Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu
Damn enmä tahtonut suututtaa ja eiköhän nyt lähes kaikki tiedä ketkä siellä buustaa ja jos ei niin voivat vaan aulaan mennä kattelemaan. Sitten menit ihan omiin juttuihis höpisemään kun mä se ny taisin hyppiä sieltä kaikki ne aiemmat kerrat ja kesän lopuilla taisin ehkä vähän olla ilkee eikä muutenkaan enään NHL13 kiinnostanut niin tais jansku suuttua Mutta enmä nytkään tahtonut mitään muutakun huvikseen sanoa ja olihan siinä Frozen Goonsitkin samassa eli valitan jossei tuntunut kivalta.
Päätit sit oikeen mainostaa jälleen tiettyjä negatiiviseen sävyyn, niikuin tapoihisi näkyy kuuluvan! Sulla on jäänyt jotain hampaankoloon infinitystä, ku ei ainakaan tääl infinitys urasi eashlssä saanut lentoa useiden yrityksien jälkeenkään. Tohon ois voinut mainita kaks kerhoo jotka ei buustaa, kaikki muut tekee sitä.
Kato peiliin nii siel on se jolle sun pitää kiukutella, fudut meiltä ei niinkään tullut pelillisten esitysten perusteella kertaakaan, vaan täällä ei kiukuttelevia lapsia kauaa kuunnella! Sry jos sanoin rumasti, mutta totuus voi joskus sattua...
Ja nyt asiaan tosta buustimisesta, ennen nhl14 en buustannut ikinä ja olin siellä puolella kansaa joka valitteli buustaamista harrastavista pelureista. Tosin aina jokseenkin ymmärtänyt tota toimintaa. Ja nyt nhl14 tyyliin kaikki näyttivät buustaavan, joten ajattelin näin: Valtaosa pelaajista buustaa ukkojaan, niin saanko minä jotain peli-iloa jos en/emme buustaa, koska 90% todnäk clubi pelissä tulee vastaan buustattu kerho, niin onpa tosi hieno pelikokemus pelata jollai tulokas korteilla supertähtikortteja vastaan. Joten toi buustaaminen on melkein pakkopullaa, joka on vaa tehtävä, että on jotain mieltä mennä kerhopelejä pelaamaan.
Täs muutaman päivän aikana on monet "tuntemattomat" tullut kyselemään että mahtuuko buustaa samaan huoneeseen, ku menee hermot tuol kerhos yrittää tulokaskortilla pelata buustattuja kerhoja vastaan.. Eli varmasti jotka ajattelee buustaajista, että kunnon pellejä, niin tajuavat sen ku pelaavat clubii, nii ei siel oo ku buustattui kerhoi 90% että ei oo mitää järkee pelaa buustaamatta...
Ja eiköhän tämä buustamis keskustelu nhl14 osalta saane luvan loppua tähän?
Damn enmä tahtonut suututtaa ja eiköhän nyt lähes kaikki tiedä ketkä siellä buustaa ja jos ei niin voivat vaan aulaan mennä kattelemaan. Sitten menit ihan omiin juttuihis höpisemään kun mä se ny taisin hyppiä sieltä kaikki ne aiemmat kerrat ja kesän lopuilla taisin ehkä vähän olla ilkee eikä muutenkaan enään NHL13 kiinnostanut niin tais jansku suuttua Mutta enmä nytkään tahtonut mitään muutakun huvikseen sanoa ja olihan siinä Frozen Goonsitkin samassa eli valitan jossei tuntunut kivalta.