Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Listasin Hertlin tunniks, se umpeutu eikä ukkoa näkyny. Tein niinku hexton neuvo. Psn->käyttäjätietojen hallinta(siinä kohalla kolmiota), siitä sitte kirjaudu ulos.

Vaihtopakan jätin auki. Sitte kirjauduin uudelleen psn verkkoon ja Hertl oli taas vaihtopakassa. Helppoa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HUTL Pominville - Stamkos - Duchene
Sharp - HUTL RNH - Gaborik
Pavelski - Koivu - E.Kane

Kemiat sais tollee 99 ja muutenki ois mun mielestä parhaat tolleen ! En oo kyl iha varma onko Stamkos hyvä alottamaan ?

Stamkos oli itellä ainaka melkone susi alotuksissa. Laidalla luultavasti parempi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkoisen buginen tekele tämä on. Tuon huutokauppabugin lisäksi minua riivaa tänään ilmestynyt kokoonpanobugi. Olen keräillyt Philadelphian pelaajia tässä viime päivinä ja nyt peli oli jostain syystä kiskaissut yhden pakkiparin mäkeen kokoonpanosta. Yritin kavereita laittaa takaisin, mutta eivätpä ilmaannu kokoonpanoon. Sen sijaan muiden joukkueiden pelaajia saan kyllä lisättyä rosteriin. Ei tunnu auttavan pelin uudelleenkäynnistyskään. Ideoita?

Edit. Löysinkin ratkaisun. Käytin nuo pelaajat vaihtopakassa ja sieltä takaisin kokoelmaan. Tämän jälkeen pelaajien lisääminen kokoonpanoon onnistui. Huh.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläni puuttui vaihtopakasta n. 20 pelaajaa. Käynnistin pelin uudelleen ja sinne ne olivat ilmestyneet takaisin. Kivoja pikku bugeja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Stamkos - Duchene - HUTL Pominville
Sharp - HUTL RNH - Gaborik
Pavelski - Koivu - E.Kane

Kemiat sais tollee 99 ja muutenki ois mun mielestä parhaat tolleen ! En oo kyl iha varma onko Stamkos hyvä alottamaan ?

Stamkos 75 aloitus, Duchene 85. Eli Duchene parempi sentterin paikalla vaikka nopeutta olisi kiva olla laidoilla, noh eiköhän sitä Stammeriltä ja Pommarilta löydy.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois mukava ku ei tarvis näissä merkeissä taas tulla ruikuttaan tänne mut pakko mikä pakko :) Pelasin jotaki suomalaista jantteria vastaan ja peli oli ihan suht koht tasasta ja vedot meni mulle 16-14 MUTTA semmonen pikku juttu et mää tein 1 maalin ja kaveri 10 :mad: On se kumma ku boostattu Milleri ei saa ton enempää kiinni ja on se kumma ku EA ei voi lopettaa tämmöstä pelleilyä. Käykääs jokainen kokeileen jossaki vaikka harjotus tilassa tai ottakaa vaikka joku allstars joukkue ja vastukseks joku junnu liigan joukkue ja vaikeus tasoksi vasta-alkaja vai mikä se oli se alin taso. Ja jos joku tekee 14 vedosta 10 maalia niin minä nielen tappion ja totean et kaveri oli parempi.
Melkein uskallan väittää että puolet nuista peleistä mitkä oon hävinnyt et jos se vastustaja ois istutettu samalle sohvalle mun kans nii oisin voittanu.Ehkä.

Asiasta tennikseen. Eli kun mulla on vaihtopakassa pelaajia myynnissä ja jos haluan et ne ei häviä niin mun kannattaa olla vaihtopakassa kytiksellä kun se huuto loppuu ja sit joko laittaa myyntiin tai/vai siirtää kokoelmaan tai/vai antaa vaan olla kunnes bugi korjattu?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo eli nyt siis ku laitoin smithin myyntii nii en saa niitä rahoja? Voi ***** paskahousut ean kulliherrat
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

peli oli ihan suht koht tasasta ja vedot meni mulle 16-14 MUTTA semmonen pikku juttu et mää tein 1 maalin ja kaveri 10

Pelissä vedot kertoo.... ööö... ei yhtään mistään. Pyrin laukomaan vain jos paikka on mielestäni ns.50/50 tai parempi, muutoin laukominen on aina vain pelivälineen ja hallinnan luovuttamista vastustajalle.

Monella oppimista jääkiekon taktisessa puolessa, kuten myös itselläni.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Et sitten löytäny tekstin sisällöstä muuta ku tuon vetojen määrän..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, itsekkin hävisin suomalaiselle jantterille 1-10, mutta se johtu yksinkertaisesti siitä että toinen oli parempi pelaaja. Ehkä sitä ajanmyötä kehittyy. :3
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo eli nyt siis ku laitoin smithin myyntii nii en saa niitä rahoja? Voi ***** paskahousut ean kulliherrat

Nii, on tää kiva. Itsellä meni Rask, Hossa ja Krejci ainakin... :rolleyes:. Jepajee.

No onneks jäi Filatov ja joku logo talteen pakkaan. Heh.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä auttaako tuohon seurantalista bugiin mutta.. Mulla oli sulkeutunut myynnissä olleet kortit ja ne olivat hävinneet.. Ostin pronssipakan ja siinä vaihees kun pakan pelaajia siirtää jonnekin niin selaa R2:lla sinne vaihtopakka kohtaan niin siinä ne näkyi ja siitä pystyi siirtämään sit omaan kokoelmaan/pelaavaan kokoonpanoon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä auttaako tuohon seurantalista bugiin mutta.. Mulla oli sulkeutunut myynnissä olleet kortit ja ne olivat hävinneet.. Ostin pronssipakan ja siinä vaihees kun pakan pelaajia siirtää jonnekin niin selaa R2:lla sinne vaihtopakka kohtaan niin siinä ne näkyi ja siitä pystyi siirtämään sit omaan kokoelmaan/pelaavaan kokoonpanoon.

Bugi korjautuu ku kirjautuu ulos PSN verkosta ja sit kirjautuu uudelleen sisään niin sen jälkee normaalisti löytyy kortit vaihtopakasta mitkä ei oo myyny.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Bugi korjautuu ku kirjautuu ulos PSN verkosta ja sit kirjautuu uudelleen sisään niin sen jälkee normaalisti löytyy kortit vaihtopakasta mitkä ei oo myyny.

Ei korjautunu tuolla.

...no rämppäsin sitten edes takas eri tavoilla välillä sammuttaen koko pelin ja muutama pelaaja tulikin pakkaan takaisin. Rask ja muutama rivimies... Hossa ja Krejci edelleen hukassa. Ehkä ne näkyy joskus, ehkä ei.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei kertokaas joku mulle miten kannattaa hankkia puckseja? Voittoja tulee, mutta ei mulla oo mitään tapaa millä saada puckseja kunnolla kerättyä. Olisko fiksua ruveta joitakin kokoelmia kasaamaan ja sitä kautta ostaa pakkoja ja toivoa isoo kalaa vai miten? Eli oon siis aika alkuvaiheessa n.30 pelii pelattu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei kertokaas joku mulle miten kannattaa hankkia puckseja? Voittoja tulee, mutta ei mulla oo mitään tapaa millä saada puckseja kunnolla kerättyä. Olisko fiksua ruveta joitakin kokoelmia kasaamaan ja sitä kautta ostaa pakkoja ja toivoa isoo kalaa vai miten? Eli oon siis aika alkuvaiheessa n.30 pelii pelattu.

Kokoelmia kokoelmien jälkeen. Aloita AHL/SM-liiga:sta keräilemään ja siitä pikkuhiljaa siirryt NHL tiimeihin (FLO, CAL, PHX, DAL halpoja). Säästät pucksit ja kasaat joukkueen, ei suosittele pakkoihin laittaa sillä tuli tuossa viime vklp käytettyä 400k ja paras pelaaja oli arvoltaan 10k.
 
Ylös Bottom