Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua
Voisit striimata sun pleijarimatsit 8)
Paineita, paineita...
Paineita, paineita...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Paineita, paineita...
Jos kuninqas sulle sopii sunnuntai-ilta matsille nii voidaan sillo ottaa matsii.
Joo käy. Käykö Milesille myös sunnuntai peli?
Hienoahan se on, kun tulee loukkaantumisia, mutta jos joka joukkueella on koko ajan sairaalapaikat täynnä ykkös- ja kakkosketjujen äijiä, ampuu peli taas hieman yli. Suurin osa omista loukkaantumisista kun vielä tapahtuu pelin ulkopuolella, tilanteissa, joissa Selänne törmää vastustajan varjoon. Todella raivostuttava tämän vuoden painos ja monella tavalla huonompi, kuin edellinen. (ja tähän kohtaan tulisi suuria suomalaisia sananlaskuja mananmajoilta)
Millä noita bottien estämis ja huitomisjäähyjä voi vähentää ? Kurinalaisuudella jonkun näköinen merkitys vissiin, kun yleensä Chara, Byfuglien tai Valabik päättää sen jäähyn ottaa.
Jooh, mun jätkät on niin herkkiksiä, et jos yksikin helppo uppoaa, niin jätkät sekoaa täysin. Asia ei siis johdu minusta
Mikimin kuvailemaa maalia olen siis näillä takatolpilla tarkoittanut. Läpiajoista, joissa ei välttämättä kyetä harhauttamaan, koska kiekon pääsisi luultavasti tökkäämään pois. Noista osa pelaajista ei lähde vetämään vaan kiepauttaa ties mihin, jotta voi syöttää toiseen aaltoon. Noh, koska näköjään muilla ei pahemmin oo tuota ongelmaa eikä tuo vaivaa, niin mä kestän tota niin kauan kuin kestän ja lopetan sitten, kun en enää jaksa tota. En tiedä olenko ainoa, mutta mua nakertaa tämän kauden liiga huomattavasti enemmän pelityylin takia kuin viime vuotinen. Myöskään menestyksestä tuo ketutus ei johdu, koska viime vuonna pärjäsin yhtä hyvin/huonosti.