Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 GM Connected (2014)

Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Mulle puolestaan ei ole tullut vahvistuslinkkiä tms. liittymisen vahvistukselle. Se kyllä tuli, että rekisteröity ja odottaa ylläpitäjän hyväksyntää.

Asia kunnossa. Hyvä kun tänne ilmoitatte jos ette nää foorumilla mitään yms. sillä joidenkin käyttäjien oikeudet/vahvistamiset voivat epähuomiossa jäädä väliin.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Ehkä tuonne ircin puolelle voisi oikeasti tulla ihmiset palloilemaan, kovin on kuollutta.. Tälläkin hetkellä siellä on meikäläisen lisäksi kaks muuta, ja harvoin onkaan enempää saman aikaisesti. Eikös tarkoitus kuitenkin ollut sitä kautta sopia pelejä yms.?
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Ehkä tuonne ircin puolelle voisi oikeasti tulla ihmiset palloilemaan, kovin on kuollutta.. Tälläkin hetkellä siellä on meikäläisen lisäksi kaks muuta, ja harvoin onkaan enempää saman aikaisesti. Eikös tarkoitus kuitenkin ollut sitä kautta sopia pelejä yms.?

Samaa mieltä, mutta eipä kukaan voi tuolle väkisin mitään tehdä. VÄHINTÄÄN PAIKALLE KUN VAPAANA PELIEN PELAAMISELLLE !
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Mites tällaset vanhat hapot, ku mä joka ei ole käyttänyt ircciä koskaan? Ei oikein taivu vanha. Hyvin onnistui pelin sopiminen pleikkarilla. Katsoin, kun vastustajani on linjoilla ja heti viestiä menemään, että pelataanko.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Mites tällaset vanhat hapot, ku mä joka ei ole käyttänyt ircciä koskaan? Ei oikein taivu vanha. Hyvin onnistui pelin sopiminen pleikkarilla. Katsoin, kun vastustajani on linjoilla ja heti viestiä menemään, että pelataanko.

Nopeasti tuon oppii.

http://webchat.quakenet.org

Tuossa osoitteessa laitat nicknamen kohdalle vaikkapa oman joukkueesi nimen tai lyhenteen esim. juspewDET . Tämän jälkeen kirjoitat channels kohtaan #KFINgmc (# ei ole pakollinen kirjoittaessa)

Sitten vaan liityt ja keskustelet siellä muiden kanssa.

E. Aina ei siis voi pleikkarilla sopia pelejä, koska tuskin kaikki pelaajat ovat ystäviäsi.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Mites tällaset vanhat hapot, ku mä joka ei ole käyttänyt ircciä koskaan? Ei oikein taivu vanha. Hyvin onnistui pelin sopiminen pleikkarilla. Katsoin, kun vastustajani on linjoilla ja heti viestiä menemään, että pelataanko.

Ekaa kertaa minäkin ircissä... helppo juttu, niinku juspe sano!
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Näkeehän tuolla itse pelissäkin, ketä on linjoilla ja sieltä nimen perusteella olen viestin lähettänyt ja hyvin on homma toiminut.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Sitten toinen asia. Pitäiskö näihin sykleihin lyödä aina deadline? Tätä tahtia, kun pelataan, niin liiga kestää aika kauan.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Sitten toinen asia. Pitäiskö näihin sykleihin lyödä aina deadline? Tätä tahtia, kun pelataan, niin liiga kestää aika kauan.

Itse olen sitä mieltä, että sovitaan kiinteät simupäivät. Kaksi kertaa viikossa olisi hyvä tahti, jotta mielenkiinto pysyisi yllä ja kausi etenisi hyvällä tahdilla. Jos ei komissaari kerkeä jonain sovittuna hetkenä simua suorittamaan, niin voi antaa "natsat" jollekin joka simun ehtii heittämään.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Itse olen sitä mieltä, että sovitaan kiinteät simupäivät. Kaksi kertaa viikossa olisi hyvä tahti, jotta mielenkiinto pysyisi yllä ja kausi etenisi hyvällä tahdilla. Jos ei komissaari kerkeä jonain sovittuna hetkenä simua suorittamaan, niin voi antaa "natsat" jollekin joka simun ehtii heittämään.

Tämä olisi minusta paras vaihtoehto. Kaikki varmasti ehtisivät pelinsä pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Itse olen sitä mieltä, että sovitaan kiinteät simupäivät. Kaksi kertaa viikossa olisi hyvä tahti, jotta mielenkiinto pysyisi yllä ja kausi etenisi hyvällä tahdilla. Jos ei komissaari kerkeä jonain sovittuna hetkenä simua suorittamaan, niin voi antaa "natsat" jollekin joka simun ehtii heittämään.

Tämä kuulostaa hyvältä, tällä hetkellä mennään vähän liian hidasta tahtia.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Tuolla säännöissä näyttäs olevan että simulointi tapahtuu ma ja to klo 21.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

tapahtuuko noi pelaaja vaihdot tuossa simun yhteysessä?

ja kauanko toi simu vie aikaa?
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Aika riippuu ihan siitä, kuinka monta peliä on pelaamatta, näin ainakin itse olen ymmärtänyt. Treidit tulee voimaan simun jälkeen.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Äsken oli vielä 6 peliä pelaamatta.


Joo näin on. Itse pelaan tänään ennen simua nuo kaksi peliä pois alta. Odottelin vain, jos saataisiin ihmisiä vastustajiksi. Ja tosiaan simu tapahtuu joka MAANANTAI ja TORSTAI kello 21.00, eli tänään illalla simuloidaan. :)

Ja voihan noita pelejä sopia pleikkarillakin, mutta aina ei samaan aikaan olla paikalla ja ircissä tuo keskusteleminen on hiukkasen helpompaa.
 
Ylös Bottom