Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Ite tilasin viime viikon tiistaina vpd:n ahvenanmaan varastolta ma/ti oli lähetetty. Tänään jo tuli ja vielä ku oulus asun nii luulisin et se tulee melkee kaikille tänää.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Kajaanin Citymarketissakin oli melko monta kappaletta peliä, kummallekin konsolille, ja hinta oli 50 euroa pyöreästi. 16. päivään asti voimassa tarjous.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

VPD Ahvenanmaan osasto toimitti tänne Tuusulaankin ihan ajallaan. :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Joojoo, olihan tuolla postilootassa yksi kappale näitä änäreitä lojumassa! :D Tottakai VPD toimittaa ajallaan!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

VPD:hen voi näköjään edelleen luottaa, siellä se lattialla kirje möllötti. Tietääpä mistä jatkossakin tilaa pelinsä... :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Konsolinetistä tilattu tiistaina kylläkin ei tullu mut ei semitään kun en kerkiä edes tällä viikolla pelaamaan !
Odotan kyl innolla et pääsis ihan ajan kanssa pelaamaan...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

el li joku jolla joku editio voisko valasta että onko ne boosti koodit erikseen että voinko hakea pelin tänään sittarist ja myydä sen huomenna kaverille sen sen koodin kanssa mikä tulee editio boxin mukaa? toiv joku tajus. eli mailat ym muut härpäkkeet eri koodil ku netti peli
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Oon kai sitten ainoa VPD:stä tilannu joka ei saanu vielä peliä, oli e-mailia tullu ja kuulemma oli Jari Kurri editionit loppunu kaupasta.. maanantaina sitte peli postiluukusta sisään..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Verkkokauppa.com:sta tuli tänään paketti! En kyllä uskonu, että ois tälle päivälle ehtiny :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Mikseiköhän HUTia pysty pelaan kiinteellä (langattomana toki boxiin mutta...) yhteydellä? Mokkula+reitin yhdistelmällä kyllä, mutta kiintee+reitin olisi pienempi ping... Tulee vaan kun koittaa pelata ilmoitus jostain virheestä tiedon siirrossa vastustajalle. Mokkulalla toimii kyllä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Itse tilasin pari kuukautta sitten verkkokauppa.comilta ja ei näkynyt tänään. Tyttöystävä tilasi veljelleen lahjaksi viime viikolla samasta paikasta ja tuo tuli perille jo tänään. EI SAPETA EI!!!!!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Itse tilasin pari kuukautta sitten verkkokauppa.comilta ja ei näkynyt tänään. Tyttöystävä tilasi veljelleen lahjaksi viime viikolla samasta paikasta ja tuo tuli perille jo tänään. EI SAPETA EI!!!!!

Sama vika, joskus keväällä jo tuli tilattua verkkokaupasta, mut onneksi on vielä huominenkin saikkua :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Oon kai sitten ainoa VPD:stä tilannu joka ei saanu vielä peliä, oli e-mailia tullu ja kuulemma oli Jari Kurri editionit loppunu kaupasta.. maanantaina sitte peli postiluukusta sisään..

Et ole. Ei saapunut keskiviikoksi espooseen vaikka kertoivat että ma/ti on laitettu ahvenanmaalla postiin. Ennakkotilaajan koodit tuli sähköpostilla. Ei haittaa pätkääkään, ja eiköhän se huomenna tuolla postilaatikossa ole.

Siis torstaiksi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Sellanen kysymys että onko kukaan saanut toimimaan ostettuja boosteja toisella käyttäjätunnuksella? nhl 12 toimi jokaisella käyttäjätunnuksella kerran ostetut boostit mutta tässä nhl 13 en saa toimimaan kuin yhdellä käyttäjätunnuksella
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Ei täälä sattuis olemaan ketään, joka ei tuota online-koodia tarvitse ollenkaan? Itse tyhmänä taas verkkokaupasta tilasin eikä peliä näy eikä kuulu, ei ole edes sähköpostia tullut että peli olisi lähetetty. Sain kaverilta pelin lainaan illaksi/yöksi ja olisi jees päästä nettiin takomaan.

Edit. Enpä huomannutkaan, että peliin saa 2 päivän onlinepassin ilmaiseksi. Ei muuta kun pelaamaan siis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

mistä saan noi reebook buustit ? oon laittanu koodin tonne siis jo :D
 
Ylös Bottom