Huvittavaa lukee tuosta Sonerasta ja huollosta. Tuon firman pitäs maksaa käyttäjilleen siitä, että ovat liittymän ylipäänsä ottaneet ja päälle vielä henkiset kärsimykset puhelinkuluineen ja pelimurheineen.
On surkee tilanne kyllä ku edellämainitun operaattorin asiat enemmän kuin suossa. Pitäskö tehdä julkinen lynkkaus, jotta Soneran asiakasmäärä laski dramattisesti koko Suomessa. Josko muutkin operaatorit heräisivät palvelemaan asiakkaitaan vähän oiseen malliin. Joskus vanhoina hyvinä aikoina, kun myyty tuote oli jotenkin viallinen sen tilalle sai toimivan, mutta hyvin hyvin avokätisesti annettiin korvauksia. Nykypäivänä annetaan maksimissaan joku 5-10€ korvaus jos sitäkään. Asiakas vain joutuu valittamaan. SEtenkin Soneran asiakkaita kohtaan käy sääli.
Pahoittelen topiikin ulkopuolelle tullutta tekstiä, mutta pakko oli päästää ulos ku niin paljon kuullut, josko tätäkin kautta se tieto Soneran heikkoudesta ja saamattomuudesta leviäis lätkäfanien kautta ympäri Suomen.