Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Tämä viesti ei ole sitten mitenkään vittuiluna tai mitään!

Mutta mietin tässä kun kahta vastaan oon pelannu ja näyttää siltä, että löytyy ainakin molemmilta dream teamit niin onko monellakin täällä? Itellä on hutista paljonkin kokemusta mutta eipä ole kiinnostanut oikeastaan ruveta tuhansia euroja käyttämään siihen, että saisi tollasen joukkueen. :D

Nimim. Omaan paskan joukkueen :)
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Tämä viesti ei ole sitten mitenkään vittuiluna tai mitään!

Mutta mietin tässä kun kahta vastaan oon pelannu ja näyttää siltä, että löytyy ainakin molemmilta dream teamit niin onko monellakin täällä? Itellä on hutista paljonkin kokemusta mutta eipä ole kiinnostanut oikeastaan ruveta tuhansia euroja käyttämään siihen, että saisi tollasen joukkueen. :D

Nimim. Omaan paskan joukkueen :)

Ainakin 3 pelaajaa on alkanut pelaamaan HUTia vasta viikko-kaksi sitten, joten kaikilla ei ole hyvää joukkuetta.
Itse olen pelaillut syksystä asti ja joukkue alkaa olla aika hyvä, niiden ohjaaja vaan ei.

Esim. Ihmiskuula perusti joukkueensa vasta pari vko siiteen, mutta hyvin näytti minun miljoonamiehiä vievän.
Hyvät pelaajat auttavat toki pärjäämisessä, mutta eivät kuitenkaan ratkaise kaikkea. (Valitettavasti ; ), heh )



Itse asiassa normi HUT online peleissä olen pärjännyt huomattavasti paremmin SM-liiga joukkuella, kuin tuolla puolen miljoonan joukkueella.
Tosin kone varmaan yrittää valita näihin peleihin samantasoisia vastustajia.
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Ainakin 3 pelaajaa on alkanut pelaamaan HUTia vasta viikko-kaksi sitten, joten kaikilla ei ole hyvää joukkuetta.
Itse olen pelaillut syksystä asti ja joukkue alkaa olla aika hyvä, niiden ohjaaja vaan ei.

Esim. Ihmiskuula perusti joukkueensa vasta pari vko siiteen, mutta hyvin näytti minun miljoonamiehiä vievän.
Hyvät pelaajat auttavat toki pärjäämisessä, mutta eivät kuitenkaan ratkaise kaikkea. (Valitettavasti ; ), heh )



Itse asiassa normi HUT online peleissä olen pärjännyt huomattavasti paremmin SM-liiga joukkuella, kuin tuolla puolen miljoonan joukkueella.
Tosin kone varmaan yrittää valita näihin peleihin samantasoisia vastustajia.

Joo en tarkoittanut justiinsa mitenkään hyökkäävästi :D Koomista vaan ku itellä paras pelaaja justiinsa koivun mikko tai spezzan jason niin tuleepi vastaan 20 pelaajaa, jotka on 1½x parempia :D No mut eilenkin Japezin kanssa pelatut pelit oli ihan hyviä siinä ekat kaks erää ku oli aika tasaista vääntöä mutta sitten meikäläinen muuttui selkärangattomaksi kolmannen erän puolenvälin jälkeen ja maaleja alkoi tulemaan mun reppuun sitä tahtia, että Juhani Tammiseltakin olisi hiukset tippunu päästä :D
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

esajorma vs. ihmiskuula91

Koti:
4-1 voitto

Vieras:
3-2 voitto
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Ihmiskuula - Naapurinjanne

Vieras 8-2 voitto

Koti 4-0 voitto
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Edd138 vs. huumonen

Koti:
4-3 voitto

Vieras:
3-4 tappio
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Edd138 vs. jorzu-

Koti:
7-1 voitto

Vieras:
8-1 voitto
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Tulokset päivitetty taulukkoon.

huomauttakaa jos on tullut virheitä.
===========================================================================================
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Edd138 vs. naapurinjanne

Koti:
13-0 voitto
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Ihmiskuula -Jerberi

Vieras: 4-1 Voitto

Koti: 8-3 voitto
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Jiips - Stenis19

Kotona
0-5 tappio

Vieraissa
0-7 tappio


....kun ei mee niin ei mee :(

No, eipä mulla loputtomasti paikkoja ollutkaan, puolustusvoittoisesti piti lähteä, mutta joutui sitten kuitenkin
heittämään aina "kaikki peliin" kun jäi heti kättelyssä pari maalia jälkeen.

Hyvät pelit kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Tulokset päivitetty.

Tällä hetkellä suoraan 2. kierrokselle menossa näyttäisi olevan:

Edd138
esajorma
stenis19
HcTs_Japez
ihmiskuula91
huumonen

No, vielähän tuohon voi muutoksia tulla.
================================================================
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Jiips - Jerberi

Vieras

3 - 1

Jiips - Huumonen

Koti

2 - 7

Vieras

0 - 1
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Tulokset päivitetty:

==================================================================================================
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

stenis19 vs. Naapurinjanne

Koti:
ei vielä pelattu

Vieras:
10-2 voitto
 
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Tulokset lisätty taulukkoon.

Kaikki paitsi jorzu ja jerberi saivat pelattua vaaditut 9 peliä määräaikaan mennessä, hienoa.

En nyt ehdoin tahdoin halua ketään heittää ulos turnauksesta, joten olen yhteydessä jorzuun ja kyselen onko hänen mahdollista saada kuitenkin kaikki pelit pelatuksi
ensi sunnuntaihin mennessä. Jerberillä 2 ottelun viive ei pitäisi olla mahdotonta kiriä tällä viikolla kiinni.

Seuraava aikaraja on siis sunnuntai 21.4 klo 23.59, joilloin pelattuna tulisi olla kaikki runkosarjan pelit. Yritetään pitää tästä kiinni.
Jos teillä tulee viivytyksiä, reissuja tms. niin ilmoitelkaa forumille, niin yritetään sopia poikkeusjärjestelyitä.
Jos teillä on vaikeuksia tavoittaa tiettyjä pelaajia rästipeleihin, sopikaa pelejä PS3 maililla tai tällä forumilla.

===============================================================================================================================
 
Ylös Bottom