Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pääasia että se hiton demo sieltä tulee!..Mihin aikaan mahtaa olla ladattavissa?


NHL 13 Demo - True Performance Skating Tutorial - YouTube


Siinä pieni pätkä luistelemisesta.

On se vaan komeaa katseltavaa..vielä kun pääsis ite kokeilemaan :D jos jotain on pelissä tehty hyvin,niin tämä luistelu alkaa olemaan erittäin lähellä aitoa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pääasia että se hiton demo sieltä tulee!..Mihin aikaan mahtaa olla ladattavissa?




On se vaan komeaa katseltavaa..vielä kun pääsis ite kokeilemaan :D jos jotain on pelissä tehty hyvin,niin tämä luistelu alkaa olemaan erittäin lähellä aitoa.

Pakko kompata. Kerrankin siihen on panostettu, ja on jotain mitä odottaa!

Onko kellään muuten tietoa, että miten tuoreet esim. nuo SM-Liigan kokoonpanot tulevat olemaan pelin alussa (Kiiskinen esim. pois KalPasta tms.).

En omista nettiä konsolissa, niin pitää sitten itse tehdä ne loppuun. Olisi vaan kiva tietää, että missä vaiheessa ne on heti aluksi.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

On se vaan komeaa katseltavaa..vielä kun pääsis ite kokeilemaan :D jos jotain on pelissä tehty hyvin,niin tämä luistelu alkaa olemaan erittäin lähellä aitoa.
Kyllä. Hetken jo pelkäsin tämän uusitun luistelumoottorin aiheuttavan uusien tekniikoiden opettelua, mutta aika samalta tuo ohjaus vaikuttaa kuin ennenkin. Viime viikkoina olen katsonut lätkää paikan päällä (Pelicans-edustuksen reenit) lähes päivittäin ja kun niiden jälkeen pistää tuon uusimman klipin pyörimään, ei tässä tosissaan hirveän kaukana oikeasti realistisesta luistelusta olla.

Jomppe, SM-liigajoukkueiden rosterit ovat vuosittain edelliskauden vastaavat.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pakko kompata. Kerrankin siihen on panostettu, ja on jotain mitä odottaa!

Onko kellään muuten tietoa, että miten tuoreet esim. nuo SM-Liigan kokoonpanot tulevat olemaan pelin alussa (Kiiskinen esim. pois KalPasta tms.).

En omista nettiä konsolissa, niin pitää sitten itse tehdä ne loppuun. Olisi vaan kiva tietää, että missä vaiheessa ne on heti aluksi.

Mitkä olivat kauden 2011-2012 lopussa ovat NHL 13:toista.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pääasia että se hiton demo sieltä tulee!..Mihin aikaan mahtaa olla ladattavissa?




On se vaan komeaa katseltavaa..vielä kun pääsis ite kokeilemaan :D jos jotain on pelissä tehty hyvin,niin tämä luistelu alkaa olemaan erittäin lähellä aitoa.

Komppaan myös tuota luistelun aitoutta. Itseäni kuitenkin henk. koht jäi häiritsemään se, että kiekko tuntuu olevan entistä tiiviimmin liimattuna lapaan kuin viime vuoden versiossa. Nythän kaveri voi spurtata yhdellä kädellä päädystä päätyyn ja kiekko pysyy pelaajan edellä. Tähän olisin toivonut parannusta.

Tuo kiertely ja kaartelu on kyllä loistavaa ja takaperinluistelemisesta pyörähdys takaisin etuperiluisteluun - liike mahtavan näköistä. Vielä kun monet online - pelaajat pelaisivat peliä kuten oikeaa jääkiekkoa pelataan (luistellaan maalin taakse juuri apuna käyttäen tuota takaperinluistelemista, vaihdetaan kentälliset siellä ja muutenkin pelataan realistisesti), voisin jopa harkita online pelaamiseen siirtymistä. Sääli kuitenkin, että suurin osa tätä netissä hakkaavista pelaajista on 10-14v. amerikkalaisia pojuja, joille pelkkä maalintekeminen riittää, viis realistisuudesta.

No, onneksi sentään offlinessa pääsee nauttimaan tästä uudistetusta luistelumoottorista.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Offlinessa pistänyt silmään että kun menet maalin taakse (vaikkapa vaihtamaan ketjuja) niin heti on joku vastustaja tökkimässä sitä kiekkoa, tähän toivoisin parannusta. Näin saisimme lisää realistisuutta jota jo uusi luistelumoottori tuo. Mutta kiekko näyttää olevan liimattuna lapaan kuten crazy-boy ylhäällä sanoikin ja tuo olisi paluuta menneeseen. Mutta demon jälkeen olemme viisaampia, ehkä jo kaikkitietäväisiä. :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

HUTin kemiasysteemiä on nähtävästi muutettu. Nyt saman liigan pelaajat saavat paljon isomman kemiabuustin, FIFA-tyylisesti. Lähteenä tälle väitteelle tuon demo-linkin kuva.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Offlinessa pistänyt silmään että kun menet maalin taakse (vaikkapa vaihtamaan ketjuja) niin heti on joku vastustaja tökkimässä sitä kiekkoa, tähän toivoisin parannusta. Näin saisimme lisää realistisuutta jota jo uusi luistelumoottori tuo. Mutta kiekko näyttää olevan liimattuna lapaan kuten crazy-boy ylhäällä sanoikin ja tuo olisi paluuta menneeseen. Mutta demon jälkeen olemme viisaampia, ehkä jo kaikkitietäväisiä. :D

Itsellä käy niin kun menen maalin taakse niin kukaan ei mene vaihtoon. Ja sitten jos on joku 4-2 hyökkäys vastustajalla niin sitten laitan kentänvaihdon valmiiksi niin kaikki menee vaihtoon ja vastistajalla 4-1.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Voisiko joku Twitterin omaava kysyä tuleeko tähän 13 -peliin SM-liigapaitoihin mainoksia? :rolleyes:
Siellä vastataan vain harvoihin ja valittuihin kysymyksiin. Varsin epätodennäköistä on, että SM-liigan paidoissa olisi mainokset. Eikä ole kovin yllättävää, jos Lukon paidoissa on vielä kettu. Voi kuitenkin hyvinkin olla, että Ilvekselle on muistettu laittaa logo tällä kertaa.

Kokoonpanot tosiaan ovat hyvin todennäköisesti kauden lopulta. Parisen vuotta sitten taisi olla ainoa kerta, kun tuosta poikettiin.

Edit: Ohoh, Gamescomissa juuri paljastui, että Lukolla on oikea logo pelissä. Lisäksi pelissä on uusia maajoukkueita, ja ilmeisesti joitain on karsittu pois.
 
...voisin jopa harkita online pelaamiseen siirtymistä. Sääli kuitenkin, että suurin osa tätä netissä hakkaavista pelaajista on 10-14v. amerikkalaisia pojuja, joille pelkkä maalintekeminen riittää, viis realistisuudesta.

En ole ihan samaa mieltä verkkopelaajista.

Vaikka suurin osa matseista itselle tulee EASHL:ssä, on noita muutama sata vs/hut-pelejä vuosittain, ja aika harvinaisia ovat epärealistisen kiekon pelaajat mielestäni.

Totta kai osa pelaa pelkkää "varmaa" maalia, mutta ne on suht helppo pelata pois kun pelaa perusvarmaa puolustuspeliä eikä ryntäile kiekon perässä.

Itse pelaan kiekkoa suht realistisesti ja niin pelaaamalla pärjääkin. Ja ne todella kovat vastustajat(joiden kanssa jatkoajalle mennään) useimmiten pelaavat hyvää ja reilua kiekkoa. Puolustavat hyvin ja rokottavat virheistä.

Mihin itsekin pyrin :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuosta kiekon "liimautumisesta" ei tekijöiden mukaan tule ongelmaa, vaan yksi suurimmista uudistuksista oli se, että "puck is more loose", eli pelaajat menettävät etenkin täydessä vauhdissa kiekon herkemmin, ja "momentum" eli liike-energia, eli pakille riittää, kun on sijoittunut oikein, niin tiellä seisomalla saa miehen horjautettua irti kiekosta...

Itsellä ainakin Hype jo täysillä kaikkien tuubivideoiden ym. perusteella, ja Kurri erikoisversio on jo ennakkotilattuna...

E: Myöskin tuosta HUT kokoonpanokuvasta tuli bongattua, että MV on pakkien kanssa nyt kemian suhteen tekemisissä...

E2: Suurena Hut fanina seuraava lause myös lämmitti erityisesti: "HUT features a revamped design, improved reward system and an exciting new playoff format" Ja ilmeisesti myös jonkinlaisen Bronze, Silver, Gold järjestelmän tyyliä Fifa, kun Pre-order bonuksena saa sen "Gold packin" joka viikko, tosin tuosta kuvasta ei käy ilmi, että korteissa olisi mitään kultaista...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Edit: Ohoh, Gamescomissa juuri paljastui, että Lukolla on oikea logo pelissä. Lisäksi pelissä on uusia maajoukkueita, ja ilmeisesti joitain on karsittu pois.

No ohoh, kyllä. Ihmettelen suuresti, että EA on viitsinyt panostaa uusiin maajoukkueisiin. Edelleen jaksan uskoa, että tämän vuoden pelissä olisi vihdoin ja viimein IIHF:n lisenssi, mutta pelkäänpä pahoin, että joudun jälleen kerran pettymään. Uskoisin, että Iso-Britannia ja Puola ovat saaneet tehdä tilaa ainakin Slovenialle ja mahdollisesti Unkarille.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itsellä käy niin kun menen maalin taakse niin kukaan ei mene vaihtoon. Ja sitten jos on joku 4-2 hyökkäys vastustajalla niin sitten laitan kentänvaihdon valmiiksi niin kaikki menee vaihtoon ja vastistajalla 4-1.

Toi on muuten harvinaisen perseestä ja toivoisin muutosta. Jonkinlaista pelisilmää CPU-pelaajilla, että kun tekee manuaalisesti ketjunvaihtoja niin kaikki pelaajat eivät hyökkää sinne samalla sekunnilla. Ja tähän turha antaa vaihtoehdoksi sitä, ettei vaan vaihtele ketjuja, koska silloin pelaajat väsyvät aivan älyttömästi. CPU-pelaajat kun eivät välillä mene vaihtoon, vaikka energiat olisivat nollissa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Offlinessa pistänyt silmään että kun menet maalin taakse (vaikkapa vaihtamaan ketjuja) niin heti on joku vastustaja tökkimässä sitä kiekkoa, tähän toivoisin parannusta. Näin saisimme lisää realistisuutta jota jo uusi luistelumoottori tuo. Mutta kiekko näyttää olevan liimattuna lapaan kuten crazy-boy ylhäällä sanoikin ja tuo olisi paluuta menneeseen. Mutta demon jälkeen olemme viisaampia, ehkä jo kaikkitietäväisiä. :D

Juu tämä on yks mikä rikkoo NHL:ään verrattuna sääntöjä ja jääkiekon yleis ilmettä pitkälti..ei pysty paljonkaan hengähtämään oman maalin takana..se ei ole 12:ssa ollut lähellekään sellanen aidon jääkiekon tuntuinen "suojapaikka".Tosin nyt se voi muuttua.
Sitähän piti pystyä säätämään tuolla pelaajien karvauksen säädöllä,mutta tuntui että se ei vaikuttanut mihinkään muuhun kuin siihen kuinka aggressiivisia pelaajat ovat kun tekevät sitä karvausta,eikä siihen,miten aggressiivisesti ne tulevat päälle tai luistelevat kiekollisen perässä..
Totta,se kiekko on liimattuna lapaan,eikä pelaaja menetä sitä,kuten ei oikea NHL-ammattilainenkaan jos ei kompuroi,vastustaja painosta paljon tai yksinkertasesti pelaaja rupea olemaan liian väsynyt tai muuta.
Vielä on näkemättä miten syöttäminen toimii,meneekö se lavan ohitse ja epäonnistuuko se syötön lähteminen itseltä joskus...taisi olla mailan katkeaminenkin joissakin kohdissa hiukan kyseenalaista.

Onlinesta en sano mitään,mutta offline-pelaaminen tulee kyllä muuttumaan nyt niin lähelle sitä aitoa lätkää mikäli nyt emme saa lammasta suden vaatteissa...Demo kertoo :D

E:Ai että himottaa taas alottaa ura junnusarjasta,hajoilla siellä ensin 3 kautta ja sitten pästä ylös..jospa se ukon arvot alkaisi nyt sitten sieltä 55-60,eikä 68-69 joka on junnusarjassa jo supertähden tasoa melkeinpä. Pääasia kuitenkin ettei pääse liian helpolla,pitää raataa ja olla sormet verillä ennen sitä.Ja sitten kun SC:ta taistelee,pitää olla kulunut jo sentti sormen päistäkin...ei ihan,mutta melkein!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mihin aikaan se jenkkilän store sitten päivittyy? milloin demo on ladattavissa?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jaahans, top5 pelaajat on julkaistu linkki:

Hyökkääjät: Datsyuk 95, Crosby 95, Ovechkin 93, Stamkos 91 ja Malkin 91
Puolustajat: Chara 91, Letang 90, Weber 90, Keith 90, Suter 88
Maalivahdit: Miller 92, Lundqvist 91, Quick 90, Price 90, Luongo 89, Rinne 89

Vähän tuntuu että jostain syystä taas turhaan himmailtu noita yksittäisiä arvoja 95 maksimiin (legendat syynä?). Charan kaikkien aikojen kovin lämäri esimerkiksi vain 95. Datsyuk on vahvempi kuin Crosby, mutta huonompi puolustamaan. Pavelin taklaus on älytön 84 (Crosby 85), jos tuo taklausarvo toimii kuten aiemmissa peleissä niin tuo on ihan teloittajan arvo jo.

Puolustajien top5 ei olisi itselläni ehkä ihan tuollainen, Keith ja Letang tuossa kyseenalaisia hieman, ehkä Pietrangelo ja Doughty voisivat olla liki.

Maalivahtien arvot ovat taas puhdasta komediaa, Ryan Miller 92! Vancouverin kakkosveskaksi lähes tippunut Luongo 89? Ja Pekka Rinne näiden kahden takana, ei näin EA Sports. Onko Pekan kohdalla käytetty taas klassista "hyvä joukkue edessä, ei muuten olisi noin kova" -logiikkaa. Molareiden arvot ovat kaikkineensa olleet yhtä suuria vitsejä kuin maalivahtipeli yleensäkin. Ei mitään eroavaisuuksia, jos molari on 92 kuten Miller, niin kaikkia arvoja on vain lätkitty sinne 90 pintaan, yhtään miettimättä millainen Miller voisi edes olla.

Nooh, nämä ovat näitä. Taas saa tehdä itse paremmat, ensinnäkin arvoihin pitää jo huippujen kohdalla laittaa kunnolla vaihtelua, koko skaala käyttöön.

EDIT:

Laitetaan nyt vielä, että arvot eivät ole enää painotettu pelaajan pelityyliin (sniper, playmaker yms.) vaan ihan oikeita kokonaisuuksia. Esimerkkeinä Chris Neil 82 grinderista NHL13:n arvoon 78. George Parros, 81 enforcer, nyt 69 overall. Tämä on älyttömän hienoa, nyt voi esimerkiksi röyhijöiden tärkeitä arvoja pumpata ihan huolella edit playerissä ilman pelkoa että overall on yhtäkkiä 85.
 
Ylös Bottom