Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]
Nimenomaan
vitsillähän mä ton heitin mutta EAn tuntien en olis yllättynyt![]()
Nimenomaan

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
vitsillähän mä ton heitin mutta EAn tuntien en olis yllättynyt![]()
Mä kerran mietin jos ea pystyy/jaksaa tehdä änäriä vuoteen 3013 onko se silloin NHL 13 vai mikä?
Mistä näitä kysymyksiä tulee.. Todennäköisesti EA on siihen mennessä vähintään Somalivalloissa (Somalia valloitti Yhdysvallat 2479) toimiva yritys, joka valmistaa ainoastaan pelejä PSBox720-4:lle. Toimitusjohtajana yrityksessä toimii 7 metriä pitkä Sean Ramjagsingh Jr x112. NHL on kuopattu ja on kehitetty täysin uusi peli, jossa on yhdistettyä futiksen, jenkkifutiksen, ringeten, jääkiekon, hevospoolon sekä uppopallon parhaat puolet. Pelin nimi on FutRinIceHorseBall.
Anteeksi OT.![]()
Mä kerran mietin jos ea pystyy/jaksaa tehdä änäriä vuoteen 3013 onko se silloin NHL 13 vai mikä?
Noita juttuja ei ihan vielä tarvitte miettiä. Vasta 999 vuoden kuluttuaMä kerran mietin jos ea pystyy/jaksaa tehdä änäriä vuoteen 3013 onko se silloin NHL 13 vai mikä?
Uutisia on ollu että ennakkotilaajat saavat Bauerin boosteripaketit, joihin kuuluu hanskoja, mailoja ja luistimia Be a Prossa ja EASHL:ssä käytettäväksi. Sitte on vielä NHL 13 Stanley Cup Collector's Edition, jossa joku CCM-boosteripaketti. Onko tietoo että onko noista booster paketeista mitään oikeaa hyötyä vai onko ne vaan jotai ulkonäöllistä juttua?
Uutisia on ollu että ennakkotilaajat saavat Bauerin boosteripaketit, joihin kuuluu hanskoja, mailoja ja luistimia Be a Prossa ja EASHL:ssä käytettäväksi. Sitte on vielä NHL 13 Stanley Cup Collector's Edition, jossa joku CCM-boosteripaketti. Onko tietoo että onko noista booster paketeista mitään oikeaa hyötyä vai onko ne vaan jotai ulkonäöllistä juttua?
Nuo Bauerin paketit oli mukana jo 12,ite sain jonkun hikisen moken varustejutun millä en tehnyt mitään...eli ei mitään hyötyä...
Noita juttuja ei ihan vielä tarvitte miettiä. Vasta 999 vuoden kuluttua![]()
Varsinkin maalivahdeille (minä mukaanlukien) boostit ovat lähes pakkohankinta, jotta oma vahti saisi jotain kiinni.
No jaa, aukeaahan noi pelaamallakin. Ite en ostanut tähän versioon yhtäkään boostia, ja kaikki tärkeimmät kahta lukuunottamatta ovat auki.![]()
Koskahan tästä on odotetavissa demoa?![]()
Juu itsellä maalivahtinimimerkillä ei ollut ostettu mitään. Tämä toisaalta oli seuraamusta siitä, että tuolla nimimerkillä pelattiin se ensimmäiset sata ottelua KonsoliFIN -joukkueissa, joista amateurissa ja prossa oli yhdentekevää saiko mitään kiinni, paineita ei ollut
Ykköselle ja pelaajanimimerkille se oli taas pakko hankkia, sillä ei tuolla 70 kokonaisuuden vahdilla voinut pelata legendapelaajia vastaan, varsinkin kun noissa TOP-20 jengeissä ei suvaita tappioita, tai sanotaan mielummin etten minä suvaitseKuitenkin niin surkuhupaista pelata vahdilla, joka päästää päinkin tulevat imurinomaisesti maalin perukoille
Siinä saa kyllä hävetä, vaikka tietääkin ettei syy ole oma. Kenttäpelaajat, jotka eivät maalilla pelaa eivät tätä välttämättä ymmärrä..
![]()
Onko tietoa, että tuleeko tämäkin EA Season Ticketiin ladattavaksi kuten NHL 12?
Eikäs tänään ole se NHL:n tilaisuus, jossa julkistetaan voittaja kanteen tosta parista Giroux ja Rinne. Jos olen väärässä korjatkaa.
Kyllä niistä on hyötyä. Szuperille ei varmasti ole, kun tämä ei EASHL:ää edes pelaa.
Varsinkin alussa voi olla tuskaa pelata 70 kokonaisuuden kaverilla, joten tästä voi olla suurtakin hyötyä, olettaen, että tämä ei ole vain hyökkääjien juttu. Varsinkin maalivahdeille (minä mukaanlukien) boostit ovat lähes pakkohankinta, jotta oma vahti saisi jotain kiinni. Siinä meinaa säästyy monelta häpeältä ja suuttumukselta.