Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä natsannut Devilsin kanssa matsit.
Ilmoita huomenna klo 16 jälkeen joku tarkka aika tähän ketjuun? KIITOS !
Kyllä mulla natsas.
Linjoilla oli mutta viestiin ei vastaillut, kerho meni ohi liigan kenties
Linjoilla oli mutta viestiin ei vastaillut, kerho meni ohi liigan kenties
Minokin pelas mua vastaan ja sit piti olla vilperi mut oli ehtiny lähteä. Milesin pelistä ei mulla ollu tietoo mut sit mentiin kerhoon siinä uskossa että muita vastustajia ei ollu mestoilla
Meikä ilmoitti ett oon puol seiska aamul linjoilla, mut ketään ei näkynyt. Yleisesti ottaen oli muutenkin hiljaista. Taisin kyl olla jo linjoilla vähä viiden jälkeen eikä silloinkaan ketään.. Missä liigalaiset oikein on. (pientä sitoutumista nyt!! )
Minä ja vilperi ollaan vaikka kuinka usein aamulla viideltä pelaamassa. Tosin itellä on tämä 2014 ollu huono sen suhteen pitäs ehkä viinaa juoda entiseen tahtiin niin pysyy rytmit paremmin pöllölle sopivana.
Jep, olin hetken poissa linjoilta. Tulin takasin siinä uskossa, että matsi pelataan. Odottelin, että teidän kerhopeli loppuu, 2-3 pelipyyntöä.. ei vastausta ja Minokin offlineen. Päivällä jo laittelin viestiä, että koska sopii, mutta ei vastausta. Viime viikolla oli kerhopelit kanssa esteenä matsille. Luulis nyt, että viikon aikana pystyy sen 5-7 matsia pelaamaan tai edes vastaamaan viestiin koska matsin pelaaminen onnistuu. Viime jaksossakin tais olla ongelmia matsien sopimisien kanssa Devilsia vastaan.Minokin pelas mua vastaan ja sit piti olla vilperi mut oli ehtiny lähteä. Milesin pelistä ei mulla ollu tietoo mut sit mentiin kerhoon siinä uskossa että muita vastustajia ei ollu mestoilla
Jep, olin hetken poissa linjoilta. Tulin takasin siinä uskossa, että matsi pelataan. Odottelin, että teidän kerhopeli loppuu, 2-3 pelipyyntöä.. ei vastausta ja Minokin offlineen. Päivällä jo laittelin viestiä, että koska sopii, mutta ei vastausta. Viime viikolla oli kerhopelit kanssa esteenä matsille. Luulis nyt, että viikon aikana pystyy sen 5-7 matsia pelaamaan tai edes vastaamaan viestiin koska matsin pelaaminen onnistuu. Viime jaksossakin tais olla ongelmia matsien sopimisien kanssa Devilsia vastaan.
Koitetaas ny kaikki seuraava ja tulevat jaksot pelata nopeemmin pois alta niin ei tarvi ens jouluna pelailla kolmatta kautta.