Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Toveriporukan perinteinen Yahoon fantasylätkäliiga kaipaa muutamia lisäjäseniä, jos on kiinnostusta niin heittäkää privalla mailiosoite mulle, laitetaan kutsua kehiin muutamalle nopeimmalle.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Lähden tänään Saksaan ja tulen takaisin alkuviikosta. Columbus siis peleillä seuraavan kerran ensi viikon tiistaina tai keskiviikkona.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Pidetäänkö tää nyt sitten pelien sopimisketjunakin? Oli mun mielestä vähän sekava toi viime vuoden systeemi missä oli pääketju erikseen, multa meni ainakin suurinosa viesteistä ohi kun ei sitä älynnyt seurata ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kiinnostais Tampan line up jos jollain sattuu kuvaa löytymään.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Neksu ei jaksanut uskoa Kojoottien tulevaisuuteen ja poistui liigasta ennen alkua. Aika kuulemma ei riitä liigailuun.

Jonoon on otettu yhteyttä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Voi helvetti kun viiko pitäs jaksaa odotella vielä. Menee aika hitaasti...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Pingviinit ois ysin-kympin hujakoilla peleillä. Huomenna lähden metsästysreissuun ja tuun vasta tiistaina, joten peleille kaikki kykenevät :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Huoh, Barkov löytyy Floridan kokoonpanosta 3 tähdellä ja 59 kokonaisuudella. Sopimusta 3 vuotta ja palkka 3.575m kauteen.

Pääsiskös tuosta jotenkin eroon?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mitkä asetukset täs on päällä? Jätkät paino tuhatta ja sataa kentällä, vauhti moninkertainen normi versus peleihin verrattuna..
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ei pysy kyllä asetukset tässä kohillaan. Ihan arcade pelejä Chicagoa ja Ottawaa vastaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

En oo muistanu edes ketjuja vaihtaa niin nämä "starat" jaksaa näköjään painaa vaikka koko pelin. Sitäkään ei tietenkään pystyny säätämään erikseen eikös se niin ollu. Ei ainakaan näissä arcade väännöissä tullu edes katkoja tarpeeks että ois voinu niissä vaihdella. En jaksas koko ajan ollavahtimassa että montako minuuttia ykkönen on kentällä. Mutta vaihtoon ne näyttää itse menevän samalla vauhdilla kuin Maikin Jagr aikoinaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jeps, kolme pelia alla,payjay, cardiachimeraa ja sandaah88:ia vastaan. Jälkimmäinen peli erityisesti oli melkosta kuraa, ukot senkun liitää. Tasoero korostuu vaan tämmösillä asetuksilla, kun on niin nopeeta. Ei tällä joukkueella kerkee edes puolustamaan kun Duchene , Kessel ja kumppanit vetää lämäreillä etuyläkulmaan 3 maalia putkeen... Jotain on tehtava, ei tata kautta jaksa nailla asetuksilla kylla pelata läpi! On kyllä surkeeta EA:lta jos nyt on HC Mode käytossa ja peli on tuollasta.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Juuri vaihtamassa asetuksia, nyt on taas nollattu ja pistetty asetukset tappiin.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Niin ja mites muuten se eka simu ? Onko se jo sunnuntaina vai vasta 22. sunnuntaina ? Esim. Sextoni jos saa 20. päivä vasta pelinsä kouraan ja simu on ennen sitä niin voisin pelata bottia vastaan sitte pelin pois, ettei mene simuun (ettei kukaan minun tähtipelaajista loukkaannu, heh heh...), kun oon ens tiistaihin/keskiviikkoon asti poisssshh...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Huoh, Barkov löytyy Floridan kokoonpanosta 3 tähdellä ja 59 kokonaisuudella. Sopimusta 3 vuotta ja palkka 3.575m kauteen.

Pääsiskös tuosta jotenkin eroon?

Pistä farmiin kasvamaan, tulokkailla on aina 2 suunnan sopimus minun mielestä.
 
Ylös Bottom