Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelissä vedot kertoo.... ööö... ei yhtään mistään. Pyrin laukomaan vain jos paikka on mielestäni ns.50/50 tai parempi, muutoin laukominen on aina vain pelivälineen ja hallinnan luovuttamista vastustajalle.

Monella oppimista jääkiekon taktisessa puolessa, kuten myös itselläni.

HOh. Toivon syvästi, että puhut nyt vain virtuaalikiekon taktisesta puolesta?:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykö teille sama kun seurantalistalla voittamani huudot olen laittamassa kokoelmaan niin jos oon esimerkiks voittanu 5 huutoo ja oon 2 pelaajaa kerenny laittaa kokoelmaan niin esimerkiks 2 pelaajista onkin kadonnut sinä aikana. Ja nekin ovat välkkyneet vihreällä eli ei ole tuota tuttua bugia. Ne vaan katoo laittaessa muita kokoelmaan. Nimimerkillä Jani Tuppuraisen jo kolmesti ostanut...:mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

jebjeb iteltä hävis jumbojoe thornton kun voitin huudon, pistää vähän sylettää toi ean toiminta puuttui meinaan juuri thornton ni sj kasassa, otin yhteyttä easeen ja "tutkivat" asiaa luultavasti palauttaa pucksit mutta pistää sylettää kun "tutkimisessa" kestää ean mukaan noin 14 päivää huoh, eikä siinä vielä kaikki ajattelin tänä 14 päivän aikana sitten myydä sjn kalliimmat pelaajat ja kerätä duksit kasaan niin eiköhän tapahdu perus vaihtopakka bugi eli kortit mitkä ei mennyt myydyks niin hävis :D wuhuu tätä mun tuuria! ja kaikki konstit kokeiltu ja mitään ei tapahdu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

jebjeb iteltä hävis jumbojoe thornton kun voitin huudon, pistää vähän sylettää toi ean toiminta puuttui meinaan juuri thornton ni sj kasassa, otin yhteyttä easeen ja "tutkivat" asiaa luultavasti palauttaa pucksit mutta pistää sylettää kun "tutkimisessa" kestää ean mukaan noin 14 päivää huoh, eikä siinä vielä kaikki ajattelin tänä 14 päivän aikana sitten myydä sjn kalliimmat pelaajat ja kerätä duksit kasaan niin eiköhän tapahdu perus vaihtopakka bugi eli kortit mitkä ei mennyt myydyks niin hävis :D wuhuu tätä mun tuuria! ja kaikki konstit kokeiltu ja mitään ei tapahdu.


Itelöä reilun 400k edestä ukkoja "jumissa" vaihtopakassa, yli kuukauden ootellu että EA tekee asialle jtn.. Tuskin niitä näkee koskaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä kävi myös mystinen pelaajien katoaminen eikä auttanut uloskirjautumiset eikä sammuttamiset. Sitten huomasin että pleikalla päivitys saatavilla mitä en ollut vielä ladannut ja tämän jälkeen nuo kadonneet pelaajat ilmestyi takaisin mutta samalla katosi yksi kortti mikä ei ole ollut koskaan edes myynnissä(ymmärtääkseni nuo katoamiset tapahtuu myyntiajan loppumisen jälkeen) jota en saanut takaisin sivuston vinkeillä, seuraavana päivänä kun rupesin taas pelaamaan niin kyseinen kortti oli jälleen ilmestynyt vaihtopakkaan. Onko kellekkään muuten käynyt niin että vaihtopakassa ei ole korttia mutta kun teet vaihtotarjousta niin siellä kyseinen kortti näyttäisi olevan.

edit: Tuon pleikan päivittämisen jälkeen ei ole kadonnut kuin tuo yksi kortti mikä ilmestyi itsestään siis takaisin ja kortteja oon myynyt noin 50kpl
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itelöä reilun 400k edestä ukkoja "jumissa" vaihtopakassa, yli kuukauden ootellu että EA tekee asialle jtn.. Tuskin niitä näkee koskaan.

juu ei niitä nää koskaan se on se ea sellanen meinaa nhl 13 sama kävi mulla.... haluisin vaa saada stamkosin,pricen ja mcdonaghin saada myytyy ku joka kerta ku pleikalle menee niin saa pelätä että onko se ea ne jo vieny:D käyny mielessä että voisi vaikka tänään nakata sen stammerin 50 pucksin lähtöhinnalla,tai sitten sellaiseen aikaan että ei oo tarjouspakkaa. Meinaan ei olisi kiva tosiaan menettää tavaraa reilun miljoonan eestä...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pistetään nyt tähänki, eli 10-20€ ostan itsekkin puckseja (nordea pankki).

Selventäiskö joku miten saan nuo pucksit oston jälkeen haltuuni, eli miten kaikki tapahtuu? :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaa koittaa löytyykö uusinta järjestelmäpäivitysta. Peli aukes itellä ainakin vaikka se oli saatavilla. En osaa sanoo toimiiko se näihi katoomisii kun en viittiny mitään myydä/ostaa. Jollain muulla tämä ainakin oli toiminut
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla sama homma, ei vaan oo vieläkään löytyny mun ukkoja. Mitä teit että sait ne?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla sama homma, ei vaan oo vieläkään löytyny mun ukkoja. Mitä teit että sait ne?

En mitää, kirjotin vaa tosta sinne Ea sivuille minne pitääkin valittaa.. Nyt kulu se 2 viikkoo minkä ne sanoki et siin käsittelys kestää ja nyt kortti löytyy vaihtopakasta :)
 
Ylös Bottom