sammuttaa takaa! Kun menee niin juntturaan! Pitääkö tässä alkaa poistamaan jtn peli tallenteita ?! Ei vaan huvittaisi kun on eashl:ässä legenda2..

E: Ja vit** sama pas** jatkuu EASHL:ässä. Heti kun teen maalin niin peli jäätyy niin, että pitääkö koko ps sammuttaa takaa..Onko kellään mitään mestaa mihin näistä voi ilmoittaa ? Johonki EAaan foorumeille niin menee viis viikkoa, että joku jaksaa vastata..

Jos sullaa pätkii netti tai on langaton,se vaikuttaa ainakin...mulla meinaa jäätyy heti kun yhteys pätkäsee vähänkin isommin ja jos ei jäädy niin peli alkaa tökkimään rajusti (myös offline pelit).Eihän muuten noi eashl:n jutut poistu vaikka poistaisit kaikki ps3:lta,nehän jää muistiin onlineen?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Vika ei voi olla netissä koska nopea sellainen löytyy ja ihan verkkopiuhalla pelailen. Kyse on pakko olla jostain bugista :S Voisko joku varmistaa tuon, että jääkö nuo eashl jutut muistiin ??
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Vika ei voi olla netissä koska nopea sellainen löytyy ja ihan verkkopiuhalla pelailen. Kyse on pakko olla jostain bugista :S Voisko joku varmistaa tuon, että jääkö nuo eashl jutut muistiin ??

Nopea ei ole synonyymi sanalle luotettava.

Ärsyttävästi kyllä itselläkin toisinaan katkeaa viestiin "yhteys EA:n katkennut" - yhteys PSN kuitenkin säilyy... Joku DNA<->EA välillä mättää. Pelit ei lagi yhtään mutta sitten vain pätkäisee EA:n palvelimiin poikki. :/
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Hyvä esimerkki taas tuosta tahmaamisesta viime pelissä, tällä kertaa toisinpäin. Omat ukot luisteli jatkuvasti potkun edellä ja vastustajalla ei ollut pienintäkään saumaa päästä kiekkoon ja pelasin itsekin ns. puolivaloilla. johdin 3-0 kun kolmas erä alkoi ja siinä vaiheessa selostaja kommentoi vastustajan taklauksen jälkeen "he needs few more hits like that to get the momentum back". Kaveri otti kuitenkin jäähyn ja oma pyöritys jatkui ja vastustaja heitti quittia kesken pelin kun menetti hermot. En millään kyllä jaksa uskoa että tuo tahmaaminen johtuisi aina nettiyhteydestä, sen kyllä huomaa eri tavalla jos yhteys tökkii.
 
Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ihanaa, kiitos ea. Lokalisoidun verkon ansioista kahteen iltaan löytynyt 1 vastustaja hutissa, boxin puolelta. Nyt kohta 20min yrittänyt löytää vastustajaa, ei vain löydy.. *****.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nopea ei ole synonyymi sanalle luotettava.

Ärsyttävästi kyllä itselläkin toisinaan katkeaa viestiin "yhteys EA:n katkennut" - yhteys PSN kuitenkin säilyy... Joku DNA<->EA välillä mättää. Pelit ei lagi yhtään mutta sitten vain pätkäisee EA:n palvelimiin poikki. :/

Mulla katkeilee näköjään myös jatkuvasti,tulee se keltanen teksti "et voi käyttää verkko-ominaisuuksia ennen kuin muodostat yhteyden serveriin uudelleen" tms. kun pelaan Be A Pro:ta :D ja yleensä sitten alkaa peli tökkimään siten että näen kun pelaajat liikehtivät sekunnin välein :D Siis offlinessa vieläpä....millonhan tulee änäri jossa tekoäly tulee serverin kautta kokonaan,sitten vasta kusessa ollaankin :D
Mutta varmaa on se että peliin tuli joku bugi tuon patchin yhteydessä,nimenomaan verkkopeleihin,tai sitten EA:n serverit on ihan hiton tukossa.




E: Onhan näitä vikoja pelissä paljonkin...Be A Pro:ssa ei aina pääse vaihtoon enenn kun omissa soi tai onnistut tekemään paitsion.
Ikinä ei tule 5min.,10min. tai muita jäähyjä..yhen kerran olen nähnyt 5 min. penaltyn ja sekin on turhan harvinaista...2+2 tulee aika usein sentään...Selästä taklataan paljon,selostajakin reagoin että oli tuuria ettei saanut 5 min. jäähyä...ja pelaaja ei loukkaannu noista millään,se kummastuttaa kyllä...lisää loukkaantumisia ja siihen voisi yhdistää tuon 10min. penaltyn ja ulosajot.En tiedä toimiiko ne gm:ssä sitten paremmin mut be a pro:ssa ei ainakaan...Ja vielä se että pelaan pr ja olen aina,joka ikisessä joukkueessa ja ketjussa alivoimassa...miksi ihmeessä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

En kyllä ymmärrä miten EA:n kokoinen pulju onnistuu tässä joka vuosi. Tosiaan ennen tuota viimeistä korjauspäivitystä esim. tuota bugia ei ilmaantunut itsellä, että peli alkaa aloituksen jälkeen aina 2s päästä alusta ja lopuksi yhteys vastustajaan katkeaa synkronointiongelman takia.

En haluaisi haukkua peliä aivan paskaksi, potentiaalia tässä on paljon enemmän mitä NHL12, mutta laadunvalvonta on kyllä todella olematonta jos korjauspätsit tuovat mukanaan vain lisää bugeja...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

En kyllä ymmärrä miten EA:n kokoinen pulju onnistuu tässä joka vuosi. Tosiaan ennen tuota viimeistä korjauspäivitystä esim. tuota bugia ei ilmaantunut itsellä, että peli alkaa aloituksen jälkeen aina 2s päästä alusta ja lopuksi yhteys vastustajaan katkeaa synkronointiongelman takia.

Hi everyone,

We are well aware there are some issues with the game looping to the opening faceoff during Versus and HUT games primarily, but it can happen in GM Connected as well. I have been able to reproduce the issue reliably now, we just need to figure out why it's happening so we can fix it.

Work Around
I have found that you can fix the issue temporarily by quitting to your XMB or Xbox Dashboard and going to your save files on your Hard Drive and deleting your
OnlineRoster1 file and then booting up the game. This won't fix the issue for every game that you go into as your opponent can be the one that could be causing this issue, if that's the case they would have to do the same.

Note - I was reproducing the issue by going into an OTP game from the Lobby and then going into Versus or HUT, so if this is something that you are doing, try rebooting before going into HUT or Versus to avoid the issue.


Eli jos käännöstä tarvii niin EA:lla on ongelma tiedossa ja syykin on löytynyt.

Pikakorjaus tilanteeseen: Tuhotkaa konsolilta OnlineRoster1-tiedosto ja käynnistäkää hokki uudestaan. Tämä auttaa siihen asti kunnes tulee vastustaja joka ei ole tehnyt samaa.

Ongelma ilmenee useammin jos olet ensin pelannut OTP:tä ja menet sen jälkeen 1v1-matseihin, eli varuiksi kannattaa publapelien jälkeen käynnistää konsoli uudelleen...

Levittäkää sanaa ettei kaikki kysele samaa...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Miten voin ostaa playstation storesta noita pakkoja oikealla rahalla?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Aamulla toimi Live mainiosti, ja uusi tunerikin on paikalla jonka pitäisi korjata pelien luuppaus!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ei saatana mitä paskaa :D 7-9 korttia yli 80,noh,ne oli pääoasin kaiki siinä 80 millä ei tee mitään.Onko tosiaan noin köyhää touhua?

Itse saanut pakoista jotain mainitsemisen arvoista SOTW Brodeur sekä R. Kesler. Eli ei hääppösiä. Toiset nappaa Malkinit ja toiset nappaa AHL jyrät. Pitäisi olla suurempi mahdollisuus saada pakasta edes ovr 85 pelaajia. Harvoin noilla ovr 80 kavereilla 15 000 pucksin pakasta omiansa takaisin saa..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tosa bapissa tein vaihto pyynnön ja gm sano et joukkue ehtii uutta pesukonetta ja mun kauppaamisesta ei tule tarpeeksi rahaa. Petyin kun muka mun ukko ei oo yhen pesukoneen arvone :(

Toi bap on kyllä täysin perseestä, mulle väitti samaa vaikka johdin koko ekan NHL kauden pistepörssiä ja vasta toisella kaudella ne otti mun vaihtopyynnöt tosissaan, ja sillonki vaihdettiin vasta toisen ja kolmannen kauden välisellä tauolla.

Koko pelimoodi on kyllä täysin sekaisin, lopetin nhl 13 pelaamisen joksikin aikaa mutta nyt oon taas alkanu pelata uudelleen mutta sama meno jatkuu vaikka oon koittanu slidereillä saada bapissa vastustajasta kovempaa, nyt kolmannella kaudella oon pelannut 12 ottelua ja maaleja on 48!?!! vaikka slidereitä muuttelis mielin määrin niin tekoäly puolustajan ja maalivahtien ohi on helppo päästä typerän tekoälyn takia. Ei paljon parempi nopeus & fyysisyys auta vastustajalla kun tyhmien puolustajien ohi pääsee 8-15 läpi-ajoon joka ottelussa.

Noi sliderit sais olla samanlaisia kuin Fifassa jossa niillä oikeasti on vaikutusta, ainakin Fifa 12:sta voi omasta ja/ tai vastustajan joukkueesta niin nopean/ taitavan/ ym. kuin haluaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Toi bap on kyllä täysin perseestä, mulle väitti samaa vaikka johdin koko ekan NHL kauden pistepörssiä ja vasta toisella kaudella ne otti mun vaihtopyynnöt tosissaan, ja sillonki vaihdettiin vasta toisen ja kolmannen kauden välisellä tauolla.

Koko pelimoodi on kyllä täysin sekaisin, lopetin nhl 13 pelaamisen joksikin aikaa mutta nyt oon taas alkanu pelata uudelleen mutta sama meno jatkuu vaikka oon koittanu slidereillä saada bapissa vastustajasta kovempaa, nyt kolmannella kaudella oon pelannut 12 ottelua ja maaleja on 48!?!! vaikka slidereitä muuttelis mielin määrin niin tekoäly puolustajan ja maalivahtien ohi on helppo päästä typerän tekoälyn takia. Ei paljon parempi nopeus & fyysisyys auta vastustajalla kun tyhmien puolustajien ohi pääsee 8-15 läpi-ajoon joka ottelussa.

Noi sliderit sais olla samanlaisia kuin Fifassa jossa niillä oikeasti on vaikutusta, ainakin Fifa 12:sta voi omasta ja/ tai vastustajan joukkueesta niin nopean/ taitavan/ ym. kuin haluaa.

Ja paljonko näyttää +- tilasto? vaikea uskoa että vaikeimmilla asetuksilla on nuo maalit tehty mikäli sitten pelaat vaan sitä maalientekoa etkä esim. blokkaa vetoja tms...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ja paljonko näyttää +- tilasto? vaikea uskoa että vaikeimmilla asetuksilla on nuo maalit tehty mikäli sitten pelaat vaan sitä maalientekoa etkä esim. blokkaa vetoja tms...

+36 eli aika epärealistinen 12 ottelun ja 65 pisteen jälkeen (pisteiden valossa voi ollakin realistinen mutta ei otteluiden) Ja taklaan myös paljon (91 listassa toisella Shea Weberillä "vain" 59) sekä blokkaan laukauksia aktiivisesti mutta puolustuspeli kärsii kyllä joskus siinä kun olen puolustamassa ja huomaan että oma puolulainen on saamassa kiekon, lähden heti spurttaamaan vastustajan päätyyn ja pyydän samalla syöttöä mutta joskus puolustaja ei saa syötettyä/ purettua jolloin vastustaja saa hyvän tilaisuuden tehdä maali, Mutta toisaalta se on myös hyvä tilanne päästä läpi-ajoon.

Pari asiaa mitkä on pistäny silmään noissa tilastoissa on: 159 laukausta 12 ottelussa (30,19% mennyt häkkiin) ja pelaajalla jolla on toiseksi eniten laukauksia on Rick Nash 57 ja vain 1 maali..? Eli ei pelkästään omalla pelaajalla/ joukkueella outoja tilastoja ja en ole kai tällä kaudella edes pelannut vielä Rangerseja vastaan joten aika outoa.

Sitten myös kiekonmenetyksiä (30) ja riistoja (40) on enemmän kuin muilla pelaajilla, oman joukkueen pelaajilla on paljon kiekonmenetyksiä verrattuna muuhun liigaan luultavasti koska pyydän paljon syöttöjä joskus myös typerissäkin tilanteissa. :S

Saako BaP pelinkestoa muutettua? 20min. erillä pelaan ja sitä ei pysty muuttamaan ainakaan kesken kauden paitsi maalivahtina? Mutta voiko sitä sätää silloin kun aloittaa BaP:eek:n? uskoisin että esm. 5min. erillä olis paljon realistisemmat tulokset.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

+36 eli aika epärealistinen 12 ottelun ja 65 pisteen jälkeen (pisteiden valossa voi ollakin realistinen mutta ei otteluiden) Ja taklaan myös paljon (91 listassa toisella Shea Weberillä "vain" 59) sekä blokkaan laukauksia aktiivisesti mutta puolustuspeli kärsii kyllä joskus siinä kun olen puolustamassa ja huomaan että oma puolulainen on saamassa kiekon, lähden heti spurttaamaan vastustajan päätyyn ja pyydän samalla syöttöä mutta joskus puolustaja ei saa syötettyä/ purettua jolloin vastustaja saa hyvän tilaisuuden tehdä maali, Mutta toisaalta se on myös hyvä tilanne päästä läpi-ajoon.

Pari asiaa mitkä on pistäny silmään noissa tilastoissa on: 159 laukausta 12 ottelussa (30,19% mennyt häkkiin) ja pelaajalla jolla on toiseksi eniten laukauksia on Rick Nash 57 ja vain 1 maali..? Eli ei pelkästään omalla pelaajalla/ joukkueella outoja tilastoja ja en ole kai tällä kaudella edes pelannut vielä Rangerseja vastaan joten aika outoa.

Sitten myös kiekonmenetyksiä (30) ja riistoja (40) on enemmän kuin muilla pelaajilla, oman joukkueen pelaajilla on paljon kiekonmenetyksiä verrattuna muuhun liigaan luultavasti koska pyydän paljon syöttöjä joskus myös typerissäkin tilanteissa. :S

Saako BaP pelinkestoa muutettua? 20min. erillä pelaan ja sitä ei pysty muuttamaan ainakaan kesken kauden paitsi maalivahtina? Mutta voiko sitä sätää silloin kun aloittaa BaP:eek:n? uskoisin että esm. 5min. erillä olis paljon realistisemmat tulokset.

Vastustajan vaikeus ja aggressiivisuus täysille,pitäisi vaikeutua peli.
Sillä "vanhalla" tyylillä (jos sitä saa alkuvalikosta enään otettua) saa 5 minsan erät eli olet kentällä koko ajan vissiin ilman simulointeja,jolloin omat tuskin tekevät mitään...
Tilastot on kyllä välillä ihan ihmeelliset,itsellä on kiekonriistoja kaudella 225 ja menetyksiä myös sellanen 100 (68 peliä).Pitäisi heittää kiekko aina pois kun saa sen ja vastustaja tulee iholle mut nyt ongelmana on se että sen menettää liian harvoin jotta se olisi kannattavaa.
Kun katsoo miten ne oikeasti pelaa,eihän ne pidä kiekkoa kun joku tulee ja ajelee pommia niskaan,kiekko lähtee lavasta yleensä heti,se tuntuu olevan vika pelissä et sitä kiekkoa ei tarvitse syöttää heti...joka taas mahdollistaa sen että voi tehdä mitä haluaa kentällä (mahdollistaa myös monet ns.helpot maalit)...
Samoin puolustuspäässä,jos menen blokkaamaan kutia maalin eteen,soi aina omissa mut jos pidän siniviivan,omat pakit tekee työnsä paremmin.Jokseenkin realistista muuten paitsi että tuntuu olevan "pakkomaali" kyseessä jos menen sinne itse riehumaan.Pysyn pois maalin edestä mielummin :D

Eka kausi takana mulla myös NHL:n osalta (itse junnusarjassa),siellä muuan Parise vei pistepörssin jopa 100 pisteellä.Crosby ja Thornton seuraavina.Thornton teki muuten syöttö/peli joten nuo päivitykset korjasi aiemmin kokemani "vääryyden" (Richards vei pistepörssin 84 pisteellä muistaakseni ja maalipörssi voitettiin 41 maalilla tjsp.).Tilastot näyttävät suht oikeilta.
54+66 sain kasaan ekalla junnukaudella ja ukkokin kehittyi 69->74.Ainoa kysymys onkin että säilyykö nuo arvot vai tippuvatko vielä kuten ennen patchia.Ekalla kaudella ne ei ainakaan tipu.
Playoffsit loppu välieriin Kitchener Rangersia vastaan jolla muuten on aika sairaan kova pakka ekalla kaudella kasassa.Puempel+Rieder kaksikko väänsi 2 pistettä/peli :D Gibson on rautaa maalissa ja pakit on Iafratea ja Sol:ia myöden aika kovia ukkoja.Pelaan ite London Knightsissä.
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tyhmä kysymys, mut miten ne NHL pelaajien siirrot Eurooppaan saa toimimaan? Joku asetussarja sielt tuli kun päävalikos paino kolmiota. Ei kuitenkaan minkään joukkueen kokoonpanot oo muuttunu.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Hohoh, tuli ehkä erikoisin bugi vastaan online versus matsissa tähän mennessä. :D :D Pelasin Chicagolla New Jerseyä vastaan ja tilanne oli tasan 1-1. Pääsin laidasta läpi, mutta Brodeur torjui kiekon. Olin jo luovuttanut siinä vaiheessa ettei mene maaliin ja peli vihelletään poikki. Tekoäly kuitenkin puski päin Brodeuria ja kiekko meni minun pelaajan työntämänä maaliin vaikka kiekko oli jo maalivahdin räpylässä. Tuomari luisteli samantien nohevana paikalle ja näytti kädellä että maalihan se! Tuomari menee tarkistamaan vielä videolta ja näyttää että maali tuli. Kuitenkin tämän jälkeen näytetään kun Viktor Stalberg pyörähtää harmistuneena, kun maalia ei hyväksytä (nimenkin perässä maalisarakkeessa lukema 0 :D ) ja samaanaikaan Chicagon kotiyleisö hurraa maalin merkiksi??? Seuraa aloitus keskeltä ja totta tosiaan, maalia ei hyväksytty! :D Hiukan ristiriitaisat tapahtumat.

Seuraavassa pelissä myös bugi, tosin vähän tavanomaisempi. Peli jatkoajalla 2-2 tilanteessa, jatkoaika häämöttää loppua ja yhtäkkiä peli pomppaakin taas jatkoajan alkupuolelle ja aloitukseen omasta päästä. Näin kävi kolme kertaa ja vasta neljännellä kerralla jatkoaika meni loppuun asti ja rankkareille. Tuplapitkä peli piti pelata ennen kuin ratkesi voittaja. :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

en tiä onko ennemmin tullu esille mutten jaksanu rullata edellisiä sivuja, mutta pystyykö gm connectedissa pelaamaan samalla konsolilla(PS3) kahdella ohjaimella?
 
Ylös Bottom