Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 GM Connected (2014)

Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

St.Louisille laitin perjantaina ja tänään viestiä, mutta ei näytä vastaavan. Nhlällää kyllä näyttää pelaavan paljonkin, mutta vissiin jotain muuta liigaa tai pelimuotoa?

Yep.
sama juttu. varmaan lopettanu.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Kyllä siellä sitä kermaa vielä riittää :)

Laitappa ilmoitusta jos liityt. Kertoisit PSN ja joukkueen samalla kertaa :)
Mikäli Winnipegin GM suostuu palauttamaan Maailman parhaan #65 takaisin kotia niin hyppäisin ilomielin Ottawan peräsimeen. Mutta epäilen vahvasti :D Samalla treidillä takaisin millä lähtikin :)
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

mites hoidetaan epäaktiivisten potkiminen? itellä täs syklis 3 matsia, joista coloradon kans vaa ollu puhetta et pelataan. en oo nähny edmontonia tai näshvilleä missään vaiheessa missään eikä oo mtn kuulunukkaa niistä. et vaikea tässä on pelata sitte.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

mites hoidetaan epäaktiivisten potkiminen? itellä täs syklis 3 matsia, joista coloradon kans vaa ollu puhetta et pelataan. en oo nähny edmontonia tai näshvilleä missään vaiheessa missään eikä oo mtn kuulunukkaa niistä. et vaikea tässä on pelata sitte.


Jos tulee valitusta usealta taholta. Tämän jälkeen minä potkin kyseisen managerin.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Jos näyttää siltä että ei saa pelejä pelattua niin ulos vaan. Liigaan vaatimuksena oli aktiivisuus, eikä sitä näytä ainakaan irkin osalta paljoa olevan.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Jos tulee valitusta usealta taholta. Tämän jälkeen minä potkin kyseisen managerin.

no, onko kukaan saanu edm ja/tai näsh kans pelejä pelattua? itel tosiaan 3 matsia täs syklis, yhtää en oo saanu pelattua mut yritetty on. ja ei oo botit päällä et vois ne pelaa, jos sankareita ei näy. vituttaa turhat loukit simuis sit
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Itselläkin edmontonia vastaan peli olisi mutta ei oo näkynyt..

Ja kertokaas miten tuonne ircin salaiseen maailmaan pääsee sisälle :confused:
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Itselläkin edmontonia vastaan peli olisi mutta ei oo näkynyt..

Ja kertokaas miten tuonne ircin salaiseen maailmaan pääsee sisälle :confused:

Ketjun aloitusviestissä on linkki josta tuonne pääsee. Nimimerkkiin vaikka oma psn-tunnus+joukkueen nimi. Kanavan nimeksi #kfingmc.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Niin sehän tässä olikin ongelma että mitä noihin piti laittaa :D mutta kiitos avusta :D
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

En ole vielä kertaakaan nähnyt Nashvilleä tai Dallasia, niitä vastaan pitäisi mukamas pelata.

Tulkaa nyt kaikki tuonne IRCin puolelle, ei se voi olla niin helvetin vaikeeta.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Mä nyt sitten kokeilin tätä ircciä ja kun painan päivitä nappia, niin heittää suoraan ulos. Sama juttu, kun pistää puhelimen pois, niin aina pitää kirjautua uudestaan. Mikähän mättää?

Aloitin samaan aikaan myös toisen liigan ja siellä käytetään facebookkia. Helkkarin hyvä ja toimiva väline. Näkee vielä mitä ihmiset on höpötelleet, kun tässä ircissä näyttää tyhjää sivua eli ei näy entiset keskustelut. Saakohan ne esille jostain?
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Mä nyt sitten kokeilin tätä ircciä ja kun painan päivitä nappia, niin heittää suoraan ulos. Sama juttu, kun pistää puhelimen pois, niin aina pitää kirjautua uudestaan. Mikähän mättää?

Aloitin samaan aikaan myös toisen liigan ja siellä käytetään facebookkia. Helkkarin hyvä ja toimiva väline. Näkee vielä mitä ihmiset on höpötelleet, kun tässä ircissä näyttää tyhjää sivua eli ei näy entiset keskustelut. Saakohan ne esille jostain?

Irkissä heittää tottakai pihalle jos tuossa selainversiossa sivun päivittää. Anna olla vaan taustalla käynnissä, kommentit ja muut päivittyvät automaattisesti.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Ok, mutta ongelmana myös se, kun en voi pitää puhelinta koko ajan päällä vaan esim. töissä pystyy silloin tällöin tsekkailemaan sinne ja aina pitää kirjautua uudelleen.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Ei siinä mitään jos päivällä ei paikalle pääse, mutta olisi hyvä olla paikalla ainakin silloin kun on mahdollisuus pelata. Helppo sopia pelit irkissä kun porukka on paikalla.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Joo voinhan mä yrittää, kuten näkyy mulla on asenneongelma tän ircin kanssa :) Tuntuu vaan jotenkin jähmeältä ja vanhanaikaiselta.

Toisessa liigassa sain syklin vaihdon jälkeen pelattua neljä peliä ekana iltana ja sopimiset onnistui hyvin pleikkarilla ja facessa. Oon tietysti vaan tottunut käyttämään noita :)
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Ja sitten St.Louis ja Islanders, saadaanko nuo pelit pelattua tänään vai ei? Perjantaina ja eilen lähetin viestit, mutta ette näemmä viitsi edes vastata..
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Ja sitten St.Louis ja Islanders, saadaanko nuo pelit pelattua tänään vai ei? Perjantaina ja eilen lähetin viestit, mutta ette näemmä viitsi edes vastata..

St. Louis irtisanoutui henk. koht syistä ja Islanders saisi kyllä ilmaantua jo paikalle !
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Mites Koivist0 toi St.Louis? Siellä ei oo vissiin ollu pelaajaliikennettä.
 
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

[SUP]Ei tästä liigasta näytä tulevan mitään, pelaajia ei näy ircissä ja pelkkiä cpu matseja viitti pelata joten eroan liigasta.[/SUP]
 
Ylös Bottom