Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tarkoittanee Fifa tyyppistä syöttelyä varmaankin eli syötöstä voi suoraan jatkaa seinäsyötön ilman varsinaista haltuunottoa.
Onnistuuhan tuo, Eashl:ssa välillä hankalaa viiveen vuoksi mutta suurimmaksi onnistuu kylläTarkoittanee Fifa tyyppistä syöttelyä varmaankin eli syötöstä voi suoraan jatkaa seinäsyötön ilman varsinaista haltuunottoa.
Kyllä EA on EASHL:äänkin taas tuttuun tapaan pieniä uusia lisäyksiä ja parannuksia luvannut. Eiköhän kyseinen pelimuoto ole hyvin voimissaan tulevallakin kaudella, sillä EASHL:n GM Connectedista kuitenkin selvästi erottaa pelaajien itse nimeämät joukkueet ja pelaajat, sekä tietysti sen oman pelaajan kehittäminen.Toivottavasti eashl:aa ei kuopata kokonaan tämän GM Connectedin takia.
Nyt en ymmärrä? Kyllähän kiekkoa voi syötellä ykkösellä vaikka seitsemän kertaa putkeen jos tilaa on.
Kyllä EA on EASHL:äänkin taas tuttuun tapaan pieniä uusia lisäyksiä ja parannuksia luvannut. Eiköhän kyseinen pelimuoto ole hyvin voimissaan tulevallakin kaudella, sillä EASHL:n GM Connectedista kuitenkin selvästi erottaa pelaajien itse nimeämät joukkueet ja pelaajat, sekä tietysti sen oman pelaajan kehittäminen.
Ei varsinaisesti liity mihinkään,mut kertokaas mulle kumpi Crosbyn pitäisi ola pelissä,pelinrakentaja vai tarkka laukoja? toisaalta ei silläkään ole merkitystä,mut kaverin oikeisiin tehoihin kun kattelee niin ei oikein saa selvää kumpi "rooli" on lähempänä...
Jep, en minä tai meikäläisen kerhosta kukaan, ole siirtymässä connectediin ainakaan pelkästään, ja tuskin siirtyy moni muukaan.
No sitähän voi toki itse muokata, mutta omasta mielestäni Crosby on Pelinrakentaja. Vaikka Tekee maaleja, niin rakentaa peliä todella taitavasti.Ei varsinaisesti liity mihinkään,mut kertokaas mulle kumpi Crosbyn pitäisi ola pelissä,pelinrakentaja vai tarkka laukoja? toisaalta ei silläkään ole merkitystä,mut kaverin oikeisiin tehoihin kun kattelee niin ei oikein saa selvää kumpi "rooli" on lähempänä...
Vaikka kaveri mättää parhaimmillaan 50 maalia kaudessa, itsekin mielisin hänet mieluummin pelinrakentajaksi kuin suoranaiseksi maalitykiksi. Tästä näkee, että terveenä ollessaan Crosby majailee aivan omassa luokassaan. Änärissä hän voisi olla sekä pelinrakentaja että tarkka laukoja.Omasta mielestäni Crosby on Pelinrakentaja. Vaikka Tekee maaleja, niin rakentaa peliä todella taitavasti.
Ei varsinaisesti liity mihinkään,mut kertokaas mulle kumpi Crosbyn pitäisi ola pelissä,pelinrakentaja vai tarkka laukoja? toisaalta ei silläkään ole merkitystä,mut kaverin oikeisiin tehoihin kun kattelee niin ei oikein saa selvää kumpi "rooli" on lähempänä...
Kyllä taitaa lähteä VPD:stä lähteä änäri ennakkotilaukseen kun kattoo noita ennakkotilausetuja:
Ennakkotilausedut:
1. Yksi Gold HUT paketti joka viikko 16 viikon ajan (Syyskuu - joulukuu 2012).**
2. Reebok 20K paketin. Paketti sisältää pelin sisäisiä tavaroita kuten hanskat, mailan, luistimet ja Be a Pro ja EASHL -pelaajaboostauksen.
3. BAUER paketti. Paketti sisältää pelin sisäisiä tavaroita kuten hanskat, mailan, luistimet ja Be a Pro ja EASHL pelaajaboostauksen.
4. Maalivahtiboostauksen Be a Pro ja EASHL -moodeihin.
Tuohon Crosby keskusteluun vielä, että omasta mielestä hyvin toteutettuna tietyillä pelaajilla voisi olla useampikin rooli. Juuri esim. Cindylla voisi olla pelinrakentaja ja sitten snaipperi ja esim. Oviella tarkkalaukoja ja voimahyökkääjä. Eli näillä supersupertähdillä ainakin useampi rooli. Samalla tavalla kuin Fifassa..