Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ei sulla sit muuta tekemistä oo ?Kukaan täällä panikoa, mutta jos olet itse tottunut siihen ja hyväksyt sen, että sinua kyykytetään ja kusetataan niin sitten ei voi muuta sanoa kun että voi voi..Ja se, että äiti ei antanut rahaa kun levy versioon ei ole minulta pois... itse olen rahani tienannut ja voisin käyttää ne paljon tyhmemminkin..huoh..tälläset jonnet aukomassa turpaa tästä vielä puuttuki.
+1 Itselle tuli mielikuva myös, ettei äiti antanut rahoja "turhuuksiin". Mielestäni se, ettei itse hanki etukäteisversiota, ei oikeuta suoranaiseen vittuiluun. Itsekin käyn töissä, mutta en minä tuota 25€ halua roskiin heittää. NHL 13 tulee olemaan paras NHL; kirkkaasti. Bugeja on, mutta tehokas poke-check tai taklaus tehoaa loistavasti, jopa liian hyvin. Saapi nähdä korostuuko taito vai ovatko kaikki ottelut tasaisia helpon puolustuksen vuoksi. Hyvin ne one-timeritkin upposivat, mitä maalivahdit joskus torjuivat vähän liiankin hyvin. SM-Liigan huonoin pelaaja kentällä on muuten Joonas Komulainen 40, vaikka kaikki arvot olivat yli 40 :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pitäisiköhän mun ostaa tuolle rakkaalle boxilleni tuo Season Ticket änärin takia? :rolleyes: Sain äsken tuon Halo: Combat Evolved Anniversaryn kampanjankin vedettyä lävitse, joten tällä hetkellä ei muuta pelattavaa ole tiedossa kuin Halot onlinessa ja NHL 13:sta demo.

Aluksi olin sitämieltä, että en kyllä tuota Season Tickettiä osta kun maksaa kuitenkin 24,99€, eli enemmän kuin puolet mitä maksoin itse pelistä (43€)...mutta sitten kun kuulin, että ostamalla tuon Season Ticketin niin saa kaupanpäälle HUT:iin 24kpl Gold Premium korttipakkausta, joiden arvo on noin 24€, aloin miettimään sen hankintaa uudestaan.

En kyllä yhtään tiedä, että ostanko tuon Season Ticketin, että pääsisin lauantai-iltana, 5pv ennen oikeaa julkaisupäivää pelaamaan uusinta änäriä + siihen sitten nuo 24 korttipakkaa päälle, mutta onko se sen arvoista? Kuitenkin ennakkotilasin pelin, joten sieltäkin tulossa niitä korttipakkoja jonkin verran, mutta voiko niitä tosiaan koskaan olla liikaa? :D

Pitäisikö ostaa vai eikö pitäisi? Sanokaa te toki oma mielipiteenne, vaikka turhaahan tämän kysyminen teiltä sinänsä on, koska minun se päätös ja rahat kuitenkin on. :p
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

PS3:n rostereista puheenollen, joko on löydetty keino jakaa kyseisiä rostereita verkossa? Muistaisin lukeneeni OS:n sivuilta viime vuoden puolella, että tällainen keino on löydetty. Mikäli jollakin PS3:n omistavalla on halua/aikaa kirjoittaa mahdollisimman tarkat ohjeet kuvilla höystettynä itse prosessista, olen enemmän kuin halukas ja valmis julkaisemaan kyseisen oppaan sivuillani.=)

Kyllä tuo jo onnistuu. Tästä linkistä ainakin löytyy ohjeet. Olisiko sellainen rajoitus ollut, että NA-pelien rosterit eivät toimi Euro-versiossa ja päinvastoin. Näin hatusta heitettynä.

Olisi hieno homma, jos saisi tiedoston sivuillesi jakoon. Täytyy nyt ainakin käydä vielä molarit läpi ennenkuin 1.0-version voisi julkaista palautetta varten. Täytyy vielä yrittää miettiä, saisiko be a gm:n toimimaan mitenkään järkevästi niin sanotusti vuoden myöhässä. Ensimmäinen kausi voisi vielä toimia, mutta ongelmat iskevät kun varaustilaisuudessa tarjolla on IRL jo varattuja pelaajia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

@EASPORTSFIFA

EA SPORTS™ Season Ticket is NOW AVAILABLE to PS3 users in UK (£19.99), EU (€24.99), AUS ($39.95), and NZ ($47.90)! Like, right now!

To buy EA SPORTS™ Season Ticket (PSN): Sign in, go to PS Store, search for “EA SPORTS Central”, Select & Purchase EA SPORTS™ Season Ticket.

Updated EA SPORTS™ Season Ticket download steps for EU/AUS/NZ PS3s: search for ‘EA SPORTS Season Ticket’ in PS Store, select & buy #EASST!

Fifan puoli ilmoittaa Twitterissä tähän tyyliin. Luulisi saman olevan siis nyt änärinkin osalta kunnossa. Ei näistä kyllä selvää ota, joka puolella suht ristiriitaista tietoa. Lauantaina varmaan ollaan viisaampia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onko kukaan muuten huomannut demossa että siellä my nhl kohdassa on joku favourite team kohta ja siinä lukee "new"..? Nimittäin nhl2004 oli myös favourite team ainakin..... Tiedä sitten mitä siitä tulee jos pistää suosikkijoukkueen sinne niin tuleeko sitten siihen valikon taustalle oman joukkueen kokoonpanot...??? nhl 2004 oli se että oman joukkueen "paras pelaaja" tuli siihen pyörimään ja valikko muuttui joukkueen väreihin.:) saa nähdä sitten. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onko kukaan muuten huomannut demossa että siellä my nhl kohdassa on joku favourote team kohta ja siinä lukee "new"..? Nimittäin nhl2004 oli myös favourite team ainakin..... Tiedä sitten mitä siitä tulee jos pistää suosikkijoukkueen sinne niin tuleeko sittensiihen valikon taustalle oman joukkueen kokoonpanot...??? nhl 2004 oli se että oman joukkueen "paras pelaaja" tuli siihen pyörimään ja valikko muuttui joukkueen väreihin.:) saa nähdä sitten. ;)

Tuottaja Andy Agostini avasi myös tätä favorite teamia Radio Rockin haastattelussa: Radio Rock - Videot | Radiorock.fi
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ei sulla sit muuta tekemistä oo ?

Kukaan täällä panikoa, mutta jos olet itse tottunut siihen ja hyväksyt sen, että sinua kyykytetään ja kusetataan niin sitten ei voi muuta sanoa kun että voi voi..

Ja se, että äiti ei antanut rahaa kun levy versioon ei ole minulta pois... itse olen rahani tienannut ja voisin käyttää ne paljon tyhmemminkin..huoh..tälläset jonnet aukomassa turpaa tästä vielä puuttuki.

Pahimmassa tapauksesssa tässä porukka saa sen ticketin maanantaina ja siitä hyvästä jonkun hikisen korttipakan lohdutukseksi hut:iin.Sitten voin sanoa että minäkin nauran ja paljon :p

Eikö tämä susta ole naurettaavaa toimintaa jos näin käy? Kyllä minä ainakin nauran EA:lle tuosta hyvästä ja paljon jopa mediankin puolella :D No jos kerran oletkin sitä EA:n perseennuolentporukkaa,niin nauran sitten sullekin,epäilen kyllä.


tälläset jonnet aukomassa turpaa tästä vielä puuttuki.
Nimenomaan.

E:
tälläset jonnet
:D
Harvempi aikuinen ainakaan täysin järjissään oleva käyttää tällästä lausetta,poislukien "Jaahas",mikäli nyt et satu olemaan kyseinen henkilö uudella nikillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

*Loppui*
Streamia retail-versiosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Muutamasta päivästä tämä tosiaan on vain kiinni. Torstaina joko aamulla tai iltapäivällä poljen Giganttiin, ostan pelin ja se on siinä. Vaikka tiedän kuinka iso ja merkittävä osa änäri on jokapäiväistä arkeamme, en silti viitsisi koskaan lähteä mukaan tuollaisiin Season ticket ym. hössötyksiin. On sitä peliä aikaa pelata läpi syksyn ja talven aina loppukevääseen, jotkut tietysti samantien uuden änärin julkaisuun saakka. Vai onko tämä sitten yksi ihmisen monista erikoisista piirteistä, tässä tapauksessa pelin saaminen itselleen ennen muita? En tiedä vastausta, mutta kunhan mahdoll. aikaisin julkaisupäivänä pääsen NHL 13:n korkkaamaan niin hyvä on.

Aika onnekas saat olla jos saat pelin vielä Gigantin hyllystä vielä aamulla, saati sitten iltapäivällä. Nimittäin ainakin Hämeenlinnan Gigantti tilas Änäreitä hyllyynsä NHL 11 julkasupäivänä vain 25 kpl ja kaikki oli jo varattu ennakkovaraajille. Jouduin viikon odottamaan uutta erää saapuvaksi.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onko siitä season ticketistä tullut vieläkään mitään tietoa ? Pleikkarille siis.

E: Tai että mitä pitää tehdä jos on jo ostanut ton niin sanotun väärän/us version :((
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ottakaapa joku jolla on aikaa nii selvää nyt että mikä tämä homma on. Puhelua vaan EA:lle ja Sonylle. Tuossa on Sonyn Suomen asiakaspalvelun numero 0600411911.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

jee jee. tänään on lähteny verkkokaupan ahvenanmaan varastosta odotettu lätkä uuteen kotiin :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

jee jee. tänään on lähteny verkkokaupan ahvenanmaan varastosta odotettu lätkä uuteen kotiin :)

Veikkaisin että sama rumba kun edellisvuona.
Ilmoittivat viikon etukäteen että peli on jo tulossa vaikka todellisuudessa se tulikin sitten vasta päivää julkaisun jälkeen...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ottakaapa joku jolla on aikaa nii selvää nyt että mikä tämä homma on. Puhelua vaan EA:lle ja Sonylle. Tuossa on Sonyn Suomen asiakaspalvelun numero 0600411911.


Haha. Yritin tonne sonylle soittaa niin siellä joku vastaaja, että olemme valitettavasti muutaman päivän suljettu (poikkeuksellisesti). Voitte laittaa S-postia...plaaaplaaa.

Edit: EA:aalle soitin ja siellä sanottiin näin.

Elikkä toi US season ticket pitäisi sittenkin toimia. Ainut mitä ei uskaltanut luvata, että onko se early release nyt lauantaina niinkun boxilla vai maanantaina kun 3pv enakkoon sielä jenkkilässä saavat. Vähän epäselvää, mutta näillä mennään.

E: Olisi kyllä erikoista jos tosiaan early release venyisi tuonne maanantaille koska kumminkin EU xboxin omistajat saavat ladattua pelin 5pv aikasemmin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Juu eipä siinä kertokaapa te jotka ootte jo season ticketin ostaneet että saako sitä peliä huomenna vai ei

EDIT: eipä tuosta ea:n chat palvelusta ota selvää kun toiset siellä puhuvat että ei olisi ollenkaan tulossa ps3 eurooppaan ja toiset puhuu että tulee huomenna ei sitä tiedä mihi uskois
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Juu eipä siinä kertokaapa te jotka ootte jo season ticketin ostaneet että saako sitä peliä huomenna vai ei

EDIT: eipä tuosta ea:n chat palvelusta ota selvää kun toiset siellä puhuvat että ei olisi ollenkaan tulossa ps3 eurooppaan ja toiset puhuu että tulee huomenna ei sitä tiedä mihi uskois

Ite ostin jenkki ticketin ja sen laskuri ilmoittaa että tänään klo 24.00 on ladattavissa.

Edit klo 1.00 yöllä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom