Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kapise pääsi todistamaan yhtä "kovimmista" taklauksista Sedinä kohtaan. Liekö Sedin hypännyt laitaa päin ku vastustaja kutitti nivusista vai mitä tapahtui, mutta seurauksena oli kuitenkin 26 pelin loukkaantuminen.

Joo siinä muistaakseni Theo Peckham sattui seisoskelemaan jutustelemassa puolustussinisellä sedinin kauniimman puoliskon kanssa, kun yhtäkkiä Theo horjahti Sedin sinkoutui vasten laitaa saaden aivotärähdyksen. Olisi kyllä kurinpitoon ollut mukava laittaa tuo videopätkä :D sitten muutamaa peliä aiemmin tööttäsin omalla sinisellä samaisella miehellä täydessä vauhdissa olevan vihulaisen vastapalloon ja ukko lentää reilun matkan kaaressa, mutta jatkaa kuin mitää ei olisi tapahtunut.

Nää on näitä, mut toivotaan et tasapuolisesti kaikille sattuu jos kerran pitää sattuu :)

Minnesota tänään peleillä 16-21 satunnaisesti.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kyllähän se Crosbyn injury ekalla kaudella oli aivan samaa kaliiberia, Vancouverin pakin kanssa paini highslotissa rauhallisesti, kunnes yhtäkkiä tipahti jäähän avomurtuma nilkassaan. 27 games. Varmasti osteoporoosi iskenyt nuoreen mieheen liiallisen treenin seurauksena.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Lisää proteiinia ravintoon niin loppuu se saikuttelu ja lihasvammat :) buffalo myös linjoilla siinä 20 jälkeen niin voi matsin tai pari pelata.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vanek loukkaantui 26 peliksi pelissä tampaa vastaan. Heti ensimmäisessä vaihdossa tampan botti päätti antaa kyynärpäätä ottelurangaistuksen arvoisesti. Taisi Vanek jäädä pitelemään jäähän polveaan tuon niitin jälkeen :) En muista enää edes että mikä loukkaantumisen syyksi on ilmoitettu, mutta tuo oli taas noita kivoja bottitaklauksia. On se kumma ettei tässä pelimuodossa ole edes noille loukkaantumisille slidereita, joista pystyisi vähän pienemmälle tuota säätämään. Aiemman liigan pudotuspeleissä olisi ollut varmaan 10 pelaajaa kokoonpanosta loukkaantuneena, jos tuota max 4 pelaajaa kerralla rajaa ei olisi.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mun mielestä injuryjen määrä on aika sopiva pelin normiasetuksissa. Harva änärijoukkuekaan tervettä päivää näkee, aina on joku kuntopyörän päällä pikkuruhjeiden kanssa. Ja GM-taidot korostuvat jos farmista löytyy kohtuullista paikkaajaa loukkaantuneiden tilalle :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vanek loukkaantui 26 peliksi pelissä tampaa vastaan. Heti ensimmäisessä vaihdossa tampan botti päätti antaa kyynärpäätä ottelurangaistuksen arvoisesti. Taisi Vanek jäädä pitelemään jäähän polveaan tuon niitin jälkeen :) En muista enää edes että mikä loukkaantumisen syyksi on ilmoitettu, mutta tuo oli taas noita kivoja bottitaklauksia. On se kumma ettei tässä pelimuodossa ole edes noille loukkaantumisille slidereita, joista pystyisi vähän pienemmälle tuota säätämään. Aiemman liigan pudotuspeleissä olisi ollut varmaan 10 pelaajaa kokoonpanosta loukkaantuneena, jos tuota max 4 pelaajaa kerralla rajaa ei olisi.

Tuota neljän pelaajan alarajaa ei olemassa, mitä aluksi oletettiin. Viimekaudella minulla oli viis miestä parhaimmillaan sairastuvalla. On nois loukaantumisissa jotain hyvääkin. Mut vastapainona kyllä pitäis olla järkevä kurinpitoryhmä koodattuna ettei kone pääse possuilemaan. Kyllä siinä itsekullakin kuohahtaa päässä ku tähtimies saa tällin. Jää pääkoppaan pyörii, ett kuinkahan pitkä saikku on edessä. Joskus saa huokaista ja joskus järkytys on kauhea. Bottitaklaaja taas saa jatkaa jyräämistä seuraavissakin peleissä. Se, että tietynlainen taktiikka vielä korostaa tätä bottitaklailua saattaa kauden mittaan tuoda ikävii ylätyksiä. Toki samaiset taktiikat lisäävät vähän jäähyilyäkin. Muutamat jäähyminuutit on kuitenkin pieni paha siihen nähden, että kolmasosa kaudesta istutaan lasaretissa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mun mielestä injuryjen määrä on aika sopiva pelin normiasetuksissa. Harva änärijoukkuekaan tervettä päivää näkee, aina on joku kuntopyörän päällä pikkuruhjeiden kanssa. Ja GM-taidot korostuvat jos farmista löytyy kohtuullista paikkaajaa loukkaantuneiden tilalle :)

Joo siis tuollaiset pikkukolhut on ihan realistisia, mutta välillä tuntuu että noita pidempiä loukkaantumisia saisi ehkä vähän vähemmän tulla. Nuo 2-8 pelin tyyppiset on ihan realistisesti. Tai sitten jos niitä pidempiä loukkaantumisia tulee, niin eivät aina tulisi noille parhaille pelaajille :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tuota neljän pelaajan alarajaa ei olemassa, mitä aluksi oletettiin. Viimekaudella minulla oli viis miestä parhaimmillaan sairastuvalla. On nois loukaantumisissa jotain hyvääkin. Mut vastapainona kyllä pitäis olla järkevä kurinpitoryhmä koodattuna ettei kone pääse possuilemaan. Kyllä siinä itsekullakin kuohahtaa päässä ku tähtimies saa tällin. Jää pääkoppaan pyörii, ett kuinkahan pitkä saikku on edessä. Joskus saa huokaista ja joskus järkytys on kauhea. Bottitaklaaja taas saa jatkaa jyräämistä seuraavissakin peleissä. Se, että tietynlainen taktiikka vielä korostaa tätä bottitaklailua saattaa kauden mittaan tuoda ikävii ylätyksiä. Toki samaiset taktiikat lisäävät vähän jäähyilyäkin. Muutamat jäähyminuutit on kuitenkin pieni paha siihen nähden, että kolmasosa kaudesta istutaan lasaretissa.

Ai. Minä olin varma että on, kun ei miltään joukkueelta ollut 4 enempää kertaakaan loukkaantuneena. Itsellä oli tosiaan tuo 4 pelaajaa loukkaantuneena ja sitten peleissä lähti varmaan vielä se 4 pelaajaa lyhyen ajan sisään kesken ottelun pois, kun nilkuttivat vaihtoaitioon yms. mutta kukaan ei ollut pidemmäksi aikaa loukkaantunut, niin ajattelin että tuo 4 on se maksimi.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ai. Minä olin varma että on, kun ei miltään joukkueelta ollut 4 enempää kertaakaan loukkaantuneena. Itsellä oli tosiaan tuo 4 pelaajaa loukkaantuneena ja sitten peleissä lähti varmaan vielä se 4 pelaajaa lyhyen ajan sisään kesken ottelun pois, kun nilkuttivat vaihtoaitioon yms. mutta kukaan ei ollut pidemmäksi aikaa loukkaantunut, niin ajattelin että tuo 4 on se maksimi.

Näin luulin pitkän aikaa itsekin ku äijiä loukkaantui ja minulla oli ennestään neljä miestä lasaretissa eikä pelissä loukkaantuneet tulleet enää listalle. Loppukaudesta mulle ilmestyi sinne slaideri ku oli viis äijää saikulla.

Treenien jälkeen Philadelphiakin linjoilla ja ajankohta tarkkaanottaen on hyvin epävarma. Viimeistään 20.00-->
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

STL:n tikki: BOS, OTT, WSH, CBJ, WIN.

STL on iltasella linjoilla joskus kuuden jälkeen ja vapaana peleihin, ja jos offlinessa, niin viestiä tänne niin tulemma paikalle.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mun mielestä injuryjen määrä on aika sopiva pelin normiasetuksissa. Harva änärijoukkuekaan tervettä päivää näkee, aina on joku kuntopyörän päällä pikkuruhjeiden kanssa. Ja GM-taidot korostuvat jos farmista löytyy kohtuullista paikkaajaa loukkaantuneiden tilalle :)

Pakko todeta, että ja paskat on kohillaan. Neljä loukkia neljässä pelissä. Joista kaks pitkäaikaista. Boychuk 50 pelii hulilla. Perus murjomista tapahtui Philadelphian ja Vancouverin välillä. Hetken kävi mielessä, että onko kyse vapaaottelusta vai jääkiekosta. Mailat niillä oli kädessä. Lajista en oo ihan varma vieläkään. Jatkan testailua tai ehkä parempi sammuttaa tää boxi.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ja eikös pitkiä loukkaantumisia tapahdu oikeassa hokissa? Jos noita injuryja katsoo liigan ajalta, lyhyitä ja pitkiä, niin tuskin mennään oikean hokin ohi loukkaantumispäivissä.

Ikäväähän se on jos mies joutuu lasarettiin, mutta kuuluu tähän meidän simulätkään.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Hyvä se on kun tulee loukkaantumisiakin välillä niin joutuu vähän pyörittelemään rosteria. Ja eikös flyersilla oo melkein liigan paras nippu kasassa kesätauon jäljiltä? :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tosi hyvin kyllä menee tämä kaus harvoin kahen tikin jälkeen voi sanoa että play offit jää haaveeks mutta nyt niin voi sanoa. Ainoa positiivinen asia tässä tikissä ollu että Tavaresilla sai hakata tampalta yhen neekerin :D. Kahdesti Lightning nyt kohdattu ja maaliero vasta 10-2. Ottawaa vastaan oli numerollisesti tutun tiukka ja tulos se vakio 2-1 mutta noin epätasainen peli ei ihan vähään aikaan oo meidän kesken ollu. Ois kuulunu hävitä aika paljon enemmän. Tampaa vastaan jälkimmäinen oli ehkä kauden paras peli ja turpaan vain 5-2, mutta sain sentään hyökätäkin välillä tosin ne nyt oli aika karmean näköisiä suurinosa. Ei vaan vieläkään tunnu että osais lukea näiden ukkojen liikkeitä kentällä tosin ei ne kyllä monessa pelissä vielä ole edes yrittäneet liikkua.

Mutta alkaa tulla semmonen tunne että Jarskiks Jarskin paikalle oon siirtyny :D Mikä lie liigan ennätys vähimmäismäärässä voittoja.

Eikä ainakaan alun perusteella vaikuta siltä että tuo Rask riski tulee onnistumaan. Henrique alottanu yhdellä maalilla ja jos tuo hyökkäys alkaa edes Islanders aikojen tasolla kulkemaan niin Henrique tulee tekemään sen 20-30 maalia vähintään siitä ukosta nyt ties mitä sai.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

jahas 2 peliä sidneyllä pelattu ja molemmissa hän on tokassa erässä viety taklauksen jälkeen ontuen koppiin eikä ole palannut. onneks taaskaan ei ollut injury reportissa mitään :D eikä muuten ole molemmista niitistä ollut replayta tarjolla pelin jälkee...perseestä...meinaa sitku tulee injury niin saa olla aika puhdas taklaus tjs etten ala kiukuttelee kurinpitotoimista :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. Ottawa
2. NYI

1-3-0. jospa tää viel tästä, ehkä. Hagelin saapu joukkueesee ja teki 4 pelii 4+2. Lisäks pakistossa 77ovr Eminger on esiintyny aika vahvasti 10 pelii 0+8.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Boychuk 50 pelii hulilla. Perus murjomista tapahtui Philadelphian ja Vancouverin välillä. Hetken kävi mielessä, että onko kyse vapaaottelusta vai jääkiekosta. Mailat niillä oli kädessä. Lajista en oo ihan varma vieläkään. Jatkan testailua tai ehkä parempi sammuttaa tää boxi.

Vai että ihan vapaaottelu. Noh, kyllä se jääkiekolta minun telkkarin kautta näytti. Oma hyökkäyspeli on niin tukossa, että tarkoitus oli pistää kunnolla painetta/taklauksia Phillyn pakeille, ja hyvin tuo onnistui. Tarkoitus ei ole ketään tahallaan saikulle ajaa, mutta kyllä minä ainakin taklaan, kun paikka sille tulee. Suurin tekijä siihen miten paljon omat saa osumaa löytyy kun käy vilkaisemassa peiliin...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kyllähän noita taklauksia tulee välillä hyvinkin paljon, koska jotkut kuljettelee kiekkoa luvalla sanoen hirvittävän pitkään ja hartaasti. Eikä siinä omasta mielestä mitään vikaa ole, vaan mieluummin näin kuin, mentäisiin all-stars pelien henkistä kiekkoa. Niin ja Carolina ois nyt linjoilla
 
Ylös Bottom