Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

On se nyt saatana, peli tilattu kuukausi sitten Vaasaan päin ennakkoon, maanantaina kuulemma laitettu postiin, eikä peliä vieläkään näy, VPD siis kyseessä. Kyllä nyt vituttaa kun olin täysin varma, että peli tulisi perjantaihin mennessä.

Itse olen tilannut 2 kertaa VPD:stä ennakkoon ja molemmilla kerroilla on ollut ajallaan. Änäri tuli torstaina niin kuin pitikin ja skyrim tuli aikoinaan jopa päivää ennen julkaisua. Minäkin sain maanantaina viestin että on laitettu postiin. Ajattelin että voisi jopa tulla keskiviikkona kun ei sillä postilla sieltä ahvenanmaalta nyt niin monta päivää pitäisi mennä. Kooditkin tulivat sähköpostiin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Toimiikos teillä EASHL hyvin? Minulla ja kaverillani ainakin lagailee aika pahasti.. :confused:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Hain eilen Ideaparkin GameStopista ennakkovaraamani NHL 13 Stanley Cup Editionin ja huomasin kotona, että sen Steelbookin takakannessa, jossa on Stanley Cup voittajajoukkueet 1991-2011, niin siine Stanley Cupin päällä on jokin teippi ja siinä jokin "koodi". "Koodin" seassa on "EA" kaksi kirjainta NHL13 ja sitten vielä kolme kirjainta.
Mikä tämä teippi juttu on?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Katsoinpa juuri huvin vuoksi pelintekijöiden listan läpi, ja selvisi että itse Pepe Jurgens on ollut erään toisen suomalaisen kanssa (nimi ei muistu mieleen) vastuussa SM-liigapelaajien kokonaisuuksista jne. Hauska juttu, kas kun en ole tuosta kuullut. Ihan hyvää työtä heiltä, ei siinä mitään.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Antti Miettinen on pelissä left-kätinen, vaikka oikeasti on right!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Huomenna pitäis tippua luukusta sisään. Elikkäs huomenna aloittelen pelaamisen, ja sitte kirjotan omat +/- jutut tänne.. CDON:ista tilattu ja tiistaina lähteny, ei viime viikolla tullu, joten huomenna luulis tulevan, tai lähtee vihanen soitto sinne suuntaa.:D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Muilla esiintynyt pelin/konsolin "jäätymistä"? Itsellä on jo ainakin 6 kertaa peli/konsoli jäätynyt kun olen online-peliä pelaillut (Gm-Connectedissa useamman kerran, ja muutaman kerran myös sparrauspeleissä) ja yhden kerran offlinessa. En tiedä, onko vika vain konsolissa vaiko pelissä, mutta muissa peleissä ei näin tiuhaan tahtiin oo tullut jäätymisiä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Muilla esiintynyt pelin/konsolin "jäätymistä"? Itsellä on jo ainakin 6 kertaa peli/konsoli jäätynyt kun olen online-peliä pelaillut (Gm-Connectedissa useamman kerran, ja muutaman kerran myös sparrauspeleissä) ja yhden kerran offlinessa. En tiedä, onko vika vain konsolissa vaiko pelissä, mutta muissa peleissä ei näin tiuhaan tahtiin oo tullut jäätymisiä.
Ei kertaakaan. Ainut ns. bugi tähän saakka sattui eilen 30:nnessä SM-liigan runkosarjaottelussa, kun nämä PuckPoint-musat yhtäkkiä hävisivät ja peli alkoi soittaa omia kappaleitaan. Tätä tapahtui varsinkin keväällä NHL 12:ssa harmittavan usein, joten kai tuon asian eteen on paiskittu EA:lla hommia.

E: KFINin arvostelussa pelin soundtrack näemmä haukuttiin pystyyn. Itse olen täysin eri mieltä. Minusta tämän vuoden biisilista on kattavampi ja muutenkin parempi kuin koskaan. Erinomaisten pop-/rock-kappaleiden lisäksi on myös räppiä, mikä taitaa olla aika harvinaista änärin historiassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom