SkyPolaris
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Saa kertoa. Muistetaan kuitenkin pysyä asiallisella linjalla.

Onko sallittua kertoa jonkun toisen tekevän synkronointivirhettä?
Saa kertoa. Muistetaan kuitenkin pysyä asiallisella linjalla.

Pelasin jotaki suomalaista jantteria vastaan ja peli oli ihan suht koht tasasta ja vedot meni mulle 16-14 MUTTA semmonen pikku juttu et mää tein 1 maalin ja kaveri 10
 Pelasin jotaki suomalaista jantteria vastaan ja peli oli ihan suht koht tasasta ja vedot meni mulle 16-14 MUTTA semmonen pikku juttu et mää tein 1 maalin ja kaveri 10  On se kumma ku boostattu Milleri ei saa ton enempää kiinni ja on se kumma ku EA ei voi lopettaa tämmöstä pelleilyä. Käykääs jokainen kokeileen jossaki vaikka harjotus tilassa tai ottakaa vaikka joku allstars joukkue ja vastukseks joku junnu liigan joukkue ja vaikeus tasoksi vasta-alkaja vai mikä se oli se alin taso. Ja jos joku tekee 14 vedosta 10 maalia niin minä nielen tappion ja totean et kaveri oli parempi.
 On se kumma ku boostattu Milleri ei saa ton enempää kiinni ja on se kumma ku EA ei voi lopettaa tämmöstä pelleilyä. Käykääs jokainen kokeileen jossaki vaikka harjotus tilassa tai ottakaa vaikka joku allstars joukkue ja vastukseks joku junnu liigan joukkue ja vaikeus tasoksi vasta-alkaja vai mikä se oli se alin taso. Ja jos joku tekee 14 vedosta 10 maalia niin minä nielen tappion ja totean et kaveri oli parempi.
 . Jepajee.
. Jepajee.