Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

EASHL uutiset tulevat ennen elokuuta. Itse en varmaan pelaa enää peliäkään EASHL:ää, kun connected ajaa saman asian. Lisäksi Be A Prota tulee pelattua, jos sitä nyt on paranneltu oikein.

Toivottavasti eashl ei kupsahda kokonaan :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toivottavasti eashl ei kupsahda kokonaan :)

Tuskin sentään :)

Mutta täytyy myöntää että perusrandom-matsit vähän kyllästyttää. Ei mitään jatkuvuutta, satunnaisia vastustajia yksi toisensa jälkeen...

EHL:t ja muut turnaukset sentään vähän piristivät tänä talvena, mutta niiden jälkeen maistui perusmatsit vielä enemmän puulta.

Että sen puoleen saisi tulla muutakin uudistusta kuin C/A-kirjaimet paitaan :)

Tuohan toki seuraava änäri taas sen korttien avaamisen eteen, mikä tavallaan on antoisin osa pelejä. Syy vääntää vielä muutama että saa veteraanikakkosen auki :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Juu varsin lupaavalta vaikuttaa GM Connected. Itse kuulun näihin ns. oldschool-änärinpelaajiin, eli kautta aikain koko pelisarjan oleellisin osuus on ollut Dynasty Mode/Be a GM AI:ta vastaan. Be a GM pyörii sen 95% ajasta, loput on sitten livematseja kavereita vastaan (samassa huushollissa), EASHL tuli kokeiltua mutta en oikein innostunut koko pelimuodosta, tai OTP:stä ylipäätäänkään. Netti 1vs1 on myös ollut lähinnä satunnaista kalsarikännihupia, ei kestä niitä spedejä siellä jotka lopettaa matseja kesken.

Jos nyt oikein näitä juttuja olen tulkinnut, niin NHL13 mahdollistaisi perinteisen Be a GM moden siten, että muut joukkueet ovat oikeiden ihmisten hallinnassa, treideineen yms. päivineen? Mikäli näin on niin vaikuttaa todella loistavalta. Ei sillä etteikö pelkkää AI:ta vastaankin tulisi GM taas aloitettua... :)

Mikäli tuo tosiaan noin menee, niin ilmeisesti pelaajien lukumäärä on ihan dynaaminen sen 1 - 30 väliltä, että voi ottaa vaikka pari-kolme samanhenkistä kaveria samaa Be a GM:ää pelaamaan (eri tiimeillä) ja loput on sitten AI:n hanskattavana?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mikäli tuo tosiaan noin menee, niin ilmeisesti pelaajien lukumäärä on ihan dynaaminen sen 1 - 30 väliltä, että voi ottaa vaikka pari-kolme samanhenkistä kaveria samaa Be a GM:ää pelaamaan (eri tiimeillä) ja loput on sitten AI:n hanskattavana?

Näin juuri. GM:iä pystyy pudottamaan ja lisäämään kesken kautta, jos joku passivoituu tai löytyy uusia ehdokkaita.

edit: Oldschool-hokkaaja täälläkin, 94-nykypäivä. Suosittelen EASHL/OTP-kokeiluun vielä jos kerran irl-frendejä löytyy peliseuraksi.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Näin juuri. GM:iä pystyy pudottamaan ja lisäämään kesken kautta, jos joku passivoituu tai löytyy uusia ehdokkaita.
Aivan loistavaa.
milesizdead sanoi:
edit: Oldschool-hokkaaja täälläkin, 94-nykypäivä. Suosittelen EASHL/OTP-kokeiluun vielä jos kerran irl-frendejä löytyy peliseuraksi.
Offtopic: Joo, samalla 94-versiolla itekin aloittelin aikoinaan. :) Kyllä änärin pelaajia löytyy kavereista todella paljon, mutta noissa EASHL/OTP ongelma on se, että on täysi mahdottomuus löytää 30v+ ihmisille aikaa mikä sopii tarpeeksi monelle. Tommonen "kukin pelaa silloin kun ite kerkee" on kyllä todella toivottu pelimuoto.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mutta täytyy myöntää että perusrandom-matsit vähän kyllästyttää. Ei mitään jatkuvuutta, satunnaisia vastustajia yksi toisensa jälkeen...
Jatkuvuus on juuri se oikea sana. Mm. rankatuissa vs-peleissä näkee omien aikaansaannostensa jäljen statseissa, mutta kyllähän tuo GM Connected on aivan omassa luokassaan. Treidit, sarjataulukko ja kilpailu playoff-paikasta tuo tiettyä jännitettä ja extra-mielenkiintoa pelaamiseen. Puhumattakaan Stanley Cupin finaaleista ihmispelaajaa vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ihan pelattavalta tuo vaikuttaa, vaikka et nyt ihan niin innoissani olekaan kuin suuri osa muista tänne kirjoittaneista. Täydessä 30 ihmespelaajilla varustetun tai niillä varustamattomankin joukkueen liigassa tulee olemaan tietysti todella paljon ongelmia, mikä onkin toki jo tiedostettu. Eiköhän tästä pelimuodosta kuitenkin hyvin iloakin irti saa, kunhan kaikki toimii ilman ongelmia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Juu varsin lupaavalta vaikuttaa GM Connected. Itse kuulun näihin ns. oldschool-änärinpelaajiin, eli kautta aikain koko pelisarjan oleellisin osuus on ollut Dynasty Mode/Be a GM AI:ta vastaan.

On kyllä varsin hieno lause,itse kuulun myös samaan kastiin melkeinpä 99% (se 1% on yleensä sit kokeilua eashl tai hut:ia onks nää nyt sit jotain "nyky-änärinpelaajia"? :D) ainoa mikä tuosta vanhan ajan änärin peluusta on muuttunut on juurikin Be A Pro,mutta jo vuodesta 02-03 lähtien itse toivoin että sellanen pelimuoto kehitettäisiin,tosin se kestikin sit sen 6-7 vuotta tulla ulos :D

e: jostakin sieltä "nhl94 faceoff"-ajoilta itse olen alkanut...nykyään on jo paljon änäreitä nähtynä mut silti itse tuntuu et ei ole edes alottanut kunnolla vielä vaikka 80-luvulta itsekin olen,johtunee pelin kehittymisestä jatkuvalla syötöllä. Meni taas vähän off-topic :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kyllä minua kiinnostaa eninten beapro pelimuoto, kun sitä on eniten tultu pelattuu aiemmissa peleissä, kun toi netti matsit on kuraa nykyisellä netillä ja saa nähhä lisääntyykönetti matsit kun todennäköisesti saan paremman netin. Tässä vois kysyä kuinka moni on pelannu bapin "läpi" minä oon ja peli oli nhl 09 ja simuloin kaikki ottelut. Siinä "pelasin" 25 kaudesta 5 änärissä ja loput ahlssä. vikan kauden jälkee tuli managerilta "viesti" että et saanut sopimuksia ja sinun maineikas pelaaja ura on ohi. Siin tekstin vieressä oli viiri jossa oli nhl, nhlpaja ea logot.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kyllä minua kiinnostaa eninten beapro pelimuoto, kun sitä on eniten tultu pelattuu aiemmissa peleissä, kun toi netti matsit on kuraa nykyisellä netillä ja saa nähhä lisääntyykönetti matsit kun todennäköisesti saan paremman netin. Tässä vois kysyä kuinka moni on pelannu bapin "läpi" minä oon ja peli oli nhl 09 ja simuloin kaikki ottelut. Siinä "pelasin" 25 kaudesta 5 änärissä ja loput ahlssä. vikan kauden jälkee tuli managerilta "viesti" että et saanut sopimuksia ja sinun maineikas pelaaja ura on ohi. Siin tekstin vieressä oli viiri jossa oli nhl, nhlpaja ea logot.

Itse en ole pelannut yhtään vielä "läpi" mut pisin on 20 kautta...(en ole edes simuloinnilla koittanut mitä tapahtuu lopussa) olis tarkotus pelata nyt sitten 13 "läpi" eli niin pitkään kun vaan voi,mikäli peli antaa sen tehdä...Oli tarkotus 12 pelata siten mut liikaa juttuja jotka pilas aina kaiken (jäätymiset ja muut).

Jotain uutta EA:lta youtubessa:
GM Connected Deep Dive - NHL 13 - YouTube
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kylläpä näytti upealta, enkä nyt tarkoita pelkästään GM Connectedia! Valikosta: Näytti siltä että taustalla oli Canadiensin pelaajia logo. Tarkoittaako tämä sitä että voi valita oman lempjoukkueen taustalle? :O Taktiikoista: Eli nyt voi muokata noita taktiikoita ihan knnolla kun siellä oli niitä palkkeja. Ruli vqin mieleen ttä kun siinä näytettiin nuo joukkueen GM:ien sijainnit niin pelaako joku NHL:llää Austaraaliassa tai juuri jossain Brasiliassa?!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kylläpä näytti upealta, enkä nyt tarkoita pelkästään GM Connectedia! Valikosta: Näytti siltä että taustalla oli Canadiensin pelaajia logo. Tarkoittaako tämä sitä että voi valita oman lempjoukkueen taustalle? :O Ruli vqin mieleen ttä kun siinä näytettiin nuo joukkueen GM:ien sijainnit niin pelaako joku NHL:llää Austaraaliassa tai juuri jossain Brasiliassa?!
Kyllä se sitä tarkoittaa, ja on jo aiemmin vahvistettu ominaisuus, että suosikkijoukkueensa värejä saa NHL 13:ssa valikoiden taustalle. Eiköhän Australiasta ja Brasiliastakin pieni määrä NHL-pelisarjan pelaajia löydy, mutta trailerin kartta oli tosiaan Pohjois-Amerikkaa lukuun ottamatta melko hätäisesti tehty. Pohjoismaistakin puuttuivat merkit kokonaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kyllä se sitä tarkoittaa, ja on jo aiemmin vahvistettu ominaisuus, että suosikkijoukkueensa värejä saa NHL 13:ssa valikoiden taustalle. Eiköhän Australiasta ja Brasiliastakin pieni määrä NHL-pelisarjan pelaajia löydy, mutta trailerin kartta oli tosiaan Pohjois-Amerikkaa lukuun ottamatta melko hätäisesti tehty. Pohjoismaistakin puuttuivat merkit kokonaan.
Nauratti, kun kartassa oli esim. merkkejä Afrikassa ja Etelä-Euroopassa, mutta ei muutamassa suuressa jääkiekko maassa (Suomi, Ruotsi, Tshekki ja Slovakia).
Vaikuttaa tämä GM Connected mielenkiintoiselta pelimuodolta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Uus video kyl selvinsi asioita, mitä itellä on jäänyt kaivelemaan, että miten mikäkin menee..

Mut mitäs ootatte HUT:lta, pelaatteko paljoa edes sitä, ite ootan kyl sinnekkin hieman uudistuksia etenkin kemian merkitykseen ja pelaajien haku systeemiin yms. pientä. Pakat taitaa vaihtua samanlaisiksi kuin FIFA:ssa, ite ainaki lueskelin jotain sellasta
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toivottavasti saadaan tämän vuoden versioon ns. "herkempi" syöttönappi, nottei tarvitse aina sitä samaa syöttö-laukaus-tilannetta toistaa esim. 2-0 tai 2-1 ylivoimahyökkäyksissä, vaan voit syöttää esiesimerkiksi viellä takaisin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toivottavasti saadaan tämän vuoden versioon ns. "herkempi" syöttönappi, nottei tarvitse aina sitä samaa syöttö-laukaus-tilannetta toistaa esim. 2-0 tai 2-1 ylivoimahyökkäyksissä, vaan voit syöttää esiesimerkiksi viellä takaisin.

Itekkin kyllä toivosin sitä, olisi mukava syöttää välillä takaisikkin, eikä vaan aina heti ekasta syötöstä suoraan vetoa, hyvä idea!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itekkin kyllä toivosin sitä, olisi mukava syöttää välillä takaisikkin, eikä vaan aina heti ekasta syötöstä suoraan vetoa, hyvä idea!

se tuppaa tekemään herkemmin tuon jos syöttönappi on takana (varsinkin jos on liukumalli nappi) mulla ainakin,en tiedä onko se sitten tottumuksesta kiinni vai jotenkin automattista...

Ite kun käytän klassisia komentoja jolloin X on syöttö,pystyy tekemään nopeita "seinäsyöttöjä",pelinrakentajalle se on yks tärkeimmistä ominaisuuksista.
Ainoa miinus klassisissa on mailan nosto jota ei voi käyttää...se tappelee samoista napeista...ne "omat" komennot sais kyllä olla tosiaan "omat" eikä samat ku oletusnäppäimet,jospa tuohon saadaan muutos...FIFA:ssa ne kyllä ovat! :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itekkin kyllä toivosin sitä, olisi mukava syöttää välillä takaisikkin, eikä vaan aina heti ekasta syötöstä suoraan vetoa, hyvä idea!

Ainakin yksin pelatessa pystyy takaliipaisimellakin antamaan seinäsyötön, pitää vain olla pirun nopea. Tosin maalia siten saa harvemmin aikaisin, sillä ensimmäisen syötön aikana ei ehdi ladata toista syöttöä kovin kauan, joten seinäsyöttö on aina vähän hitaampi. Ja kun EA:n molarit eivät omaa sitä momentumia, on maalivahti kärppänä torjumassa vaikka oikeasti olisi liukunut ensimmäisen syötön mukana luultavasti jo vähän ohi. Seinäsyöttöä paremman tuloksen saa, kun ottaa ihan nopeasti kiekon haltuun ja jatkaa takaisin.

Syöttöpeliin olen nykyisellään ihan tyytyväinen, vastaanotto saisi olla vähän tarkempaa. Liian usein huonon kovan syötön saa mukaansa sillä takaa kurotuksella, oikeasti vähintään vastaanottavan pelaajan vauhti pitäisi hidastua tuollaisesta manööveristä. Syötön katkomisen saisivat muuttaa, koomisen näköistä kun kovastakin syötöstä kiekko jää liimattuna katkojan lapaan, välillä jopa pysäyttävät lämäreitä niin. Samoin lämäripurkuja nappaavat hanskaansa kuin Pekka Rinne, useammankin maalin olen alivoimalla päästänyt niin, että AI:n pakki on hypännyt lämärin ilmasta alas ja heittänyt ohjurikiekon luukulle.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

On tämä GM Connected vaan kova. Varmasti ekoina päivinä ei noita kaikkia ominaisuuksia ja yksityiskohtia tule heti tajuamaan, onneksi ei tarvitsekaan. Kyllä tästä on hieno peli tulossa. Milloinhan olen viimeksi odottanut NHL-pelin julkaisua näin innokkaasti? En varmaan ikinä. No, alle pari kuukautta tässä vain on. Kyllä sen kestää.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toivottavasti saadaan tämän vuoden versioon ns. "herkempi" syöttönappi, nottei tarvitse aina sitä samaa syöttö-laukaus-tilannetta toistaa esim. 2-0 tai 2-1 ylivoimahyökkäyksissä, vaan voit syöttää esiesimerkiksi viellä takaisin.

Nyt en ymmärrä? Kyllähän kiekkoa voi syötellä ykkösellä vaikka seitsemän kertaa putkeen jos tilaa on.
 
Ylös Bottom