Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kuningas Tony Halme sanoi aikanaan näin: Jotku syövät päänsärkyyn buranaa. Alkoholistit ottaa viinaa. Urheilijat ottaa dopingia. Jotku jaksaa valittaa, joitaki ei vaan kiinnosta.

Jos teitä haluttaa pelata 90peliä paska korteilla pelatkaa sit niide paska korttien kans elkää tulko tänne avautuu. Ei monikaa tuu tänne avautuu ku jonnet rupee spedeileen ku eivät pärjää edes LEGE 3 kortilla. Mulle pelissä on tärkeintä joukkuepeli ja paskakorteilla siitä ei tuu mitään, olkaa vain marttyyrejä ja tehkää vaikka oma seura ja pakottakaa uusien jäsenien tekemään uus ukko, joka kerta ku Lege 3 tulee täyteen. "onhan pelaajiaen kehittäminen niin mukavaa". Teille ei heru sympatiaa siitä että ootte jauhanu 90peliä roskaa. Mutta muistakaa myös et kun nähdään mimmosia "marttyyrejä" olette. Turha tulla 2kk päästä itkeen et "haen seuraa" "minulla on lege 3" "minulla on 11 000pts".

Tarkoitukseni on vain sanoa. Miksi itkette täällä boostaajista. Pelatkaa omaa peliä kun olette niin hyviä. Elkäkää tulko jälkeen päin pyyteleen pääsyä clubeihin.



Tony Halme haastattelu,asennetta uran alussa! - YouTube
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Itellä nyt tullu vastaan noita buustaajia tuol sparris ja pakko sanoo et vtuttaa. Ei se et saavat kortin aikasemmin, mutta se et menee pelit perseilleen muilla ku lähtevät kulkeen heti alus.

Vai voiko sanoo buustaajiks jos on kokonaisuus 80 oikeas laidas ja 85 pakkina? :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Joukkuepeli onnistuu kortilla millä hyvänsä, sooloiluunhan sitä legendaa tarvitaan, joukkueena pärjää joukko huonompiakin yksilöitä.

Nähtiinhän se yksilötaitojen tehokkuus Kovan ja Radulovin tehokkuutena joukkueena pelaavia vastaan viime keväänä.

Buustatkoon ketkä haluaa, tuskin välitätte siitä mitä muut teistä ajattelevat niin ei luulisi keskustelun asiasta myöskään häiritsevän. Mehän ollaan vain noobeja :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Asiallisintahan olis et EA ei pistäis joka vuosi pelaamaan uudelleen ja uudelleen, vaan ne jotka pelas edellistä versioo LEGE 3:lla. Voisi alottaa uuden änärin vaikka Supertähti 3 kortilta. Joukkuepelillä tarkotan sitä et syötöt ja haltuun otot 6v6 peleissä on aika vaikeaa. Mukavempi pelaa kun syötöt kulkee lavasta lapaan.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Eipä taas tullu yllätyksen, et tääl puolet kfinin jonneist puolustelee boostaamist. Onhan kaikki glitchimaalitki muistissa? Me kunnol pelaajathan tässä tyhmiä ollaan ja huijaajist ei saa valittaa. Suht naurettavaa mis kunnos NHL-scene on. :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

mä en tuu sbcc kättelee sua vaik boosti leg 3:lla voittaisit mitä:D se on yks mikä on varmaa:) nii kauan ku et saa tästä palkkaa ni en taputa selkään sua;) ja mä arvostan ainakin jos jaksaa pelaa sen yli 300 peliä et on leg3:D itse ainakin pelaan.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mitä sä hihitys hyödyt siitä muuta ku et on "kiva" pelata 90peliä paskoilla korteilla ja kehittää jätkää? Sä pelaat kuiteki Lege 1 ja Lege 2 korteilla 200peliä yhteesä. Se o tuplat enemmänkö 90peliä Romukorteilla. Kukaan ei tuu kättelee sua et vau sä jaksoit vääntää 90peliä vuodesta toiseen kun muut tekivät muutakin kun istuivat marttyyreinä kiikkustuoleissaan.
Aivan käsittämätöntä idiootti löpinää. Siis pelaajat jotka pelaavat peliä, kuten se on tarkoitettu pelattavavaksi eli PELAAVAT ottelunsa, ovat vain onnettomia itkupilli marttyyreita ? Tiedän kyllä sinusta sen verran, ettei sinulta tappion tullen ainakaan selitykset lopu kesken :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Taas se jokavuotinen valitus boostimisesta alkaa.

Kyllä sen leg3 hyökkääjän voi puolustaa vaikka tulokas 1 kortilla. kovinkaan vaikeaa homma ei ole, kun hieman opettelee pelaamaan ko. peliä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

mun täytyy tähän kyl sanoo et massturboys yhteishenki parani huomattavasti ku sä lähdit analysoimasta muiden pelaamisesta:D ja sit toisekseen et sähän yritit vielä monta kertaa päässä takas massturboys rivistöön;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Selittämisestä mulle maksetaan kuten letku tietää. Mä en pelaa tätä peliä 5h sen takia et olen paska ja häviän. Haluan saavuttaa koko ajan jotain ja jos en saavuta pelaan vaikka pasianssia. Tuntuu teilläki jarnosa olevan sama kaava joukkueessa ei ainakaan pelaajat tunnu kelpaavan kun häviöitä tulee. Joten jos oot pelannu massturboysseissa 2viikon verran, ja muissa omissa joukkueissa jotka on 2kk välein uudelleen tehty. En tulisi silloin pätemään ettei selitykset lopu. Jatka Massturboysseissa pelaamista katotaan kauanko mieli pysyy samana :)
Jokseenkin hankalaa luettavaa tuo sun teksti oikeastaan alusta loppuun asti. On totta, että oli itsellä enemmän kun 10 seurajäsenyyttä NHL13. On tässä myös matkan varrella ehkä otettu opiksikin monesta asiasta. Mitä oikein tarkoitit tolla, ettei pelaajat tunnu kelpaavan kun häviöitä tulee ? Mistä sinä näin päättelet ? Olen myös tarjoutunut pelaamaan toisella kahdesta käyttäjästäni Masturboys tyyppien seurassa jatkossakin, mikäli kerhoon ottavat.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

jarnosa on aina tervetullut massturboysien joukkueeseen:) nimi kyllä vissiin vaihtui kun miro haluaa päässä joskus turnauksiin ni ei sinne huolita massturboysia:D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Heitänpä nyt vielä omankin kauhani soppaan. En oo buustaamisen puolesta enkä vastaan. Kivempaa se toki olisi vääntää jätekorteilla aluksi ja alottaa kaikkien kanssa samalta viivalta, mutta kun kuuleman ja näkemän mukaan melkeen 90% buustaa, joten onko siinä nyt järkeä lähteä yrittämään tulokas-kortilla kun vastustajat vetää legenda-korteilla? Toki jos on pitkäpinnainen niin sitten, mutta ite en ainakaan niihin kuulu, pidemmän päälle se alkas jo kyrsimään.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Selittämisestä mulle maksetaan kuten letku tietää. Mä en pelaa tätä peliä 5h sen takia et olen paska ja häviän. Haluan saavuttaa koko ajan jotain ja jos en saavuta pelaan vaikka pasianssia. Tuntuu teilläki jarnosa olevan sama kaava joukkueessa ei ainakaan pelaajat tunnu kelpaavan kun häviöitä tulee. Joten jos oot pelannu massturboysseissa 2viikon verran, ja muissa omissa joukkueissa jotka on 2kk välein uudelleen tehty. En tulisi silloin pätemään ettei selitykset lopu. Jatka Massturboysseissa pelaamista katotaan kauanko mieli pysyy samana :)
Hei voisit sb rauhottua vähän, kun aika älytöntä löpinää toi sun jonne puheilu. Oma kanta on se, että en edes tiedä mitä toi "boostaaminen" on, mutta eipä paljoon kiinnosta jos on kusetusta. Ihan idioottimaista jotenkin boostata! Onko se niin vaikeata pelata pelejä rehdisti? Hyvällä joukkueella pärjäät millä kortilla tahansa!
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Eikö muita ota päähän tää ennakkoversion sparrailu? Ensin ostetaan tiketti, et pääsee ennakkoon pelailemaan ja buildaamaan pelaajaa ja sit urpoillaan sparrin puolienvalintaruudussa siinä keskellä eikä millään voi tulla pelaamaan.

Tämä kiitos EAn hienon ratkaisun laittaa paikkavalinta ennen kun pelihuone on lukossa. Jos on päättänyt että pelaa OL ja sitä ei ole siinä ainoassa pelissä auki mihin sparrihaku kokoajan heittää niin ootellaan keskellä että peli alkaa ja sitten mennään heti uuteen sparrihuoneeseen ja otetaan sieltä tyhjästä huoneesta se OL.

Hienoa tulla lukemaan valitusta pelistä jota ei vielä ole edes julkaistu. Rämmeri onnistui jälleen rahastuksessa oikein mainiosti. :cool:
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Hmm. Tähän täytyy mainita omalta kohdalta. Nhl 13 itselläni aukesi leg 3 muistaakseni toukokuussa vasta......Ja mikä mahtaa osaa ajaa buustaamiseen. kattokaa peiliin. Sparripelit ollu vuosia aivan täyttä kuraa, kuka siellä jaksaa pelata. Omat pakit seisoo vastustajan siniviivalla hakaamassa lapaa jäähän. Hyökkääjistä osa luistelee kokoajan tahallaan paitsioon tai sitten muuten vaan jää jumittaan paikalleen. Minuutin välein joku haastamassa tappelua, varsinkin tässä versiossa. Toki jos tuttujen kanssa menee samaan peliin, niin silloinhan sparrit on vallan mainioita välillä. 90% randomien kans pelatessa sparrissa on täyttä kuraa. Eli itse istun ennemmin buustihuoneessa jauhamassa tuttujen kans shaipaa ku katon idiootteja sparreissa. Mokkena meet spariin niin on se hieno yrittää torjua ku 10 vedosta 9 on läpiajoja, se siitä todellisesta virtuaalilätkästä. Supertähden buustasin ja se saa minullekkin riittää, en nyt kuitenkaan jaksa legendaan asti istua siellä buustimassa.

Enkä itte ainakaan voittojen takia buustaa vaan ihan peli-ilon vuoksi. Mukavempi se on pelaa ku ukko liikkuu. Toi korttien keräily on niin turha ominaisuus koko nhl sarjassa. Keskittysivät ennemmin tekemään paljon monipuolisempia ukkoja mitä voi muokkailla oman maun mukaan. Joka vuosi noista pelaajan atribuuteista puolet on aivan turhia:) Loppujen lopuksi kuukauden päästä joka jätkällä on sama ukko/buildi kunhan ne pelin heikkoudet löytyy, näinhän se on joka vuosi mennyt ja tulee menemään nytkin.

Tässä vois mainita sitten näistä plussa sloteista, ihan samana vertauksena käy tuohon buustaamiseen. Jotku ostaa ne auki ja jotku pelaa ne auki. Eli eikö se oo sitte väärin, että osa ostaa noi auki ja osa ei? Voi suoraan verrata buustaamiseen

Se ny on mulle ainakin ihan sama buustaako jengi kortit ittellee.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Asiallisintahan olis et EA ei pistäis joka vuosi pelaamaan uudelleen ja uudelleen, vaan ne jotka pelas edellistä versioo LEGE 3:lla. Voisi alottaa uuden änärin vaikka Supertähti 3 kortilta. Joukkuepelillä tarkotan sitä et syötöt ja haltuun otot 6v6 peleissä on aika vaikeaa. Mukavempi pelaa kun syötöt kulkee lavasta lapaan.

Ei ne syötöt oikeestaankaa menee aina lapaan. Vittuun koko kortti systeemi. Tilalle joku semmonen systeemi missä enemmän vaikuttaa se joka pitää sitä ohjainta.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kyllä sen leg3 hyökkääjän voi puolustaa vaikka tulokas 1 kortilla. kovinkaan vaikeaa homma ei ole, kun hieman opettelee pelaamaan ko. peliä.

Kyllä! Toimii tosin vain jos puolustajan nimi ei ole Jelly Jortikka... :D vitsivitsi!

Boostaajat käyköön välillä myös pihalla - tää on vain peli.

EASHL-skeneä voi kutsua samalla lempinimellä kuin New Yorkiakin eli Rotten Apple. (Jonnet voi googlettaa!)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kerätäämpä ystäviä ihan urakalla...

Oih ja voih! Miksihän koskaan edes löysin nämä sivut ja miksi koskaan edes tutustuin pelimuotoon eshl...tälle nyt tuntuu kun lukee tätä ketjua. Kaikki mulle heti nyt sukupolvi taas vauhdissa...toinen toistaan paskempia selityksiä.

Noh itse jos joutavasta ajasta riippuen pelaan pari tai jopa kolme ukkoa sinne leg3 tasolle ihan oikeasti pelaamalla niin kertoo kumpaan tyyliä itse kunnioitan. Ja se kun jos kolmos ukkoa rupeaa joskus ehkä kevät talvella hinkkaamaan niin voinpa sanoa et se on opettavaista aikaa. Leg 3 ukkoa viilettää vasemmalta ja oikealta ohi jos et ymmärrä sijoittua ja lukea peliä oikein, sillä silloin et jaloilla paljoa paikkaa jos väärin sijoitut. Hyökillä ei nyt niin räikeää ole, mut et ehkä pääse/kerkeä maalin tekoon jos yhtään harrastat myös omanpään peliä. Mutta pakkina se aika opettaa paljon.

P.S niille junnuille jotka ovat lukeneet viestejäni täällä sillä silmällä että olen vaan kehunut omia pelitaitojani niin lukekaapa nyt äidinpikkukullanmurut hartaudella uudestaan. Se että odotatte hyökkäys sinisellä vaan syöttöä ei tee teistäkään kovin kummoisia ja jos vielä erehdytte siellä naputtelemaan niin turha odottaa sitä syöttöä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Hmm. Tähän täytyy mainita omalta kohdalta. Nhl 13 itselläni aukesi leg 3 muistaakseni toukokuussa vasta......Ja mikä mahtaa osaa ajaa buustaamiseen. kattokaa peiliin. Sparripelit ollu vuosia aivan täyttä kuraa, kuka siellä jaksaa pelata. Omat pakit seisoo vastustajan siniviivalla hakaamassa lapaa jäähän. Hyökkääjistä osa luistelee kokoajan tahallaan paitsioon tai sitten muuten vaan jää jumittaan paikalleen. Minuutin välein joku haastamassa tappelua, varsinkin tässä versiossa. Toki jos tuttujen kanssa menee samaan peliin, niin silloinhan sparrit on vallan mainioita välillä. 90% randomien kans pelatessa sparrissa on täyttä kuraa. Eli itse istun ennemmin buustihuoneessa jauhamassa tuttujen kans shaipaa ku katon idiootteja sparreissa. Mokkena meet spariin niin on se hieno yrittää torjua ku 10 vedosta 9 on läpiajoja, se siitä todellisesta virtuaalilätkästä. Supertähden buustasin ja se saa minullekkin riittää, en nyt kuitenkaan jaksa legendaan asti istua siellä buustimassa.

Enkä itte ainakaan voittojen takia buustaa vaan ihan peli-ilon vuoksi. Mukavempi se on pelaa ku ukko liikkuu. Toi korttien keräily on niin turha ominaisuus koko nhl sarjassa. Keskittysivät ennemmin tekemään paljon monipuolisempia ukkoja mitä voi muokkailla oman maun mukaan. Joka vuosi noista pelaajan atribuuteista puolet on aivan turhia:) Loppujen lopuksi kuukauden päästä joka jätkällä on sama ukko/buildi kunhan ne pelin heikkoudet löytyy, näinhän se on joka vuosi mennyt ja tulee menemään nytkin.

Tässä vois mainita sitten näistä plussa sloteista, ihan samana vertauksena käy tuohon buustaamiseen. Jotku ostaa ne auki ja jotku pelaa ne auki. Eli eikö se oo sitte väärin, että osa ostaa noi auki ja osa ei? Voi suoraan verrata buustaamiseen

Se ny on mulle ainakin ihan sama buustaako jengi kortit ittellee.

Jos ostaa buustit auki ei vaikuta muiden peli-iloon. Toisin kuin nämä jannut jotka hyppii kesken pelin pois.
 
Ylös Bottom