Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

pitää ottaa tähä keskusteluu sen verran osaa et ittehän olin kojote päkis 3. accol ja ne tiputteli veskaa ihan tarkotuksel joka päivä. yleensä siin 3-0 tilantees tuli hanurilt käsky mokelle et nyt pitää hyppää... väitettii tietenkii kaikille et mokke tippu ja gg:t pelin päätteeks jos voitettii. rasittavaa kyl tommoin mut onneks vaihoinkii jo tiimii.. ainii ja hyvää jouluu vaa kaikille ja rauhallist uutta vuotta! hanuri älä suuty et kerroin totuuden
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ei kai siinä mitään ongelmaa olisi jos maalivahti putoaa, jos se pitäisi paikkansa että siitä tulee se 52ovr. Mutta kun siitä tulee toisinaan 152ovr :) Huvittavinta on mielestäni se, että EA edelleen suosii sitä ranevetoa ja yksin purjehtimista aivan liikaa bottimaalivahti peleissä, ne joukkueet sitten kärsii jotka pyrkivät pelamaan oikeata lätkää.

Tässäkin versiossa voit hävitä pelin vaikka vetoja olisi lähemmäs 40 ja hyökkäysalueaika jotain tolkutonta, toisella 5 ranevetoa ja kolme maalia. Turha siitä on valittaa, mutta saa kai sitä toivoa, että jos kyseessä on jääkiekkopeli, niin se edes muistuttaisi jääkiekkoa jollain tasolla. Ilmeisesti ei vain pystytä tekemään tämän parempaa peliä, onneksi on kuitenkin 6vs6 pelit.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

pitää ottaa tähä keskusteluu sen verporukka pelasisaa et ittehän olin kojote päkis 3. accol ja ne tiputteli veskaa ihan tarkotuksel joka päivä. yleensä siin 3-0 tilantees tuli hanurilt käsky mokelle et nyt pitää hyppää... väitettii tietenkii kaikille et mokke tippu ja gg:t pelin päätteeks jos voitettii. rasittavaa kyl tommoin mut onneks vaihoinkii jo tiimii.. ainii ja hyvää jouluu vaa kaikille ja rauhallist uutta vuotta! hanuri älä suuty et kerroin totuuden




Itekkin kyseisessä seurassa hetken pelasin ja kyllä aika rehdisti porukka pelas. eikä kyllä kertaakaan veskaa tiputtanu vaikka olis tilanne ollu mikä tahansa. Hirvikorpi taitaa jauhaa ihan omiaan ja muutenki vitsi koko ukko..
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Itekkin kyseisessä seurassa hetken pelasin ja kyllä aika rehdisti porukka pelas. eikä kyllä kertaakaan veskaa tiputtanu vaikka olis tilanne ollu mikä tahansa. Hirvikorpi taitaa jauhaa ihan omiaan ja muutenki vitsi koko ukko..

Hirvi on kyllä pelannut pidemmän aikaa meillä ja huonosta maineestaan huolimatta mukava kaveri, ei ole Hirvikorven käyttäjä siis kyseessä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Pieni veikkaus on, että olet nikita sieltä hck:sta? Etkös sä eile lähteny kesken matsin meitä vastaa, kun olit mv ja olitte häviöl? Kertaakaan ei olla pudotte veskaa jos netti katkennu kaikki on lähtenyt. En ymmärrä jos häviää kolmesti vai neljästi pahasti meille pitää tehä feikki accountti ja tulla puhuu paskaa meistä? Vähä kypsempää touhua nikita vai kuka ootkaan.... oot ite varmaa -99? Ei toi hirvi oo -99. Ja ei se mittää, jos oot vähän ihastunu minnuun? :)

:D kyllä kaikki hck:n tietää ja tosiaan siellä ollaan vähän pitkä vihaisia
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Pieni veikkaus on, että olet nikita sieltä hck:sta? Etkös sä eile lähteny kesken matsin meitä vastaa, kun olit mv ja olitte häviöl? Kertaakaan ei olla pudotte veskaa, mutta jos netti katkennu kaikki on lähtenyt. En ymmärrä jos häviää kolmesti vai neljästi pahasti meille pitää tehä feikki accountti ja tulla puhuu paskaa meistä? Vähä kypsempää touhua nikita vai kuka ootkaan.... oot ite varmaa -99? Ei toi hirvi oo -99. Ja ei se mittää jos sul on jotain tunteita mua kohtaan :)

En tiennytkään että nikitan kfin käyttis on xxhirvikorpi99xx :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kyllähä tuost hirvest keksii juttua, eikä niit juttui tarvii edes keksiä ku ovat todenperäisiä.
VAROITUS: TARINASSA SAATTA ESIINTYÄ MYÖS KILLEKALLEK

Mua vähän säälittää se kun teki NHL13 lopussa uuden käyttäjän ( barbaari669 ), jolla sitten tuli old fartseihin maalivahdiksi. Oldeissa sitten kyseltiin, että kuka tämä oikein on. No, hirvikorpi tottakai hyvällä omallatunnolla valehteli päin naamaa, että on siirtynyt boxin puolelta pleikkarille ja väitti, että on pelannut jossain xboxin EHL-turnauksen joukkueessa.

NHL14 alussa hän sitten loi uuden käyttäjän ( Konsu_ tjsp.), jolla tuli oldeihin. Siinä sitten kävi ilmi jossain vaiheessa että tämä konsu_ on hirvikorpi ---> hirvi sai kenkää. Tämän ilmi tultua rupesin vähän ihmettelemään, että missä ihmeessä tämän hirven bff:llä (killekallek) on joku sala-acco. No siinä sitten menin pelailemaan raamattupiiriin ( Cowriver Bible Circle ) , eikä kauaakaan kerennyt käyttäjäni siellä olla kun kävi ilmi, että siellä on killekallen uusi käyttäjä ( hennezzi88 ), SEKÄ hirvikorven uusi kenttäpelaajakäyttäjä ( Crazy_Stylex10 ). Taisivat saada fudua, kun tämä kävi ilmi.

Ihmeellistä touhua. Eikä tarvii ihmetellä hirvikorven ja killekallen enää, että minkä takia he ovat koko änärin rakastetuimmat pelaajat. ❤️
Ja kukaan ei sitten väitä enään, että xxhirvikorpi99xx on nikitan konsolifin tunnus!
huhhuh! :) öitä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kyllähä tuost hirvest keksii juttua, eikä niit juttui tarvii edes keksiä ku ovat todenperäisiä.
VAROITUS: TARINASSA SAATTA ESIINTYÄ MYÖS KILLEKALLEK

Mua vähän säälittää se kun teki NHL13 lopussa uuden käyttäjän ( barbaari669 ), jolla sitten tuli old fartseihin maalivahdiksi. Oldeissa sitten kyseltiin, että kuka tämä oikein on. No, hirvikorpi tottakai hyvällä omallatunnolla valehteli päin naamaa, että on siirtynyt boxin puolelta pleikkarille ja väitti, että on pelannut jossain xboxin EHL-turnauksen joukkueessa.

NHL14 alussa hän sitten loi uuden käyttäjän ( Konsu_ tjsp.), jolla tuli oldeihin. Siinä sitten kävi ilmi jossain vaiheessa että tämä konsu_ on hirvikorpi ---> hirvi sai kenkää. Tämän ilmi tultua rupesin vähän ihmettelemään, että missä ihmeessä tämän hirven bff:llä (killekallek) on joku sala-acco. No siinä sitten menin pelailemaan raamattupiiriin ( Cowriver Bible Circle ) , eikä kauaakaan kerennyt käyttäjäni siellä olla kun kävi ilmi, että siellä on killekallen uusi käyttäjä ( hennezzi88 ), SEKÄ hirvikorven uusi kenttäpelaajakäyttäjä ( Crazy_Stylex10 ). Taisivat saada fudua, kun tämä kävi ilmi.

Ihmeellistä touhua. Eikä tarvii ihmetellä hirvikorven ja killekallen enää, että minkä takia he ovat koko änärin rakastetuimmat pelaajat. ❤️
Ja kukaan ei sitten väitä enään, että xxhirvikorpi99xx on nikitan konsolifin tunnus!
huhhuh! :) öitä!

oon kuules tälläkii hetkellä 3 eri kerhos mun sala accoil nii älä pliis tuu esittää mitää james bondii et oisit saannu mut kiinni. ja sitäpaitsi voitettais killen kans sut millo vaa 1v1 et turha uhoo
 
oon kuules tälläkii hetkellä 3 eri kerhos mun sala accoil nii älä pliis tuu esittää mitää james bondii et oisit saannu mut kiinni. ja sitäpaitsi voitettais killen kans sut millo vaa 1v1 et turha uhoo

selvästikkin joku ollut katkeralla päällä kirjottelemassa xxxxhirvikorpi99xxxx käyttäjällä tänne paskaa

joo sulla on kyllä aina mainio ajoitus ylläpito vois esitellä ip:itä ja vertailla kyllä tämä on jonku hck pelaajan juttusia

Kyllähä tuost hirvest keksii juttua, eikä niit juttui tarvii edes keksiä ku ovat todenperäisiä.
VAROITUS: TARINASSA SAATTA ESIINTYÄ MYÖS KILLEKALLEK

Mua vähän säälittää se kun teki NHL13 lopussa uuden käyttäjän ( barbaari669 ), jolla sitten tuli old fartseihin maalivahdiksi. Oldeissa sitten kyseltiin, että kuka tämä oikein on. No, hirvikorpi tottakai hyvällä omallatunnolla valehteli päin naamaa, että on siirtynyt boxin puolelta pleikkarille ja väitti, että on pelannut jossain xboxin EHL-turnauksen joukkueessa.

NHL14 alussa hän sitten loi uuden käyttäjän ( Konsu_ tjsp.), jolla tuli oldeihin. Siinä sitten kävi ilmi jossain vaiheessa että tämä konsu_ on hirvikorpi ---> hirvi sai kenkää. Tämän ilmi tultua rupesin vähän ihmettelemään, että missä ihmeessä tämän hirven bff:llä (killekallek) on joku sala-acco. No siinä sitten menin pelailemaan raamattupiiriin ( Cowriver Bible Circle ) , eikä kauaakaan kerennyt käyttäjäni siellä olla kun kävi ilmi, että siellä on killekallen uusi käyttäjä ( hennezzi88 ), SEKÄ hirvikorven uusi kenttäpelaajakäyttäjä ( Crazy_Stylex10 ). Taisivat saada fudua, kun tämä kävi ilmi.

Ihmeellistä touhua. Eikä tarvii ihmetellä hirvikorven ja killekallen enää, että minkä takia he ovat koko änärin rakastetuimmat pelaajat. ❤️
Ja kukaan ei sitten väitä enään, että xxhirvikorpi99xx on nikitan konsolifin tunnus!
huhhuh! öitä!


minkäs teet nöyryytetään silti teitä

me ei saatu fuduu siel vaan sanottiin kinnarin iloksi ketä ollaan kun tehtiin ps
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

pitää ottaa tähä keskusteluu sen verran osaa et ittehän olin kojote päkis 3. accol ja ne tiputteli veskaa ihan tarkotuksel joka päivä. yleensä siin 3-0 tilantees tuli hanurilt käsky mokelle et nyt pitää hyppää... väitettii tietenkii kaikille et mokke tippu ja gg:t pelin päätteeks jos voitettii. rasittavaa kyl tommoin mut onneks vaihoinkii jo tiimii.. ainii ja hyvää jouluu vaa kaikille ja rauhallist uutta vuotta! hanuri älä suuty et kerroin totuuden

ootko löytäny jo telkkaris?
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Hmm. Jos mokke tippuu niin ei mun mielestä todellakaa muiden jengistä tarvi hyppii pois. Eihän tuossa oo mitää ideaa. Nyt joulukuussa varsinkin on ollut melkoisen paljon noita pelistä tippumisia. Porukkaa lentää joka pelistä ulos, vuoron perään. Eikä taida ea:ta korjauksetkaan enää pahemmin kiinnostaa. Onhan tällä versiolla jo rahat taas kerätty:)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mä oon koko elämäni ollut siinä uskossa, että kauniit ja rohkeat on universumin draamaisin tuotos. Mut nyt on kyllä kfinin draama queenit saanut mun mielipiteen muuttumaan :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kuulin juttuu et Nbz:n hooneli ois hirvikorven nelosacko, nyt on helvetti irti.. :eek:
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kuulin juttuu et Nbz:n hooneli ois hirvikorven nelosacko, nyt on helvetti irti.. :eek:

Maailmanloppu 2014, ens vuonna ei taida änäriäkään tulla. Pelit seis! Hirvi on saatava pois koko pelistä, heti tänään. :confused:
Montakohan pleikkaria sillä on? Vetää varmaan muutamassa jengissä aina samaan aikaan.. miten se pirulainen ehtii.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kuulin juttuu et Nbz:n hooneli ois hirvikorven nelosacko, nyt on helvetti irti.. :eek:
Voihan rähmä... tarkoittaa sitä, että Hirveä pitäisi itse asiassa arvostaa pelaajana EHL-voiton takia.

Kuulin myös, että killekallen neljännen Super Nintendon vitosacco on oikeasti tosielämän Sandro Wüller.

PS. Eiköhän nää kaikki tyhjät spämmiläpät katoa foorumilta, kun modet palaavat joululomiltaan. Siihen saakka kuitenkin mukava mättää torttua turpaan näitä lueskellessa.

 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ja en ymmärrä miten joku kerkee pelaa niin monella accol legendalle....

Kylillä puhutaan, että Hirvi harjoittaa ihmiskauppaa ja sillä on kellarissa kymmeniä kiinalaisia grindaamassa sille legendoja..
Hirvellä on myös viisi accountia jolla puhuu viittä eri kieltä ettei kukaan tunnista.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

En muista ketä vastaan me viime viikolla pelattiin, mut oisko ollu ihan 6vs6 -plei kun lopulta voitettiin 4-7 tms. Oisko peli nyt ollut ekan erän puolella jo 0-2 tai 0-3 kun vastustaja TIPUTTI molarin pois.

Aivan turha selitellä että se tippuu pois kun pari kolme helppoa menee, niin just sen viimesen maalin jälkeen heti molari "tippuu" - joopa joo.
Kuinka sattuikaan että se peli taitaa olla jopa tallessakin, eli voin laittaa tänne ihan joukkueen nimen ja pelaajan nimenkin julkisuuteen videon kera.

Mutta en laita. En halua mustamaalata joukkueita, joille reilu peli ei oo ihan itsestäänselvää. Pääteltiin oman joukkueen sisällä, että taisivat olla jotain 16-vee mukuloita.

Voisitte jokainen kuitenkin miettiä, että pelatako ilman ihmisveskaa, vai sen kanssa, sillä toi pois pudottaminen on a) raukkamaista ja b) tyhmää, koska overall putoaa molarilla sinne 56:teen.
 
Ylös Bottom