Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Loppukiriä vaan niin saadaan uusi tikki. Tuntuu muutenkin että nyt on hiukan entistä aktiivisempaa gm:ää mukana kun on tullut vaihdoksia. Ja hyvä niin. :)

Enää ois montreal jäljellä. Kaveri ollu näköjää 35min sit boksilla, mutta ei oo mitään viestiä jättänyt. Eikä ole ilmeisesti foorumiakaan lukenut, kun ei ole mitään vastannut.

Täällä sit poissaolija tulevana viikonloppuna. Sunnuntaina rapuloissa voin pelata varmaankin, mutta muuten muualla.

1. Ottawa2. NYI3. Ducks4. FLA5. CGY6. Detroit7. STL8. PHX9. PIT10. TBL11. CAR12. MIN*13. Buffy the Sabre14. Colorado15. CBJ16. Dallas17. WPG18. Nashville 19. Caps

1. Ottawa2. NYI3. Ducks4. FLA5. CGY6. Detroit7. STL8. PHX9. PIT10. TBL11. CAR12. MIN*13. Buffy the Sabre14. Colorado15. CBJ16. Dallas17. WPG18. Nashville 19. Caps 20. LA

1. Ottawa2. NYI3. Ducks4. FLA5. CGY6. Detroit7. STL8. PHX9. PIT10. TBL11. CAR12. MIN*13. Buffy the Sabre14. Colorado15. CBJ16. Dallas17. WPG18. Nashville 19. Caps 20. LA 21. Toronto

1. Ottawa
2. NYI
3. Ducks
4. FLA
5. CGY
6. Detroit
7. STL
8. PHX
9. PIT
10. TBL
11. CAR
12. MIN*
13. Buffy the Sabre
14. Colorado
15. CBJ
16. Dallas
17. WPG
18. Nashville
19. Caps
20. LA
21. Toronto
22. Nucks

Eipä natsannut Devilsin kanssa matsit.

Ilmoita huomenna klo 16 jälkeen joku tarkka aika tähän ketjuun? KIITOS !

1. Ottawa
2. NYI
3. Ducks
4. FLA
5. CGY
6. Detroit
7. STL
8. PHX
9. PIT
10. TBL
11. CAR
12. MIN*
13. Buffy the Sabre
14. Colorado
15. CBJ
16. Dallas
17. WPG
18. Nashville
19. Caps
20. LA
21. Toronto
22. Nucks
23. Edmonton

Kaksijakoinen tikki. Parin hyvän voiton vastapainona tuli pari turhaa pistemenetystä. Suurimmassa osassa peleistä laukauksia ja paikkoja oli vastustajaa enemmän, mutta maalinteko ontui pahasti. Ja kun itse ei tee, kaveri kyllä kuittaa ankaralla prosentilla. Seuraavaan tikkiin täytyy kehitellä jotain kikkoja hyökkäyspään peliin, on hivenen surullista todeta nelosketjun hampaattomien kanukkien pyörittävän peliä vastustajan päässä pidempiä aikoja kuin varsinaiset tulosyksiköt.

Linjoilla oli mutta viestiin ei vastaillut, kerho meni ohi liigan kenties :)

Minokin pelas mua vastaan ja sit piti olla vilperi mut oli ehtiny lähteä. Milesin pelistä ei mulla ollu tietoo mut sit mentiin kerhoon siinä uskossa että muita vastustajia ei ollu mestoilla :)

Minokin pelas mua vastaan ja sit piti olla vilperi mut oli ehtiny lähteä. Milesin pelistä ei mulla ollu tietoo mut sit mentiin kerhoon siinä uskossa että muita vastustajia ei ollu mestoilla :)

Meikä ilmoitti ett oon puol seiska aamul linjoilla, mut ketään ei näkynyt. ;) Yleisesti ottaen oli muutenkin hiljaista. :) Taisin kyl olla jo linjoilla vähä viiden jälkeen eikä silloinkaan ketään.. Missä liigalaiset oikein on. (pientä sitoutumista nyt!! ;) )

Meikä ilmoitti ett oon puol seiska aamul linjoilla, mut ketään ei näkynyt. ;) Yleisesti ottaen oli muutenkin hiljaista. :) Taisin kyl olla jo linjoilla vähä viiden jälkeen eikä silloinkaan ketään.. Missä liigalaiset oikein on. (pientä sitoutumista nyt!! ;) )

Minä ja vilperi ollaan vaikka kuinka usein aamulla viideltä pelaamassa. Tosin itellä on tämä 2014 ollu huono sen suhteen pitäs ehkä viinaa juoda entiseen tahtiin niin pysyy rytmit paremmin pöllölle sopivana.

Minä ja vilperi ollaan vaikka kuinka usein aamulla viideltä pelaamassa. Tosin itellä on tämä 2014 ollu huono sen suhteen pitäs ehkä viinaa juoda entiseen tahtiin niin pysyy rytmit paremmin pöllölle sopivana.

Juu no teitä on tuossa väliin nähnyt. :) Mut huom. vain välillä. Mitäs jos liiga siirtyis iltapelaamisesta aamupeleihin.. Tasottuis vähä nää puntit täs liigas. No älkää pelästykö... kuhan vaan heitän juttuu ajankuluks.

Jep, olin hetken poissa linjoilta. Tulin takasin siinä uskossa, että matsi pelataan. Odottelin, että teidän kerhopeli loppuu, 2-3 pelipyyntöä.. ei vastausta ja Minokin offlineen. Päivällä jo laittelin viestiä, että koska sopii, mutta ei vastausta. Viime viikolla oli kerhopelit kanssa esteenä matsille. Luulis nyt, että viikon aikana pystyy sen 5-7 matsia pelaamaan tai edes vastaamaan viestiin koska matsin pelaaminen onnistuu. Viime jaksossakin tais olla ongelmia matsien sopimisien kanssa Devilsia vastaan.

Koitetaas ny kaikki seuraava ja tulevat jaksot pelata nopeemmin pois alta niin ei tarvi ens jouluna pelailla kolmatta kautta. :)

Jep, olin hetken poissa linjoilta. Tulin takasin siinä uskossa, että matsi pelataan. Odottelin, että teidän kerhopeli loppuu, 2-3 pelipyyntöä.. ei vastausta ja Minokin offlineen. Päivällä jo laittelin viestiä, että koska sopii, mutta ei vastausta. Viime viikolla oli kerhopelit kanssa esteenä matsille. Luulis nyt, että viikon aikana pystyy sen 5-7 matsia pelaamaan tai edes vastaamaan viestiin koska matsin pelaaminen onnistuu. Viime jaksossakin tais olla ongelmia matsien sopimisien kanssa Devilsia vastaan.

Koitetaas ny kaikki seuraava ja tulevat jaksot pelata nopeemmin pois alta niin ei tarvi ens jouluna pelailla kolmatta kautta. :)

Ei tarvi uutta konsoliakaan hommata ku tätä pelataan viellä seuraavanakin vuonna. :)

Pientä skarppia kyllä edelleen toivoisi muutamilta. Jos on ollut kova hinku päästä mukaan niin pitäis myös olla aikaa ja vaivannäköä lukea tätä ketjua ja ilmoitella miten ehtii peleille. Toki joka ukolla on joko työt tai opiskelut tai muut harrastukset tän ohella viemässä aikaa, mutta jotenkin tuntuu että joka tikissä on liikaa joutokäyntiä muutaman pelin takia ja samasta syystä kausi venyy ja venyy

Ylös Bottom