Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ylilyöntejä... Ihme etteivät ole jo nostaneet Luongoa jo 95 paikkeille.. Canucksissa kaikki liian hyviä. Se alkaa jo ärsyttää.

Niin on,vaikka kyseessähän on kaikenmailman Bieksat jotka ovat "satunnaisliikkujia ja satunnaisvireisiä" pelaajia,vetävät kauheata tahtia taas pelissä.

Pelaajiin pitäisi saada oma ns. "piilotettu" alue.Semmostahan mainostettiin jo että jotain "erityiskykyjä" on joillakin pelaajilla mutta kaipaisin sellasta slideriä joka peluuttaa pelaajaa enemmän paikallaan ja toisia taas koko ajan kaukalon päästä päähän,mutta tätä ei voisi itse päästä muuttamaan.
Tuossa pelaajien käyttäytymisessä ei ole eroja,sen takia ei ole ukon nimelläkään väliä kunhan arvot sopii pelityyliin ja varsinkin onlinessa tämän huomaa.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

En nyt ole ihan varma mitä tarkoitat? Voisitko valaista idioottia vähän? :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

En nyt ole ihan varma mitä tarkoitat? Voisitko valaista idioottia vähän? :)

Canucksien taktiikka on kun Detroitilla,pelataan 2 erää 99% ja viiminen 110%.Jos ne pelaisi 110% oikeasti 60 minuuttia,niin Bieksakin tekisi 30 maalia kaudessa.Tämä ei näy pelissä,siksi tuosta joukkueesta on tehty liian hyvä.IMO.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mahtaiskohan kellään olla tietoa siitä miksi peli soittaa SM-liigassa ja Kansainvälisissä turnauksissa "Kotijoukkueen esittelyn" tilalla "Erätauko"-soittolistaa? Esimerkiksi TPS:llä kun pelaa niin introssa kuuluu ensin tietysti Maamme-laulusta pätkä, jonka jälkeen/taustalla soi TPS-Intermission -soittolistan biisejä. Nyt laitoin sitten tuon TPS-Intron tuonne "Erätauko"-kohtaan ja nyt sieltä sentään kuuluu TPS:n intro taustalla. Sama vika siis kun pelaa maajoukkueilla ja "Kotijoukkueen esittely"-kohtaan on laittanut IIHF:n intron niin sitä ei kuulu koskaan. Toinen asia mikä hämmentää on se kun menee Luontivyöhykkeeseen ja siellä soi nykyään jostain syystä TPS:n erätaukomusiikit eikä sitä pelin normaalia valikkomusiikkia. Missään kohtaa omia musiikkeja ei ole kuitenkaan raksia siinä "EA Trax"-kohdassa, eikä nämä omat musiikit edes soikaan normaalivalikossa, ainoastaan tuolla luontivyöhykkeellä. Nyt kun vielä vaihdoin TPS:n intron ja erätaukomusat päittäin, niin luontivyöhykkeellä kuuluu pelkkää Enter Sandmania looppina 45 sekunnin pätkissä.

Onko tämä omassa konsolissa oleva vika vai mistä mahtaa olla kyse? Kaverilla toimii ihan normaalisti Xboxilla, itse siis PS3:lla pelailen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

En ihan usko, JYPin oletusmaalivahtikaksikko Perhonen - Myllykoski ja Tarkki viltissä :D

Joo, ei EA oikein panosta tuohon SM-Liigaan...itse pelasin yhden turnauksen Liiga-joukkueilla ja kun aloitat vaikka 2.erän ja katsot sen alun animaation, niin joskus se on se, että veskari hörppää pullosta vettä ja laittaa sen takaisin maalin katolle. Niin tässä SM-Liigan animaatiossa se veskari tekee saman, mutta pari metriä sivummalla maalista, eli esim. se pullo jää leijumaan siihen ilmaan, kun se veskari olevinaan sen pullon laittaa siihen maalin katolle, joka on parin metrin päässä mokesta. :)

Toinen minkä huomasin, niin Myllykoski kun koppaa kiekon, niin selostaja puhelee hänestä "Smithinä". :D Jokin Myllykosken lempinimi vai?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Onko tämä omassa konsolissa oleva vika vai mistä mahtaa olla kyse? Kaverilla toimii ihan normaalisti Xboxilla, itse siis PS3:lla pelailen.
Itsellänikin kyllä boxilla menee juuri noin. En kuitenkaan juuri eurooppalaisilla sarjoilla tai maajoukkueilla pelaile, joten ei se juuri minua häiritse. Eikä SM-liigan joukkueilla pelissä tunnetusti mitään sisääntuloja edes ole, joten melko sama se minulle on, mikä biisi siinä sen pienen hetken soi Maamme-laulun ja kiekon tippumisen välissä. Pelaajia luodessakin ihan mielellään kuuntelee jotain muuta kuin valikkobiisejä, joita saa kuunnella aivan tarpeeksi. Toki sitten tuossa sinun tapauksessasi saattaa vähän alkaa kyllästyttää se 45 sekunnin Enter Sandman -looppi.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Itsellänikin kyllä boxilla menee juuri noin. En kuitenkaan juuri eurooppalaisilla sarjoilla tai maajoukkueilla pelaile, joten ei se juuri minua häiritse. Eikä SM-liigan joukkueilla pelissä tunnetusti mitään sisääntuloja edes ole, joten melko sama se minulle on, mikä biisi siinä sen pienen hetken soi Maamme-laulun ja kiekon tippumisen välissä. Pelaajia luodessakin ihan mielellään kuuntelee jotain muuta kuin valikkobiisejä, joita saa kuunnella aivan tarpeeksi. Toki sitten tuossa sinun tapauksessasi saattaa vähän alkaa kyllästyttää se 45 sekunnin Enter Sandman -looppi.

Aika erikoinen bugi taas kerran EA:lta. Itse kyllästyin BaPiin ja BaGM-moodia pelattuani selvisi, että tällä konsolilla on aivan turha edes yrittää (yhden pelin simuloiminen kestää n. puoli minuuttia). Sen lisäksi tuli huomattua, että EA oli päivittänyt SM-liigan kokoonpanot, ainakin TPS:n osalta aika perusteellisesti, niin oli pakko laittaa kausi taas käyntiin. Eihän noilla musiikeilla muuten niin väliä, mutta tuohan se pientä autenttisuuden tunnetta kun saa edes sen lyhyen pätkän verran kuulla taustalla oikeaa introa. Erätaukomusiikit eivät sentään niin tärkeitä ole realistisuuden kannalta kun ne tauot tulee muutenkin rämpytettyä ohi niin nopeasti, ettei siinä mikään musiikki ehdi edes alkaa. Olisihan se kyllä hienoa saada oikeat SM-liiga sisääntulot, hallit ja kultakypärät, mutta varmaankin aika turha toive (vaikkakin kaksi jälkimmäistä sarjassa aikaisemmin ovatkin esiintyneet). Maajoukkueilla ei nyt niin väliä olekaan, varsinkin kun nuo kansallislaulut taitavat muutenkin kuulua siellä asiaan.

Tuo luontivyöhykkeen soittolistavalintatapa vain hämmästyttää, koska ennen näitä kikkailuja siellä kuului NHL:n erätaukomusiikkia ja nyt sitten tuo Enter Sandman. Toki olen nyt näiden säätämisten jälkeen kokeillut vain tuota SM-liiga kausimuodon pelaajamuokkausta. Ehkä kun menee "Oma NHL13" -valikon kautta luontivyöhykkeelle, kuuluisi jälleen nuo NHL:n erätaukomusat. Tuli kyllä muutenkin hieman lisättyä materiaalia tuohon TPS-erätaukolistaan, niin on edes vähän vaihtelua.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Voiko pelissä muuten pelata samalla konsolilla niin, että toinen pelaajista hyökkää koko ottelun ylöspäin ja toinen alas? Muutaman kerran olen joskus PS3:lla kokeillut, mutta ei onnistu. Luulisi tuon olevan mahdollista.

//: Näinhän olen aina tehnyt kun kavereitani vastaan olen pelannut. Silti puolet ovat kääntyneet toiseen erään mennessä... no joo, pitääpä vielä kattoa kertaalleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Voi, näyttöasetuksista vaan vaikka koti ylös, niin kotijoukkue tietty pelaa ylöspäin koko pelin.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Dodi,nyt on pelattu Be A Pro:ssakin tulokassopimus umpeen,3 kautta Avseissa...Jatkosopimusta tarjosivat Phoenix,Winnipeg,Avsit ja Montreal,ei ollut vaikea päätös missä jatkaa,Habseissa tietty 3-vuoden paperilla.Palkkakin vaatimaton 10,5 milj. Ihmekään silti kun lähelle 140 pisteen kausia kaikki 3,itse asiassa viimeisin tasan 140 pojoa,mutta niistäkin oli 85 syöttöjä,voitin maalipörssin 55 maalilla ja Ovie tiukasti perässä 53 maalillaan.Enkä pelannut edes kun jonkun 70-71 peliä...Ollaan Ovien kanssa nyt voitettu maalipörssi vuorotellen 4 kautta :D Pistepörsin olen vienyt joka kausi,samoin paras puolustava hyökkääjä, viimeisin kausi +- tilastokin hurjat +55 kun tokalla kaudella se oli vain +6.

Playoffsit kusee siihen ku olen lasaretissa joka toisen ottelun...Ei siis vielä Stanley Cuppia,josko sitten Montrealin hyvällä mokella (Price edelleen) ja laajalla pelaajistolla...Ukon Overall on 97 ja kohta on edessä sekin juttu et ei saa enään laitettua kehityspisteitä mihinkään,etenkin siinä osiossa jossa luistelu,kiihtyvyys yms.
3 niistä täydet 99 ja muut siinä 91-92. pari kautta ja ne on täydet.

Eli nyt on pelattuna 2 kautta junnuissa (joka meni uusiksi).3 kautta junnusarjaa ja 3 NHL:ssä + playoffsit siihen päälle.EASHL:ää oon vääntänyt jonkun 50 matsia ja HUT:ia kohta 300 peliä,aika paljon enemmän kun mitä ajattelin ehtiväni ja nyt on vasta helmikuun loppu.Be A Pro:ta olis tarkotus sada pelattua sen 20 kautta,eli kokonainen ura,voi olla että lopetan jo siinä 18 kohdalla,riippuu peleistä ja pisteistä.Se motivaatio katoaa vasta kun on kaikki ennätykset ja muut saavutettu.

Niin ja se GM:n alotus on sitten kun siirtoikkuna umpeutuu,sitä pelaan niin kauan että legendan laatta tulee ja taidan alottaa sen "helppo" asetuksella,se vie vissiin jotain 3-5 kautta kun tuo trophy pärähtää,uskoisin ainakin...

Muuten...miten eroaa playmaker ja grinder boostipaketit toisistaan be a pro:ssa (sama vissiin eashl),niiden vaikutusta kun ei näe bap:ssa...Mielestäni luistelu ja taklaaminen on grinderillä jotenkin paljon voimakkaampaa??
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Voiko pelissä muuten pelata samalla konsolilla niin, että toinen pelaajista hyökkää koko ottelun ylöspäin ja toinen alas? Muutaman kerran olen joskus PS3:lla kokeillut, mutta ei onnistu. Luulisi tuon olevan mahdollista.

//: Näinhän olen aina tehnyt kun kavereitani vastaan olen pelannut. Silti puolet ovat kääntyneet toiseen erään mennessä... no joo, pitääpä vielä kattoa kertaalleen.

Itsellä on ihan sama homma. Laittoi sitten näyttöasetuksista kuvakulmaa ylös tai alas, koti tai vieras, niin aina puolet vaihtuu 2.erässä. :/
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Jahas..möin HUT:issa pelaajan 10 000 pucksilla mutta kun menin kattomaan niin tilillä oli vain 9500?? mitä ihmettä...ja minimihintanakin oli 9900.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

EA nappaa hutissa lopullisesta kauppahinnasta aina käsittääkseni 5% siivun välistä.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ostinpa lopulta NHL13 stanley cup editionin pleikkarille ja aloin syötellä HUTin koodia, että saisi pakkauksia peliin, mutta niitä ei näkynytkään missään kaupassa, eli mitä voin tehdä???
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Meillä on kaverin kanssa ongelma muodostaa online-peliä. Ihan sama kumpi laittaa kutsun kummalle niin aina tulee että yhteys vastustajaan katkesi. Ja tämä ongelma on vain yhen henkilön kanssa, kaikkien muiden kanssa peli onnistuu? Missä voisi olla vika? Alustana PS3.

*EDIT* Tähän löytyikin jo syy toisaalta.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Hei sellaista aateli kysyä että pystyykö NHL 13 pelaa netissä kaverin kanssa jotain toista vastaa kahelta eri pleikkarilta samalla puolella vai pitääkö pelata samalla koneella??
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Hei sellaista aateli kysyä että pystyykö NHL 13 pelaa netissä kaverin kanssa jotain toista vastaa kahelta eri pleikkarilta samalla puolella vai pitääkö pelata samalla koneella??

Sparripelejä samalla puolella tuntemattomia vastaan, vs-matseja ei.
 
Ylös Bottom