Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]
aito kaukalon koko sekä NHL:ään että eurosarjoihin. On aivan käsittämätöntä, että EA pilaa kokonaan esim. maajoukkueilla tai SM-liigajoukkueilla pelaamisen sillä, että kaukalo on järkyttävä, täysin epärealistinen lentokenttä!
Olet niin oikeassa! tuo on ihan jäätävä lentokenttä millä ne pelaa euroliigoissa...mielestäni ukot ja muut pitäisi suurentaa eikä kaukaloa pienentää..sillon tulisi parempi näkymä itse peliin,varsinkin isoissa kaukaloissa...
Luistelumoottorissahan tapahtui muutos nyt 11 ja 12 välissä..pelaaja hakee vauhtia eikä enään lähde liikkeelle molemmat jalat sidottuina (paitsi pelikatkoilla kun joku pelaaja "seuraa" sun ukkoas..ainakin bap:ssa)...mielestäni tuo on jopa positiivinen juttu.
Pelaajan kunto ja kestävyys,niillä ei ole mitään tekemistä koko pelissä,eroa huomaa (offline) kun arvot rupeaa olemaan 60-90.Tähän liittyy juurikin se että esim. Datsyukilla voi voittaa jäähypörssin ja Thorburnilla maalipörssin.Eli pelaajat eivät edelleenkään eroa toisistaan juuri lainkaan,kunhan on samat arvot,pelaajalla ei ole väliä kuka se on.
Maalivahdit ovat oleet juurikin "koneita" tähän mennessä,tietynlainen veto/harhautus ja mokke teke "siihen tarkoitetun torjunnan" jos edes tekee mitään...
Onhan noita vikoja enemmänkin,mut ei kaikkia jaksa luetellakkaan
Pelihän on alunperikin NHL-liigalle tehty/tarkotettu,joten oletan että ne pelin tekijät hakevat pelilliset jutut sieltä.
Kuitenkin nyt siellä on oltu niin hiljaa että luulen niiden tekevän töitä hullun lailla..seisovat meinaan "veitsen terällä",pysyykö "firma" pystyssä ja tällä 13:lla on siihen todella suuri vaikutus,tietävät sen itsekin.
Sen perusteella odotankin toimivaa ja kunnollista peliä...Kuten sanovat: "ei se Stanley Cup ole tilaustuote,sen eteen pitää tehdä töitä,sattumia ja pettymyksiä matkan varrella"...mut nyt lupaukset ovat että 13 on se kertakaikkiaan "valmis" peli...saa nähdä

Ja lupaan myös että on tasan viiminen tämän sarjan peli minkä hommaan,mikäli tulee paskaa ulos...
E: sen lisäksi että Be A Pro:n voisi aloittaa euroopasta,voisivat tehdä sellaisen sliderin jolla voi
vaikeuttaa oman Be A Pro-ukon pelaamisen vaikeutta,eikä koko joukkueen tekemisen vaikeutta...itseä v***ttaa suomeksi sanottuna se,jos laitan oikein vaikeat asetukset,se vaikuttaa enemmän koko omaan joukkueeseen eikä mun omaan ukkoon...mm.yhdellä kaudella oli vaikeat asetukset,tein itse sen 100 pistettä ja Lucic 4+4, Horton7+1, Krejci 5+5 koko kaudella ykköskentässä...ei näin! joukkueen pitäisi pelata kuten pelaa oikeastikin ja sitten noilla asetuksilla säätää oman ukon pelivaikeutta,esim. jos mun ukko on 75,pitäisi olla hyvin vaikeaa päästä sinne 40 pisteeseen ILMAN että oma joukkue vetää noin alakanttiin...Mielestäni tuossa saisi vieläpä ampua hieman ylikin jotta olisi varmasti vaikeaa tehdä se 40 pistettä,vaikka sitten omalta ukolta tasapainoa herkemmäksi tai jotain!
Muuten..voisikohan tännekin tehdä ihan oman ketjun tulevan nhl13 be a pro:lle? kuitenkin pelaajia on,itse mukaan lukien...