Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Minä ja vilperi ollaan vaikka kuinka usein aamulla viideltä pelaamassa. Tosin itellä on tämä 2014 ollu huono sen suhteen pitäs ehkä viinaa juoda entiseen tahtiin niin pysyy rytmit paremmin pöllölle sopivana.

Alkakaa mennä joutilaat töihin siitä. ;)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jep, olin hetken poissa linjoilta. Tulin takasin siinä uskossa, että matsi pelataan. Odottelin, että teidän kerhopeli loppuu, 2-3 pelipyyntöä.. ei vastausta ja Minokin offlineen. Päivällä jo laittelin viestiä, että koska sopii, mutta ei vastausta.

Itse olen vääärä henkilö vastailemaan mutta ennen mun ja minokinin peliä se kysy että pelataanko me nyt se peli alta pois ku vilperi tykittää pelikutsua. Mä sanoin et pelaa tän jälkeen sitä vastaan. Meidän pelin jälkeen et ollu onlinessa joten mentiin kerhoon pelaa yksi peli. Aamuvuoron takia minokin lähti koisii.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kyllä se sieltä varmaan löytyy se kommunikoinnin jalo taito uusiltakin GeeÄmmiltä, normiykkösistä jos löytää itsensä tänne meidän joukkoon niin ehkä ei osaa heti ekan viikon aikana tehdä asioita liigan "tapojen" mukaisesti.

Kärsivällisyyttä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jepujee. Pankaas muuten muutkin asentaen tapatalk luuriinne, helpottaa kummasti kommunikointia. :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jepujee. Pankaas muuten muutkin asentaen tapatalk luuriinne, helpottaa kummasti kommunikointia. :)
Jep erittäin kätevä ja sitten vielä windows phone jos on ni xbox sovelluksella voi kätevästi kattoa ketä onlinessa ja laitella viestiäkin. Mutta joops sitä extraahan nuo vaan on , pitäs onnistua muutenkin :) Itelläni kun vielä nhl 14 on ainut peli jota pelaan, niin ei tuota hirveetä ruuhkaa pelailuun nuo gmc pelit! Mutta mielellään tänään jo illasta muutaman pelin pelais, ke-pe menee töissä kellon ympäri, tosin sen verran joustava työ, että sielläkin voin satunnaisesti klo 22 jälkeen pelata :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jep erittäin kätevä ja sitten vielä windows phone jos on ni xbox sovelluksella voi kätevästi kattoa ketä onlinessa ja laitella viestiäkin. Mutta joops sitä extraahan nuo vaan on , pitäs onnistua muutenkin :) Itelläni kun vielä nhl 14 on ainut peli jota pelaan, niin ei tuota hirveetä ruuhkaa pelailuun nuo gmc pelit! Mutta mielellään tänään jo illasta muutaman pelin pelais, ke-pe menee töissä kellon ympäri, tosin sen verran joustava työ, että sielläkin voin satunnaisesti klo 22 jälkeen pelata :D




Täähän on muuten ihan näppärä softa. Samaten toi Xbox tässä lumiassa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Minokin eli new jersey olis linjoilla nyt ja pystyis pelaa loput pelit ja lupas tänään tehdä tunnarit tännekin
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Nashville ja Florida ruuvasivat siirron jossa D Ron Hainsey (84) siirtyy Nashvilleen vahvistamaan puolustusta. Floridan lämpöiseen eläkeläisparatiisiin siirtyvät D Philip Larsen (82) ja C Riley Sheahan (77) jotka toivottavasti eivät 3. kaudelle kauheasti kehity ettei vitutuskerroin maximoidu Nashvillen toimistolla :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Hitto mun piti tota larsenia kysellä sulta mut oli päässyt unohtumaan koko ukkeli. :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

oha sil stick checkingia mut ukot ei pyssää laitaan ku niin pieni ja huonot niitit eikä niin jäätävä nopee et pääsis iha vastiksee laittaa. sitte tulee vaa penalttia ku pokettelee vaa :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

No niin! Nyt olen täälki :) Sori äijät että on kestäny, keikkaillu aika paljon (olen muusikko) ja muutenkin on ollu paljon tekemist.

Mut olen linjoil koko illan tänään, että tulkaa vaan pelaa! /Minokin, New Jersey
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Loistavaa. Muusikkona voit varmaan samalla opettaa mazerille vähän paremmat riimittelytaidot. :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. Ottawa[/COLOR]
2. NYI
3. Ducks
4. FLA
5. CGY
6. Detroit
7. STL
8. PHX
9. PIT
10. TBL
11. CAR
12. MIN*
13. Buffy the Sabre
14. Colorado
15. CBJ
16. Dallas
17. WPG
18. Nashville
19. Caps
20. LA
21. Toronto
22. Nucks
23. Edmonton
24. NYR

OK tikki, loukkaantumiset ja treidit pitivät kokoonpanon kaukana ideaalista, mutta 50% taisi tulla pisteistä. Parempia ketjuja odotellessa :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Nashville ja Florida ruuvasivat siirron jossa D Ron Hainsey (84) siirtyy Nashvilleen vahvistamaan puolustusta. Floridan lämpöiseen eläkeläisparatiisiin siirtyvät D Philip Larsen (82) ja C Riley Sheahan (77) jotka toivottavasti eivät 3. kaudelle kauheasti kehity ettei vitutuskerroin maximoidu Nashvillen toimistolla :D

Juu näin kävi. Florida saa toisen rightin ylivoimapakin ja toivottavasti tulevaisuudessa kehittyvän hyökkääjän.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Noniin! Mahtavaa, jospa löytys Pittsburghille vastuksia myös! Kunhan vaan nämä kipeät lapsukaiset on unilla, toivottavasti klo 22 mennessä ni tuun linjoille kattelemaan! :)
 
Ylös Bottom